abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198540538
Moet toch wel lachen om het idee dat rechtse politieke ideeën natuurlijk zijn en linkse tegennatuurlijk. Als je dan consequent bent moet je lijkt me ook je een beetje als Amish of Salafist leven anders ben je nogal tegennatuurlijk bezig met je smartphone.

Verder is het natuurlijk vrij makkelijk verklaarbaar waarom christenen meer kritiek krijgen dan islamieten in jouw beleving. Je zit in een internetbubbel die je dat laat geloven.
pi_198540570
Bluesdude, je bent duidelijk een linkse dude die helemaal aan de kant staat van deze idealen. Je vind het allemaal volkomen logisch en rechtvaardig. En met jou de rest van de club in dit topic dat de hele tijd overal op in gaat.

Ik zie wat ik zie, jij ziet wat jij ziet. Ik vrees dat het niet anders dan zo kan zijn. Daar gaan we verder niet uit komen. Dit heeft allemaal totaal geen zin.
Eens kijken
pi_198540603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nah, echt... weer zoiets. Ik kies verdomme m'n woorden heel bewust uit, en schrijf duidelijk keer op keer Islamisten. Ik heb geen een keer Islamiet of moslim gebruikt. Dan hoop je toch dat de lezer dat ook ziet.
Je hebt het over dat mensen zich verzetten tegen islamietenhaat.
Dat doen ze niet om oerconservatieve religieuzen en terroristen te beschermen.
Dat doen ze uit onvrede hoe gewone mensen worden weggedrukt en dan doe je dus door het woord islamisten te gebruiken als dekmantel voor wat je denkt: islamieten
pi_198540612
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet toch wel lachen om het idee dat rechtse politieke ideeën natuurlijk zijn en linkse tegennatuurlijk. Als je dan consequent bent moet je lijkt me ook je een beetje als Amish of Salafist leven anders ben je nogal tegennatuurlijk bezig met je smartphone.
Ook die eeuwige conclusie steeds als ik dingen verklaar, dat ik vind dat er iets aan gedaan moet worden. Dat dualistische denken in het ene uiterste naar het andere uiterste: 'jij benoemt dit, dús je vind het fout en wilt het kapot hebben'.

Wat ben ik toch blij dat op dit soort momenten dat ik nondualistisch kan kijken. Nu weet ik het zeker: ik ben verlicht!
Eens kijken
pi_198540642
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:41 schreef Maharski het volgende:
Bluesdude, je bent duidelijk een linkse dude die helemaal aan de kant staat van deze idealen. Je vind het allemaal volkomen logisch en rechtvaardig. En met jou de rest van de club in dit topic dat de hele tijd overal op in gaat.

Ik zie wat ik zie, jij ziet wat jij ziet. Ik vrees dat het niet anders dan zo kan zijn. Daar gaan we verder niet uit komen. Dit heeft allemaal totaal geen zin.
Ach joh... de gein van Fok is het verbaal matten. Vooral niet verwachten anderen te overtuigen of samen tot een compromis te komen.

Ik sta wel aan de kant van het ideaal : brown lives matter. Niks mis mee.
pi_198540662
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Verder is het natuurlijk vrij makkelijk verklaarbaar waarom christenen meer kritiek krijgen dan islamieten in jouw beleving.
Oh wacht, deze verklaring zou ik toch wel even willen lezen. Kom maar op.
Eens kijken
pi_198540720
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:45 schreef Bluesdude het volgende:
Ik sta wel aan de kant van het ideaal : brown lives matter. Niks mis mee.
In werkelijkheid bewerkstelligen al dit soort bewegingen juist precies wat ze niet zeggen te willen bewerkstelligen: verdeeldheid en segregatie.
Eens kijken
pi_198540748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Was er in Amerika een lid van een BLM-groep die zichzelf en groep marxistisch verklaarde ? Dat kan best, ik volg dat niet zo in Amerika .

Ik volg het wel en nee BLM is een hele diverse groep waarvan de mensen één ding gemeen hebben: ze zijn anti-racisme en dan met name het systematische racisme bij organisaties zoals bv de politie. Dat ze en masse marxistisch zouden zijn is een narratief van rechtse media dat gebaseerd is op uitlatingen (lang geleden gedaan) van één van de oprichters met het overduidelijke doel de beweging te demoniseren toen die steeds groter werd vorig jaar nav de dood van George Floyd.

Is Black Lives Matter a Marxist movement?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2021 04:22:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198540752
- Stop hier gewoon mee, ok? -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2021 01:08:02 ]
Eens kijken
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:17:56 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198541102
"De vernietiging van de Europese beschaving"...

Snel, laten we allemaal Schubert gaan luisteren en piano spelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198541780
Nogmaals het verzoek om op te houden met op de man spelen en te sneren naar andere users
pi_198541848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:46 schreef Maharski het volgende:

[..]

Oh wacht, deze verklaring zou ik toch wel even willen lezen. Kom maar op.
Ik had dit toch al geplaatst?
quote:
Je zit in een internetbubbel die je dat laat geloven.
Ik wil het nog wel voor je uitleggen als je dat niet begrepen hebt. Er is op beide religies kritiek, jij denkt dat het ene geloof onterecht meer kritiek krijgt dan het andere omdat dat je aangepraat wordt in de rechtse bubbel waarin je zit. Als je ook gewoon buiten zou komen en om je heen vraagt wat mensen van Christendom en Islam vinden kun je duidelijk zien dat de meeste niet gelovigen beide niks vinden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:43 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ook die eeuwige conclusie steeds als ik dingen verklaar, dat ik vind dat er iets aan gedaan moet worden. Dat dualistische denken in het ene uiterste naar het andere uiterste: 'jij benoemt dit, dús je vind het fout en wilt het kapot hebben'.

Wat ben ik toch blij dat op dit soort momenten dat ik nondualistisch kan kijken. Nu weet ik het zeker: ik ben verlicht!
Je verklaart niet veel, er zit vrijwel geen logica in wat je zegt het is niet consequent en het is niet gebaseerd op substantie. Om er nog wat van te maken is het logisch om met een gevolgtrekking van een van je losse flodders te laten zien dat je betoog los zand is. Dat je denkt niet zwart-wit te denken in tegenstelling tot anderen en jezelf daarvoor op de borst klopt is vrij komisch gezien ik niet veel mensen zie reageren die nog (zoals jij dat noemt) dualistischer kijken dan jij.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:01:09 #213
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198542968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Nogmaals het verzoek om op te houden met op de man spelen en te sneren naar andere users[/modbreak]
Vreemde terechtwijzing want ik krijg van jou de ene na de andere sneer.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:04:43 #214
492341 Subw00fer
pi_198542993
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:36 schreef DaveighChase het volgende:
Het is een huil en weglooppartij geworden.
Het zijn huilende en weghollende complotgekken, antisemieten, homofoben, vrouwenhaters en naziverheerlijkers.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:35:54 #215
492341 Subw00fer
pi_198543338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Aldus de man die liever 3 miljoen doden wil dan een lockdown.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:37:57 #216
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198543364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:35 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Aldus de man die liever 3 miljoen doden wil dan een lockdown.
Hoho, die man wou eerst een veel strengere lockdown dan die we nu hebben.
Alleen toen wou de regering dat niet, dus dat was makkelijk roepen.

Nu is het andersom en roept ie het tegenovergestelde. Dat is uiteraard hoe populisme werkt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:42:08 #217
492341 Subw00fer
pi_198543412
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nu is het andersom en roept ie het tegenovergestelde. Dat is uiteraard hoe populisme werkt.
Baudet is een opportunistische fascist. Als er straks mondiale rampen uitbreken vanwege de klimaatcrisis, een crisis die hij ontkent, dan is hij de eerste die schreeuwt dat de regering er niks tegen heeft gedaan. En zijn enge volgers geloven hem dan weer kritiekloos want zij zijn niet in staat om zelfstandig na te denken.
pi_198543693
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hij wilde een lockdown toen het beeld was dat mensen doodvielen op straat en dat het nog niet in NL was. Toe kwam de rest niet verder als vakantie (dus geen debat) , carnaval in een kleine groep, en geen directe vluchten dus geen gevaar.
Nu het allemaal mee valt en we meer weten moeten we het slim aanpakken dus de kwetsbare groepen beschermen en inenten en de rest zoveel mogelijk vrij laten. ondertussen de IC en zorg opschalen
pi_198543733
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:00 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Hij wilde een lockdown toen het beeld was dat mensen doodvielen op straat en dat het nog niet in NL was. Toe kwam de rest niet verder als vakantie (dus geen debat) , carnaval in een kleine groep, en geen directe vluchten dus geen gevaar.
Nu het allemaal mee valt en we meer weten moeten we het slim aanpakken dus de kwetsbare groepen beschermen en inenten en de rest zoveel mogelijk vrij laten. ondertussen de IC en zorg opschalen
Ah, hij is terug. Nog altijd ervan overtuigd dat Trump alsnog de verkiezingen wint?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:05:19 #220
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198543736
quote:
Dat beeld is er nooit geweest, dat heeft hij er van gemaakt.
quote:
Dat is letterlijk wat er nu gebeurd, alleen als je mensen nu vrij laat loop je het grote risico dat je de zorg overspoelt en opschalen is leuk gezegd, maar het probleem is nu voornamelijk personeel en een gemiddelde opleiding duurt een jaar of 6, dus dat is zeker geen korte termijn oplossing.

Dus het is gewoon allemaal populistisch gelul.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:05:30 #221
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198543740
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, hij is terug. Nog altijd ervan overtuigd dat Trump alsnog de verkiezingen wint?
Wat je toen zag in de VS, zie je nu ook in Nederland. Fraude, overal fraude. :')
Antifa
pi_198543912
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik volg het wel en nee BLM is een hele diverse groep waarvan de mensen één ding gemeen hebben: ze zijn anti-racisme en dan met name het systematische racisme bij organisaties zoals bv de politie. Dat ze en masse marxistisch zouden zijn is een narratief van rechtse media dat gebaseerd is op uitlatingen (lang geleden gedaan) van één van de oprichters met het overduidelijke doel de beweging te demoniseren toen die steeds groter werd vorig jaar nav de dood van George Floyd.

Is Black Lives Matter a Marxist movement?
Nee hoor, ze zijn hartstikke racistisch. Tribalistische huidskleurtjestellers die in een soort Afrikaans tribalistisch clientelisme baantjes voor zichzelf willen regelen en daartoe allerlei racistische incidenten bij elkaar verzinnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198544080
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn hartstikke racistisch. Tribalistische huidskleurtjestellers die in een soort Afrikaans tribalistisch clientelisme baantjes voor zichzelf willen regelen en daartoe allerlei racistische incidenten bij elkaar verzinnen.
Onderhand ben je dus volledig uit de kast als racist? Verklaart je onvoorwaardelijke liefde voor Baudet wel mooi _O-
pi_198544335
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Onderhand ben je dus volledig uit de kast als racist? Verklaart je onvoorwaardelijke liefde voor Baudet wel mooi _O-
Is toch zo. Met die BLM demonstraties moesten Nederlanders ook ineens met voorbeelden van racisme komen. Dat ging de eerste dagen wat stroef met voorbeelden als een boete voor fietsen zonder licht krijgen terwijl niet elke fietser zonder licht een boete kreeg. Maar na verloop van tijd kwamen de verhalen los, vaak aanstellerij over wat de eigen vrienden op 11-jarige leeftijd een keer hadden gezegd, maar ook een Anton Karel die Aquarium werd genoemd, een vluchteling uit Ghana die in de jaren 80 al uitgescholden werd in Nederland ook al was hij toen nog niet eens veilige landen aan het doorkruisen. En natuurlijk de talloze mensen die exact hetzelfde CV als een ander hadden maar de baan niet kregen.

En natuurlijk het woord 'neger' wat met terugwerkende kracht een scheldwoord is geworden, wat dan door de laaggeletterde jeugd zonder historisch besef of anderzins goed onderwijs voor zoete koek wordt geslikt om het daadwerkelijke Nederlandse N-woord uitgestorven is geraakt bij gebrek aan racisme.

Ja, het gaat allemaal om baantjes en geld. Of dat nou om gedichten vertalen gaat, functie van gemeente-ambtenaar of om het samenstellien van geschiedvervalsende slavernijtentoonstellingen, zwart moet voorrang krijgen, en dat is racistisch.
pi_198544744
quote:

[..]

Je omschrijft nu Baudet en zijn door huidskleur en afkomst geobsedeerd aanhang, die de elite willen vervangen door henzelf?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198544770
quote:

[..]

Wat was je ineens stil na de verkiezingen, beste 4moretears...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198544795
quote:

[..]

Nee hoor, ze zijn hartstikke racistisch.
Kijk naar je eiguhh eerst.
pi_198544977
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is toch zo. Met die BLM demonstraties moesten Nederlanders ook ineens met voorbeelden van racisme komen. Dat ging de eerste dagen wat stroef met voorbeelden als een boete voor fietsen zonder licht krijgen terwijl niet elke fietser zonder licht een boete kreeg. Maar na verloop van tijd kwamen de verhalen los, vaak aanstellerij over wat de eigen vrienden op 11-jarige leeftijd een keer hadden gezegd, maar ook een Anton Karel die Aquarium werd genoemd, een vluchteling uit Ghana die in de jaren 80 al uitgescholden werd in Nederland ook al was hij toen nog niet eens veilige landen aan het doorkruisen. En natuurlijk de talloze mensen die exact hetzelfde CV als een ander hadden maar de baan niet kregen.

En natuurlijk het woord 'neger' wat met terugwerkende kracht een scheldwoord is geworden, wat dan door de laaggeletterde jeugd zonder historisch besef of anderzins goed onderwijs voor zoete koek wordt geslikt om het daadwerkelijke Nederlandse N-woord uitgestorven is geraakt bij gebrek aan racisme.

Ja, het gaat allemaal om baantjes en geld. Of dat nou om gedichten vertalen gaat, functie van gemeente-ambtenaar of om het samenstellien van geschiedvervalsende slavernijtentoonstellingen, zwart moet voorrang krijgen, en dat is racistisch.
Holy guacamole man, je beseft je dat je hier nu full tilt stormfront aan het gaan bent? Over radicalisatie gesproken zeg, man man man..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198545196
twitter

verkapte beschuldiging van fraude, cancel cultuur, aanzetten tot stalking

twitter

nog meer cancelcultuur.... antifa-mensen slaan moreel aanvaardbaar maken bij de aanhang.
Deed Trump ook.... vandaar 6 januari....

[ Bericht 14% gewijzigd door Bluesdude op 17-03-2021 11:03:38 ]
pi_198545228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 01:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je verklaart niet veel, er zit vrijwel geen logica in wat je zegt het is niet consequent en het is niet gebaseerd op substantie. Om er nog wat van te maken is het logisch om met een gevolgtrekking van een van je losse flodders te laten zien dat je betoog los zand is. Dat je denkt niet zwart-wit te denken in tegenstelling tot anderen en jezelf daarvoor op de borst klopt is vrij komisch gezien ik niet veel mensen zie reageren die nog (zoals jij dat noemt) dualistischer kijken dan jij.
Nee, nee, nee. Ik ben het enige nog gezond denkende genie hier. Ik heb ook besloten dat ik me vanaf te goed voel voor jullie om nog te reageren. Jullie zijn niet van mijn kaliber, en duidelijk niet in staat vanuit mijn allesoverstijgende niveau naar zaken te kijken, even in alle bescheidenheid.
Eens kijken
pi_198545255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nee, nee, nee. Ik ben het enige nog gezond denkende genie hier. Ik heb ook besloten dat ik me vanaf te goed voel voor jullie om nog te reageren. Jullie zijn niet van mijn kaliber, en duidelijk niet in staat vanuit mijn allesoverstijgende niveau naar zaken te kijken, even in alle bescheidenheid.
Zit je nu al aan de coke ja?
pi_198545291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef Maharski het volgende:

[..]

Heil.... verlichte grootheid, wanneer bereik je het niveau van goddelijkheid ?
_O_ _O_ _O_
pi_198545310
quote:
15s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Holy guacamole man, je beseft je dat je hier nu full tilt stormfront aan het gaan bent? Over radicalisatie gesproken zeg, man man man..
O jee, we mogen geen kritiek hebben op een agressieve beweging van die zielige zwartjes die onze hulp nodig hebben? Probeer je te insinueren dat ze nog steeds in die hulpeloze naiviteit vastzitten van mensenrechtenparadijs Afrika van voor de kolonisatie? Of hebben ze misschien ook normale platte motieven als eigenbelang en hebzucht zoals de andere steeds corrupter wordende Nederlanders? En dan wil je insinueren dat ik racist ben?
pi_198545322
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

O jee, we mogen geen kritiek hebben op een agressieve beweging van die zielige zwartjes die onze hulp nodig hebben? Probeer je te insinueren dat ze nog steeds in die hulpeloze naiviteit vastzitten van mensenrechtenparadijs Afrika van voor de kolonisatie? Of hebben ze misschien ook normale platte motieven als eigenbelang en hebzucht zoals de andere steeds corrupter wordende Nederlanders? En dan wil je insinueren dat ik racist ben?
Waarom kom je anders met drek als
quote:
een agressieve beweging van die zielige zwartjes
?
pi_198545435
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom kom je anders met drek als
[..]

?
Omdat dat de racistische manier van denken is van veel blanke 'antiracisten'. Mensen met een kleurtje kunnen zichzelf niet redden en hebben hulp nodig Het is net zoiets als de houding van Belgische kolonialen in de jaren 20 en 30, maar die bouwden dan tenminse scholen en zorgden voor goed onderwijs, de blanke 'antiracisten' breken het onderwijs juist af en verlagen de eisen.

Ik geloof niet in die hulpbehoevendheid. Er is een probleem met profileren door de politie, dat zich ook uitstrekt over etniciteit. Dan moet je dat oplossen, idem voor het probleem met Zwarte Piet. En dan zijn we er wel zo'n beetje. Dat negers en andere gekleurden zich niet thuisvoelen en niet 'veilig' voelen bij D66 en GroenLinks is een probleem dat die partijen zelf zullen moeten oplossen, geen maatschappelijk probleem, en dat zal uiteraard te maken hebben met dat zieligheidsdenken.
pi_198545477
quote:
15s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dit voor hysterische overdrijving?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:21:45 #237
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat dat de racistische manier van denken is van veel blanke 'antiracisten'. Mensen met een kleurtje kunnen zichzelf niet redden en hebben hulp nodig .
-knip-
Misschien een keer wat minder voor andere mensen invullen waarom ze geen racist zijn. Dat zou kunnen helpen.
Antifa
pi_198545555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

Misschien een keer wat minder voor andere mensen invullen waarom ze geen racist zijn. Dat zou kunnen helpen.
Dingen invullen voor een ander zijn een groot probleem. Dat is zo ongeveer waar de hele anti zwarte Piet beweging en blm beweging in Nederland op zijn gebaseerd: roomblanke jongeren uit de sociaaleconomische bovenklasse die voor een ander bepalen wat kwetsend is.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_198545556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
Heil.... verlichte grootheid, wanneer bereik je het niveau van goddelijkheid ?

Dank u, dank u!
Ik onderhou al langere tijden nauwe banden met God. Die gaat ook FvD stemmen.
Eens kijken
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:26:26 #240
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dingen invullen voor een ander zijn een groot probleem. Dat is zo ongeveer waar de hele anti zwarte Piet beweging en blm beweging in Nederland op zijn gebaseerd: roomblanke jongeren uit de sociaaleconomische bovenklasse die voor een ander bepalen wat kwetsend is.

Nee, dit is dus ook al niet waar.
Antifa
pi_198545606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:26 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, dit is dus ook al niet waar.
Jawel.

Zie ook de jodekoeken. Roomblanke bakker bepaalt even dat dat echt niet meer kan. Reactie CIDI: Fijn dat jullie aan ons denken maar wij hebben nergens om gevraagd.

Bij een BLM demonstratie loopt het vol met naïef linkse blanke deugmeisjes die als ze een neger op straat tegenkomen hun tasje onder hun arm klemmen en aan de overkant gaan lopen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:32:52 #242
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jawel.
Nee, gewoon niet. Je zegt maar wat.
quote:
Zie ook de jodekoeken. Roomblanke bakker bepaalt even dat dat echt niet meer kan. Reactie CIDI: Fijn dat jullie aan ons denken maar wij hebben nergens om gevraagd.

Bij een BLM demonstratie loopt het vol met naïef linkse blanke deugmeisjes die als ze een neger op straat tegenkomen hun tasje onder hun arm klemmen en aan de overkant gaan lopen.
De klassieke truc, om elke keer weer over iets anders te beginnen om de #ophefkaravaan in gang te houden. Als ik hier op reageer, kom je weer met iets anders. Omdat het allemaal onwaar is, kun je er niet te lang bij stil staan. Treurig gedrag.
Antifa
pi_198545666
quote:

[..]

Gezien je constante verdedigen van de openlijke racistische beweging FvD, je voortdurende stroom racistische opmerkingen en je verleden met terugkerende antisemitische opmerkingen is de insinuatie dat je racist bent toch ook weer niet zo vreemd?
pi_198545784
quote:

[..]

Dat insinueer ik niet, dat laat je zelf zien. Serieus man, het is echt tijd voor enige zelfreflectie voor je want dit is gewoon niet gezond meer.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198545796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jawel.

Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon erkennen dat je een rancuneuze racist bent?
Dat scheelt je heel wat gedraai en verzinsels. En met winst over de hele linie voor FvD, PVV en JA21 is het al lang niet neer iets waar je je voor hoeft te schamen.
pi_198545815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat is dit voor hysterische overdrijving?
Niks overdrijving aan hoor.
pi_198545836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, gewoon niet. Je zegt maar wat.
[..]

Ja, gewoon wel. Kijk maar wie er voorop lopen. De Sunny Bergmans van deze wereld.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:46:12 #248
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, gewoon wel. Kijk maar wie er voorop lopen. De Sunny Bergmans van deze wereld.
En weer over iets anders beginnen. Je zwalkt nog meer door de argumenten heen dan een dronkenlap over straat. Triest gedrag.
Antifa
pi_198545854
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waarom zo moeilijk doen en niet gewoon erkennen dat je een rancuneuze racist bent?
Dat scheelt je heel wat gedraai en verzinsels. En met winst over de hele linie voor FvD, PVV en JA21 is het al lang niet neer iets waar je je voor hoeft te schamen.
Kijk, dit is het niveau zoals we het gewend zijn. Ben je het niet eens, ben je een rancuneuze racist.

Dat racisme roepen werkt niet meer, het is geen 1996 meer.
pi_198545881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

En weer over iets anders beginnen. Je zwalkt nog meer door de argumenten heen dan een dronkenlap over straat. Triest gedrag.
Ik beginhelemaal niet over iets anders. Ik zeg dat de hele blm beweging draait op dingen die mensen voor een ander invullen en ik geef daar enkele voorbeelden bij. Kennelijk ontgaat de samenhang je.
pi_198545891
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niks overdrijving aan hoor.
Jawel.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:49:30 #252
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik beginhelemaal niet over iets anders. Ik zeg dat de hele blm beweging draait op dingen die mensen voor een ander invullen en ik geef daar enkele voorbeelden bij. Kennelijk ontgaat de samenhang je.
Je zwalkt van jodenkoek naar zwarte piet naar black lives matter naar sunny bergman. Geen samenhang, geen coherente gedachten, gewoon maar wat roepen en bij elke post met iets nieuws komen omdat je vorige post uit onzin bestond. Het is triest gedrag.
Antifa
pi_198545917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jawel.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_198545961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je zwalkt van jodenkoek naar zwarte piet naar black lives matter naar sunny bergman. Geen samenhang, geen coherente gedachten, gewoon maar wat roepen en bij elke post met iets nieuws komen omdat je vorige post uit onzin bestond. Het is triest gedrag.
De samenhang ontgaat je dus....

De samenhang is dat zowel bij de jodenkoek, als bij zwarte Piet, als bij blm het voornamelijk blanke mensen zijn die voor een ander invullen dat iets kwetsend is.

Dat is de samenhang.
pi_198545968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
Graag gedaan, jij ook.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:55:06 #256
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198545992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De samenhang ontgaat je dus....
Omdat er geen samenhang is. Omdat je willekeurige dingen bij elkaar haalt en daar vergaande generaliserende conclusies aan verbind, meestal gebaseerd op huidskleur. Het raakt gewoon kant noch wal. Er zit geen enkele logica achter en je verhalen kloppen ook gewoon nog eens niet.
quote:
De samenhang is dat zowel bij de jodenkoek, als bij zwarte Piet, als bij blm het voornamelijk blanke mensen zijn die voor een ander invullen dat iets kwetsend is.

Maar dat is niet zo.
Antifa
pi_198546005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Omdat er geen samenhang is. Omdat je willekeurige dingen bij elkaar haalt en daar vergaande generaliserende conclusies aan verbind, meestal gebaseerd op huidskleur. Het raakt gewoon kant noch wal. Er zit geen enkele logica achter en je verhalen kloppen ook gewoon nog eens niet.
[..]
ze kloppen wel
quote:
Maar dat is niet zo.
Ja, dat is wel zo.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:57:01 #258
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198546026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ze kloppen wel
[..]

Ja, dat is wel zo.
Nee, niet. Het is nergens opgebaseerde quatsch. In wat voor droomwereld leef je als je zulke rare gedachten hebt?
Antifa
pi_198546102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:57 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, niet. Het is nergens opgebaseerde quatsch. In wat voor droomwereld leef je als je zulke rare gedachten hebt?
Ja, het is wel zo.

Ga je nog argumenten leveren of blijf je stampvoeten en keihard "niettes" roepen?
pi_198546107
Grappig dat BLM aangehaald wordt als voorbeeld van een marxistische beweging, terwijl men het vervolgens tig reacties over hun positie tov racisme heeft. Hartstikke cultuurmarxistisch zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_198546134
FvD heeft veel geld voor de radiospotjes.
Net voor de 50e maal deze weken de leugen van Baudet gehoord:
...terwijl corona slechts gevaarlijk is voor een kleine specifieke groep....

Dat hij door de politiek en media niet aangepakt is voor deze leugen , wat dient om onveilig coronagedrag te promoten.
pi_198546135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef probeer het volgende:
Grappig dat BLM aangehaald wordt als voorbeeld van een marxistische beweging, terwijl men het vervolgens tig reacties over hun positie tov racisme heeft. Hartstikke cultuurmarxistisch zeg.
Hoezo is dat in tegenspraak met elkaar?
pi_198546144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Bluesdude het volgende:
FvD heeft veel geld voor de radiospotjes.
Net voor de 50e maal deze weken de leugen van Baudet gehoord:
...terwijl corona slechts gevaarlijk is voor een kleine specifieke groep....

Dat hij door de politiek en media niet aangepakt is voor deze leugen , wat dient om onveilig coronagedrag te promoten.
Dat is toch gewoon een feit? 98% van de mensen houdt niks over aan corona.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:05:19 #264
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198546164
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, het is wel zo.

Ga je nog argumenten leveren of blijf je stampvoeten en keihard "niettes" roepen?
Je levert niets aan aan argumenten. Ik hoef niets te doen, je verdraaid en verzand vanzelf in een kakofonie van nietszeggende beschuldigingen. Je denkt misschien dat je iets inhoudelijks gezegd hebt, maar er is niets inhoudelijks aan domweg roepen dat het allemaal blanke mensen zijn die voor anderen nadenken, als je daar niet ook inhoudelijk iets bij weet te leveren. Het feit dat je alles ook nog eens op een hoop gooit en nog geen anekdote goed weet te vertellen, geeft ook aan dat je het allemaal niet helemaal meer uit elkaar kan houden en het zogezegd niet helemaal op een rijtje hebt hoe je argumentatie nou precies zou moeten lopen. Niet verwonderlijk, aangezien er geen argumentatie is, maar alleen maar gefrustreerd geschreeuw.
Antifa
pi_198546202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En dit kun je ook met cijfers aantonen?
pi_198546211
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Gezien je constante verdedigen van de openlijke racistische beweging FvD, je voortdurende stroom racistische opmerkingen en je verleden met terugkerende antisemitische opmerkingen is de insinuatie dat je racist bent toch ook weer niet zo vreemd?
Vreemd niet meer, maar nog steeds even achterbaks. Zo werkt het al jaren, als de zegeningen van de massa-immigratie ter discussie worden gesteld zoals ondergedoken leraren dan beginnen mensen hysterisch racist te roepen en dan moet je maar hopen dat er niemand wordt doodgeschoten.

En dan natuurlijk antisemitisme erbij om het internationale plaatje compleet te maken. Uieteraard afkomstig uit de hoek van de mensen die maar antisemieten willen blijven importeren. Joden zijn in Nederland weer bang en VVD, CDA, GroenLinks, D66, Denk, PvdA en Volt vinden dat prima. Maar de partij waarvan de leider een joodse vriendin heeft, is antisemitisch. Yeah right.
pi_198546224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoezo is dat in tegenspraak met elkaar?
Marxisme en antiracisme zijn niet hetzelfde. Hell, Marx was in zijn werk soms aardig racistisch tov zwarte en Slavische mensen. BLM focust op antiracisme. Niet op marxisme. Iedereen die ook maar een beetje kaas van marxisme gegeten heeft kan dat zien.
pi_198546268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Marxisme en antiracisme zijn niet hetzelfde. Hell, Marx was in zijn werk soms aardig racistisch tov zwarte en Slavische mensen. BLM focust op antiracisme. Niet op marxisme. Iedereen die ook maar een beetje kaas van marxisme gegeten heeft kan dat zien.
Cultuurmarxisme vind ik ook een vreemd bij elkaar geraapt begrip.

Waarschijnlijk bedoelt men de reflex van links waarbij alle culturen hetzelfde zijn. Marxisme = gelijkheid. Cultuurmarxisme = alle culturen zijn gelijk.
pi_198546276
Wel typisch ook weer dat de bewering is dat blank mensen voor minderheden in zouden vullen wat racistisch is, maar als diezelfde minderheden het hebben over ervaringen met racisme er direct wordt geschreeuwd dat ze zich niet aan moeten stellen en moeten stoppen met 'het spelen van de racismekaart'....
pi_198546285
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je levert niets aan aan argumenten. Ik hoef niets te doen, je verdraaid en verzand vanzelf in een kakofonie van nietszeggende beschuldigingen. Je denkt misschien dat je iets inhoudelijks gezegd hebt, maar er is niets inhoudelijks aan domweg roepen dat het allemaal blanke mensen zijn die voor anderen nadenken, als je daar niet ook inhoudelijk iets bij weet te leveren. Het feit dat je alles ook nog eens op een hoop gooit en nog geen anekdote goed weet te vertellen, geeft ook aan dat je het allemaal niet helemaal meer uit elkaar kan houden en het zogezegd niet helemaal op een rijtje hebt hoe je argumentatie nou precies zou moeten lopen. Niet verwonderlijk, aangezien er geen argumentatie is, maar alleen maar gefrustreerd geschreeuw.
Heb je het over jezelf? Je geeft helemaal geen inhoudelijk argument.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_198546294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:09 schreef probeer het volgende:

[..]

quote:
Black Lives Matter co-founder Patrisse Cullors said in a newly surfaced video from 2015 that she and her fellow organizers are “trained Marxists” – making clear their movement’s ideological foundation, according to a report.
Het gaat helemaal niet om antiracisme. Het gaat om herverdeling, marxisme dus. Black lives matter is slechts een kapstok om het aan op te hangen.
pi_198546309
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Is dit een reactie aan jezelf?
pi_198546318
quote:

[..]

Dat is helemaal geen feit. Een feit is iets wat vastgesteld is, we weten nog veel te weinig van de langetermijn gevolgen van covid om dat een feit te kunnen noemen.

Feiten zijn geen vermoedens of meningen, he?
pi_198546329
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Het gaat helemaal niet om antiracisme. Het gaat om herverdeling, marxisme dus. Black lives matter is slechts een kapstok om het aan op te hangen.
Bewijs dat eens want ik zie dat nergens terug.
pi_198546330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Top. Dat zij zegt marxist te zijn, maakt BLM nog niet marxistisch. Reparations gaan om vergoedingen van gelede schade. Niet om het collectiveren van productiegoederen, het uitbannen van georganiseerde religie en het omver werpen van kapitalisme.
pi_198546342
Alweer, stoppen met de jij bakken aub en in POL is het de regel dat je een stelling die je poneert onderbouwt.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:17:24 #277
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198546348
quote:

[..]

[..]

Wat heeft dit met Sunny Bergman, roomblanke mensen, of jodenkoeken te maken? Ben je weer ergens anders heen gezwalkt?
Antifa
pi_198546376
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bewijs dat eens want ik zie dat nergens terug.
Ik kan dat niet bewijzen ik zie alleen de grote ontwikkeling en waar men op focust. En dan kan ik niet anders concluderen dan dat het zeker niet om Black lives gaat. En als de oprichters dit soort dingen zeggen weet je al weer uit welke hoek de wind waait.
pi_198546405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik kan dat niet bewijzen ik zie alleen de grote ontwikkeling en waar men op focust. En dan kan ik niet anders concluderen dan dat het zeker niet om Black lives gaat. En als de oprichters dit soort dingen zeggen weet je al weer uit welke hoek de wind waait.
Ok, dus jouw onderbuik suggereert verbanden die niet aan te tonen zijn en die nergens anders uit blijken. Tja, dan kom je niet ver hier in POL, sorry, dan zou ik het proberen in BNW.
pi_198546436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen feit. Een feit is iets wat vastgesteld is, we weten nog veel te weinig van de langetermijn gevolgen van covid om dat een feit te kunnen noemen.

Feiten zijn geen vermoedens of meningen, he?
Akkoord. Maar dan is het ook een feit dat we ook niet weten of er wel veel mensen iets aan over houden. Het enige feit wat we wel weten is dat 98,5% er niet aan dood gaat, en dat van de 1,5% die sterrft ik dacht 99% 70 plus is.

Dus dan is de uitspraak van Baudet dat het slechts gevaarlijk is voor een zeer kleine groep gewoon correct.
pi_198546464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus jouw onderbuik suggereert verbanden die niet aan te tonen zijn en die nergens anders uit blijken. Tja, dan kom je niet ver hier in POL, sorry, dan zou ik het proberen in BNW.
Je kunt heel veel natuurlijk niet aantonen he. Overigens suggereer ik het niet, de oprichters suggereren het maar die kletsen ook maar wat natuurlijk.
pi_198546468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Akkoord. Maar dan is het ook een feit dat we ook niet weten of er wel veel mensen iets aan over houden. Het enige feit wat we wel weten is dat 98,5% er niet aan dood gaat, en dat van de 1,5% die sterrft ik dacht 99% 70 plus is.

Dus dan is de uitspraak van Baudet dat het slechts gevaarlijk is voor een zeer kleine groep gewoon correct.
Nee. Je lijkt nog steeds niet door te hebben wat een feit is. Net zoals jouw uitspraken over BLM niet op feiten gebaseerd zijn is Baudets uitspraak niet op feiten gebaseerd simpelweg omdat we nog te weinig data hebben over covid.
pi_198546494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Top. Dat zij zegt marxist te zijn, maakt BLM nog niet marxistisch. Reparations gaan om vergoedingen van gelede schade. Niet om het collectiveren van productiegoederen, het uitbannen van georganiseerde religie en het omver werpen van kapitalisme.
Er is niemand in leven die schade heeft geleden door slavernij. Dan kom je dus weer uit op herverdeling.
pi_198546521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. Je lijkt nog steeds niet door te hebben wat een feit is. Net zoals jouw uitspraken over BLM niet op feiten gebaseerd zijn is Baudets uitspraak niet op feiten gebaseerd simpelweg omdat we nog te weinig data hebben over covid.
Baudets uitspraken zijn gebaseerd op de feiten die tot op heden bekend zijn.

Volgens jouw logica kun je nergens uitspraken over doen want er kunnen altijd weer nieuwe feiten aan het licht komen.

Het is een feit dat de blm oprichters zeggen getrainde marxisten te zijn.
pi_198546597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is niemand in leven die schade heeft geleden door slavernij. Dan kom je dus weer uit op herverdeling.
Dat is jouw perspectief, maar dat is niet het perspectief van BLM.
pi_198546605
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

En als de oprichters dit soort dingen zeggen weet je al weer uit welke hoek de wind waait.
Weet jij dat?
Uit welke hoek ?
pi_198546655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is jouw perspectief, maar dat is niet het perspectief van BLM.
Dan zullen ze wel snel met de bonnetjes van de geleden schade over de brug komen.
pi_198546669
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Baudet was behoorlijk factfree bezig afgelopen tijd. Zijn oversterftecijfers klopten van geen kant, net als het sterftecijfer van corona (dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een stevige griep).
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:37:50 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198546682
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens jouw logica kun je nergens uitspraken over doen want er kunnen altijd weer nieuwe feiten aan het licht komen.

Het is een feit dat de blm oprichters zeggen getrainde marxisten te zijn.
Je begrijpt dat de BLM-beweging en de organisatie BLM twee verschillende dingen zijn? Je kan veel over de BLM-beweging zeggen maar niet dat het marxistische insteek heeft :') .
Huilen dan.
pi_198546711
Heeft Baudet met z'n hang naar het nostalgische verleden toch nog z'n zin gehad: overal het rode gevaar in zien is weer helemaal hip.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:40:42 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198546713
Maar ja dom iemand heeft een keer iets doms gezegd en in de VS zijn ze nergens zo bang voor als voor marxisten, dus dat is nu een mooi frame geworden.
Huilen dan.
pi_198546722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Baudet was behoorlijk factfree bezig afgelopen tijd. Zijn oversterftecijfers klopten van geen kant, net als het sterftecijfer van corona (dat zou ongeveer hetzelfde zijn als een stevige griep).
Dat geloof ik direct.

Maar ik ben er zojuist op gewezen dat we het alleen over feiten mogen hebben. Dus ik heb de feiten er even bij gezocht. In Nederland overlijdt 1,37% van de mensen die besmet worden met covid. 98,63% overlijdt dus niet!

Over restklachten mag ik het niet hebben want daar zijn nog te weinig feiten van bekend hoor ik net....

Het enige harde feit is dus de mortaliteit van het virus. Als we de uitspraak van Baudet dus in dat licht bekijken is het dus gewoon correct.
pi_198546757
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je begrijpt dat de BLM-beweging en de organisatie BLM twee verschillende dingen zijn? Je kan veel over de BLM-beweging zeggen maar niet dat het marxistische insteek heeft :') .
Nou daar kun je over discussiëren.
pi_198546866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct.

Maar ik ben er zojuist op gewezen dat we het alleen over feiten mogen hebben. Dus ik heb de feiten er even bij gezocht. In Nederland overlijdt 1,37% van de mensen die besmet worden met covid. 98,63% overlijdt dus niet!

Over restklachten mag ik het niet hebben want daar zijn nog te weinig feiten van bekend hoor ik net....

Het enige harde feit is dus de mortaliteit van het virus. Als we de uitspraak van Baudet dus in dat licht bekijken is het dus gewoon correct.
Corona is aanzienlijk dodelijker dan de griep. Baudet heeft dus ongelijk.
pi_198546917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Corona is aanzienlijk dodelijker dan de griep. Baudet heeft dus ongelijk.
Het ging over deze uitspraak:
quote:
terwijl corona slechts gevaarlijk is voor een kleine specifieke groep
Daar komt het woord griep niet eens in voor. Dus tenzij je wilt discussiëren over de vraag of 1,37% een grote of een kleine groep is is die uitspraak op basis van de feiten die er liggen gewoon correct.
pi_198546966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het ging over deze uitspraak:
[..]

Daar komt het woord griep niet eens in voor. Dus tenzij je wilt discussiëren over de vraag of 1,37% een grote of een kleine groep is is die uitspraak op basis van de feiten die er liggen gewoon correct.
Het ging over deze uitspraak. Die ik zelfs apart gequote had:

quote:
pi_198546985
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat geloof ik direct.

Baudet liegt, want het is niet van te voren aan te wijzen: die gaat dood en die niet.
Wel kun je een hele bevolkingsgroep aanwijzen als risicogroep Bijv 70 plussers, en dat zijn 2.4 miljoen mensen
Plus nog een groep onder de 70 af te bakenen die om diverse redenen een zwakke gezondheid hebben... dat zijn ? hoeveel mensen 1 miljoen ? Wel aan zegmaar 3,4 miljoen mensen ...niks kleine groep die moet vrezen voor corona
Maar alle bevolkingsgroepen zijn risicogroepen. Mensen onder de 70 kunnen zwaar ziek worden, met blijvende gevolgen of doodgaan . Dat valt niet van te voren aan te wijzen. Dus 17.4 miljoen mensen in Nederland hebben reden om corona te vrezen
Een dodenpercentage van 1,37 % ???
Stel dat ( met het onveilig coronaplan van Baudet kan dit ) 17,4 miljoen mensen besmet raken in Nederland
Dan heb je het over 230.000 doden !
Geen 3 miljoen, heer Baudet, Maar nog steeds genocidaal met jouw plannen
pi_198547016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het ging over deze uitspraak. Die ik zelfs apart gequote had:
[..]

Ja mijn uitspraak dus. En mijn uitspraak ging over de uitspraak van Baudet waar hij het dus niet over de griep heeft.
pi_198547042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Baudet liegt, want het is niet van te voren aan te wijzen: die gaat dood en die niet.
Wel kun je een hele bevolkingsgroep aanwijzen als risicogroep Bijv 70 plussers, en dat zijn 2.4 miljoen mensen
Plus nog een groep onder de 70 af te bakenen die om diverse redenen een zwakke gezondheid hebben... dat zijn ? hoeveel mensen 1 miljoen ? Wel aan zegmaar 3,4 miljoen mensen ...niks kleine groep die moet vrezen voor corona
Maar alle bevolkingsgroepen zijn risicogroepen. Mensen onder de 70 kunnen zwaar ziek worden, met blijvende gevolgen of doodgaan . Dat valt niet van te voren aan te wijzen. Dus 17.4 miljoen mensen in Nederland hebben reden om corona te vrezen
Een dodenpercentage van 1,37 % ???
Stel dat ( met het onveilig coronaplan van Baudet kan dit ) 17,4 miljoen mensen besmet raken in Nederland
Dan heb je het over 230.000 doden !
Geen 3 miljoen, heer Baudet, Maar nog steeds genocidaal met jouw plannen
Die 1,37% is een hard gegeven en je kunt wel degelijk in grote lijnen aangeven wie er grotere kans heeft dood te gaan.

Waarom denk jij anders dat we zijn begonnen met het vaccineren van ouderen en risicogroepen en niet met tieners?
pi_198547100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja mijn uitspraak dus. En mijn uitspraak ging over de uitspraak van Baudet waar hij het dus niet over de griep heeft.
Ik wil over een punt discussiëren en haal de feiten aan.

Baudet en Van Haga zeggen het vaak:

“Ik denk dat lockdowns nooit meer weggaan, want corona is gewoon een stevige seizoensgriep.''
https://www.parool.nl/ned(...)ondergaat~b5b7439f9/

En da's gewoon kul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')