Voor de laatste keer:quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef NBWtje het volgende:
De bewoners weten toch helemaal niet wat BB achter de schermen om besluit.
Als zei in de uitzending zeggen daf wr een oud bewoner haat terug keren dan weten zij dat toch helemaal niet,...
En ik kijk de streams,,,,
t helemaalquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Susan1973 het volgende:
Nog steeds is de vraag “wie mag volgens jou naar de finale” paar weken terug is gesteld aan kijkers nog niets meegedaan
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan wij er een feestje van maken?![]()
![]()
Gaat ze na BB doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef zodeju het volgende:
Zo zonde dat Liese nooit wat aan dat tandje heeft laten doen....ga er steeds meer op letten en lijkt steeds verder naar achtere te gaan staan.
ik vind hij gaat teveel in tv,zich belangrijk makenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
jeetje, wat boos. Wat heeft Thomas gedaan dan dat je zo boos op hem bent?
Dit dus, mensen luisteren niet goed en/of kijken geen streamsquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het was gewoon een teaser voor de uitzending van morgen, waar ze het spel van vanmiddag gaan laten zien.
leuke typo....."bewindsman"quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet de streams van vandaag hebben gezien.. daarin kwamen alle oud-bewindsman aan het woord.. daar gaat het om
Ja maar niet terugkeren in het BB huis..Iedere oud bewoner die het wil, kan het hele complex bekijken..Zoals Els bv vandaag heeft gedaan en waar ze heel enthousiast over was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:39 schreef NBWtje het volgende:
@:magnaal er zijn de laatste weken meerdere oud bewoners in de uitzending gezeten en dat werd nooit ergens groot aangekondigd,...
In de uitzending zei Peter dat wr een oud bewoner terug zou keren.
Ik weet niet in welke hoedanigheid en als mensen het zelf willen horen moeten ze de uitzending even terug kijken.
Werk jij bij de regie danquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Het was gewoon een teaser voor de uitzending van morgen, waar ze het spel van vanmiddag gaan laten zien.
Tuurlijk. Is lekker met een stukje vlees erbijquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:43 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze gewoon eten, als Nick nog goesting heeft om een ui te snijden natuurlijk.
Nou Matt is erger.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hij gaat teveel in tv,zich belangrijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |