Als ze TV willen maken doen ze dat...maar alles is zo lousy in deze BB.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:27 schreef snetje het volgende:
Het zou voor Jill leuk zijn als Thomas er nog even in mag ...
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Aan het plafond en gordijn te zien lijkt het alsof Thomas al in een hotel zit ...
[ afbeelding ]
Zou zomaar kunnen.....quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
Aan het plafond en gordijn te zien lijkt het alsof Thomas al in een hotel zit ...
[ afbeelding ]
Waarom zichzelf zo inhouden? Noompje was toch ook altijd de eerste die began te lachen nanominaties en dansen na exitsquote:
Als daar een spiegel is, deed ze het misschien wel naar Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Was niet voor Nickske maar ik doe gewoon alsof het wel zo is
Hij is wel veel afgevallen zo te zienquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Thomas weg was Jill ook kapot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:30 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Waarom zichzelf zo inhouden? Noompje was toch ook altijd de eerste die began te lachen nanominaties en dansen na exits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef Hitchslap het volgende:
Liese nu als enige oorspronkelijke bewoner nog over?
Ik vraag me af waarom je op Liese gestemd hebt om te blijven, terwijl je maar kon kiezen tussen Julie en de ekster die weg gevlogen is ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:29 schreef tiki het volgende:
Behalve Nick gun ik nu iedereen die er nog in zit de overwinning.
Heb maar Liese gestemd om te blijven omdat zij denk ik het meest een steun in de rug kan gebruiken nu.
Zij moet niet minder stemmen dan Nick krijgen natuurlijk.
Er was vanmiddag een spel waar de bewoners stemmen van oudbewoners hoorden in het huis.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:31 schreef NBWtje het volgende:
Dus ze hebben alle oud bewoners gecntacteerd,.. Cao er vast wek eentje die reageerd heeft,,,
Anders zeggen ze niet in de uitzending dat een oud bewoner terug gaat komen,..in welke hoedanigheid weet ik ook niet,..
Maar ga niet zeggen dat ik onzin praat
zijn neukertje, wat eigenlijk een vriendin is , maar waar van iedereen zegt dat dat niet kan , bla blaquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
Michel bedankte Chantal voor het stemmen op Julie in de camera op de slaapkamer.....wie heet er chantal van hier.....
Zus, een vriendin van Michel?quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
Michel bedankte Chantal voor het stemmen op Julie in de camera op de slaapkamer.....wie heet er chantal van hier.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |