Wat dacht je van: 2 nullen er achter - 40.000......quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:33 schreef aartstyle het volgende:
Iemand die zin heeft om 99 X 40.000 prikken uit te rekenen.
Party like 1999quote:
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef aartstyle het volgende:
[..]
zucht. ik ga het niet uitleggen ook.
Ik ken niemand die er doodziek van is geworden, dus dan moet ik het wel pakken volgens de logica die jij volgt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er genoeg alternatief is of aankomt.
Verschillende mensen die ik ken en AZ hebben gehad zijn 2 keer doodziek geweest kan je beter 1 keer ziek worden van Jassen.
Wordt dat een Grapperhausje?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mijn bruiloft is op 2 juli.... dus laten we het hopen.
Blijf jij dan ook in het fotografie topic?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben je in het verkeerde subforum aangekomen, dit is COR en geen VBL.
De overheid is ook niet meer zo streng voor zichzelf v.w.b. de weg uit de pandemie; het vaccinatiebeleid is een regelrechte mislukking en lijkt alweer "gewoon" vervangen te zijn door een beleid van uitzichtsloze lockdowns en eindeloze ophokplichten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat strenger is nodig omdat 'we' zelf niet meer zo streng zijn.
Ik kom normaal gesproken in MENquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook in het fotografie topic?
Iedereen moet zelf weten wat die pakt maar ik heb zelf gezien hoe ziek mijn vriendin 2 keer is geweest dus ik kan iedereen aanraden om het niet te doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er doodziek van is geworden, dus dan moet ik het wel pakken volgens de logica die jij volgt?
Rutte en Co. zijn niet dom en gaan dat allemaal over een heel lange tijd uitsmeren. Want grootschalig gefeest, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er volledig naar de kloten gaan de eerste dag dat alles weer helemaal vrijgegeven is?
Anekdotische verhalen zijn geen bewijs.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uit
Dat laatste zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik check altijd zijn look of the day.
Jaap weet me vaak te verrassen. Jaap is een icon.
Waar nu weer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:39 schreef Nattekat het volgende:
VVD geeft gewoon de jongeren de schuld, uiteraard
Zit er dik in, ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rutte en Co. zijn niet dom en gaan dat allemaal over een heel lange tijd uitsmeren. Want grootschalig gefeest, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.
En op een extra feestdag hoef je ook niet te hopen, want na corona begint het werk pas echt.![]()
Ik ken er ook een aantal. Een paar waren een dagje niet lekker idd. Heb ik er graag voor over hoor om er daarna vanaf te zijn. En misschien valt het tegen en ben ik wat langer ziek. Als ik daardoor maanden eerder gevaccinneerd ben is dat geen probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem jij die rommel toch mij maakt het niet uit
Waarom blijft Brabant het zo slecht doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |