Wat dacht je van: 2 nullen er achter - 40.000......quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:33 schreef aartstyle het volgende:
Iemand die zin heeft om 99 X 40.000 prikken uit te rekenen.
Party like 1999quote:
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
zucht. ik ga het niet uitleggen ook.
Ik ken niemand die er doodziek van is geworden, dus dan moet ik het wel pakken volgens de logica die jij volgt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatief is of aankomt.
Verschillende mensen die ik ken en AZ hebben gehad zijn 2 keer doodziek geweest kan je beter 1 keer ziek worden van Jassen.
Wordt dat een Grapperhausje?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mijn bruiloft is op 2 juli.... dus laten we het hopen.
Blijf jij dan ook in het fotografie topic?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben je in het verkeerde subforum aangekomen, dit is COR en geen VBL.
De overheid is ook niet meer zo streng voor zichzelf v.w.b. de weg uit de pandemie; het vaccinatiebeleid is een regelrechte mislukking en lijkt alweer "gewoon" vervangen te zijn door een beleid van uitzichtsloze lockdowns en eindeloze ophokplichten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat strenger is nodig omdat 'we' zelf niet meer zo streng zijn.
Ik kom normaal gesproken in MENquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook in het fotografie topic?
Iedereen moet zelf weten wat die pakt maar ik heb zelf gezien hoe ziek mijn vriendin 2 keer is geweest dus ik kan iedereen aanraden om het niet te doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er doodziek van is geworden, dus dan moet ik het wel pakken volgens de logica die jij volgt?
Rutte en Co. zijn niet dom en gaan dat allemaal over een heel lange tijd uitsmeren. Want grootschalig gefeest, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er volledig naar de kloten gaan de eerste dag dat alles weer helemaal vrijgegeven is?
Anekdotische verhalen zijn geen bewijs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uit
Dat laatste zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik check altijd zijn look of the day.
Jaap weet me vaak te verrassen. Jaap is een icon.
Waar nu weer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:39 schreef Nattekat het volgende:
VVD geeft gewoon de jongeren de schuld, uiteraard
Zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rutte en Co. zijn niet dom en gaan dat allemaal over een heel lange tijd uitsmeren. Want grootschalig gefeest, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.
En op een extra feestdag hoef je ook niet te hopen, want na corona begint het werk pas echt.![]()
Ik ken er ook een aantal. Een paar waren een dagje niet lekker idd. Heb ik er graag voor over hoor om er daarna vanaf te zijn. En misschien valt het tegen en ben ik wat langer ziek. Als ik daardoor maanden eerder gevaccinneerd ben is dat geen probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uit
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?quote:
Why would you do that?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk zijn mensen wel zo slim om AZ te skippen.
Brabantse gezelligheid en de nachten zijn lang.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?
Ook bij de steden zie je grote verschillen.
@Da_Sandman dat bedoelde ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:39 schreef Nattekat het volgende:
VVD geeft gewoon de jongeren de schuld, uiteraard
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er volledig naar de kloten gaan de eerste dag dat alles weer helemaal vrijgegeven is?
Vorig jaar aantal nieuwsartikelen gezien dat het vooral slecht ging in gebieden waar intensieve veeteelt was. Misschien dat dat een mogelijke reden is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?
Ook bij de steden zie je grote verschillen.
sterker nog: 'samen volhouden'quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:42 schreef Nattekat het volgende:
'samen'
Zelfs als ik niet wist bij welke partij deze miep hoort, had ik het nu wel geweten.
Mijn vriendin is van AZ in totaal 4 dagen dood en doodziek geweest maar goed spuit het lekker in zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef Celestien het volgende:
[..]
Why would you do that?
Vaccin = vaccin. Dan maar een paar bijwerkingen. Wat hoofdpijn, koorts en spierpijn kan ik wel hebben.
Nee, 4-5 keer per dag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
VVD noemde net dat ze ook sneltesten voor grote winkels een goed idee zijn. Gaan we straks serieus elke dag moeten testen?
Nee nee, om de dagquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
VVD noemde net dat ze ook sneltesten voor grote winkels een goed idee zijn. Gaan we straks serieus elke dag moeten testen?
Rot op met die testen voor elke scheet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Maar op dit tempo zou iedereen het daar al gehad moeten hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid en de nachten zijn lang.
Er dat ze dit allemaal rond hebben is het merendeel gevaccineerd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Ja. De verdubbelingsdobbelsteen van het RIVM doet zijn werk goed.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vaccinaties:
Nieuw: 44.040
Is dat normaal, zo'n groot verschil tussen die twee?
Sodemieter effe gauw op met die onzin.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Toch helemaal niet te doen joh. Wat een leuk ''leven'' hebben we dan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rot op met die testen voor elke scheet.
Sneltesten voor winkels waar je 50 vierkante meter per persoon hebt, maar niet voor de supermarkt waar het drukker is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Anekdotisch bewijs is geen bewijs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin is van AZ in totaal 4 dagen dood en doodziek geweest maar goed spuit het lekker in zou ik zeggen
Wat ontzettend naar voor je vriendin. Hoe gaat het nu met haar?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin is van AZ in totaal 4 dagen dood en doodziek geweest maar goed spuit het lekker in zou ik zeggen
Wil je niet gevaccineerd worden? Dan krijg je 5 keer per dag een wattenstaaf in je neus. Dikke pech, doei!quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch helemaal niet te doen joh. Wat een leuk ''leven'' hebben we dan.
Ik wil me nog best laten testen voor een groot evenement of een internationale vliegreis. Maar verder niet hoor.
Echt no way, dus hè.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
Ja man, elke ochtend een stok je voorhoofdholte in moeten rammen. Leuk vooruitzicht
Het gaat wel weer goed nu maar het opent wel je ogen. Ik ben helemaal niet tegen vaccineren maar AZ komt er bij dit gezin niet meer in in ieder geval.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef Celestien het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar voor je vriendin. Hoe gaat het nu met haar?
En ja, dit soort dingen zijn heel naar, maar veranderen mijn mening verder niet. Je toontje ga ik negeren.
We zorgen dat we niemand discrimineren en dat we het nog steeds ''met z'n allen'' doen. Gaat helemaal eerlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wil je niet gevaccineerd worden? Dan krijg je 5 keer per dag een wattenstaaf in je neus. Dikke pech, doei!
Of overal of nergens wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sneltesten voor winkels waar je 50 vierkante meter per persoon hebt, maar niet voor de supermarkt waar het drukker is.
Ja, logisch.
Het "Impfdisaster" zoals het hier sinds een paar weken genoemd wordt was het omslagpunt. De kritiek op Merkel, de EU en de door hen totaal mislukte onderhandelingen met de pharmaboeren, maar vooral op von der Leyen is op dat moment echt losgebarsten.quote:
Nee maar ik blijf erbij dat 'zich aan de maatregelen houden' nogal ruim is. Want je begrijpt ook wel dat de VVD hier doelt (ik kijk niet, dus ik moet even afgaan op wat ik hier lees) op de feestjes van de jongeren. Dat heeft nogal wat meer risico's dan ouderen die nog op visite gaan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Da_Sandman dat bedoelde ik
"De jongeren houden zich niet aan de maatregelen en zorgen ervoor dat ouderen besmet raken"
Dat is niet wat het RIVM en NCTV zeggen.
Ik kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring niet meer zit te wachten op dat vaccin. Wellicht is er een mogelijkheid voor de rest van het gezin om een voorkeur voor een andere aan te geven. Geen idee of dat kan in de toekomst.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat wel weer goed nu maar het opent wel je ogen. Ik ben helemaal niet tegen vaccineren maar AZ komt er bij dit gezin niet meer in in ieder geval.
Zijn weer wat bevriende bedrijfjes die helemaal binnenlopen met al die tests, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Way, als het aan het RIVM en het kabinet ligt.
Nou misschien moet je wel wat afstand nemen want je draaft een beetje door.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We zorgen dat we niemand discrimineren en dat we het nog steeds ''met z'n allen'' doen. Gaat helemaal eerlijk.
Ondertussen ben je als gevaccineerde gewoon klaar, terwijl je zonder vaccinatie inderdaad voor elke drol mag gaan testen. Die tijd moet je maar vrijmaken. En dan nog hopen dat het gratis is. En dat er genoeg capaciteit is om je te laten testen op de dag dat het je ook echt uitkomt.
Zou wat zijn als je je op een donderdag moet laten testen om op vakantie te kunnen, maar dat je die week erop pas terecht kan.
Maar wat gaat het eerlijk zeg!
Ondertussen even genieten van de foto's die oma en opa hebben geplaatst vanaf het strand in Benidorm.
En dan vinden mensen het gek dat er steeds meer cynische mensen rondlopen.
Zomertijdquote:
Terwijl er zowel bij jongeren als ouderen mensen zullen zijn die zich niet altijd aan de maatregelen houden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar ik blijf erbij dat 'zich aan de maatregelen houden' nogal ruim is. Want je begrijpt ook wel dat de VVD hier doelt (ik kijk niet, dus ik moet even afgaan op wat ik hier lees) op de feestjes van de jongeren. Dat heeft nogal wat meer risico's dan ouderen die nog op visite gaan bijvoorbeeld.
Mogen ze adviseren. Als ze dat willen. Als ik hen ook mag adviseren: kom met iets wat minder invasief is. Dat doe ik mee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Viel me op tijdens een van die verkiezingsdebatten. Het is bijna een soort mumble-rap.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:55 schreef nostra het volgende:
Ik moet bij Wilders altijd aan die kerel denken die muziek achter monologen van Van Gaal enzo zette; er zit best een soort melodie in.
Zeker, eens dat het nogal ruim is. Ik denk dat het risico van ouderen die op visite gaan juist groter is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar ik blijf erbij dat 'zich aan de maatregelen houden' nogal ruim is. Want je begrijpt ook wel dat de VVD hier doelt (ik kijk niet, dus ik moet even afgaan op wat ik hier lees) op de feestjes van de jongeren. Dat heeft nogal wat meer risico's dan ouderen die nog op visite gaan bijvoorbeeld.
Tenzij je namens de vvd in de politiek zit; onderdeel van de regentenklasse vormen in combinatie met een vvd lidmaatschap resulteert automatisch in het zo begeerde groene vinkje in de "app".quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
Ja man, elke ochtend een stok je voorhoofdholte in moeten rammen. Leuk vooruitzicht
Daar zou Jaap een model voor moeten maken en dan op 1 april openbaren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het ging erover dat is gebleken dat ouderen meer begrip voor de regels hebben maar ze minder goed naleven en dat het bij jongeren vice versa is. Maar 'zich niet aan de maatregelen houden' is nogal een breed begrip.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl er zowel bij jongeren als ouderen mensen zullen zijn die zich niet altijd aan de maatregelen houden.
Als er over ouderen gezegd wordt dat ze zich niet altijd aan alle maatregelen houden dan is de wereld te klein. Dan is het ouderen bash. Maar rustig benoemen dat het puur aan de jongeren ligt vinden sommigen dan weer normaal.
Ik heb helemaal niet de indruk dat dit soort zaken echt concreet van RIVM en OMT komen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zeker, eens dat het nogal ruim is. Ik denk dat het risico van ouderen die op visite gaan juist groter is.
Terecht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Te veel op het kansloze terrassen openen focussen en te weinig op de avondklok
Hopelijk is links scherper.
komt er wel weer een golf aan carnavalskinderenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zou Jaap een model voor moeten maken en dan op 1 april openbaren.
92.000 tests afgelopen dag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL
Positief getest: 7.624
Totaal: 1.220.945 (+7.579 ivm -45 corr.)
Perc. positief 20 mrt - 22 mrt: 8,3%
Opgenomen: 219
Huidig: 1.562 (-13)
Opgenomen op IC: 37
Huidig: 625 (+2)
Overleden: 31
Totaal: 16.371
https://twitter.com/mzelst/status/1374726621698142215
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
92.000 tests afgelopen dag.
Gisteren 65.000 tests en een veel lager besmettingsaantal tot gevolg.
Nja de vraag wordt eerder, blijft het bij een advies? Of wordt het gewoon een keiharde eis dat jij bij elk winkel bezoek of buitenactiviteit een negatief testbewijs van minder dan 24u oud moet tonen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:59 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mogen ze adviseren. Als ze dat willen. Als ik hen ook mag adviseren: kom met iets wat minder invasief is. Dat doe ik mee.
Horeca open > avondklok.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Te veel op het kansloze terrassen openen focussen en te weinig op de avondklok
Hopelijk is links scherper.
Ik krijg het idee dat ze weglopen voor hun verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:07 schreef Mallerd01 het volgende:
Ik krijg het idee dat het CDA gewoon weer de regering in wil met hun vragen en onderzoeken.
Het is veel veiliger om met z'n allen naar school te gaan. Of naar werkplekken. Of een supermarkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Hoe precies leidt reizen naar terrassen direct tot besmettingen?
Nee, echt puur het reizen. Die CDA trien zag dat als een groot probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is veel veiliger om met z'n allen naar school te gaan. Of naar werkplekken.
Buiten terrasjes zijn blijkbaar levensgevaarlijk. Dan heb je toch al gauw contact met je tafelgenoot en een serveerder.
Maar dat verdwijnt zodra je dezelfde mensen in je tuin hebt zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is veel veiliger om met z'n allen naar school te gaan. Of naar werkplekken. Of een supermarkt.
Buiten terrasjes zijn blijkbaar levensgevaarlijk. Dan heb je toch al gauw contact met je tafelgenoot en een serveerder.
Check die post nog even van zondagavond laat.quote:
Het is veel veiliger als iedereen afreist naar hetzelfde park of dezelfde natuur plek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, echt puur het reizen. Die CDA trien zag dat als een groot probleem.
Nee, het reizen. Echt het reizen. Alsof je spontaan besmet wordt als je in de auto zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is veel veiliger als iedereen afreist naar hetzelfde park of dezelfde natuur plek.
Ik snap die redenatie van reisbewegingen echt niet meer.
Welk punt wil je nu maken?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check die post nog even van zondagavond laat.
Meer testen = meer vinden, want je steekproef wordt groter.
Gisteren hadden we 5636 bij 65.000 tests
Vandaag hebben we 7624 bij 92.000 tests
Vorige week vrijdag schoten we naar 7400 bij 100.000 tests terwijl we op donderdag op de 6187 bij 85.000 tests zaten.
En. Zo. Gaat. Dat. Continu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |