Ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik blijf dat steeds lezen als bigbrotherterrible
Zegt niks , op twitter hielden ze ook van Naomi en kijk hoe dat is uitgepaktquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier wel,maar op
twitter houden ze van hem
Die zullen ze wel laten staan voor het volgend seizoen. Lijkt me sterk dat ze dat weer opnieuw gaan opbouwen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:36 schreef Paul het volgende:
Jerrell wil een club maken van het bigbrotherhuis
Jawel, maar het gaat echt om het gebeuren van vanmiddag, reken je niet rijk, zie hier .....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:33 schreef NBWtje het volgende:
@:dkg_tegengas heb je ook beelden van de uitzending, en dan het laatste gedeelte waarin Peter zegt dat een oud bewoner terug gaat komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk gewoon de uitzending van morgen, dan valt alles op z'n plaats.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Dus ze hebben alle oud bewoners gecntacteerd,.. Cao er vast wek eentje die reageerd heeft,,,
Anders zeggen ze niet in de uitzending dat een oud bewoner terug gaat komen,..in welke hoedanigheid weet ik ook niet,..
Maar ga niet zeggen dat ik onzin praat
Liese of Julie gaat afhaken. Vond Michel zijn gedrag vanmiddag wel slap maar goed, daar ben jij het nooit mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die lacht in zijn vuistje. Zijn missie is wel geslaagd.
Positief stemmen van de week.
Moet gek gaan wil hij de finaleweek niet halen nu.
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel laten staan voor het volgend seizoen. Lijkt me sterk dat ze dat weer opnieuw gaan opbouwen.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik blijf dat steeds lezen als bigbrotherterrible
Twitter heeft vanavond verloren. Dusquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
hier wel,maar op
Ah deze was hetquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier wel,maar op
Ik hoorde ook zoiets, ben terug aan het zoekenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:33 schreef NBWtje het volgende:
@:dkg_tegengas heb je ook beelden van de uitzending, en dan het laatste gedeelte waarin Peter zegt dat een oud bewoner terug gaat komen...
Natuurlijk. Dit was gewoon een pilot waar alles mis gaat wat er maar mis kon gaan in productie, casting etc. Dus ze gaan het terug opnieuw proberen maar dan goed. Het voorbeeld is na de finale te zien als BB Ausie uitgezonden gaat worden. Die gaan het de Nederlanders leren hoe ze dat moeten doen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!
zij heeft heel veel gezichten. moet ze iets mee gaan doen op tvquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef mario390 het volgende:
met dr witte blus ziet er
jill hell mooi uit
moet ik wel zeggen
en de glatte haren
ja natuurlijk, naaiomie gaat revange nemenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Er komt na deze deceptie nog een volgend seizoen?!
Nou hele bbq's en flessen drank werden aangeboden als je op Naomi zou stemmen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zegt niks , op twitter hielden ze ook van Naomi en kijk hoe dat is uitgepakt
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En aan het genieten van je janko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |