Ze heeft last van de bovenburen. Die zei dan ruilen we toch 😛quote:
Mooi,die ga ik straks even checken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft last van de bovenburen. Die zei dan ruilen we toch 😛
Ik heb het gevoel dat deze hoog gaat eindigen in The tune of the yearquote:
Zo is boos Surinaamse vrouw. Als het niet stopt gaat ze terug naar Suriname 😀quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,die ga ik straks even checken.
Doei dan maar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is boos Surinaamse vrouw. Als het niet stopt gaat ze terug naar Suriname 😀
Ze Is Kapot kan nier meer eet pillen. Ik ga nog meerquote:
Hij verzint wel weer wat anders.quote:
Best wel lekker ditquote:
En een leuke sfeer in DTS.quote:
Nee jij bent lekker zeg...quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zelf best wel lekker
Dank jequote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb jaren gezocht naar dat intro,kan er nog steeds kippenvel van krijgen.quote:
Anders jij wel...met een beetje mosterdquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oei dit ken ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb jaren gezocht naar dat intro,kan er nog steeds kippenvel van krijgen.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Anders jij wel...met een beetje mosterd
Ik had niet anders verwacht.quote:
quote:
Goeie post verdiende hetquote:
Volgens mij wel.quote:
Lekker slipe.quote:
Ja hoeveel wil je?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb jij nog champignons te koop?
Ik heb een leuk adresje voor truffels.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb jij nog champignons te koop?
Het is nooit lupus.quote:
wel met chocooooooooladequote:Op donderdag 18 maart 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuk adresje voor truffels.
2 keer geprobeerd, deed helemaal niets bij mij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een leuk adresje voor truffels.
Ja uiteraard echte shiitakes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
250 gram dank u.. echte shiitakes?
Filospher stones zijn de leukste.Ik had als laatste Hawaiaanse,daar ging ik niet lekker op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 keer geprobeerd, deed helemaal niets bij mij.
Niet meer doen dan he.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Filospher stones zijn de leukste.Ik had als laatste Hawaiaanse,daar ging ik niet lekker op.
heb jij ook niet nodigquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer doen dan he.![]()
Geen idee wat voor het waren bij mij en ga het ook niet meer proberen.
Was ook de laatste keer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer doen dan he.![]()
Geen idee wat voor het waren bij mij en ga het ook niet meer proberen.
Vorig jaar,2 trekjes van een joint,ik kon gelijk naar bed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, verstandig. We zijn inmiddels te oud voor die shit. huhuhu.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar,2 trekjes van een joint,ik kon gelijk naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |