Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering heequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga je je gedragen vandaag? Geen vrouwen lastig vallen, overal; "hee" roepen of proberen vrouwen te verkeren?
......dan ga je gang.
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebbenquote:
ik heb hem gementionedquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, zal hij alles terug lezen. Ik doe dat nooit of moet een mention of quote bericht hebben
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet nog zien hee, ik zoek nog verkering hee
Kan het bericht niet helemaal lezen, maar wel waar het omgaatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gelderlander.(...)lden-af-br~a8f4e94b/
Werkse Straat, of anders tot zoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb je nog een leven buiten FOK. Ik ga werken sjap. Succes met je veroveringen.
Hey ik miste je al vanmorgenquote:
@Homijnquote:
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaanquote:
O, dat is balen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om 4 00 geslapen nach dem ik de
dtime gemist had
Jij rent te hard voor mij!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou, Jerney is over je heen gegaan
liese niet,niemandquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:00 schreef Dotteke het volgende:
WIe is er naar huis gegaan gisteren Mario?
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een wortel mee te delen?quote:
Had FF toch gelijk gisteren toen hij zei dat niemand ging omdat iemand met geld was weggegaan.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die heb ik sinds Valentijnsdag niet meer gezien. Heeft hij soms iemand gevonden om een zijn wortel mee te delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |