ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezingquote:
Maan met een flinke sjerp!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezing
Bedankt voor de koffie dotquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je snakken hè naar een kop koffie
Mafmensquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedankt voor de koffie dot
met dank aan jou zit ik op de pot
Want wat een jolijt
Van sterke koffie ga ik aan de schijt
Klinkt dat niet een beetje zot?
Dat is een mooie ruk, fijn dat je zo goed slaapt dan.quote:
ik had 3 nare dromen achter elkaar dus toen ben ik maar wakker gewordenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een mooie ruk, fijn dat je zo goed slaapt dan.
Oh noesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had 3 nare dromen achter elkaar dus toen ben ik maar wakker geworden
Man o man houdt die man nu nooit opquote:
Trek je wel een leuk jurkje aan danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb zoveel schoonheidsslaapjes gehad dat ik inmiddels mee kan doen aan een miss verkiezing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
moest ie maar geen lul zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou zo van die man
Intens verdrietig dat hij er niet meer is
Laatste dag vandaag aloa en dan weer lekker weekend.quote:
Daar was hij het ongetwijfeld helemaal mee eens geweest! Post mortem gechannelde like van meneer van Merrewijk!quote:
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien wordt het lekker weertje, alles was wel wit hier vanmorgen van de vorst
het is nu 1,7 gradenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien wordt het lekker weertje, alles was wel wit hier vanmorgen van de vorst
He GG, ja hier ook alles wit, ook het gras. Maar het zonnetje er op maakt het er vriendelijk uitzien buiten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.
Goedemorgen.
Ja, het is heerlijk. Het belooft een mooie dag te worden (qua weer).quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He GG, ja hier ook alles wit, ook het gras. Maar het zonnetje er op maakt het er vriendelijk uitzien buiten.
Fixed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel biertje.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is fris buiten. Hier is ook vorst geweest en is het autoruitkrabben geblazen.
Goedemorgen.
1 hier nuquote:
Ja, het mag van mij nu ook wel buiten zit weer worden hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel colaatje.
Ja ik wilquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor 25 graden met een zonnetje op een terras met een lekker koel colaatje.
Hoi Jerney. Hoe is het weer bij jou daar? Ook vorst gehad?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Het zonnetje schijnt op mijn kussen dus mag niet klagen over de kou
Daarom duik ik nu onder de douche en vertrek daarna richting de Veluwe om te wandelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk. Het belooft een mooie dag te worden (qua weer).
Werkelijk waar geen idee vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoi Jerney. Hoe is het weer bij jou daar? Ook vorst gehad?
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen idee van
Het ziet er wel lekker uit iig, zo eens mijn raam open slingeren om te voelen of er geen kille wind bij komt kijken.
We gaan richting mooi weer, kan je ook weer wat meer dan alleen binnen zitten. Lekker de tuin in de BBQ aanquote:
Wat een verrassing weer ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier gaat mijn humeur weer. Schande
Buitenlandse moederbedrijven van bedrijven die in Nederland veel loonsteun hebben ontvangen, keren voor honderden miljoenen aan winst uit aan aandeelhouders.
bron nos
Snel aanmakenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Door de 40+ slowchat. Ik vind het eigenlijk wel een mooie nickname: oma-Venijn
Lekker is dat he, deed ik voor mijn rug zo erg werd ook. Moet hte weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.
Hmmm nee heb mijn tijd nodig om wakker te worden. Als ik op de boerenbuiten zou wonen misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit even een heerlijke ochtendwandeling? Is bij mij inmiddels traditie, en bevalt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |