En aan wie of wat ligt dat?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Nederlandse cijfers zijn al sinds december onafgebroken hoger dan onze buurlanden, we hebben zelfs eigenlijk al een derde golf gehad vlak voor Engeland die kreeg. Dan kan je nou niet bepaald zeggen dat het hier zo voorspoedig gaat.
De golven worden gelukkig wel steeds lager.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot mid februari ging het gewoon best goed..
[ afbeelding ]
Ik vrees met grote vrezen dat dat niet gaat lukken, maar ik help je hopen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Alles onder de 6500 zometeen is goed
Ben er bang voor. Ik denk 7.700. Alles onder de 7k zou ik positief noemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat dat niet gaat lukken, maar ik help je hopen.
Ik had het over het aantal besmettingen per x inwoners. Daar zit België nu nog steeds onder de waardes die Nederland twee weken geleden had. We hadden een korte stevige lockdown moeten inzetten en niet dat halfslachtige gedoe waardoor we nu al maanden met de ellende zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tot mid februari ging het gewoon best goed..
[ afbeelding ]
Denk zelf tussen 6,5 en 7k.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ik denk 7.700. Alles onder de 7k zou ik positief noemen.
Vraag mij af wat je dan had gezien als een korte stevige lockdown? Helemaal niet meer naar buiten mogen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het over het aantal besmettingen per x inwoners. Daar zit België nu nog steeds onder de waardes die Nederland twee weken geleden had. We hadden een korte stevige lockdown moeten inzetten en niet dat halfslachtige gedoe waardoor we nu al maanden met de ellende zitten.
Zelfs als je alle maatregelen per 1 mei opheft komt er geen 4e golf. Jaap weet dit ook wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Van Dissel wordt geïnterviewd en de krant pikt één uitspraak eruit om als titel te fungeren. Nogal logisch dat er een vierde golf komt als we te snel en te veel versoepelen. Dat vervolgens de krant die uitspraak in de titel zet is hun ‘probleem’.
Mwa, mooier weer zal veel mensen doen besluiten NIET in quarantaine te moeten zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
Ik verwacht deze week overigens nog een grotere testpiek, hooikoorts begint weer toe te slaan.
Hij heeft nog niks positiefs gezegd in deze crisis volgens mij. Alleen maar negativiteit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Van Dissel wordt geïnterviewd en de krant pikt één uitspraak eruit om als titel te fungeren. Nogal logisch dat er een vierde golf komt als we te snel en te veel versoepelen. Dat vervolgens de krant die uitspraak in de titel zet is hun ‘probleem’.
Net zoals de eerste golf.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af wat je dan had gezien als een korte stevige lockdown? Helemaal niet meer naar buiten mogen?
Nee, want groeipercentage.. dat wil je dalend houden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:11 schreef _serial_ het volgende:
Alles lager dan vorige week woensdag (5974) en 7668 is goed.
Hooguit op papier.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
We zitten nu volgens mij al strenger dan dat...
Klopt, maar dat strenger is nodig omdat 'we' zelf niet meer zo streng zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
We zitten nu volgens mij al strenger dan dat...
Hoe komt dat toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat strenger is nodig omdat 'we' zelf niet meer zo streng zijn.
Eens maar we rapporteren nog steeds ruim 1000 gevallen ouder dan 5-10 dagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, want groeipercentage.. dat wil je dalend houden.
Denk niet dat nog meer regels daarbij gaat helpen eigenlijk. Mensen moeten de maatregels nog wel kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat strenger is nodig omdat 'we' zelf niet meer zo streng zijn.
Dan kun je net zo goed alles opengooien want mensen zijn niet erg goed in begrijpen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat nog meer regels daarbij gaat helpen eigenlijk. Mensen moeten de maatregels nog wel kunnen begrijpen.
Door dat virus? Of wou je zeggen dat het allemaal de schuld is van onze overheid? Die hebben zeker niet alles goed gedaan, wij ook niet. Maar de hoofschuldige blijft het virus zelf.quote:
Nee, dat denk ik ook niet. Wat nog wel helpt is zo'n makkelijk te handhaven maatregel als de avondklok, maar ja. Die is ook niet erg geliefd om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat nog meer regels daarbij gaat helpen eigenlijk. Mensen moeten de maatregels nog wel kunnen begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |