quote:
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
hallo vbl'ers, kom FOK! skribbl spelen:
https://skribbl.io/?kF5c3JbuWCZN
Sodemieter opquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.
@:icecreamsandwich
@:okselzweet
jullie zijn mijn getuigen
Donder opquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.
@:icecreamsandwich
@:okselzweet
jullie zijn mijn getuigen
Wat zit er op je bammetjes?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Nou ja, behalve kingroland dus
Ben ik nog steeds pissig over
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!quote:
Wat Jiskefets klef. Voor mij vanavond.....quote:
Een banaam dus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!
En daarna ook een lekker stuk fruit. (ik noem geen namen)
Ik wilde je smakelijk eten wensen, maar ik zie daar nu van afquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een banaam dus.
Hahahahahahahahahahahh
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?quote:
Dit soort constante steken onder water achterwege laten zou al een hoop schelenquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?
Normaal normaal doen maat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?
Dit lijkt mij een gebrek aan wilskrachtquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had honger en ik kon geen minuut langer wachten
Zeer terecht dit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde je smakelijk eten wensen, maar ik zie daar nu van af
Lekker origineel weer een banaanquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!
En daarna ook een lekker stuk fruit. (ik noem geen namen)
Ik wissel iedere week af, volgende week een ander stuk fruit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker origineel weer een banaan
Man man man
Dit gaat al de goede richting op zo te zienquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wissel iedere week af, volgende week een ander stuk fruit.
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort constante steken onder water achterwege laten zou al een hoop schelen
Ik doe niet anders. Maar accepteer ook de users die een klein beetje niet normaal zijn. Wees blij met het normaal zijn. En blijf andersdenkende buiten boord houden.quote:
Ik vind je gewoon een ontzettend vervelende gozer als je aanwezig bent met je topics, je constante gedram. Maar volgens mij zit je er een beetje mee dus ik zal wat vriendelijker tegen je zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.
Hoe laat is het ? Shit. De zuster komt zo om m'n luier te verversen.
Jij valt aan, ik benoem het en jij kruipt zielig in de slachtofferrol.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.
Hoe laat is het ? Shit. De zuster komt zo om m'n luier te verversen.
Dat is al een begin. Verplaats je in iemand. Dat probeer ik altijd. Ik leg mijn kwetsbaarheid te open. Dat moet ik zelfs, na 20 jaar FOK!. afleren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een ontzettend vervelende gozer als je aanwezig bent met je topics, je constante gedram. Maar volgens mij zit je er een beetje mee dus ik zal wat vriendelijker tegen je zijn.
Dit dus. Geen woorden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij valt aan, ik benoem het en jij kruipt zielig in de slachtofferrol.
Het is allemaal zo voorspelbaar en niet leuk.
Ben je hier al 20 jaar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Verplaats je in iemand. Dat probeer ik altijd. Ik leg mijn kwetsbaarheid te open. Dat moet ik zelfs, na 20 jaar FOK!. afleren.
FOK! is niet mijn leven. Maar wel 20 jaar een onderdeel.
Eet smakelijk maat!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga nu ook lunchen, lekker in het zonnetje.
Oei pas op he, wij hebben hier een pittige mening over users die zich niet aan hun woord houden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles zit er al in.
Volgende keer pics maat. Ik beloof het je.
Zeker, maar geen belofte voor de volgende keer in deze.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook hier zero pics zeker?
Pak het mee. @:Coco
Jij vreet echt veel te vaak taart, je moet eens wat meer op je gewicht letten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 eet een aardbeientaartje, nu.
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:44 schreef Coco het volgende:
Als je een bericht in teams bewerkt en daar een nieuwe groep tagged, werkt dat?
(zoals dat niet op fok werkt met je bericht bewerken en iemand mentionen)
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een oprecht antwoord of denk je dat dit de meme is?
Surinaamse. Ik heb net van twitter begrepen dat dit een verschrikkelijke gebeurtenis is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar dat ze een Vietnamese vlag draagt.
Ze mag als Surinaamse toch best trots daarop zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Surinaamse. Ik heb net van twitter begrepen dat dit een verschrikkelijke gebeurtenis is.
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.quote:
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Net even kappertje geweest boys
Lekker fresh weer
Hij heeft bij de partij voor de kinderbelangen gezeten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?
Hij stond eventjes op de lijst bij Partij voor de kinderbelangen maar daar is hij ook weer afgehaald voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Like ingetrokken, niet het correcte gifje.
Morgen al. Erg mooi.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag 23 C, straks weer een week 9 graden
Het is alweer 23 graden en zuurstofloos binnen bij mij, tophuis. Al weiger ik te klagenquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag 23 C, straks weer een week 9 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |