Nope Lp heeft TTquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Amai ik mag m'n eigen TT toch wel aanpassen amai
dat werd niet gezegdquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:16 schreef NBWtje het volgende:
@:utopia2.0
Er werd in de uitzending vanavond gezegd dat er een oud bewoner zou terug keren,...
Dan kan je lang wachten want dat zit er niet in, Maar Naomi was de laatste weken echt ouder geworden, weg dat frisse wat ze daar als enige vrouw had.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:11 schreef NBWtje het volgende:
Iedereen zit er toch op te wachten dar de relatie met Julie meer wordt? Daar zit nog verhaal in.
Naomi was saai,...
En ze zag er de laatste tijd slecht uit met dikke blauwe Wallen on häar ogen. Beter dat ze naar huis gaat.
Normaal boeit het me geen flikker, maar nu had ik een goeie en kaapt een mod hem. Moet verdomme niet gekker worden.quote:
Ja ook Liese naar de finale.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
humor niet verloren![]()
zuip weg de scheiße
Wel hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef NBWtje het volgende:
Lol, jullie hebben de uitzending blijkbaar niet gezien
Ga in onz klieren man. Je kijkt niet eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Amai ik mag m'n eigen TT toch wel aanpassen amai
pak zequote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal boeit het me geen flikker, maar nu had ik een goeie en kaapt een mod hem. Moet verdomme niet gekker worden.
Gast wees blij dat ik jou de live geef van INSTA nu, wow!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ga in onz klieren man. Je kijkt niet eens.
Precies, hopelijk exit met zijn ik zit hier veur de knaakskesquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef thomas19844 het volgende:
Die Nick laat nog geen traan om Noompie maar is nu al bezig over hoe hij niet naar de finale gaat... Lul eersteklas haha.
Zo spontaan is het allemaal niet, met van die geplande acties die leuk in de uitzending passen...quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jill wel de winnaar wordt! Heerlijke spontane flapuit.
had per ongeluk toch gereageerd, ze wilden naaiomie weer trending maken, vroeg me af wat dat voor nut had...moet je nie doen nie, krijg me een lading berichtjes, nu maar weer 6 jaar niet meer op twitter kijkenquote:
J e denkt echt grappig te zijn. Omdat je blauw bent hoef je nog niet zo'n muil te hebben verzieker. Ben er wel weg van, voordat ik dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg. Fuck itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |