Lekker is dat he, deed ik voor mijn rug zo erg werd ook. Moet hte weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.
Hmmm nee heb mijn tijd nodig om wakker te worden. Als ik op de boerenbuiten zou wonen misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.
Weere een nieuwe UIquote:
Wij betalen dus eigenlijk die aandeelhouders, want al die uitgekeerde loonsteun moet de komende jaren weer middels belasting in de staatskas aangevuld worden. Bah.quote:
Yup! En allemaal maar klagen over de uitkeringstrekkers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij betalen dus eigenlijk die aandeelhouders, want al die uitgekeerde loonsteun moet de komende jaren weer middels belasting in de staatskas aangevuld worden. Bah.
Las het vanmorgen. Het is wat altijd. Schandaligquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier gaat mijn humeur weer. Schande
Buitenlandse moederbedrijven van bedrijven die in Nederland veel loonsteun hebben ontvangen, keren voor honderden miljoenen aan winst uit aan aandeelhouders.
bron nos
Ben het bij jou wel gewend en bij MrsL ookquote:
Nee, ik ook niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wordt er niet gewerkt aan de overkant vandaag
Heerlijk toch? Heb je er eens een extra dag geen lawaai van.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij wordt er niet gewerkt aan de overkant vandaag
Hey ToT je weer op gepaste wijze binnen te komenquote:
Wat herrie betreft valt het nu wel mee, het is meer binnen werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Heb je er eens een extra dag geen lawaai van.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Ja alleen met een verkeerd filmpje, ben nog niet wakker.
Wilde dus "Stil aan de overkant" doen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef ToT het volgende:
Ja alleen met een verkeerd filmpje, ben nog niet wakker.
Wilde dus "Stil aan de overkant" doen.
eet smakelijkquote:
nooit geweten dat jij een trekkie wasquote:
O dat is dan zo nachtje van net lekker slapen en dan op moeten staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Was weer een onrustige nacht, had nog veel langer willen slapen.
Lekker worstje ookquote:
Ga s werken joh!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup! En allemaal maar klagen over de uitkeringstrekkers.
Zo walgelijk weer, bah.
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.quote:
Geen fanatieke, maar ik vind het best leukquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nooit geweten dat jij een trekkie was
Wel iets om naar te kijken idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan zo nachtje van net lekker slapen en dan op moeten staan.
Was gisteren op de radio dat kleine kinderen die veel op de ipad//tel/ pc/laptop zaten heel onrustig werden
En met 5 jaar last zouden hebben kan contactstoornissen en hyperactiviteiten ontwikkelen. Aangeraden werd om kleine kinderen niet langer dan een uurtje op de ipad/tel of al die andere dingen te laten als ze zo jong waren.
Weet niet of mini veel kijken, maar misschien dat je het anders uit kan proberen (
oh ik ben wel een fanatiekequote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen fanatieke, maar ik vind het best leuk
En deze scene was
Die aflevering waar meneer Doctor op een buitenlandse planeet als operazanger gaat zingen was erg surrealistischquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje awkward steeds dat zingen in Voyager. STTNG had steeds die opera-optredens, maar dat had tenminste nog nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |