Het uitzendschema van Ik Vertek is het grootste raadsel van de Nederlandse Tv. Is geen touw aan vast te knopen, al jaren niet.quote:
Dubbele tong genotquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:17 schreef franklop het volgende:
Klinkt wel als een voorproever die man
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/quote:Voor nu is het doorzetten en het hoofd boven water houden! Tot overmaat van ramp volgde een heftige winter met overmatig veel regen en storm, met als gevolg dat er schade is ontstaan aan de buitengevels.
De afwatering rondom ons huis en de wijngaard bleek onvoldoende te zijn en er zijn zorgelijke constructieve fouten in de woning naar voren gekomen. Dit zullen we op korte termijn moeten oplossen om grotere ellende te voorkomen. Het geld voor de oplossingen is er helaas niet en daarom zijn we een crowdfunding gestart. We hopen snel een begin te kunnen maken aan het oplossen en herstellen van deze technische problemen.
ik ga meteen stortenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/
quote:Het geld voor de oplossingen is er helaas niet en daarom zijn we een crowdfunding gestart. We hopen snel een begin te kunnen maken aan het oplossen en herstellen van deze technische problemen.
Er is dus wel breakfast. Beflikkering.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:28 schreef golfer het volgende:
De website:
https://www.animasarda-bedandwine.nl/
Bedel genotquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/
Niet dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk nu terug. Wat een gekut, de deur uit moeten om te ontbijten
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.quote:
In Italië doen ze dat meestal ook ff snel op weg naar werkquote:Op zondag 14 maart 2021 00:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.
Kijk nog een keer op hun site.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:09 schreef derLudolf het volgende:
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.
Ik heb medelijden met de mensen die hij heeft ondersteund als aankoopmakelaar. Hij bevestigd mijn vooroordeel over makelaars maar weer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Dus... Jurgen was zelf makelaar, maar heeft zich desondanks een huis aan laten smeren met ernstige constructieve gebreken?
Ongelofelijk. Met de hand al die balken zagen. En zij er dan ook nog bij om de balk vast te houden... dan duurt een verbouwing wel even ja....quote:Op zondag 14 maart 2021 00:48 schreef Szura het volgende:
Die man was de halve uitzending zo dronken als een tor, met dat laatste shot als toppunt.
En dan dat gekloot met allemaal handgereedschap, ik heb twee linker handen maar ben nog handiger dan die prutser die wel dacht een huis te kunnen bouwen.
Ja maar je moet niet zo klemmen! Nee! Omlaag duwen anders zit de zaag vast!quote:Op zondag 14 maart 2021 10:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Met de hand al die balken zagen. En zij er dan ook nog bij om de balk vast te houden... dan duurt een verbouwing wel even ja....
Samequote:Op zondag 14 maart 2021 00:48 schreef Szura het volgende:
Die man was de halve uitzending zo dronken als een tor, met dat laatste shot als toppunt.
En dan dat gekloot met allemaal handgereedschap, ik heb twee linker handen maar ben nog handiger dan die prutser die wel dacht een huis te kunnen bouwen.
Een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Dus... Jurgen was zelf makelaar, maar heeft zich desondanks een huis aan laten smeren met ernstige constructieve gebreken?
Blond haar een een grote kont.. In principe een verdienmodel in Italie.quote:
Wat? Alweerquote:
Het is de lage prijs die Nederlandse ikvertrekkers aanlokt.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef LC01 het volgende:
Wel weer op 1 punt zelfde als zo vaak in dit programma: een locatie waarvan ik denk, mijn god waarom zou je daar als toerist naar toe willen.
Sardinie heeft echt wel mooie plekjes maar daar hoorde deze verlopen straat en triest utizicht achter niet bij.
Ik snap dat niet, ...
En dan op 60 stopcontacten per verdieping uitkomen. Om en nabij.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:44 schreef JanGroen het volgende:
Altijd zijn er onbetrouwbare aannemers in beeld die 30 euro per stopcontact rekenen of niet komen opdagen op de afspraak.
Ik weet niet hoeveel kamers ze wilden maar het gaat best hard hea. Hoofdeinde bed 2x2 stopcontacten, tvmeubel minstens 2, badkamer 1, random plek muur 2. Dan zit je al op 9 per kamer en dan heb je nog helemaal niet gek gedaan. 5 kamers is dan al 45 stuks. Hallen moet je goed voorzien, ivm sfeerverlichting, wifirouters, tbv stofzuigen. Dan kom ga je zo richting de 60,quote:Op maandag 15 maart 2021 11:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan op 60 stopcontacten per verdieping uitkomen. Om en nabij.
En deze week niks en dan weer de laatste 2 van dit seizoen op dinsdag:quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:16 schreef Remco het volgende:
Het uitzendschema van Ik Vertrek is het grootste raadsel van de Nederlandse Tv. Is geen touw aan vast te knopen, al jaren niet.
quote:Op maandag 15 maart 2021 12:17 schreef golfer het volgende:
Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.
geen voorzieningen voor kinderen. Geen speeltuin etc.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:51 schreef lily het volgende:
[..]![]()
Wat betekent dat dan?
Diepe gaten in de grond buiten? Veel water zonder hekjes? Rondslingerende medicijnen? Deuren die hard dichtslaan?
Oh echt, want je mag toch aannemen dat iemand die dit dus al 10 jaar van dichtbij meemaakt het helemaal door heeft en hoe je goed succes zou kunnen boeken en hoe vooral niet. (ik zeg aannemen he, want volgens gaat dat niet op en trappen ze toch weer overal in)quote:Op maandag 15 maart 2021 13:04 schreef Leandra het volgende:
De programmamanager van het programma zelf... ik ben benieuwd naar de bingo
Pff veel Spanje dit seizoen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En deze week niks en dan weer de laatste 2 van dit seizoen op dinsdag:
Dinsdag 23 maart 2021 (20.35 uur op NPO 1) - Familie Knops
Twee jaar geleden vierden ze met hun dochters Zoë en Sari vakantie in Indonesië. Toen ze werden opgeschrikt door een hevige aardbeving, beseften ze dat het leven zo voorbij kan zijn. Ze besluiten in Spanje hun droom na te jagen.
Dinsdag 30 maart 2021 (20.35 uur op NPO 1) - Marc en Madelon
Ruim tien jaar lang was Marc programmamanager van ‘Ik vertrek’. Deze inspiratie brengt hem samen met de liefde van zijn leven naar Spanje. Daar willen ze een illegale olijfmolen ombouwen tot een ‘kind-onvriendelijk’ boetiek hotel.
Engels is altijd beter dan Nederlandsquote:Op maandag 15 maart 2021 13:04 schreef lily het volgende:
Ja, dat begreep ik wel maar ik vind het een rare term. Dan vind ik adults only oid beter.
English is always better than Dutch.quote:
Mijn associatie bij adults only is altijd dat ik het uitmond in een orgie vakantie. Maar misschien klopt mijn associatie wel, maar mijn associatie heeft mij altijd weerhouden om het in de praktijk te bevestigen ofwel ontkrachten.quote:Op maandag 15 maart 2021 13:04 schreef lily het volgende:
Ja, dat begreep ik wel maar ik vind het een rare term. Dan vind ik adults only oid beter.
Hemelbed??quote:Op maandag 15 maart 2021 19:59 schreef Guppy het volgende:
Hahaha welnee! Adults only is echt de hemel 🥰
Soms ookquote:
Terwijl je makelaar bent...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:15 schreef Mip1988 het volgende:
oef, dat accent van deze vrouw stond mij zwaar tegen zeg
tja, bizar weer. hoe kun je nou een wijnstok kopen en niet checken of deze levensvatbaar is?
en zó onhandig zijn én denken dat je dan de boel zelf kunt verbouwen?![]()
ze hebben zich aardig in de nesten gewerkt, gevangen op een eiland op het randje van failliet..
echt genieten!
Speak dutch or die!quote:Op maandag 15 maart 2021 14:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Engels is altijd beter dan Nederlands
Op de Canarische Eilanden paar jaar geleden ook een Adults Only hotel gedaan. Supergoed bevallen, wow, wat een rust, wat een échte vakantie! Maar ik had er van tevoren ook wel een parenclub-gevoel bij, hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:59 schreef Guppy het volgende:
Hahaha welnee! Adults only is echt de hemel 🥰
Dat verbaasde me nog het meest!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:15 schreef Mip1988 het volgende:
tja, bizar weer. hoe kun je nou een wijnstok kopen en niet checken of deze levensvatbaar is?
Welneequote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:15 schreef Mip1988 het volgende:
ze hebben zich aardig in de nesten gewerkt, gevangen op een eiland op het randje van failliet..
echt genieten!
Ik wilde eens 4 sloten met verschillende lengtes laten vervangen en belde een slotenmaker. Twee gladjakkers, type scheurgras / Maison Prettyboy, kwamen langs, keken een beetje moeilijk en kwamen met een offerte van ¤ 169,-- per slot, ex BTW. Tikje duur dus. Nog een heel gedoe om ze de deur uit te krijgen. Via een andere schoenmaker annex sleutelboer (!) was ik uiteindelijk klaar voor iets van ¤ 120,-- voor alle vier sloten passend met mijn eigen huissleutel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 02:59 schreef SOG het volgende:
30 euro per stopcontact/lichtschakelaar vervangen??? 120 stuks... 3600 euro
Jezus wat een schaamteloze oplichtingspoging
Dat viel nog wel mee. Er zijn mensen die honderden euro's hebben betaald voor het vervangen van hun slot als ze in de avond bellen. Sinds een paar weken worden deze oplichters niet meer getoond als je zoekt naar slotenmakers.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 06:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wilde eens 4 sloten met verschillende lengtes laten vervangen en belde een slotenmaker. Twee gladjakkers, type scheurgras / Maison Prettyboy, kwamen langs, keken een beetje moeilijk en kwamen met een offerte van ¤ 169,-- per slot, ex BTW. Tikje duur dus. Nog een heel gedoe om ze de deur uit te krijgen. Via een andere schoenmaker annex sleutelboer (!) was ik uiteindelijk klaar voor iets van ¤ 120,-- voor alle vier sloten passend met mijn eigen huissleutel.
Zelfs in Nederland kun je opgelicht worden, maar zie je het meestal van verre aankomen en heb je nog wel wat rechten.
O dat vind ik wel erg veel credits voor die mevrouw.....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:04 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ch(...)omroep-max~a8d5efb4/
Je wist het....omroep Max mag ik wel overigens.
Septic tank, checkquote:
Hoe oud zijn die meisjes? (Ik schakel net in.)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me als tiener echt kut om naar Spanje ofzo te verhuizen.
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die meisjes? (Ik schakel net in.)
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:44 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Werd er nog vermeld hoe oud die waren?
Spanjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:45 schreef Snowsquall het volgende:
Waar komt dat water vandaan?? Het regende toch niet?
Lekkage, pijp neem ik aan danquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:45 schreef Snowsquall het volgende:
Waar komt dat water vandaan?? Het regende toch niet?
lijkt een beetje een sukkeltjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
Die man lijkt 10 jaar jonger dan zijn vrouw.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:48 schreef potjecreme het volgende:
Die vrouw doet mij denken aan een Ellen de Lange.
48 en 47quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
Die man lijkt 10 jaar jonger dan zijn vrouw.
Wat een kutwijf, niet eens begrip hebben bij een verhuizingquote:
In Coín, een dorp met 20.000 inwoners in de provincie Malaga vinden Mascha (48), René (47) en Zoë (17) en Sari (14) een pand dat aan al hun eisen voldoet. Van de garage willen ze een appartement maken en dit verhuren aan actieve rustzoekers.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:49 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe oud is dat oudste meiske dan? Ik had haar hooguit 14 geschat?
Actieve rustzoekers...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:50 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In Coín, een dorp met 20.000 inwoners in de provincie Malaga vinden Mascha (48), René (47) en Zoë (17) en Sari (14) een pand dat aan al hun eisen voldoet. Van de garage willen ze een appartement maken en dit verhuren aan actieve rustzoekers.
Huh, wat? Welke vent?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef Remco het volgende:
Heeft deze vent nu 10 jaar voor ik vertrek gewerkt?
Deze is muziekleraar aan huis.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef Remco het volgende:
Die was toch al geweest?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef Remco het volgende:
Als je er maar genoeg voor vraagtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef nils7 het volgende:
En 1 appartement verhuren, kan je daar van leven joh?
Gedrag of uiterlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die vrouw lijkt precies op mijn schoonmoeder, kan haar nu al niet uitstaan
Ouiquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef franklop het volgende:
Ik val binnen, maar ze spreken geen woord Spaans?
17! Nu kan ik dat ene jaar nog bij haar ouders wat beter begrijpen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:50 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In Coín, een dorp met 20.000 inwoners in de provincie Malaga vinden Mascha (48), René (47) en Zoë (17) en Sari (14) een pand dat aan al hun eisen voldoet. Van de garage willen ze een appartement maken en dit verhuren aan actieve rustzoekers.
Heb je die garage al gezien?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg voor vraagt
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef nils7 het volgende:
En 1 appartement verhuren, kan je daar van leven joh?
Ja !! Weet jij wat ze voor een studentenkamer vragen en hoe groot die is......quote:
Toen was er vast nog geen corona.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, wat een drama, een keertje niet bij een verjaardag zijn
Ik vind haar ook niet heel sympathiekerig over komen. Geforceerd giechelen, klefbekken en een beetje de betweterige wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die vrouw lijkt precies op mijn schoonmoeder, kan haar nu al niet uitstaan
Het is erg gemaakt ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet heel sympathiekerig over komen. Geforceerd giechelen, klefbekken en een beetje de betweterige wijsneus uithangen.
Is in Nederland niet anders hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:56 schreef Yaku het volgende:
Toch apart dat al die Spaanse aannemers het altijd zo druk hebben.
De siëstas houden zich niet vanzelfquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:56 schreef Yaku het volgende:
Toch apart dat al die Spaanse aannemers het altijd zo druk hebben.
Ik ook,ze hebben er niet goed over nagedacht wat er allemaal bij komt kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:56 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat ze terug zijn in Nederland
In Spanje kan je leven voor een appel en een ei. Dat is de gedachte.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen appartement
Geen chalet
Dat had je vooraf toch kunnen weten?
En geen regels en bureaucratie.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In Spanje kan je leven voor een appel en een ei. Dat is de gedachte.
Centjes verdienen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat zou Salvador aan het doen zijn?
Dat zie je zelf toch wel dat het cement is?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:01 schreef Snowsquall het volgende:
Die bouwvakkers kunnen haar alles wijsmaken
Vegenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat doen ze nu zelf dan? Behalve die man online lessen.
Vegenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
Beetje zwemmen, beetje stof vegenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
Blik vasthouden van stoffer en blik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
20 jaar later een ministerpost.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, is de pabo maar.
Ja joh, de jeugd heeft de toekomst....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"die tentamen"
En dat doet dan de Pabo...
Is toch ook in het zuiden?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
Het heet Ik Vertrek, Tilburg hoeven we niet te zien
Is straattaal, voor het geval ze aan een zwarte school les gaat gevenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"die tentamen"
En dat doet dan de Pabo...
Alleen nog even een setje kekke schoenen kopen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:12 schreef tralalala het volgende:
Niet voor de gein wat negers voor de cam zetten
Vader die gelijk naar huis wil
Op deze manier absoluut niet nee, als je ze ook nog moet vermaken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt me niks om de hele tijd mensen op "bezoek" te hebben.
In je eigen huis, want geen ruimte voor appartementje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Lijkt me ook niks om op vakantie te zijn en dan steeds die eigenaren om je heen te hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Hij praat net of hij zelf niet geloofd wat ie zegt.....
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik blijf me toch altijd afvragen of je hier voldoende inkomsten uit genereerd.
I am loyal to king Joffrey, my one true lovequote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Hij praat net of hij zelf niet geloofd wat ie zegt.....
Omgekeerd inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks om op vakantie te zijn en dan steeds die eigenaren om je heen te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |