Dan kan ik mijn voorstellen dat je dit wel mooi vindt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik was vroeger wel fan van die protest punk rock muziek.. toen ik 15 16 was luisterde ik vaak naar de heideroosjes etc
Jan lulquote:
Will do.quote:
Kee, september.. das al tijdje. Heb je hulp erbij? Wat je beschrijft zijn cognitieve processen... die zijn goed (en vaak simpel) aan te pakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Helemaal.![]()
In september kon ik niet eens simpele data uit mijn excel optellen of mijn werk controleren. Was echt heel eng.
Het gaat nu iets beter, maar vooral op energetisch vlak. Concentratie is nog huilen met de pet op. Multitasken helemaal dramatisch. Ook als ik dondersgoed weet wat ik moet doen.
Oog hand coördinatie is ook ruk, typen op mijn telefoon is zwaar frustrerend![]()
Huisarts is er gelukkig van overtuigd dat dat op termijn allemaal weer goed gaat komen.
Waar gaat de reis naar toe op de Veluwe?quote:
Die doe ik een andere keer wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ach alleen persoonlijke aanvallen vind ik strontvervelend.
https://wandelnet-kwbn.ro(...)terborkpad-etappe-15quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naar toe op de Veluwe?
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee, september.. das al tijdje. Heb je hulp erbij? Wat je beschrijft zijn cognitieve processen... die zijn goed (en vaak simpel) aan te pakken.
Waarom Deens?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.
Mja maar kan dus even duren. Ben nu weer langzaam aan aan het lezen. Kleine stukjes per keer. Wat heb ik dat gemist.
Over een tijdje wil ik Duolingo’en ofzo om wat “steviger” te trainen. Beetje puzzelen met Deens of Portugees.
En weer rustig aan beginnen sporten, is ook goed voor je brein.
Die had je toch al gelopen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://wandelnet-kwbn.ro(...)terborkpad-etappe-15
Scroll ik gewoon langs je heen of krijg je een liedje van Jeroen van Merwijk. Afhankelijk van mijn niveau van baldadigheid op dat moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die doe ik een andere keer wel.![]()
Ok dan, veel succes met je herstel! Je teksten hier zijn helder en coherent iig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja heb hulp van therapeute, huisarts en dus injecties.
Mja maar kan dus even duren. Ben nu weer langzaam aan aan het lezen. Kleine stukjes per keer. Wat heb ik dat gemist.
Over een tijdje wil ik Duolingo’en ofzo om wat “steviger” te trainen. Beetje puzzelen met Deens of Portugees.
En weer rustig aan beginnen sporten, is ook goed voor je brein.
Ja, maar het gebied daar is zo schitterend dat ik er nog eens heen gaquote:
O je hebt SBE ingehaald.quote:
Ja, dat wel, maar het is geen handige taal om te kunnenquote:
Vogel met een Fquote:
Gelijk heb je. Nergens verboden dat je er niet vaker mag komen toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, maar het gebied daar is zo schitterend dat ik er nog eens heen ga
Dankjewelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok dan, veel succes met je herstel! Je teksten hier zijn helder en coherent iig.
Een noorse V(F)ogelquote:
Ja compleet nutteloos, ik heb niet eens plannen om erheen te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is geen handige taal om te kunnen![]()
Ben je goed in woorden inslikken en je tong deaaien? Want dat zal je veel moeten gaan doen
Hey die Paulquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:35 schreef Paul het volgende:
Nieuw webloggie
Top of Flop: Chris Deluxe - Lovin You
Daarom. En het is er heerlijk rustig wandelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Nergens verboden dat je er niet vaker mag komen toch?
Ja, de veluwe is prachtig daar kan je wel uren lopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom. En het is er heerlijk rustig wandelen
FFquote:
Qua creativiteit...: zoek t (tijdelijk) in het extreme. Dan gaat t weer lopen en kun je terugschakelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja ik ben er gelukkig geen IQ-punten op achteruit gegaan, maar het is een beetje gehusseld.
Als ik praat, merk je het wel omdat ik vaak erg naar woorden moet zoeken of de draad kwijt ben. Zwart op wit is dat makkelijker te verbergen.
Mijn creativiteit is ook nog in tact, alleen bepaalde bijkomende taken maken het lastig om daar bv volledig voor te gaan. Heel jammer want ik denk dat ik dat onder normale omstandigheden wel keigoed kan. Nu een beetje lafjes.Maar wel met goede lessen.
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijkquote:
Wat heb ik niet gezien heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijk
Bedoelde jou niet. FF dat fruit in de TT niet gezienquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Qua creativiteit...: zoek t (tijdelijk) in het extreme. Dan gaat t weer lopen en kun je terugschakelen.
Maar goed: duty calls... werk. Tjus en succes.
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?quote:
Ik moest lachen, jij kan het ook niet latenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?
......dan ga je gang.
die kijkt vanavond wel terugquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen zelf niet gezien waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen, jij kan het ook niet laten
Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?
......dan ga je gang.
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebbenquote:
ik heb hem gementionedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebben
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering hee
Kan het bericht niet helemaal lezen, maar wel waar het omgaatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gelderlander.(...)lden-af-br~a8f4e94b/
Werkse Straat, of anders tot zoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.
Hey ik miste je al vanmorgenquote:
@Homijnquote:
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaanquote:
O, dat is balen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om 4 00 geslapen nach dem ik de
dtime gemist had
Jij rent te hard voor mij!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaan
liese niet,niemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een wortel mee te delen?quote:
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een zijn wortel mee te delen?
ik zei dat ook,ik had ook gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.
Lekker lullig dat ze de streamers hebben laten stemmen dan
Nu je het zegt, die is inderdaad al een tijdje niet geweest.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een wortel mee te delen?
ok sjapquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.
niemand heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?
Nee hee, de minste stemmen zit volgende week hee op de bank heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.
Lekker lullig dat ze de streamers hebben laten stemmen dan
O dat heb ik niet gelezen, maar dan heb je inderdaad ook gelijk.quote:
Hey Jochemquote:
O oke, gaan ze het op die manier doen. Het is bijna afgelopen. Wie is jou favo eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hee, de minste stemmen zit volgende week hee op de bank hee
Heb niet echt een favo..... hmmm ik ga dan maar voorrrrrrrr Naomi of Jillquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, gaan ze het op die manier doen. Het is bijna afgelopen. Wie is jou favo eigenlijk?
En wie bij het grootste deel van het publiek. Jil was nu wel genomineerd of niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb niet echt een favo..... hmmm ik ga dan maar voorrrrrrrr Naomi of Jill
Er zitten er nog maar 5 in zie ikquote:
Heb je hem gisteren gezien in zijn roze jurkjequote:
Ik zie Jill, Liese o wacht is er nog een met een vraagteken door de foto, die ziet er ook nog in? dan zijn het er zesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |