iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@FreshFruit deze TT is voor jou
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ff al naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👀Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had DT vannacht Maan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien ook geen MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
chufuckrquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Morguh DJMOquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
O weer eens wat anders. Het is vaak Mario of FFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb deze maand nog geen enkele DT Gehadquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer eens wat anders. Het is vaak Mario of FF
Een gedicht over Maanvis
Hoi Sylvanaquote:
Een gedicht over Maanvis
Ochermquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb deze maand nog geen enkele DT Gehad
Ik nog nooit
Ergste was toen ik 1 seconde te vroeg was
I hate it when that happens![]()
![]()
Morguh Aloa ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja je moet tegenwoordig een abo hebben om dt te winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ocherm
Ik nog nooit
Ergste was toen ik 1 seconde te vroeg was
I hate it when that happensTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb ik!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja je moet tegenwoordig een abo hebben om dt te winnen
Eerst dankzij Haagsen nu Flashdaddy
![]()
![]()
Ja, koffie gvd.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je er wel snachts dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb deze maand nog geen enkele DT GehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrr dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
altijdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
☕️ aub DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer slaapquote:
Je dan. ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:
van 17 tot 03quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat kan je snakken hè naar een kop koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
beter tochquote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: