iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had het niet door denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
NeeNee, van ferme piemelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen geef je piemelmaten niet aan met lettersquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ah,hier zijn jullie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie een stukje meiland. In een roze jurk met zwarte laarsjes, karaoke doen. En aan wie denk ik....aan FF. Waarom. Geen idee. Maar ik zie hem zo staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie een stukje meiland. In een roze jurk met zwarte laarsjes, karaoke doen. En aan wie denk ik....aan FF. Waarom. Geen idee. Maar ik zie hem zo staan![]()
![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Daar moet een gifje van de gemaakt worden"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Martiem met zijn behaarde benen hahaha roze jurk aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar moet een gifje van de gemaakt worden![]()
![]()
Komt zo op tvquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Daar moet een gifje van de gemaakt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ga het morgen wel ff terug kijken en gyazo gebruikenquote:
BijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
StrakkiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb opeens trek in vanillavla. Maar heb het niet in huisUw ADH vitamine Worst
Morgen maar halen dan?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Das jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar heb je het wel in huis, als je er ineens wel trek in krijgtquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk geen trek in
Of het staat verschimmeld in de kastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al een jaar niet gegeten. Dus is het al weer bedorven als ik er weer trek in hebquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar heb je het wel in huis, als je er ineens wel trek in krijgtUw ADH vitamine Worst
Bah bah.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh dat is wel zonde jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het al een jaar niet gegeten. Dus is het al weer bedorven als ik er weer trek in heb"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Je bent zelf..... o nee toch niet 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna.quote:
quote:
Iedereen in mijn lijstje staat eerste
Je blijft op 11 hangenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel liev.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Iedereen in mijn lijstje staat eerste
Best wel hequote:
bolk op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb je als je bolk steeds op is![]()
Je doet het in 1x goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een baas.quote:
Echt he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
okequote:Op donderdag 18 maart 2021 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet je bij @:Grrrrrrrr bestellen.![]()
![]()
Ja ho maar weer 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja hoor 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoppaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PaashopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Godver je bent me te snel afquote:![]()
![]()
Ik was net onderweg naar hier![]()
Thanks vriendPavo!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey EngineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even ouderwets beuken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Godver je bent me te snel af![]()
![]()
Ik was net onderweg naar hier![]()
Thanks vriendPavo!
![]()
![]()
BeukseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi Dotquote:
Ouderwets slapuhhhhh 😋Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja leuk die gasten laatste tijd!quote:
![]()
![]()
Het tempo zit er al lekker in.quote:
Boem boem"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
🤔💃🏻🕺🏻👯♀️👯
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boem?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bim bam boem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dat hoor je vaak in dat soort muziekquote:
Is dat zo?quote:
Ja lekker hequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak in dat soort muziek
Wereldplaat.quote:
Had ook al eeuwen niks meer van Pavo gehoord
Ik ook niet,daarom vind ik het wel heel leuk dit.Ze hebben nu al lol ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
Had ook al eeuwen niks meer van Pavo gehoord“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het niet te extreem is welquote:
Ik dacht dat jij wel van extreem bent.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het niet te extreem is wel
Haha wel neequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van extreem bent.
Sla ik even op.quote:
Jij ook al 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik zo moet door gaan raak ik helemaal gedepressief. Zegt de dame op tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de raket fans.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 1895 / +76 / +104 / 2849 / 3680
2. Dotteke / 1530 / +68 / +121 / 4222 / 4989
3. Superbadeendje / 630 / +46 / +10 / 1631 / 2255
4. Maanvis / 600 / +50 / +66 / 1545 / 1957
5. mario390 / 547 / +37 / +23 / 949 / 1258
6. DerRabbit / 531 / +15 / +7 / 1635 / 1927
7. jerney / 503 / +24 / +7 / 2047 / 2338
8. Mrsloveable / 487 / +10 / +22 / 1978 / 2366
9. chufi / 447 / +33 / +24 / 520 / 794
10. Rafeiro / 435 / +0 / +53 / 523 / 689
11. aloa / 338 / +30 / +12 / 2453 / 2682
12. Fogel / 263 / +5 / +10 / 816 / 991
13. m1st1g / 256 / +30 / +16 / 1380 / 1542
14. Straatverlichting / 249 / +22 / +14 / 735 / 939
15. hemarookworst / 239 / +16 / +14 / 1259 / 1446
16. PlymouthFury / 219 / +13 / +0 / 611 / 731
17. Jippie / 214 / +4 / +30 / 416 / 505
18. gebrokenglas / 213 / +1 / +4 / 1029 / 1192
19. ToT / 199 / +27 / +8 / 1355 / 1525
20. Puntenjager / 188 / +0 / +0 / 154 / 223SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
8 minuten nog tot de testquote:
Mr vissers is weer lachuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed is blijft hij op de test stand staan hoorquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze schieten die dingen echt aan de lopende band de lucht in lijkt het welZo niet is er heel veel mis gegaan
Er zijn meerdere projecten gaande.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze schieten die dingen echt aan de lopende band de lucht in lijkt het wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owkeequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn meerdere projecten gaande.![]()
De BB live hoef ik dus niet te zien,er gaat niemand naar huis.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Als het goed is blijft hij op de test stand staan hoorZo niet is er heel veel mis gegaan
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De BB live hoef ik dus niet te zien,er gaat niemand naar huis.![]()
Kan je ook niet gratis volgen toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De BB live hoef ik dus niet te zien,er gaat niemand naar huis.![]()
Omdat er vorige week iemand is vertrokken met 15 K.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Maar wat een blamage dit.
Deze week toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat er vorige week iemand is vertrokken met 15 K.![]()
Matt in ieder geval,mijn dagen zijn ietwat in de war.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er toch drie genomineerd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Matt in ieder geval,mijn dagen zijn ietwat in de war.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt,maar er gaat niemand.quote:
MooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laten ze de kijkers voor niets stemmen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelf mooi.quote:
BBquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was gaaf!!!
Dat dus.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten ze de kijkers voor niets stemmen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Oja het is weer donderdagavond
dus:![]()
![]()
Ja waardeloos man. Ze verprutsen het echt keer op keer. Snap er echt niks van.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De BB live hoef ik dus niet te zien,er gaat niemand naar huis.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
De AH Spelttwister is meer dan dubbel zo duur en niet eens half zo lekker
Daarom een extra juich voor de Lidl Kaastwister
Uw ADH vitamine Worst
Ik hoe al op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:50 schreef aloa het volgende:
Apart dat zoveel mensen dat BB volgen, maar toch hier posten
Buiten vooral ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:50 schreef aloa het volgende:
Apart dat zoveel mensen dat BB volgen, maar toch hier postenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Maar is niet zo moeilijk om hier te posten en een livestream te kijken hoor
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet VIncent van Gogh in de ASOT studio?![]()
Ik zal je even bijpraten...weinigquote:
Ik heb soms wel 3 of 4 livestreams aanstaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:53 schreef engine het volgende:
Maar is niet zo moeilijk om hier te posten en een livestream te kijken hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij lijkt er wel een klein beetje op vind ik![]()
close
![]()
Nee echt nietquote:![]()
Wel de eerste twee BB gezien, maar verder niet.
Of waren het drie BB....de laatste was met Kelly denk ik.![]()
Ook allemaal geluid?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb soms wel 3 of 4 livestreams aanstaan.
Heb er ook wel vaak meerdere aanstaan maar geluid van meer dan twee streams kan ik niet aan
Grote korrels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serieusquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb soms wel 3 of 4 livestreams aanstaan.![]()
![]()
Dat wissel ik wel af.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ook allemaal geluid?
Heb er ook wel vaak meerdere aanstaan maar geluid van meer dan twee streams kan ik niet aan
alle muziek door elkaar heen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb soms wel 3 of 4 livestreams aanstaan.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het op worstjes lijken op de verpakking
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zie jij dan weer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het op worstjes lijken op de verpakking
[ afbeelding ]![]()
Maar je hebt wel gelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga niet ruilen. Ik heb gelijke vloer hahaha (mr visser)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze snap ik even niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rijdende rechter?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga niet ruilen. Ik heb gelijke vloer hahaha (mr visser)![]()
Man3.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:03 schreef Paul het volgende:
Ik kijk met @:mario390 naar big Brother liveshow“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft een gelijkvloerse woning geen trappen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van ruilen komt huilen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga niet ruilen. Ik heb gelijke vloer hahaha (mr visser)En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waar is steve weer heen
Waarom moet ze ruilen dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft een gelijkvloerse woning geen trappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omkleden stond in de chat.quote:
Ah die had ik niet aanstaan...en had de stream ook nog geen like gegevenquote:
![]()
2 bazen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wow deze collab had ik niet aan zien komen![]()
Choco in the house.quote:
Ze heeft last van de bovenburen. Die zei dan ruilen we toch 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Choco 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi,die ga ik straks even checken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft last van de bovenburen. Die zei dan ruilen we toch 😛“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb het gevoel dat deze hoog gaat eindigen in The tune of the yearquote:Uw ADH vitamine Worst
Zo is boos Surinaamse vrouw. Als het niet stopt gaat ze terug naar Suriname 😀quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,die ga ik straks even checken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doei dan maar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is boos Surinaamse vrouw. Als het niet stopt gaat ze terug naar Suriname 😀
Ze Is Kapot kan nier meer eet pillen. Ik ga nog meerquote:
Pillen eten mr visserWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Hij verzint wel weer wat anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PAVO gaat early.![]()
![]()
Best wel lekker ditquote:![]()
The ultimate seduction.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En een leuke sfeer in DTS.quote:![]()
![]()
Nee jij bent lekker zeg...quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel lekker![]()
Dank jequote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel lekker![]()
Ik heb jaren gezocht naar dat intro,kan er nog steeds kippenvel van krijgen.quote:
Anders jij wel...met een beetje mosterdquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel lekker
Oei dit ken ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gezocht naar dat intro,kan er nog steeds kippenvel van krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Anders jij wel...met een beetje mosterd
Uw ADH vitamine Worst
Ik had niet anders verwacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Was dat een klavertje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie post verdiende hetquote:
Volgens mij wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In my house.![]()
![]()
Ja hoeveel wil je?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb jij nog champignons te koop?![]()
Ik heb een leuk adresje voor truffels.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb jij nog champignons te koop?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nooit lupus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel met chocooooooooladequote:Op donderdag 18 maart 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuk adresje voor truffels.![]()
Speedy J remix.![]()
![]()
2 keer geprobeerd, deed helemaal niets bij mij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuk adresje voor truffels.![]()
![]()
Ja uiteraard echte shiitakes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
250 gram dank u.. echte shiitakes?![]()
![]()
Filospher stones zijn de leukste.Ik had als laatste Hawaiaanse,daar ging ik niet lekker op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 keer geprobeerd, deed helemaal niets bij mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet meer doen dan he.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Filospher stones zijn de leukste.Ik had als laatste Hawaiaanse,daar ging ik niet lekker op.![]()
Geen idee wat voor het waren bij mij en ga het ook niet meer proberen.![]()
heb jij ook niet nodigquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer doen dan he.![]()
Geen idee wat voor het waren bij mij en ga het ook niet meer proberen.![]()
![]()
Was ook de laatste keer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer doen dan he.![]()
Geen idee wat voor het waren bij mij en ga het ook niet meer proberen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorig jaar,2 trekjes van een joint,ik kon gelijk naar bed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, verstandig. We zijn inmiddels te oud voor die shit. huhuhu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar,2 trekjes van een joint,ik kon gelijk naar bed.Leuk he, ouder worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: