iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@FreshFruit deze TT is voor jou
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ff al naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👀Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had DT vannacht Maan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien ook geen MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
chufuckrquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh DJMOquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
O weer eens wat anders. Het is vaak Mario of FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb deze maand nog geen enkele DT Gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer eens wat anders. Het is vaak Mario of FF
Een gedicht over Maanvis
Hoi Sylvanaquote:
Een gedicht over Maanvis
Ochermquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb deze maand nog geen enkele DT Gehad
Ik nog nooit
Ergste was toen ik 1 seconde te vroeg was
I hate it when that happens![]()
![]()
Morguh Aloa ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja je moet tegenwoordig een abo hebben om dt te winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ocherm
Ik nog nooit
Ergste was toen ik 1 seconde te vroeg was
I hate it when that happensTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb ik!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je moet tegenwoordig een abo hebben om dt te winnen
Eerst dankzij Haagsen nu Flashdaddy
![]()
![]()
Ja, koffie gvd.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je er wel snachts dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb deze maand nog geen enkele DT GehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrr dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
altijdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
☕️ aub DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer slaapquote:
Je dan. ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:
van 17 tot 03quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat kan je snakken hè naar een kop koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beter tochquote:
Een gedicht over Maanvis
ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezingquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maan met een flinke sjerp!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezing![]()
![]()
Bedankt voor de koffie dotquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je snakken hè naar een kop koffie
met dank aan jou zit ik op de pot
Want wat een jolijt
Van sterke koffie ga ik aan de schijt
Klinkt dat niet een beetje zot?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mafmensquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedankt voor de koffie dot
met dank aan jou zit ik op de pot
Want wat een jolijt
Van sterke koffie ga ik aan de schijt
Klinkt dat niet een beetje zot?![]()
Alles wat er uit is gaat je niet meer dwarszitten moet je maar denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een mooie ruk, fijn dat je zo goed slaapt dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
ik had 3 nare dromen achter elkaar dus toen ben ik maar wakker gewordenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een mooie ruk, fijn dat je zo goed slaapt dan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oh noesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had 3 nare dromen achter elkaar dus toen ben ik maar wakker geworden
Zo kut is dat![]()
![]()
Man o man houdt die man nu nooit opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trek je wel een leuk jurkje aan danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezing
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Een gedicht over Maanvis
En dit krijg jje zonder maatregelen
LIVE | Weer dodelijke dag in Brazilië
05:16 uur - Meer dan 2700 coronadoden in Brazilië, op één na dodelijkste dag
In Brazilië zijn donderdag 2724 nieuwe coronadoden geregistreerd, meldt het Braziliaanse ministerie van Gezondheid. Het betekent de op één na dodelijkste dag voor het land sinds de uitbraak van het coronavirus. Dinsdag werd een recordaantal van meer dan 2800 Brazilianen die binnen 24 uur aan de gevolgen van Covid-19 overleden gemeld.
Er werden donderdag nog eens 86.982 nieuwe coronabesmettingen vastgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moest ie maar geen lul zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou zo van die man
Intens verdrietig dat hij er niet meer is
Een gedicht over Maanvis
Laatste dag vandaag aloa en dan weer lekker weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar was hij het ongetwijfeld helemaal mee eens geweest! Post mortem gechannelde like van meneer van Merrewijk!quote:![]()
Davina op 538 leuke meid, goed zangeresWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien wordt het lekker weertje, alles was wel wit hier vanmorgen van de vorstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien wordt het lekker weertje, alles was wel wit hier vanmorgen van de vorst
Goedemorgen.It was a dark and stormy night.![]()
het is nu 1,7 gradenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien wordt het lekker weertje, alles was wel wit hier vanmorgen van de vorstTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
He GG, ja hier ook alles wit, ook het gras. Maar het zonnetje er op maakt het er vriendelijk uitzien buiten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.
Goedemorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel colaatje.It was a dark and stormy night.![]()
Ja, het is heerlijk. Het belooft een mooie dag te worden (qua weer).quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He GG, ja hier ook alles wit, ook het gras. Maar het zonnetje er op maakt het er vriendelijk uitzien buiten.It was a dark and stormy night.![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel biertje.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.
Goedemorgen.
Het zonnetje schijnt op mijn kussen dus mag niet klagen over de kou![]()
![]()
1 hier nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het mag van mij nu ook wel buiten zit weer worden hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel colaatje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wilquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel colaatje.![]()
![]()
Hoi Jerney. Hoe is het weer bij jou daar? Ook vorst gehad?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Het zonnetje schijnt op mijn kussen dus mag niet klagen over de kouIt was a dark and stormy night.![]()
oma venijn?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daarom duik ik nu onder de douche en vertrek daarna richting de Veluwe om te wandelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk. Het belooft een mooie dag te worden (qua weer).Ik heb er één en ik ben er trots op
Werkelijk waar geen idee vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Jerney. Hoe is het weer bij jou daar? Ook vorst gehad?
Het ziet er wel lekker uit iig, zo eens mijn raam open slingeren om te voelen of er geen kille wind bij komt kijken.![]()
![]()
Hier gaat mijn humeur weer. Schande
Buitenlandse moederbedrijven van bedrijven die in Nederland veel loonsteun hebben ontvangen, keren voor honderden miljoenen aan winst uit aan aandeelhouders.
bron nosIt was a dark and stormy night.![]()
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee van
Het ziet er wel lekker uit iig, zo eens mijn raam open slingeren om te voelen of er geen kille wind bij komt kijken.It was a dark and stormy night.![]()
We gaan richting mooi weer, kan je ook weer wat meer dan alleen binnen zitten. Lekker de tuin in de BBQ aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een verrassing weer ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Buitenlandse moederbedrijven van bedrijven die in Nederland veel loonsteun hebben ontvangen, keren voor honderden miljoenen aan winst uit aan aandeelhouders.
bron nos![]()
![]()
Snel aanmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Door de 40+ slowchat. Ik vind het eigenlijk wel een mooie nickname: oma-Venijn![]()
Lekker is dat he, deed ik voor mijn rug zo erg werd ook. Moet hte weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm nee heb mijn tijd nodig om wakker te worden. Als ik op de boerenbuiten zou wonen misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.Dat is toch anders.
Heb wel een flinke tijd pilates gedaan voor het werk, dat was eigenlijk wel heel goed. Word ik een praatziek Duracell konijntje van.![]()
![]()
Weere een nieuwe UIquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij betalen dus eigenlijk die aandeelhouders, want al die uitgekeerde loonsteun moet de komende jaren weer middels belasting in de staatskas aangevuld worden. Bah.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Yup! En allemaal maar klagen over de uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij betalen dus eigenlijk die aandeelhouders, want al die uitgekeerde loonsteun moet de komende jaren weer middels belasting in de staatskas aangevuld worden. Bah.
Zo walgelijk weer, bah.![]()
Las het vanmorgen. Het is wat altijd. Schandaligquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
bron nosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben het bij jou wel gewend en bij MrsL ookquote:
Nee, ik ook niet hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AstraZeneca enten gaat vanaf woensdag weer verder @mazaru ga jij hem halen als je uitnodiging krijgt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij wordt er niet gewerkt aan de overkant vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij komt het door de vorst dat ze nu een niets doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wordt er niet gewerkt aan de overkant vandaagHee peeps!
![]()
Heerlijk toch? Heb je er eens een extra dag geen lawaai van.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wordt er niet gewerkt aan de overkant vandaagIt was a dark and stormy night.![]()
Hey ToT je weer op gepaste wijze binnen te komenquote:leuk altijd.
Wat herrie betreft valt het nu wel mee, het is meer binnen werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heb je er eens een extra dag geen lawaai van.
Het is bijna klaar, de schuurtjes staan ook alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Ja alleen met een verkeerd filmpje, ben nog niet wakker.
Wilde dus "Stil aan de overkant" doen.![]()
![]()
Heb je zo lang geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Ja alleen met een verkeerd filmpje, ben nog niet wakker.
Wilde dus "Stil aan de overkant" doen.![]()
![]()
eet smakelijkquote:
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
nooit geweten dat jij een trekkie wasquote:
Een gedicht over Maanvis
O dat is dan zo nachtje van net lekker slapen en dan op moeten staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Was weer een onrustige nacht, had nog veel langer willen slapen.
Was gisteren op de radio dat kleine kinderen die veel op de ipad//tel/ pc/laptop zaten heel onrustig werden
En met 5 jaar last zouden hebben kan contactstoornissen en hyperactiviteiten ontwikkelen. Aangeraden werd om kleine kinderen niet langer dan een uurtje op de ipad/tel of al die andere dingen te laten als ze zo jong waren.
Weet niet of mini veel kijken, maar misschien dat je het anders uit kan proberen (Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker worstje ookquote:
Ga s werken joh!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup! En allemaal maar klagen over de uitkeringstrekkers.
Zo walgelijk weer, bah.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.quote:![]()
Geen fanatieke, maar ik vind het best leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nooit geweten dat jij een trekkie was
En deze scene was![]()
![]()
Hey Straat
Wel iets om naar te kijken idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan zo nachtje van net lekker slapen en dan op moeten staan.
Was gisteren op de radio dat kleine kinderen die veel op de ipad//tel/ pc/laptop zaten heel onrustig werden
En met 5 jaar last zouden hebben kan contactstoornissen en hyperactiviteiten ontwikkelen. Aangeraden werd om kleine kinderen niet langer dan een uurtje op de ipad/tel of al die andere dingen te laten als ze zo jong waren.
Weet niet of mini veel kijken, maar misschien dat je het anders uit kan proberen (
Maar gisteren werd het mannetje juist helemaal hyper van buurtkinderen die op bezoek kwamen, en daarna wilde hij zo veel mogelijk blijven spelen en werd steeds drukker.![]()
oh ik ben wel een fanatiekequote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen fanatieke, maar ik vind het best leuk
En deze scene was
Een gedicht over Maanvis
Zo. Ik ben gedouched en wel. Ik smeer 'm naar de veluwe
Die aflevering waar meneer Doctor op een buitenlandse planeet als operazanger gaat zingen was erg surrealistischquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat voor werk doe je?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Oh geen last van. Dit is ook eigenlijk het enige zingen dat ik me herinner. Al flink wat haren dat ik die serie heb gezien. ENGAAAAGE!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.![]()
Haiquote:
Dat is vervelend. Hij raakt zo te lezen snel overprikkeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel iets om naar te kijken idd.
Maar gisteren werd het mannetje juist helemaal hyper van buurtkinderen die op bezoek kwamen, en daarna wilde hij zo veel mogelijk blijven spelen en werd steeds drukker.
Hopelijk komt de beloofde hulp snel op gang.
Voor jou ook zwaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wandelse DJMO geniet van de natuur.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:48 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik ben gedouched en wel. Ik smeer 'm naar de veluweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets administratiefs in de GGZ wat ik momenteel helaas niet kan en iets creatiefs wat ik nog op een heel laag pitje koppig blijf doen om mijn brein proberen te rebooten.quote:![]()
yes, da's de leukste tot nu toequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daar moest ik ook meteen aan denken, ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die aflevering waar meneer Doctor op een buitenlandse planeet als operazanger gaat zingen was erg surrealistisch![]()
![]()
heb je lower decks ook gezien? die vind ik ook geniaalquote:
Een gedicht over Maanvis
Uh, dat is niet echt duidelijk. Admin in GGZ kan nu niet? Crea, koppig, reboot altijd goed.. maar niet "winstgevend".quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Iets administratiefs in de GGZ wat ik momenteel helaas niet kan en iets creatiefs wat ik nog op een heel laag pitje koppig blijf doen om mijn brein proberen te rebooten.* Contra principia negantem disputari non potest *
Neequote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je lower decks ook gezien? die vind ik ook geniaal
Ik heb niet heeeel veel gezien.. meeste van the next generation omdat mijn vader die keek en voyager. Maar daar klaagt iedereen altijd over.
Ja en Discovery dan want die is amazing![]()
![]()
AdvertentiesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Niks met corona te makenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh, dat is niet echt duidelijk. Admin in GGZ kan nu niet? Crea, koppig, reboot altijd goed.. maar niet "winstgevend".
En art classes geven kan zeker wel winstgevend zijn!Als je iets van value marketing snapt en een beetje pienter en consequent bent.
![]()
Noujaquote:
Het is gewoon leuk en gaat met z’n tijd mee
Is het teveel actie en special effects voor je? 😁![]()
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet heeeel veel gezien.. meeste van the next generation omdat mijn vader die keek en voyager. Maar daar klaagt iedereen altijd over.
Ja en Discovery dan want die is amazing
Treshold was veruit de domste (waarin Paris en Janeway in hagedissen veranderden na met warp speed 10 gevlogen te hebben), maar met het piepkleine beetje normale DNA wat ze nog hadden konden ze weer volledig hersteld worden met hun oude herinneringen en persoonlijkheid en al!Maar ik vond het juist echt een toffe aflevering!
![]()
![]()
Nee, het is me te woke en SJW.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja
Het is gewoon leuk en gaat met z’n tijd mee
Is het teveel actie en special effects voor je? 😁![]()
![]()
threshold was zo fout dat het weer goed werdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.
Treshold was veruit de domste (waarin Paris en Janeway in hagedissen veranderden na met warp speed 10 gevlogen te hebben), maar met het piepkleine beetje normale DNA wat ze nog hadden konden ze weer volledig hersteld worden met hun oude herinneringen en persoonlijkheid en al!Maar ik vond het juist echt een toffe aflevering!
Een gedicht over Maanvis
valt allemaal wel mee, het wordt niet opgdrongenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat is SJW ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.
ik weet die niet eens meer
Ik kan dat soort dommigheid wel waarderen.
![]()
![]()
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Niks met corona te maken
En art classes geven kan zeker wel winstgevend zijn!Als je iets van value marketing snapt en een beetje pienter en consequent bent.
Nope ben ik niet bekend mee, wel een beeld. Waarde-vermarkting, Maar mensen leren schilderen?, wat anders creatiefs dan? (daarna stop ik met vragen heur)* Contra principia negantem disputari non potest *
Happy little trees
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Een gedicht over Maanvis
scrotumpaalquote:hoe komen ze er bij
Vaccineer dan stomme lul!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Social justice warrior.quote:
De bad guys zijn gebaseerd op Trump-stemmers (hebben de makers zelf gezegd), een capabele blanke man wordt door een komeet gedood als hij iemand een uitbrander geeft terwijl er veel mensen met allerlei aandoeningen functies hebben waar ze niet geschikt voor zijn enz enz enz.![]()
Ik heb wel een baan, maar mijn brein is behoorlijk cognitief uitgedaagd. Krijg B12 injecties en hoop dat het relatief snel weer goed komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)
Nope ben ik niet bekend mee, wel een beeld. Waarde-vermarkting, Maar mensen leren schilderen?, wat anders creatiefs dan? (daarna stop ik met vragen heur)![]()
Op creatief vlak ook last van. Maar dat is nog wel te doen op een goede dag hier en daar. Alleen mijn lessen in mijn cursus software pakket smijten en koppelen aan mijn webshop is momenteel de hel. Dus dan maar minder cashen voor het moment.![]()
Sow dan, een pagina van FOK! wilde ineens helemaal niet meer laden: foutmelding 504: time out!
Zijn er dan nog steeds geen nieuwe servers geplaatst?![]()
![]()
Tegen wie heb je het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hugo de jonge (komt in het liedje voor)quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Raar dat het dan maar een pagina is, hier laad alles toe nu toequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:07 schreef ToT het volgende:
Sow dan, een pagina van FOK! wilde ineens helemaal niet meer laden: foutmelding 504: time out!
Zijn er dan nog steeds geen nieuwe servers geplaatst?
Het is wel traag en je tikt soms weer sneller dan het bericht geladen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zit dus (deels) ziekgemeld thuis en het crea stuk loopt nog niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb wel een baan, maar mijn brein is behoorlijk cognitief uitgedaagd. Krijg B12 injecties en hoop dat het relatief snel weer goed komt.![]()
Op creatief vlak ook last van. Maar dat is nog wel te doen op een goede dag hier en daar. Alleen mijn lessen in mijn cursus software pakket smijten en koppelen aan mijn webshop is momenteel de hel. Dus dan maar minder cashen voor het moment.* Contra principia negantem disputari non potest *
Oh sorry ik had de helft van je post even niet meegekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)
Nope ben ik niet bekend mee, wel een beeld. Waarde-vermarkting, Maar mensen leren schilderen?, wat anders creatiefs dan? (daarna stop ik met vragen heur)
Ja, schilderen.. tekenen.. mixed media... maar vooral om de eigen creativiteit te stimuleren en over faalangst ed heen te komen.
Niet van die platte stap voor stap ellende waarbij iedereen hetzelfde schilderijtje uitkakt en er verder niks van opsteekt.![]()
Niks gaat door, alles is kut, niks gaat door alles is kutquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hugo de jonge (komt in het liedje voor)
Heb het niet helemaal gehoord ben een stukje door geschovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kee thx voor je uitleg! Ik zal maar stoppen met vragen... anders wordt t allemaal erg persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh sorry ik had de helft van je post even niet meegekregen
Ja, schilderen.. tekenen.. mixed media... maar vooral om de eigen creativiteit te stimuleren en over faalangst ed heen te komen.
Niet van die platte stap voor stap ellende waarbij iedereen hetzelfde schilderijtje uitkakt en er verder niks van opsteekt.
Mark die speelt de leider
en Hugo regelt spul
Het gaat alleen zo fokking treaag
VACCINEER DAN STOMME LULTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ze hebben het mooi gemaakt. Alleen was het niet mijn smaak muziek, vandaar dat ik het niet helemaal heb geluisterd maar gesmokkeld hebquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef Maanvis het volgende:
Mark die speelt de leider
en Hugo regelt spul
Het gaat alleen zo fokking treaag
VACCINEER DAN STOMME LUL
Helemaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit dus (deels) ziekgemeld thuis en het crea stuk loopt nog niet.![]()
In september kon ik niet eens simpele data uit mijn excel optellen of mijn werk controleren. Was echt heel eng.
Het gaat nu iets beter, maar vooral op energetisch vlak. Concentratie is nog huilen met de pet op. Multitasken helemaal dramatisch. Ook als ik dondersgoed weet wat ik moet doen.
Oog hand coördinatie is ook ruk, typen op mijn telefoon is zwaar frustrerend![]()
Huisarts is er gelukkig van overtuigd dat dat op termijn allemaal weer goed gaat komen.![]()
![]()
Ach alleen persoonlijke aanvallen vind ik strontvervelend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee thx voor je uitleg! Ik zal maar stoppen met vragen... anders wordt t allemaal erg persoonlijk.![]()
![]()
ja ik was vroeger wel fan van die protest punk rock muziek.. toen ik 15 16 was luisterde ik vaak naar de heideroosjes etcquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het mooi gemaakt. Alleen was het niet mijn smaak muziek, vandaar dat ik het niet helemaal heb geluisterd maar gesmokkeld hebTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Alles sal reg komquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Helemaal.![]()
In september kon ik niet eens simpele data uit mijn excel optellen of mijn werk controleren. Was echt heel eng.
Het gaat nu iets beter, maar vooral op energetisch vlak. Concentratie is nog huilen met de pet op. Multitasken helemaal dramatisch. Ook als ik dondersgoed weet wat ik moet doen.
Oog hand coördinatie is ook ruk, typen op mijn telefoon is zwaar frustrerend![]()
Huisarts is er gelukkig van overtuigd dat dat op termijn allemaal weer goed gaat komen.
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Dan kan ik mijn voorstellen dat je dit wel mooi vindt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik was vroeger wel fan van die protest punk rock muziek.. toen ik 15 16 was luisterde ik vaak naar de heideroosjes etc
De tekst en de clip die ze er bij hadden was wel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jan lulquote:
Will do.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kee, september.. das al tijdje. Heb je hulp erbij? Wat je beschrijft zijn cognitieve processen... die zijn goed (en vaak simpel) aan te pakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Helemaal.![]()
Huisarts is er gelukkig van overtuigd dat dat op termijn allemaal weer goed gaat komen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Waar gaat de reis naar toe op de Veluwe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die doe ik een andere keer wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ach alleen persoonlijke aanvallen vind ik strontvervelend.![]()
https://wandelnet-kwbn.ro(...)terborkpad-etappe-15quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naar toe op de Veluwe?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee, september.. das al tijdje. Heb je hulp erbij? Wat je beschrijft zijn cognitieve processen... die zijn goed (en vaak simpel) aan te pakken.
Mja maar kan dus even duren. Ben nu weer langzaam aan aan het lezen. Kleine stukjes per keer. Wat heb ik dat gemist.
Over een tijdje wil ik Duolingo’en ofzo om wat “steviger” te trainen. Beetje puzzelen met Deens of Portugees.
En weer rustig aan beginnen sporten, is ook goed voor je brein.![]()
![]()
Waarom Deens?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.
Mja maar kan dus even duren. Ben nu weer langzaam aan aan het lezen. Kleine stukjes per keer. Wat heb ik dat gemist.
Over een tijdje wil ik Duolingo’en ofzo om wat “steviger” te trainen. Beetje puzzelen met Deens of Portugees.
En weer rustig aan beginnen sporten, is ook goed voor je brein.
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Die had je toch al gelopen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://wandelnet-kwbn.ro(...)terborkpad-etappe-15Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scroll ik gewoon langs je heen of krijg je een liedje van Jeroen van Merwijk. Afhankelijk van mijn niveau van baldadigheid op dat moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die doe ik een andere keer wel.![]()
![]()
![]()
Hey Fogel
Een gedicht over Maanvis
Ok dan, veel succes met je herstel! Je teksten hier zijn helder en coherent iig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.
En weer rustig aan beginnen sporten, is ook goed voor je brein.
Yes ik ben #3![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Heftig
:
Politieauto rijdt over passagier bij mogelijke achtervolging van brommer
https://www.omroepgelderl(...)rvolging-van-brommerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar het gebied daar is zo schitterend dat ik er nog eens heen gaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
O je hebt SBE ingehaald.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat wel, maar het is geen handige taal om te kunnenquote:![]()
Ben je goed in woorden inslikken en je tong deaaien? Want dat zal je veel moeten gaan doen
Goedemorgen allemaal
Vogel met een Fquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gelijk heb je. Nergens verboden dat je er niet vaker mag komen toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar het gebied daar is zo schitterend dat ik er nog eens heen gaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok dan, veel succes met je herstel! Je teksten hier zijn helder en coherent iig.
Ja ik ben er gelukkig geen IQ-punten op achteruit gegaan, maar het is een beetje gehusseld.
Als ik praat, merk je het wel omdat ik vaak erg naar woorden moet zoeken of de draad kwijt ben. Zwart op wit is dat makkelijker te verbergen.
Mijn creativiteit is ook nog in tact, alleen bepaalde bijkomende taken maken het lastig om daar bv volledig voor te gaan. Heel jammer want ik denk dat ik dat onder normale omstandigheden wel keigoed kan. Nu een beetje lafjes.Maar wel met goede lessen.
![]()
![]()
Een noorse V(F)ogelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja compleet nutteloos, ik heb niet eens plannen om erheen te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is geen handige taal om te kunnen![]()
Ben je goed in woorden inslikken en je tong deaaien? Want dat zal je veel moeten gaan doenbrød kan ik wel als een debieltje zeggen.
Ik vind het makkelijker dan Portugese uitspraak
Pas påvind ik zo lief klinken!
![]()
Hey die Paulquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:35 schreef Paul het volgende:
Nieuw webloggie
Top of Flop: Chris Deluxe - Lovin You
Daarom. En het is er heerlijk rustig wandelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Nergens verboden dat je er niet vaker mag komen toch?
Ja, de veluwe is prachtig daar kan je wel uren lopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom. En het is er heerlijk rustig wandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FFquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Qua creativiteit...: zoek t (tijdelijk) in het extreme. Dan gaat t weer lopen en kun je terugschakelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja ik ben er gelukkig geen IQ-punten op achteruit gegaan, maar het is een beetje gehusseld.
Als ik praat, merk je het wel omdat ik vaak erg naar woorden moet zoeken of de draad kwijt ben. Zwart op wit is dat makkelijker te verbergen.
Mijn creativiteit is ook nog in tact, alleen bepaalde bijkomende taken maken het lastig om daar bv volledig voor te gaan. Heel jammer want ik denk dat ik dat onder normale omstandigheden wel keigoed kan. Nu een beetje lafjes.Maar wel met goede lessen.
Maar goed: duty calls... werk. Tjus en succes.
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb ik niet gezien heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bedoelde jou niet. FF dat fruit in de TT niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Qua creativiteit...: zoek t (tijdelijk) in het extreme. Dan gaat t weer lopen en kun je terugschakelen.
Maar goed: duty calls... werk. Tjus en succes.
Voorlopig concentreer ik me op mijn patrons. Is makkelijk: filmen, uploaden, posten. Beetje inspireren.. vandaag eens een ecoprint experimentje met ze doen.![]()
Werkze![]()
![]()
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?quote:
......dan ga je gang.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik moest lachen, jij kan het ook niet latenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?
......dan ga je gang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
______________________________* Contra principia negantem disputari non potest *
die kijkt vanavond wel terugquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen, jij kan het ook niet laten
Een gedicht over Maanvis
Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?
......dan ga je gang.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb hem gementionedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebbenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering hee
Kan het bericht niet helemaal lezen, maar wel waar het omgaatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gelderlander.(...)lden-af-br~a8f4e94b/
Slim bekeken, maar toch terecht tegen de lamp gelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkse Straat, of anders tot zoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.
Kop koffie met een stuk pure chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ik miste je al vanmorgenquote:
@Homijnquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaanquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O, dat is balen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om 4 00 geslapen nach dem ik de
dtime gemist had
Maar je hebt wel lekker even geslapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij rent te hard voor mij!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaan![]()
![]()
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
liese niet,niemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?![]()
Go for it MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een wortel mee te delen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.quote:
Lekker lullig dat ze de streamers hebben laten stemmen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een zijn wortel mee te delen?![]()
ik zei dat ook,ik had ook gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.
Lekker lullig dat ze de streamers hebben laten stemmen dan![]()
Nu je het zegt, die is inderdaad al een tijdje niet geweest.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een wortel mee te delen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
ok sjapquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
niemand heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee hee, de minste stemmen zit volgende week hee op de bank heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.
Lekker lullig dat ze de streamers hebben laten stemmen danWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O dat heb ik niet gelezen, maar dan heb je inderdaad ook gelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jochemquote:kom je weer ff buurten. Gezellig
O oke, gaan ze het op die manier doen. Het is bijna afgelopen. Wie is jou favo eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee, de minste stemmen zit volgende week hee op de bank heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
NIet gekliktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb niet echt een favo..... hmmm ik ga dan maar voorrrrrrrr Naomi of Jillquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, gaan ze het op die manier doen. Het is bijna afgelopen. Wie is jou favo eigenlijk?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En wie bij het grootste deel van het publiek. Jil was nu wel genomineerd of niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb niet echt een favo..... hmmm ik ga dan maar voorrrrrrrr Naomi of Jill
Ik weet niet eens meer wie er inzitten zo eens even kijken naar de OP foto in de COS!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Er zitten er nog maar 5 in zie ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je hem gisteren gezien in zijn roze jurkjequote:
Ik zie Jill, Liese o wacht is er nog een met een vraagteken door de foto, die ziet er ook nog in? dan zijn het er zesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jneeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En daar zitten steeds dezelfde in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
julie is genomineerdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je hem gisteren gezien in zijn roze jurkje
[..]
Ik zie Jill, Liese o wacht is er nog een met een vraagteken door de foto, die ziet er ook nog in? dan zijn het er zesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: