Why would you do that?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk zijn mensen wel zo slim om AZ te skippen.
Brabantse gezelligheid en de nachten zijn lang.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?
Ook bij de steden zie je grote verschillen.
@Da_Sandman dat bedoelde ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:39 schreef Nattekat het volgende:
VVD geeft gewoon de jongeren de schuld, uiteraard
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er volledig naar de kloten gaan de eerste dag dat alles weer helemaal vrijgegeven is?
Vorig jaar aantal nieuwsartikelen gezien dat het vooral slecht ging in gebieden waar intensieve veeteelt was. Misschien dat dat een mogelijke reden is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?
Ook bij de steden zie je grote verschillen.
sterker nog: 'samen volhouden'quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:42 schreef Nattekat het volgende:
'samen'
Zelfs als ik niet wist bij welke partij deze miep hoort, had ik het nu wel geweten.
Mijn vriendin is van AZ in totaal 4 dagen dood en doodziek geweest maar goed spuit het lekker in zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef Celestien het volgende:
[..]
Why would you do that?
Vaccin = vaccin. Dan maar een paar bijwerkingen. Wat hoofdpijn, koorts en spierpijn kan ik wel hebben.
Nee, 4-5 keer per dag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
VVD noemde net dat ze ook sneltesten voor grote winkels een goed idee zijn. Gaan we straks serieus elke dag moeten testen?
Nee nee, om de dagquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
VVD noemde net dat ze ook sneltesten voor grote winkels een goed idee zijn. Gaan we straks serieus elke dag moeten testen?
Rot op met die testen voor elke scheet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Maar op dit tempo zou iedereen het daar al gehad moeten hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid en de nachten zijn lang.
Er dat ze dit allemaal rond hebben is het merendeel gevaccineerd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Ja. De verdubbelingsdobbelsteen van het RIVM doet zijn werk goed.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vaccinaties:
Nieuw: 44.040
Is dat normaal, zo'n groot verschil tussen die twee?
Sodemieter effe gauw op met die onzin.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
Toch helemaal niet te doen joh. Wat een leuk ''leven'' hebben we dan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rot op met die testen voor elke scheet.
Sneltesten voor winkels waar je 50 vierkante meter per persoon hebt, maar niet voor de supermarkt waar het drukker is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef chratnox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |