Verander jij de topicnaam even "waar de ekster gevlogen isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verander jij de topicnaam even "waar de ekster gevlogen is
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas, Nathalie en Jerrel live op insta!
https://www.instagram.com/jerrelbaumann/live/
Ïk had de laatste posting, maar Paul was associaal snel zeg maar. Dan houd ik het nog netjesquote:
Paul heeft z'n eigen TT aangepastquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verander jij de topicnaam even "waar de ekster gevlogen is
Je moet toch echt veel zelfhaat hebben om als dit trio op instagram live te gaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
omg kan dat onder spoilerquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PECH VOOR JE!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:17 schreef mario390 het volgende:
TT dat boeit me zoveel
ALS EN ZAK IN CHINA OMVALLT
Dan heb je dat verkeerd gehoord/begrepen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef NBWtje het volgende:
@:utopia2.0
Er werd in de uitzending vanavond gezegd dat er een oud bewoner zou terug keren,...
Alleen de stemmen. Was vanmiddag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef NBWtje het volgende:
Er werd in de uitzending vanavond gezegd dat er een oud bewoner zou terug keren,...
Paul is hier geen mod.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:12 schreef Benny het volgende:
https://twitter.com/searc(...)2%20lang%3Anl&f=live
Popcorn
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Team Lieseeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Deze opmerking ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:12 schreef Benny het volgende:
https://twitter.com/searc(...)2%20lang%3Anl&f=live
Popcorn
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Deze opmerking ook
[ afbeelding ]
De spetters bier zitten nu op mijn beeldscherm
Bewonersquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef NBWtje het volgende:
humor niet verlorenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Team Lieseeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Jill wel de winnaar wordt! Heerlijke spontane flapuit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutuitslag
Ik hoop vooral dat Jill niet de winnaar wordt, de rest mag het allemaal winnen maar niet die onsympathieke lidl-versie van Britt Dekker
Nope Lp heeft TTquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Amai ik mag m'n eigen TT toch wel aanpassen amai
dat werd niet gezegdquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef NBWtje het volgende:
Dan kan je lang wachten want dat zit er niet in, Maar Naomi was de laatste weken echt ouder geworden, weg dat frisse wat ze daar als enige vrouw had.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:11 schreef NBWtje het volgende:
Iedereen zit er toch op te wachten dar de relatie met Julie meer wordt? Daar zit nog verhaal in.
Naomi was saai,...
En ze zag er de laatste tijd slecht uit met dikke blauwe Wallen on häar ogen. Beter dat ze naar huis gaat.
Normaal boeit het me geen flikker, maar nu had ik een goeie en kaapt een mod hem. Moet verdomme niet gekker worden.quote:
Ja ook Liese naar de finale.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
humor niet verloren![]()
zuip weg de scheiße
Wel hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef NBWtje het volgende:
Lol, jullie hebben de uitzending blijkbaar niet gezien
Ga in onz klieren man. Je kijkt niet eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Amai ik mag m'n eigen TT toch wel aanpassen amai
pak zequote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal boeit het me geen flikker, maar nu had ik een goeie en kaapt een mod hem. Moet verdomme niet gekker worden.
Gast wees blij dat ik jou de live geef van INSTA nu, wow!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ga in onz klieren man. Je kijkt niet eens.
Precies, hopelijk exit met zijn ik zit hier veur de knaakskesquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef thomas19844 het volgende:
Die Nick laat nog geen traan om Noompie maar is nu al bezig over hoe hij niet naar de finale gaat... Lul eersteklas haha.
Zo spontaan is het allemaal niet, met van die geplande acties die leuk in de uitzending passen...quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jill wel de winnaar wordt! Heerlijke spontane flapuit.
had per ongeluk toch gereageerd, ze wilden naaiomie weer trending maken, vroeg me af wat dat voor nut had...moet je nie doen nie, krijg me een lading berichtjes, nu maar weer 6 jaar niet meer op twitter kijkenquote:
J e denkt echt grappig te zijn. Omdat je blauw bent hoef je nog niet zo'n muil te hebben verzieker. Ben er wel weg van, voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg. Fuck itquote:
En jij de streams van vandaag niet blijkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef NBWtje het volgende:
Lol, jullie hebben de uitzending blijkbaar niet gezien
Ja bedankt. Nu gaan we het weer over de livestream hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast wees blij dat ik jou de live geef van INSTA nu, wow!
Dat geldt dan zeker ook voor de rest... bevriend raken met een camera.. hallo Sesamstraat..quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo spontaan is het allemaal niet, met van die geplande acties die leuk in de uitzending passen...
ja het was een test dit als naomi had gebleven had hij in de finale gestaan en nu zegt hij gaat hij volgende week naar huisquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef thomas19844 het volgende:
Die Nick laat nog geen traan om Noompie maar is nu al bezig over hoe hij niet naar de finale gaat... Lul eersteklas haha.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Benny het volgende:
TT aangepast. Joe!
Klaar nu over de TT en topic kaap
Zoek ff de lyrics op van deze tekstquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Rhosyn het volgende:
Deze muziek is wel beter dan wat ze normaal laten horen.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef mario390 het volgende:
ik vind het beter dat
ze niet meer stemmen kunnen
zo kann nick de osterhasi
manipulieren sonst niemand
Eens, maar bij Jill zit daar ook nog een soort calimero-complex bij dat ze zich achtergesteld voelt bij de rest, trekt voorbarige conclusies en speelt het spel net zo hard als dat ze anderen al weken verwijt..quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor de rest... bevriend raken met een camera.. hallo Sesamstraat..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef cheanny het volgende:
Nick snapt er niets van.![]()
Nu bang dat hij er volgende week uit gaat!
Dit was een test nominatie voor hemzelf. Zijn eigen populariteit! Alles draait om Nickske..
Deze ken ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek ff de lyrics op van deze tekst
jankt bijna nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zitten ze te janken....nou ja
Nog twee weken meiden.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : treed op ! Herstel de orde!
Kun je ook de foto van Jerrel en co verwijderen?
Is niet zo gek toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nog twee weken meiden.
Heeft nu niet zoveel zin meer. Ze kunnen er nu niets meer aan veranderen. Ze mogen niet meer op elkaar stemmen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef Susan1973 het volgende:
Michel moet nu slim spelen en zich van Nick los weken,
Ik had niet gezien dat die was toegevoegd. Is nu wegquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
???quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie jankt er niet, als alles goed is en de spanning eraf is? En de vermoeidheidquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nog twee weken meiden.
wekelijkse ergernis inderdaadquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef BB-King het volgende:
Stop maar met die muziek regie.
Zit niemand op te wachten en we horen de gesprekken minder goed.
Ze zitten met de coronaregels. Kunnen dat niet zomaar doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:27 schreef snetje het volgende:
Het zou voor Jill leuk zijn als Thomas er nog even in mag ...
Als ze TV willen maken doen ze dat...maar alles is zo lousy in deze BB.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:27 schreef snetje het volgende:
Het zou voor Jill leuk zijn als Thomas er nog even in mag ...
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Aan het plafond en gordijn te zien lijkt het alsof Thomas al in een hotel zit ...
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen.....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Aan het plafond en gordijn te zien lijkt het alsof Thomas al in een hotel zit ...
[ afbeelding ]
Waarom zichzelf zo inhouden? Noompje was toch ook altijd de eerste die began te lachen nanominaties en dansen na exitsquote:
Als daar een spiegel is, deed ze het misschien wel naar Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Was niet voor Nickske maar ik doe gewoon alsof het wel zo is
Hij is wel veel afgevallen zo te zienquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Thomas weg was Jill ook kapot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:30 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Waarom zichzelf zo inhouden? Noompje was toch ook altijd de eerste die began te lachen nanominaties en dansen na exits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef Hitchslap het volgende:
Liese nu als enige oorspronkelijke bewoner nog over?
Ik vraag me af waarom je op Liese gestemd hebt om te blijven, terwijl je maar kon kiezen tussen Julie en de ekster die weg gevlogen is ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef tiki het volgende:
Behalve Nick gun ik nu iedereen die er nog in zit de overwinning.
Heb maar Liese gestemd om te blijven omdat zij denk ik het meest een steun in de rug kan gebruiken nu.
Zij moet niet minder stemmen dan Nick krijgen natuurlijk.
Er was vanmiddag een spel waar de bewoners stemmen van oudbewoners hoorden in het huis.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Dus ze hebben alle oud bewoners gecntacteerd,.. Cao er vast wek eentje die reageerd heeft,,,
Anders zeggen ze niet in de uitzending dat een oud bewoner terug gaat komen,..in welke hoedanigheid weet ik ook niet,..
Maar ga niet zeggen dat ik onzin praat
zijn neukertje, wat eigenlijk een vriendin is , maar waar van iedereen zegt dat dat niet kan , bla blaquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
Michel bedankte Chantal voor het stemmen op Julie in de camera op de slaapkamer.....wie heet er chantal van hier.....
Zus, een vriendin van Michel?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
Michel bedankte Chantal voor het stemmen op Julie in de camera op de slaapkamer.....wie heet er chantal van hier.....
Je kunt nu stemmen op wie een plek in de finaleweek moet krijgen. Degene met de minste stemmen vliegt er volgende week uit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je op Liese gestemd hebt om te blijven, terwijl je maar kon kiezen tussen Julie en de ekster die weg gevlogen is ?
De nieuwe poll is online.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je op Liese gestemd hebt om te blijven, terwijl je maar kon kiezen tussen Julie en de ekster die weg gevlogen is ?
De poll die nu loopt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar dat zeiden ze toch niet zo? Er zullen de laatste weken nog oud bewoners terug te zien zijn. Ze zeiden niet, dat ze oud bewoners het BB huis inlaten..Ik denk in de studio..Zou toch ook niet kunnen? Dan krijgt corona alsnog een kans. En ze kunnen niet mensen in isolatie zetten voor 2 weken in een hotel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Dus ze hebben alle oud bewoners gecntacteerd,.. Cao er vast wek eentje die reageerd heeft,,,
Anders zeggen ze niet in de uitzending dat een oud bewoner terug gaat komen,..in welke hoedanigheid weet ik ook niet,..
Die camera "heet" Chantal toch...?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
en wanneer hij op schijshuis zitquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt geen oudbewoner terug zijn vanmiddag over de speakers te horen geweest en is de bedoeling dat je dan morgen naar de uitzending kijktquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:33 schreef NBWtje het volgende:
@:dkg_tegengas heb je ook beelden van de uitzending, en dan het laatste gedeelte waarin Oeter zegt dat een oud bewoner terug gaat komen...
Yuuupquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef Hitchslap het volgende:
Liese nu als enige oorspronkelijke bewoner nog over?
Coronatest is zo gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zitten met de coronaregels. Kunnen dat niet zomaar doen
geeft niks, we zijn blij dat je er weer bentquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik blijf dat steeds lezen als bigbrotherterrible
Nick, Julie, Michel, Jill finale....topshow!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef BB-King het volgende:
Denk dat de halve finale Jill, Michel, Liese en Nick wordt.
Van allebei de nationaliteiten zowel een man en een vrouw.
Julie redt het denk ik niet zonder de hulp van de fans van de andere bewoners.
Nick zie ik nog wel wat aanhang hebben samen met de teleurgestelde Naomi fans.
Die lacht in zijn vuistje. Zijn missie is wel geslaagd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Dat Michel nog naar dat gezever luistert manTest test test blaaa
Voor dezelfde reden mijn stem aan Liese gegevenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef tiki het volgende:
Behalve Nick gun ik nu iedereen die er nog in zit de overwinning.
Heb maar Liese gestemd om te blijven omdat zij denk ik het meest een steun in de rug kan gebruiken nu.
Zij moet niet minder stemmen dan Nick krijgen natuurlijk.
Heb je gejuicht?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ze in de slaapkamer ook al namen hadden voor de camera.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die camera "heet" Chantal toch...?
Ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Zegt niks , op twitter hielden ze ook van Naomi en kijk hoe dat is uitgepaktquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier wel,maar op
twitter houden ze van hem
Die zullen ze wel laten staan voor het volgend seizoen. Lijkt me sterk dat ze dat weer opnieuw gaan opbouwen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
Jerrell wil een club maken van het bigbrotherhuis
Jawel, maar het gaat echt om het gebeuren van vanmiddag, reken je niet rijk, zie hier .....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:33 schreef NBWtje het volgende:
@:dkg_tegengas heb je ook beelden van de uitzending, en dan het laatste gedeelte waarin Peter zegt dat een oud bewoner terug gaat komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk gewoon de uitzending van morgen, dan valt alles op z'n plaats.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Liese of Julie gaat afhaken. Vond Michel zijn gedrag vanmiddag wel slap maar goed, daar ben jij het nooit mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die lacht in zijn vuistje. Zijn missie is wel geslaagd.
Positief stemmen van de week.
Moet gek gaan wil hij de finaleweek niet halen nu.
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel laten staan voor het volgend seizoen. Lijkt me sterk dat ze dat weer opnieuw gaan opbouwen.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Twitter heeft vanavond verloren. Dusquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
hier wel,maar op
Ah deze was hetquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier wel,maar op
Ik hoorde ook zoiets, ben terug aan het zoekenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:33 schreef NBWtje het volgende:
@:dkg_tegengas heb je ook beelden van de uitzending, en dan het laatste gedeelte waarin Peter zegt dat een oud bewoner terug gaat komen...
Natuurlijk. Dit was gewoon een pilot waar alles mis gaat wat er maar mis kon gaan in productie, casting etc. Dus ze gaan het terug opnieuw proberen maar dan goed. Het voorbeeld is na de finale te zien als BB Ausie uitgezonden gaat worden. Die gaan het de Nederlanders leren hoe ze dat moeten doen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!
zij heeft heel veel gezichten. moet ze iets mee gaan doen op tvquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef mario390 het volgende:
met dr witte blus ziet er
jill hell mooi uit
moet ik wel zeggen
en de glatte haren
ja natuurlijk, naaiomie gaat revange nemenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!
Nou hele bbq's en flessen drank werden aangeboden als je op Naomi zou stemmen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zegt niks , op twitter hielden ze ook van Naomi en kijk hoe dat is uitgepakt
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En aan het genieten van je janko?
de safetyhazards alleen al.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
Jerrell wil een club maken van het bigbrotherhuis
Nee. Dat zei die niet zo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef NBWtje het volgende:
@:magnaal er zijn de laatste weken meerdere oud bewoners in de uitzending gezeten en dat werd nooit ergens groot aangekondigd,...
In de uitzending zei Peter dat wr een oud bewoner terug zou keren.
Ik weet niet in welke hoedanigheid en als mensen het zelf willen horen moeten ze de uitzending even terug kijken.
zo doe ik het ook altijd, als je zeker weet dat iets gaat mislukken vanalles belovenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hele bbq's en flessen drank werden aangeboden als je op Naomi zou stemmen.
Door volgend seizoen de Big Brother-stem te worden?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef anine het volgende:
[..]
ja natuurlijk, naaiomie gaat revange nemen
Dat huis valt nu al half uit elkaar. Die gaat het niet nog een jaar overleven denk ik hoor😂quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel laten staan voor het volgend seizoen. Lijkt me sterk dat ze dat weer opnieuw gaan opbouwen.
bbq met vlees, pijnlijk best welquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou hele bbq's en flessen drank werden aangeboden als je op Naomi zou stemmen.
Ze hebben ook een echt feest.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef greysbones het volgende:
Die zuipen zich een stuk in de fiets en gaan naar bed
Je moet de streams van vandaag hebben gezien.. daarin kwamen alle oud-bewindsman aan het woord.. daar gaat het omquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef NBWtje het volgende:
@:magnaal er zijn de laatste weken meerdere oud bewoners in de uitzending gezeten en dat werd nooit ergens groot aangekondigd,...
Ik weet niet in welke hoedanigheid en als mensen het zelf willen horen moeten ze de uitzending even terug kijken.
Ik had er wel een feestje gemaakt.. zeker met die k.. regels die we hebbenquote:
Er zijn vandaag meerdere oud-bewoners 'teruggeweest' in het huis. Zie:quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets, ben terug aan het zoeken
Een jaar niet, maar zolang zal het niet duren voordat er een nieuw seizoen gemaakt gaat worden. Ik verwacht ergens vanaf september.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Dat huis valt nu al half uit elkaar. Die gaat het niet nog een jaar overleven denk ik hoor😂
iiieeeehhhhhquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Door volgend seizoen de Big Brother-stem te worden?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wanneer hij op schijshuis zit
boeit hij me niet
omdat ze het tegen Naomi alleen moest opnemen en Jill/ Michel er niet op stonden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Twitter heeft vanavond verloren. Dus
Lees je geen reacties op je posts ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef NBWtje het volgende:
ja, of een verbinding via het beeldscherm, dat ze toch met de oud bewoners kunnen praten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dat zeiden ze toch niet zo? Er zullen de laatste weken nog oud bewoners terug te zien zijn. Ze zeiden niet, dat ze oud bewoners het BB huis inlaten..Ik denk in de studio..Zou toch ook niet kunnen? Dan krijgt corona alsnog een kans. En ze kunnen niet mensen in isolatie zetten voor 2 weken in een hotel.
Het publiek stemt volgende week met een positieve stem.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef Susan1973 het volgende:
Michel moet nu slim spelen en zich van Nick los weken,
Heeft ze dat wel allemaal meegenomen ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:42 schreef cheanny het volgende:
Dus nu geen Vegan gedoe meer in het huis![]()
Vegan choco - vegan donut - vegan Noompje met vegan traantjes -
Leuk feestje tochquote:
jeetje, wat boos. Wat heeft Thomas gedaan dan dat je zo boos op hem bent?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wanneer hij op schijshuis zit
boeit hij me niet
Dus geen gekonkel meer nodig. May the best bewoner win this gamequote:Op donderdag 25 maart 2021 23:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het publiek stemt volgende week met een positieve stem.
Kunnen ze gewoon eten, als Nick nog goesting heeft om een ui te snijden natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:42 schreef cheanny het volgende:
Dus nu geen Vegan gedoe meer in het huis![]()
Vegan choco - vegan donut - vegan Noompje met vegan traantjes -
Alleen wat cups vergetenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze dat wel allemaal meegenomen ?
en iedereen mag winnen van mij (oke, de een meer dan de ander) als het nick maar niet isquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dus geen gekonkel meer nodig. May the best bewoner win this game
Voor de laatste keer:quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef NBWtje het volgende:
De bewoners weten toch helemaal niet wat BB achter de schermen om besluit.
Als zei in de uitzending zeggen daf wr een oud bewoner haat terug keren dan weten zij dat toch helemaal niet,...
En ik kijk de streams,,,,
t helemaalquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Susan1973 het volgende:
Nog steeds is de vraag “wie mag volgens jou naar de finale” paar weken terug is gesteld aan kijkers nog niets meegedaan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan wij er een feestje van maken?![]()
![]()
Gaat ze na BB doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
Zo zonde dat Liese nooit wat aan dat tandje heeft laten doen....ga er steeds meer op letten en lijkt steeds verder naar achtere te gaan staan.
ik vind hij gaat teveel in tv,zich belangrijk makenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
jeetje, wat boos. Wat heeft Thomas gedaan dan dat je zo boos op hem bent?
Dit dus, mensen luisteren niet goed en/of kijken geen streamsquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het was gewoon een teaser voor de uitzending van morgen, waar ze het spel van vanmiddag gaan laten zien.
leuke typo....."bewindsman"quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet de streams van vandaag hebben gezien.. daarin kwamen alle oud-bewindsman aan het woord.. daar gaat het om
Ja maar niet terugkeren in het BB huis..Iedere oud bewoner die het wil, kan het hele complex bekijken..Zoals Els bv vandaag heeft gedaan en waar ze heel enthousiast over was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef NBWtje het volgende:
Werk jij bij de regie danquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het was gewoon een teaser voor de uitzending van morgen, waar ze het spel van vanmiddag gaan laten zien.
Tuurlijk. Is lekker met een stukje vlees erbijquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze gewoon eten, als Nick nog goesting heeft om een ui te snijden natuurlijk.
Nou Matt is erger.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hij gaat teveel in tv,zich belangrijk maken
vanmiddag was er een spel met de stemmen van de oud bewoners,quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef NBWtje het volgende:
De bewoners weten toch helemaal niet wat BB achter de schermen om besluit.
Als zei in de uitzending zeggen daf wr een oud bewoner haat terug keren dan weten zij dat toch helemaal niet,...
En ik kijk de streams,,,,
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Werk jij bij de regie dan
matt is en no go klopt, en stalkerquote:
Gewoon een peiling voor Big Brother zodat ze wisten wie er populair is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Susan1973 het volgende:
Nog steeds is de vraag “wie mag volgens jou naar de finale” paar weken terug is gesteld aan kijkers nog niets meegedaan
Goede vragenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:49 schreef Tourniquet het volgende:
Maargoed:
- Hebben Jill en Julie hun prijs al ontvangen?
- Heeft Michel Nick al straf gegeven voor het niet meelunchen vanmiddag? Zo niet, heeft BB Michel al een zwaardere straf gegeven?
dat valt toch wel mee? Hij is een keertje in de live geweest, maar dat zijn er inmiddels meerdere, en hij doet af en toe wat op insta.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hij gaat teveel in tv,zich belangrijk maken
Die staat over twee weken met een bos rozen voor de uitgang nadat hij Thomas uit de weg heeft geruimd uiteraard.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
matt is en no go klopt, en stalker
Denk het niet. En anders opeten of:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Toto zag er goed uit!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:50 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Die staat over twee weken met een bos rozen voor de uitgang nadat hij Thomas uit de weg heeft geruimd uiteraard.
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, of een verbinding via het beeldscherm, dat ze toch met de oud bewoners kunnen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |