Ik zat meer aan dit soort tijden te denkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff lukraak een opstelling uit 2015 gepakt ( 1 0 verlies van ijsland )
Ja dit was niet al te best neequote:Op woensdag 24 maart 2021 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat meer aan dit soort tijden te denken
[ afbeelding ]
In die tijd werd er echt niet zo gespeeld als een tijdje terug tegen Duitsland en Frankrijk. Maar goed, je mist natuurlijk nu ook wel Van Dijk, De Vrij en eventueel Aké.
Dit zou wel een stuk beter zijn, maar moet je zo een systeem gaan verwachten onder de boerquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het wordt wel vaker geopperd, maar zouden we niet naar een systeem moeten met drie CV's en wingbacks? De backs die we hebben zijn veelal toch aanvallend beter dan verdedigend en de vleugelaanvallers zijn ook niet bepaald je van het. Dan zouden we met Depay en (daar is ie weer!) Weghorst ook nog twee verschillende typen spitsen erin kunnen zetten. Plus de nodige spelers van Oranje zijn gewend in zo'n systeem te spelen intussen.
Ik zou daar nog weleens een goed experiment van willen zien van een aantal wedstrijden
Alleen over jou omdat jij de enige bent waarvan we zéker zijn dat je niet opeens tijdens ons roddelen op de Jitsi komt!quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zitten jullie alweer over de rest van ons te roddelen natuurlijk
Vaak kunnen ze het tegen toplanden wél.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De rest van de poule kan er ook weinig van, dus dat scheelt. Waarschijnlijk kwartfinale en er dan kansloos uit tegen een topland (wel met opgeheven hoofd uiteraard).
"Rest van ons", alsof jij in je eentje al niet genoeg roddelmateriaal bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Twee uur over Em gepraat en dan nog hebben we nog maar de helft behandeld van wat er allemaal te zeggen valt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
"Rest van ons", alsof jij in je eentje al niet genoeg roddelmateriaal bent
Nee hoor wij praten alleen over belangrijke mensen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ahhh dat vind ik zielig voor Emquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor wij praten alleen over belangrijke mensen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
"Rest van ons", alsof jij in je eentje al niet genoeg roddelmateriaal bent
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee uur over Em gepraat en dan nog hebben we nog maar de helft behandeld van wat er allemaal te zeggen valt.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor wij praten alleen over belangrijke mensen.
Deden we toch tegen Italië?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zou wel een stuk beter zijn, maar moet je zo een systeem gaan verwachten onder de boer
Zeker als je eerst de OP van dit topic leest: NWS / CDA-partijtop begint fluistercampagne tegen Omzigtquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Komt ook lekker gemeend over.
In zo'n systeem kun je ook met Malen spelen ipv Weghorst. Dat ligt hem beter dan 4-3-3. Eigenlijk ligt dit systeem bijna elke speler van Oranje beter, maar ja, verplichte Hollandse school.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deden we toch tegen Italië?
Ik zie het wel zitten.
Depay - Weghorst
Pröpper (of Gravenberch) - F. De jong - Wijnaldum
Wijndal- Blind- de Ligt - de Vrij - Dumfries (of Hateboer, maakt niet veel uit tis beide brandhout)
Stekelenburg (of normaal nauurlijk Cilessen)
Persoonlijk zie ik met wingback ook altijd nog wel een voordeel in een kopsterkte spits. Maar ook Malen zou het goed moeten liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In zo'n systeem kun je ook met Malen spelen ipv Weghorst. Dat ligt hem beter dan 4-3-3. Eigenlijk ligt dit systeem bijna elke speler van Oranje beter, maar ja, verplichte Hollandse school.
Wopke heeft het stukje gefluister even overgeslagen zo te zien!quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Komt ook lekker gemeend over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |