17! Nu kan ik dat ene jaar nog bij haar ouders wat beter begrijpen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:50 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In Coín, een dorp met 20.000 inwoners in de provincie Malaga vinden Mascha (48), René (47) en Zoë (17) en Sari (14) een pand dat aan al hun eisen voldoet. Van de garage willen ze een appartement maken en dit verhuren aan actieve rustzoekers.
Heb je die garage al gezien?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg voor vraagt
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:51 schreef nils7 het volgende:
En 1 appartement verhuren, kan je daar van leven joh?
Ja !! Weet jij wat ze voor een studentenkamer vragen en hoe groot die is......quote:
Toen was er vast nog geen corona.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, wat een drama, een keertje niet bij een verjaardag zijn
Ik vind haar ook niet heel sympathiekerig over komen. Geforceerd giechelen, klefbekken en een beetje de betweterige wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die vrouw lijkt precies op mijn schoonmoeder, kan haar nu al niet uitstaan
Het is erg gemaakt ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet heel sympathiekerig over komen. Geforceerd giechelen, klefbekken en een beetje de betweterige wijsneus uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |