Het uitzendschema van Ik Vertek is het grootste raadsel van de Nederlandse Tv. Is geen touw aan vast te knopen, al jaren niet.quote:
Dubbele tong genotquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:17 schreef franklop het volgende:
Klinkt wel als een voorproever die man
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/quote:Voor nu is het doorzetten en het hoofd boven water houden! Tot overmaat van ramp volgde een heftige winter met overmatig veel regen en storm, met als gevolg dat er schade is ontstaan aan de buitengevels.
De afwatering rondom ons huis en de wijngaard bleek onvoldoende te zijn en er zijn zorgelijke constructieve fouten in de woning naar voren gekomen. Dit zullen we op korte termijn moeten oplossen om grotere ellende te voorkomen. Het geld voor de oplossingen is er helaas niet en daarom zijn we een crowdfunding gestart. We hopen snel een begin te kunnen maken aan het oplossen en herstellen van deze technische problemen.
ik ga meteen stortenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/
quote:Het geld voor de oplossingen is er helaas niet en daarom zijn we een crowdfunding gestart. We hopen snel een begin te kunnen maken aan het oplossen en herstellen van deze technische problemen.
Er is dus wel breakfast. Beflikkering.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:28 schreef golfer het volgende:
De website:
https://www.animasarda-bedandwine.nl/
Bedel genotquote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)jngaard-op-sardinie/
Niet dus.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik kijk nu terug. Wat een gekut, de deur uit moeten om te ontbijten
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.quote:
In Italië doen ze dat meestal ook ff snel op weg naar werkquote:Op zondag 14 maart 2021 00:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.
Kijk nog een keer op hun site.quote:Op zondag 14 maart 2021 00:09 schreef derLudolf het volgende:
Ja lekker als je op vakantie bent of niet hoeft te werken... Lijkt me bijzonder onpraktisch 's morgens eerst de deur uit te gaan eten. En kost een bak geld.
Ik heb medelijden met de mensen die hij heeft ondersteund als aankoopmakelaar. Hij bevestigd mijn vooroordeel over makelaars maar weer.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Dus... Jurgen was zelf makelaar, maar heeft zich desondanks een huis aan laten smeren met ernstige constructieve gebreken?
Ongelofelijk. Met de hand al die balken zagen. En zij er dan ook nog bij om de balk vast te houden... dan duurt een verbouwing wel even ja....quote:Op zondag 14 maart 2021 00:48 schreef Szura het volgende:
Die man was de halve uitzending zo dronken als een tor, met dat laatste shot als toppunt.
En dan dat gekloot met allemaal handgereedschap, ik heb twee linker handen maar ben nog handiger dan die prutser die wel dacht een huis te kunnen bouwen.
Ja maar je moet niet zo klemmen! Nee! Omlaag duwen anders zit de zaag vast!quote:Op zondag 14 maart 2021 10:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Met de hand al die balken zagen. En zij er dan ook nog bij om de balk vast te houden... dan duurt een verbouwing wel even ja....
Samequote:Op zondag 14 maart 2021 00:48 schreef Szura het volgende:
Die man was de halve uitzending zo dronken als een tor, met dat laatste shot als toppunt.
En dan dat gekloot met allemaal handgereedschap, ik heb twee linker handen maar ben nog handiger dan die prutser die wel dacht een huis te kunnen bouwen.
Een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:22 schreef Sodemieters het volgende:
Dus... Jurgen was zelf makelaar, maar heeft zich desondanks een huis aan laten smeren met ernstige constructieve gebreken?
Blond haar een een grote kont.. In principe een verdienmodel in Italie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |