Jup, relationeel subjectivisme bestaat inderdaad niet. De mens is louter en alleen autonoom. Sociaal contract? Nah, is onzin. Onderlinge relaties? Doen er helemaal niet toe. Fijn dat jij dat enorme filosofische vraagstuk even beslecht hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Complex onderwerp, maar mensen zijn inderdaad autonome wezens. Criminaliteit komt trouwens ook binnen elke sociale klasse voor, maar zal andere vormen aannemen.
Ehm, ik word door jullie een hele uitweidende discussie ingezogen hè?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe gaat met het afschudden van je extremistische veren, meneer cultuurmarxisme?
Een complottheorie voor paranoïde rechts
Chill the fuck down zeg. Het was toch mag ik hopen meer dan overduidelijk dat ik daar speelde met een heersend vooroordeel/stereotype?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:02 schreef probeer het volgende:
Dus Baudet wil terug naar het Nederland van de jaren 50? Of bedoel je dit grappend? (Ik weet oprecht niet wat hij daarover schrijft in zijn boek.)
Mocht hij daar serieus voor staan, dan heeft hij het dus over een tijdperk wat hij zelf nooit meegemaakt heeft, en waar tijdens zelfs Theo nog in zijn broek piste. Ja, nee, geweldig plan om alle ontwikkelingen van de laatste 70 jaar de deur uit te doen. Realistisch ook. Kinderen dan ook maar weer uit school halen om op het land te laten werken tijdens de oogst? Verzuiling weer terug invoeren? De pastoor/dominee die bepaalt wanneer ouders er een extra kind bij moeten neuken? Jongste kind is voor het geloof? Dat idee? Om het inderdaad maar niet over dingen als homo-acceptatie, vrouwenrechten, vrijheid van religie of individuele rechten te hebben. Die shit kan dan allemaal de deur uit. Dat lijkt Baudet oprecht een goed idee? En dan op alle vlakken, of gewoon een beetje cherry-picking, waardoor we nog wel lekker neo-liberaal kunnen blijven?
Of is het (net als dat IQ gelul) stiekem toch weer gewoon een pseudo-intellectuele manier om te zeggen 'weg met het multiculturalisme en de allochtonen'? Ow en de kwaadaardige identiteitspolitiek natuurlijk. Waarmee hij ook al laat zien geen ene fuck van intersectionaliteit begrepen te hebben.
Het is natuurlijk wel het moreel verlichte om als uitgangspunt te nemen. Rechtsgeoriënteerden houden immers het narratief aan dat ieder individu wat zich aan de onderkant begeeft daar zelf voor gekozen heeft. Daaruit volgt ook weer dat je mensen niet hoeft te helpen om daaruit te komen. En sterker nog: dat je het ze zo moeilijk mogelijk dient te maken zodat ze weer naar werk worden geduwd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, relationeel subjectivisme bestaat inderdaad niet. De mens is louter en alleen autonoom. Sociaal contract? Nah, is onzin. Onderlinge relaties? Doen er helemaal niet toe. Fijn dat jij dat enorme filosofische vraagstuk even beslecht hebt.
![]()
Om te fucking huilen dit. Alsof je nog nooit van filosofische antropologie gehoord hebt.
Oké, hierover zijn we nog niet helemaal uitgepraat. Ik kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:02 schreef probeer het volgende:
Het cultuurmarxisme heeft daar niet aan bijgedragen, want het bestaat niet. Al die zaken die je opnoemt komen voort uit een diversiteit van progressieve ontwikkelingen door de decennia heen, en niet uit de koker van iets als 'het cultuurmarxisme'. Nogmaals, er is geen (filosofische) ideologie die een marxistische cultuurrevolutie voorschrijft. En al he-le-maal geen bewegingen of organisaties die die ideologie in praktijk willen brengen. En anders verneem ik graag van je welke organisaties dat dan zijn. Namen noemen moet dan toch niet zo lastig zijn. Die zogenaamde filosofische ideologie bestaat louter in de hoofden van alt-right (en wat anticommunistische nazipropaganda). En dan ook pas de laatste, wat, 10-20 jaar? Alsof het ze die eerdere 50 jaar totaal niet opgevallen is dat zoiets aan de gang zou zijn. Hebben die bewegingen dan toch knap gedaan, de tweede helft van de 20e eeuw compleet onzichtbaar hun manipulerende spelletjes spelend.
HET.BESTAAT.NIET.
Je haalt er nu een heleboel bij waar ik het niet over heb gehadquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup, relationeel subjectivisme bestaat inderdaad niet. De mens is louter en alleen autonoom. Sociaal contract? Nah, is onzin. Onderlinge relaties? Doen er helemaal niet toe. Fijn dat jij dat enorme filosofische vraagstuk even beslecht hebt.
![]()
Om te fucking huilen dit. Alsof je nog nooit van filosofische antropologie gehoord hebt.
Ik vraag je serieus; wat is het tijdsperk waar Baudet naar terug wil? Jij antwoord daarop, "De jaren 50 natuurlijk!". Dan vraag ik je nog of je dat grappend bedoelt, wat ik zelf ook al veronderstel. Daarna vervolg ik met 'mocht hij dit serieus bedoelen ... [insert relaas].quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:32 schreef Maharski het volgende:
[..]
Chill the fuck down zeg. Het was toch mag ik hopen meer dan overduidelijk dat ik daar speelde met een heersend vooroordeel/stereotype?
En nee, Baudet staat hier ook niet voor. Kijk het interview met Faya Laurens zou ik zeggen. Daar doet ie al dit soort dingen precies uit de doeken.
Jij zegt "de mens is autonoom". Punt. Niet "de mens is primair / voornamelijk / op de eerste plaats autonoom. Nee, je stelt duidelijk "de mens is autonoom". Niet eens een "De mens is autonoom, maar [kanttekening]".quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je haalt er nu een heleboel bij waar ik het niet over heb gehad. En in plaats van zo emotioneel te reageren omdat jouw visie niet wordt gedeeld, kun je natuurlijk ook gewoon proberen deze wel uiteen te zetten ..
Het is inderdaad volledig dat 'pull yourself up on your own bootstraps' gedoe. Waarbij je die schoenen en veters, en uberhaupt het hele idee van schoeisel dan ook nog eens zelf gemaakt zou hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel het moreel verlichte om als uitgangspunt te nemen. Rechtsgeoriënteerden houden immers het narratief aan dat ieder individu wat zich aan de onderkant begeeft daar zelf voor gekozen heeft. Daaruit volgt ook weer dat je mensen niet hoeft te helpen om daaruit te komen. En sterker nog: dat je het ze zo moeilijk mogelijk dient te maken zodat ze weer naar werk worden geduwd.
Graag. En als je de tijd hebt ook graag nog op die IQ onderzoeken. Want het is nogal wat om te stellen dat 'onderzoeken uitwijzen dat Afrikanen een lager IQ hebben' en het er vervolgens niet meer over te hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef Maharski het volgende:
[..]
Oké, hierover zijn we nog niet helemaal uitgepraat. Ik kom er nog op terug.
Dat ga ik niet lopen verdedigen, aangezien in daar totaal niet achter sta, en het voor de volle 100% helemaal eens ben met de kritiek erop.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:58 schreef probeer het volgende:
Graag. En als je de tijd hebt ook graag nog op die IQ onderzoeken. Want het is nogal wat om te stellen dat 'onderzoeken uitwijzen dat Afrikanen een lager IQ hebben' en het er vervolgens niet meer over te hebben.
Ok. Dat vind ik oprecht echt heel erg fijn om te horen, en dan zitten we daar ook compleet op één lijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:01 schreef Maharski het volgende:
[..]
Dat ga ik niet lopen verdedigen, aangezien in daar totaal niet achter sta, en het voor de volle 100% helemaal eens ben met de kritiek erop.
Inderdaad, de mens is autonoom. Wat niet wil zeggen dat de mens niet geconfronteerd wordt met bepaalde externe invloeden. Maar hoe iemand daarop reageert hebben mensen zelf onder controle. Dat doet ons ook verschillen van bijvoorbeeld dieren. En om terug te komen op de link tussen socio-economische factoren en criminaliteit. Ook in een situatie van armoede heeft de mens dus een keuze hoe hij met deze situatie omgaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij zegt "de mens is autonoom". Punt. Niet "de mens is primair / voornamelijk / op de eerste plaats autonoom. Nee, je stelt duidelijk "de mens is autonoom".
Dan ontken je dus dat andere mensen invloed hebben op wie of wat een mens is. En is mijn post volledig relevant.
Ja, eerst grap ik dus 'naar de jaren 50 natuurlijk!', en vervolgens ga ik verder met:quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:43 schreef probeer het volgende:
Ik vraag je serieus; wat is het tijdsperk waar Baudet naar terug wil? Jij antwoord daarop, "De jaren 50 natuurlijk!". Dan vraag ik je nog of je dat grappend bedoelt, wat ik zelf ook al veronderstel. Daarna vervolg ik met 'mocht hij dit serieus bedoelen ... [insert relaas].
Ik geef je in eerste instantie de gelegenheid om serieus op mijn vraag te antwoorden. En vervolgens ook nog de mogelijkheid om te zeggen 'ja, dat bedoelde ik niet serieus'. Mocht je voor dat laatste kiezen, dan is dat relaas dus inderdaad niet aan jou besteed.
Verder .. ik dacht met jou in discussie te zijn, en niet met een filmpje van Baudet en Faya. Om jou te quoten .. "ik denk voor mezelf". Mjah, en volgens dat Baudet en Faya interview dus.
Is dat volgens jou dan louter confrontatie? Of speelt beïnvloeding daar ook een rol? Is er een wisselwerking tussen die autonomie en externe invloeden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inderdaad, de mens is autonoom. Wat niet wil zeggen dat de mens niet geconfronteerd wordt met bepaalde externe invloeden. Maar hoe iemand daarop reageert hebben mensen zelf onder controle. Dat doet ons ook verschillen van bijvoorbeeld dieren. En om terug te komen op de link tussen socio-economische factoren en criminaliteit. Ook in een situatie van armoede heeft de mens dus een keuze hoe hij met deze situatie omgaat.
Ben benieuwd, maar hoort dat dan niet meer in het complottensubforum BNW?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef Maharski het volgende:
[..]
Oké, hierover zijn we nog niet helemaal uitgepraat. Ik kom er nog op terug.
Ik ga nu eten en moet vanavond andere shit doen. Maar kom hier morgen graag nog op terug. Heb deze post ge-bookmark-t.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, eerst grap ik dus 'naar de jaren 50 natuurlijk!', en vervolgens ga ik verder met:
'Nee, ik accepteer de wereld gewoon zoals die is' etc.
Ik denk dat niemand terug wil naar een tijd die al geweest is. Ja, oké, Islamitische Staat wilde dat wel geloof ik. Maar dan noemen we ook wel wat.
Wel wil Baudet 'terug' naar een tijd waarin de westerse wereld niet (in zijn woorden) aan oikofobische zelfhaat leed, het westen gewoon trots was op wat het bereikt had (en nee, niet de slavenhandel en leegroof van Afrika, maar de architectuur, de filosofische en culturele glorie etc.), en terug naar een tijd dat je gewoon op een terrasje een biertje kon drinken, je geen anderhalve meter hoefde te houden en al wat nog meer in van deze hedendaagse distopische toestand.
Cultuurmarxisme is heel simpel: mensen die de (sociale) cultuur willen veranderen en daarbij sterk geïnspireerd zijn door marxistisch gedachtengoed. Vergelijkbaar met een soort ideologische sekte.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:09 schreef KareldeStoute het volgende:
Ben benieuwd, maar hoort dat dan niet meer in het complottensubforum BNW?
Daar wil iedereen naar terug natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:08 schreef Maharski het volgende:
en terug naar een tijd dat je gewoon op een terrasje een biertje kon drinken, je geen anderhalve meter hoefde te houden en al wat nog meer in van deze hedendaagse distopische toestand.
Het is heel simpel een extreemrechtse complottheorie. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:12 schreef Maharski het volgende:
[..]
Cultuurmarxisme is heel simpel: mensen die de (sociale) cultuur willen veranderen en daarbij sterk geïnspireerd zijn door marxistisch gedachtengoed. Vergelijkbaar met een soort ideologische sekte.
Oké.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:15 schreef KareldeStoute het volgende:
Het is heel simpel een extreemrechtse complottheorie. Niet meer en niet minder.
Wat een revolutionair, die Baudet. Je beseft dat iedereen dat wil, zelfs de grootste corona-alarmisten?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:08 schreef Maharski het volgende:
en terug naar een tijd dat je gewoon op een terrasje een biertje kon drinken, je geen anderhalve meter hoefde te houden en al wat nog meer in van deze hedendaagse distopische toestand.
Café Weltschmerz is natuurlijk een erg matig argument als je iets wilt betogen...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:21 schreef Maharski het volgende:
Aangezien het in eigen woorden verwoorden hierover niet meer werkt en er alleen maar 'COMPLOTTHEORIE' wordt gegild, rest me niets anders dan dit hartstikke goede interview erover achter te laten.
Niet kijken uit luiheid is een keuze, maar als je er nog een zinnig gesprek over wilt kunnen voeren, verplicht ik jullie bij deze 'm te kijken of er anders gewoon over op te houden. Alleen je kunt dus geen gelijk bemachtigen dan.
De FvD heeft ook al lekker gedaan gisteren in Utrecht. Was een heerlijk feestje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een revolutionair, die Baudet. Je beseft dat iedereen dat wil, zelfs de grootste corona-alarmisten?
Ach, dit soort reacties vind ik altijd wel zo slap en van een beperkte geest getuigen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Café Weltschmerz is natuurlijk een erg matig argument als je iets wilt betogen...
Vroeger zag ik je als een intelligente kerel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:30 schreef Maharski het volgende:
[..]
De FvD heeft ook al lekker gedaan gisteren in Utrecht. Was een heerlijk feestje.
Wat een wijsheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inderdaad, de mens is autonoom. Wat niet wil zeggen dat de mens niet geconfronteerd wordt met bepaalde externe invloeden. Maar hoe iemand daarop reageert hebben mensen zelf onder controle. Dat doet ons ook verschillen van bijvoorbeeld dieren. En om terug te komen op de link tussen socio-economische factoren en criminaliteit. Ook in een situatie van armoede heeft de mens dus een keuze hoe hij met deze situatie omgaat.
Vertelde de leider daar ook over hoe de vlaktaks die hij voorstaat vooral voor de allerrijksten heel fijn zal zijn?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:30 schreef Maharski het volgende:
[..]
De FvD heeft ook al lekker gedaan gisteren in Utrecht. Was een heerlijk feestje.
Dat heet: iemand die argumenten heeft die heel je holadijee-holadijoo de FvD is here to save the day een beetje onderuit halen.quote:
Tja, het is al decennia prima mogelijk om allerlei commentaar te leveren op Marokkanen zonder voor nazi uitgemaakt te worden. Dat jij dit vanuit je slachtofferrol ontkent is prima hoor maar laat vooral zien dat je geen flauw benul hebt van hoe het maatschappelijk debat zich heeft ontwikkeldquote:
Dat heet 'cultuur'.quote:
Maar dat is dus een onzin verhaal want je kunt de goede zaken niet los zien van de slechte. Dat is een maatschappij inrichten op basis van een leugen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, eerst grap ik dus 'naar de jaren 50 natuurlijk!', en vervolgens ga ik verder met:
'Nee, ik accepteer de wereld gewoon zoals die is' etc.
Ik denk dat niemand terug wil naar een tijd die al geweest is. Ja, oké, Islamitische Staat wilde dat wel geloof ik. Maar dan noemen we ook wel wat.
Wel wil Baudet 'terug' naar een tijd waarin de westerse wereld niet (in zijn woorden) aan oikofobische zelfhaat leed, het westen gewoon trots was op wat het bereikt had (en nee, niet de slavenhandel en leegroof van Afrika, maar de architectuur, de filosofische en culturele glorie etc.), en terug naar een tijd dat je gewoon op een terrasje een biertje kon drinken, je geen anderhalve meter hoefde te houden en al wat nog meer in van deze hedendaagse distopische toestand.
Oeh. Ik ben zelf altijd erg dol geweest op zijn rol in en de soundtrack die hij bij Truck Turner heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heet 'cultuur'.
Schubert...![]()
Even wat Isaac Hayes opzetten...
Truck Turner, goede LP ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh. Ik ben zelf altijd erg dol geweest op zijn rol in en de soundtrack die hij bij Truck Turner heeft gemaakt.
Lekker hossen op de Radetzkymars. Ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Truck Turner, goede LP ook.
[ afbeelding ]
Nog een reden om heel die FvD links te laten liggen; dat dedain voor alles wat niet in de bekrompen visie van 'cultuur' past dat binnen die club heerst. Bijeenkomsten met klassieke muziek![]()
In het gesprek wordt alleen een hele vage, globale definitie gegeven waarna er meteen wordt overgestapt op de vraag "heb jij tijdens het studeren nog iets van het marxisme gemerkt?". Dat zegt dus verder niet zoveel, ze blijken er alleen een uur over vol te kunnen lullen. Tja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:21 schreef Maharski het volgende:
Aangezien het in eigen woorden verwoorden hierover niet meer werkt en er alleen maar 'COMPLOTTHEORIE' wordt gegild, rest me niets anders dan dit hartstikke goede interview erover achter te laten.
Niet kijken uit luiheid is een keuze, maar als je er nog een zinnig gesprek over wilt kunnen voeren, verplicht ik jullie bij deze 'm te kijken of er anders gewoon over op te houden. Alleen je kunt dus geen gelijk bemachtigen dan.
Oh jeetje, is dat werkelijk álles dat je eruit haalt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Poem_ het volgende:
In het gesprek wordt alleen een hele vage, globale definitie gegeven waarna er meteen wordt overgestapt op de vraag "heb jij tijdens het studeren nog iets van het marxisme gemerkt?". Dat zegt dus verder niet zoveel, ze blijken er alleen een uur over vol te kunnen lullen. Tja.
Over moeite gesprokten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:36 schreef Maharski het volgende:
[..]
Oh jeetje, is dat werkelijk álles dat je eruit haalt?
Nou ja toch dat er iig nog iemand de moeite neemt om het iig aan te klikken.
Rechtsextremistische ideeën blijven ooit overeind staan in een feitelijk debat, want dan worden ze ontkracht. Rechtsextremisme is gebaat bij emotie, dingen die 'lekker bekken', oneliners en dooddoeners zoals Cultuurmarxisme. Daarom is het bijna onmogelijk om een aanhanger ervan te verleiden om concreet in debat te gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Over moeite gesprokten.
Als jij de moeite neem te omschrijven wat jij ziet als cultuurmarxisme en namen noemt van personen en dergelijke organisaties, dan kunnen we een concreter debat beginnen.
Nu blijf je spooky doen
Ik ben helemaal niet meer zo bezig met dat cultuurmarxisme. Jij vindt dat zelf erg interessant en vraagt je af of er iets waar van kan zijn? Gewoon even interesse.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Bluesdude het volgende:
Over moeite gesprokten.
Als jij de moeite neem te omschrijven wat jij ziet als cultuurmarxisme en namen noemt van personen en dergelijke organisaties, dan kunnen we een concreter debat beginnen.
Nu blijf je spooky doen
Als je het niet heel erg vindt ga ik inderdaad geen uur lang een gesprek kijken tussen 2 mensen die het hebben over een complottheorie en daar zelf vrij stellig van overtuigd zijn ook. Bij de afbakening ervan werd het al dusdanig vluchtig behandeld dat het verder ook weinig interessants leek te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:36 schreef Maharski het volgende:
[..]
Oh jeetje, is dat werkelijk álles dat je eruit haalt?
Nou ja toch dat er iig nog iemand de moeite neemt om het iig aan te klikken.
Mensen , gematigd humaan rechts en links, verwerpen je generalisatie van alle islamieten, zijn islamisten, willen geweld en nog meer slechte dingen Dat is etnische haat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:30 schreef Maharski het volgende:
de Onderdrukker vs. de onderdrukte, waarbij de Islamist tot de onderdrukten behoort, en dus bijval en steun krijgt. Absoluut tegen de natuur in. Volledig!
Ik ken die mensen en organisaties die zich zo noemen ook niet.quote:Ik weet niet of ik zomaar organisaties of personen aan kan wijzen en zeggen 'dát zijn cultuurmarxisten!'.
Er zijn oude knakkers die zich communist noemen... en een paar SP-jongeren laatst.quote:Wel zijn er zeker mensen die nog altijd geloven in de ideologie van het marxisme.
Je loopt 40 jaar achter joh... Zo ligt dat niet anno 2021quote:Zeker in meer intellectuele kringen zijn de ideeën/principes van Karl Marx nog altijd populair.
Er is geen enkel standbeeld in Nederland omvergetrokken. En streven naar niet meer foute historische figuren te verheffen met naamgevingen is een goed streven.quote:BLM heeft denk ik wel een soort signatuur die je in meerdere linkse organisaties kunt ontwaren. Met name clubjes die allerlei naamsveranderingen willen afdwingen. Clubjes die beeldenstormen houden.
Noemen zij zich cultuurmarxist of marxist ? Daar weet ik niks van. Maar rechtse clubjes bedreigen ook volop.quote:Maar ook linkse clubjes die bedrijven bedreigen met shaming
Is die demonisering dan het cultuurmarxisme die je bedoelt?quote:En natuurlijke de uiterst agressieve wijze waarop critici van het vluchtelingenbeleid in no time als xenofoben en racisten worden weggezet.
Wat denk je van.... discriminatie en onderdrukking van andere etniciteiten afwijzen?quote:Die vreemde, zeer rare spagaat waarin links zich bevindt in de relatie daarmee. Allemaal zó ontzettend vreemd... dat valt absoluut niet op een normale, natuurlijke manier te verklaren allemaal.
Je verkettert een normaal humaan principe tot heel erg fout van ene Marx.quote:Hier in heel duidelijk sprake van het Marxistische principe
Nah, echt... weer zoiets. Ik kies verdomme m'n woorden heel bewust uit, en schrijf duidelijk keer op keer Islamisten. Ik heb geen een keer Islamiet of moslim gebruikt. Dan hoop je toch dat de lezer dat ook ziet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
Mensen , gematigd humaan rechts en links, verwerpen je generalisatie van alle islamieten, zijn islamisten, willen geweld en nog meer slechte dingen Dat is etnische haat.
Je verstopt die haat achter de wel bestaande dreiging van islamitische terroristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |