En jij de streams van vandaag niet blijkbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:19 schreef NBWtje het volgende:
Lol, jullie hebben de uitzending blijkbaar niet gezien
Ja bedankt. Nu gaan we het weer over de livestream hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast wees blij dat ik jou de live geef van INSTA nu, wow!
Dat geldt dan zeker ook voor de rest... bevriend raken met een camera.. hallo Sesamstraat..quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo spontaan is het allemaal niet, met van die geplande acties die leuk in de uitzending passen...
ja het was een test dit als naomi had gebleven had hij in de finale gestaan en nu zegt hij gaat hij volgende week naar huisquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:20 schreef thomas19844 het volgende:
Die Nick laat nog geen traan om Noompie maar is nu al bezig over hoe hij niet naar de finale gaat... Lul eersteklas haha.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Benny het volgende:
TT aangepast. Joe!
Klaar nu over de TT en topic kaap
Zoek ff de lyrics op van deze tekstquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Rhosyn het volgende:
Deze muziek is wel beter dan wat ze normaal laten horen.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:21 schreef mario390 het volgende:
ik vind het beter dat
ze niet meer stemmen kunnen
zo kann nick de osterhasi
manipulieren sonst niemand
Eens, maar bij Jill zit daar ook nog een soort calimero-complex bij dat ze zich achtergesteld voelt bij de rest, trekt voorbarige conclusies en speelt het spel net zo hard als dat ze anderen al weken verwijt..quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:22 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor de rest... bevriend raken met een camera.. hallo Sesamstraat..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef cheanny het volgende:
Nick snapt er niets van.![]()
Nu bang dat hij er volgende week uit gaat!
Dit was een test nominatie voor hemzelf. Zijn eigen populariteit! Alles draait om Nickske..
Deze ken ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoek ff de lyrics op van deze tekst
is niet zon lief liedjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |