Oh geen last van. Dit is ook eigenlijk het enige zingen dat ik me herinner. Al flink wat haren dat ik die serie heb gezien. ENGAAAAGE!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.
Haiquote:
Dat is vervelend. Hij raakt zo te lezen snel overprikkeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel iets om naar te kijken idd.
Maar gisteren werd het mannetje juist helemaal hyper van buurtkinderen die op bezoek kwamen, en daarna wilde hij zo veel mogelijk blijven spelen en werd steeds drukker.
Wandelse DJMO geniet van de natuur.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:48 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik ben gedouched en wel. Ik smeer 'm naar de veluwe
Iets administratiefs in de GGZ wat ik momenteel helaas niet kan en iets creatiefs wat ik nog op een heel laag pitje koppig blijf doen om mijn brein proberen te rebooten.quote:
yes, da's de leukste tot nu toequote:
Daar moest ik ook meteen aan denken, ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die aflevering waar meneer Doctor op een buitenlandse planeet als operazanger gaat zingen was erg surrealistisch
heb je lower decks ook gezien? die vind ik ook geniaalquote:
Uh, dat is niet echt duidelijk. Admin in GGZ kan nu niet? Crea, koppig, reboot altijd goed.. maar niet "winstgevend".quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Iets administratiefs in de GGZ wat ik momenteel helaas niet kan en iets creatiefs wat ik nog op een heel laag pitje koppig blijf doen om mijn brein proberen te rebooten.
Neequote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je lower decks ook gezien? die vind ik ook geniaal
Niks met corona te makenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh, dat is niet echt duidelijk. Admin in GGZ kan nu niet? Crea, koppig, reboot altijd goed.. maar niet "winstgevend".
Noujaquote:
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet heeeel veel gezien.. meeste van the next generation omdat mijn vader die keek en voyager. Maar daar klaagt iedereen altijd over.
Ja en Discovery dan want die is amazing
Nee, het is me te woke en SJW.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja
Het is gewoon leuk en gaat met z’n tijd mee
Is het teveel actie en special effects voor je? 😁
threshold was zo fout dat het weer goed werdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.
Treshold was veruit de domste (waarin Paris en Janeway in hagedissen veranderden na met warp speed 10 gevlogen te hebben), maar met het piepkleine beetje normale DNA wat ze nog hadden konden ze weer volledig hersteld worden met hun oude herinneringen en persoonlijkheid en al!Maar ik vond het juist echt een toffe aflevering!
valt allemaal wel mee, het wordt niet opgdrongenquote:
Wat is SJW ?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Voyager was vaak dom, maar erg leuk. Gewoon een heel klungelig gemaakt maar vermakelijk en er zaten best vermakelijke afleveringen tussen.
Treshold was veruit de domste (waarin Paris en Janeway in hagedissen veranderden na met warp speed 10 gevlogen te hebben), maar met het piepkleine beetje normale DNA wat ze nog hadden konden ze weer volledig hersteld worden met hun oude herinneringen en persoonlijkheid en al!Maar ik vond het juist echt een toffe aflevering!
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Niks met corona te maken
En art classes geven kan zeker wel winstgevend zijn!Als je iets van value marketing snapt en een beetje pienter en consequent bent.
scrotumpaalquote:
Social justice warrior.quote:
Ik heb wel een baan, maar mijn brein is behoorlijk cognitief uitgedaagd. Krijg B12 injecties en hoop dat het relatief snel weer goed komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)
Nope ben ik niet bekend mee, wel een beeld. Waarde-vermarkting, Maar mensen leren schilderen?, wat anders creatiefs dan? (daarna stop ik met vragen heur)
Tegen wie heb je het?quote:
Hugo de jonge (komt in het liedje voor)quote:
Raar dat het dan maar een pagina is, hier laad alles toe nu toequote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:07 schreef ToT het volgende:
Sow dan, een pagina van FOK! wilde ineens helemaal niet meer laden: foutmelding 504: time out!
Zijn er dan nog steeds geen nieuwe servers geplaatst?
Je zit dus (deels) ziekgemeld thuis en het crea stuk loopt nog niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb wel een baan, maar mijn brein is behoorlijk cognitief uitgedaagd. Krijg B12 injecties en hoop dat het relatief snel weer goed komt.![]()
Op creatief vlak ook last van. Maar dat is nog wel te doen op een goede dag hier en daar. Alleen mijn lessen in mijn cursus software pakket smijten en koppelen aan mijn webshop is momenteel de hel. Dus dan maar minder cashen voor het moment.
Oh sorry ik had de helft van je post even niet meegekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet t achterste van je tong.. snap. Doe ik ook niet. (werk zat in de GGZ trouwens)
Nope ben ik niet bekend mee, wel een beeld. Waarde-vermarkting, Maar mensen leren schilderen?, wat anders creatiefs dan? (daarna stop ik met vragen heur)
Niks gaat door, alles is kut, niks gaat door alles is kutquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hugo de jonge (komt in het liedje voor)
Kee thx voor je uitleg! Ik zal maar stoppen met vragen... anders wordt t allemaal erg persoonlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh sorry ik had de helft van je post even niet meegekregen
Ja, schilderen.. tekenen.. mixed media... maar vooral om de eigen creativiteit te stimuleren en over faalangst ed heen te komen.
Niet van die platte stap voor stap ellende waarbij iedereen hetzelfde schilderijtje uitkakt en er verder niks van opsteekt.
Ze hebben het mooi gemaakt. Alleen was het niet mijn smaak muziek, vandaar dat ik het niet helemaal heb geluisterd maar gesmokkeld hebquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef Maanvis het volgende:
Mark die speelt de leider
en Hugo regelt spul
Het gaat alleen zo fokking treaag
VACCINEER DAN STOMME LUL
Helemaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zit dus (deels) ziekgemeld thuis en het crea stuk loopt nog niet.
Ach alleen persoonlijke aanvallen vind ik strontvervelend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee thx voor je uitleg! Ik zal maar stoppen met vragen... anders wordt t allemaal erg persoonlijk.
ja ik was vroeger wel fan van die protest punk rock muziek.. toen ik 15 16 was luisterde ik vaak naar de heideroosjes etcquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het mooi gemaakt. Alleen was het niet mijn smaak muziek, vandaar dat ik het niet helemaal heb geluisterd maar gesmokkeld heb
Alles sal reg komquote:Op vrijdag 19 maart 2021 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Helemaal.![]()
In september kon ik niet eens simpele data uit mijn excel optellen of mijn werk controleren. Was echt heel eng.
Het gaat nu iets beter, maar vooral op energetisch vlak. Concentratie is nog huilen met de pet op. Multitasken helemaal dramatisch. Ook als ik dondersgoed weet wat ik moet doen.
Oog hand coördinatie is ook ruk, typen op mijn telefoon is zwaar frustrerend![]()
Huisarts is er gelukkig van overtuigd dat dat op termijn allemaal weer goed gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |