Zo lang zulke strenge maatregelen en zo traag opbouwen resulteert uit zichzelf wel tot dit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat nog meer regels daarbij gaat helpen eigenlijk. Mensen moeten de maatregels nog wel kunnen begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
5 gemeentes met 0 besmettingen
6 gemeentes met 1 besmettingen
37 gemeentes met 2-4 besmettingen
78 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Je zat er dichtbij..quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Ik denk 7.700. Alles onder de 7k zou ik positief noemen.
Goed verhaal. Net als die 400x dat hier in dit topic de jongeren voor rotte vis uit zijn gemaakt en niet mogen zeiken, dit laat (objectief) een ander verhaal zien. Ik zie het eerder als een reactie op een frame, maar dat jij dat niet zo ziet mag natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 08:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sneu wel dit. Het is niet altijd 'de jongeren', het is niet altijd 'de ouderen'. Deze cijfers vertellen daarbij as usual lang niet het hele verhaal. Kap met dat geframe man.
Sowieso 300K te weinig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
En hoeveel mensen hebben we platgespoten?
Wordt zo bijgewerkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gister zat toch in de 5000? Zijn er weer achterstanden ofzo? Zo'n grote delta per dag is raar.quote:
Mijn buurjongen van drie is ze aan het tellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, zal zo de grafieken delen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gister zat toch in de 5000? Zijn er weer achterstanden ofzo? Zo'n grote delta per dag is raar.
Woensdag / donderdag zijn al tijden die piekdagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gister zat toch in de 5000? Zijn er weer achterstanden ofzo? Zo'n grote delta per dag is raar.
5.636quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het persco-effectquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |