abonnement Unibet Coolblue
pi_198450784


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democrat (221)
Republican (211)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Nancy Pelosi (D)

Majority Leader of the House:
Steny Hoyer (D)
Minority Leader of the House:
Kevin McCarthy (R)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/
pi_198450989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:06 schreef MoreDakka het volgende: [..] Welke andere redenen zijn er dan om op een extremistische partij te stemmen?
Het gaat natuurlijk al mis bij "extremistische partij". Als je een obsessie hebt met scores op een politieke schaal, dan is de PvdD even progressief als GL en D66 en even links als de SP. Nou moet je dat soort scores aardig uitpluizen om te kijken hoe ze toe stand komen, want dat soort platgeslagen scores zeggen lang niet alles. Op relatief kleine partijen stemmen mensen vaak sowieso al vanwege agendering op bepaalde beleidsterreinen. De PvdD zal niet snel regeren, maar in een kamer kun je vragen stellen, moties indienen, initiatiefwetsvoorstellen indienen en ga zo maar door. Als je thema's als klimaat en dierenwelzijn erg belangrijk vindt, dan is de PvdD best het overwegen waard, om maar wat te noemen. Nee, ik denk eerder dat er bij jou iets short aan politieke kennis. Je komt niet veel verder dan een partij extremistisch noemen en dan ook gelijk haar kiezers maar als extremistisch classificeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:18:48 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198451072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op zich eens, maar die retoriek is juist vrijwel altijd er op gericht dat men weinig kennis heeft. Want dan kun je namelijk extreme uitspraken doen zonder dat iemand let op de inhoud. Dat is precies wat Trump gedaan heeft, hij riep constant allemaal dingen die alleen al politiek gezien volledig onuitvoerbaar waren.
Trump volgde de diepe trend die bij de republikeinen als decennia lang leefde. Wat we de afgelopen 4 jaren hebben gezien is dat hij in die tijd nagenoeg elk kroonjuweel van de GOP heeft opgebruikt in executive orders, die net zo snel weer ongedaan gemaakt kunnen worden. Nu heeft de GOP geen speerpunten meer om hun kiezers aan zich te binden. We zagen in november al een voorproefje wat dit voor Trump heeft opgeleverd, namelijk verlies. Hij had de kiezer niks meer te bieden, de kist was leeg.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:21:50 #4
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198451139
De PvdD is minder extreem dan veel andere partijen, ze willen echt wel meeregeren maar willen niet al te vaak water bij de wijn doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198451175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk al mis bij "extremistische partij". Als je een obsessie hebt met scores op een politieke schaal, dan is de PvdD even progressief als GL en D66 en even links als de SP. Nou moet je dat soort scores aardig uitpluizen om te kijken hoe ze toe stand komen, want dat soort platgeslagen scores zeggen lang niet alles. Op relatief kleine partijen stemmen mensen vaak sowieso al vanwege agendering op bepaalde beleidsterreinen. De PvdD zal niet snel regeren, maar in een kamer kun je vragen stellen, moties indienen, initiatiefwetsvoorstellen indienen en ga zo maar door. Als je thema's als klimaat en dierenwelzijn erg belangrijk vindt, dan is de PvdD best het overwegen waard, om maar wat te noemen. Nee, ik denk eerder dat er bij jou iets short aan politieke kennis. Je komt niet veel verder dan een partij extremistisch noemen en dan ook gelijk haar kiezers maar als extremistisch classificeren.
Misschien moet je het programma van de PvdD een keer lezen. :)
  donderdag 11 maart 2021 @ 20:25:53 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198451235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Misschien moet je het programma van de PvdD een keer lezen. :)
Wat is er nu precies extremistisch aan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198451341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Misschien moet je het programma van de PvdD een keer lezen. :)
Als je door je argumenten heen bent komen de loze oneliners steeds weer van stal. Probeer eens in te gaan op post.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198451578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je door je argumenten heen bent komen de loze oneliners steeds weer van stal. Probeer eens in te gaan op post.
Dat gaat nogal moeilijk als je allemaal stropoppen opstelt. Ik vind de PvdD extremistisch omdat ze extremistische standpunten hebben. Die in hun programma staan. Heeft helemaal niets met obsessies te maken. Dat ze verder saaie (ver) linkse standpunten hebben niet veel verschillend aan GL doet daar niets aan af.

Mijn punt was meer dat er ook onder hoogopgeleide mensen er genoeg zijn met compleet onuitvoerbare standpunten.
pi_198451631
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 20:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat gaat nogal moeilijk als je allemaal stropoppen opstelt. Ik vind de PvdD extremistisch omdat ze extremistische standpunten hebben. Die in hun programma staan. Heeft helemaal niets met obsessies te maken. Dat ze verder saaie (ver) linkse standpunten hebben niet veel verschillend aan GL doet daar niets aan af.

Mijn punt was meer dat er ook onder hoogopgeleide mensen er genoeg zijn met compleet onuitvoerbare standpunten.
Noem dan eens wat voorbeelden van extremistische standpunten die de PvdD erop nahoudt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198452239
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
PvdD is wel schrikbarend zeg. Dat geeft wel aan dat hoogopgeleid zijn geen indicatie is voor politieke kennis.
Ligt er natuurlijk aan hoe je politieke kennis wil definiëren. En politiek is natuurlijk sowieso geen exacte wetenschap, het is simpelweg een verzameling van verschillende visies over hoe een land geregeerd moet worden.
pi_198453313
Nog een veelzeggend lijstje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198453624
Ah eindelijk ook Miller over de 6e januari:

twitter

twitter


Niet erg overtuigend dus ...

[ Bericht 47% gewijzigd door Kijkertje op 12-03-2021 01:40:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 11 maart 2021 @ 22:42:48 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198454182
twitter


Het is in ieder geval principieel.

Hoewel het me niet zou verbazen als hijzelf er wel gebruik van zou maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 00:55:19 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198456099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het is in ieder geval principieel.

Hoewel het me niet zou verbazen als hijzelf er wel gebruik van zou maken.
Ik vraag me af hoeveel hij van de Trump tax cut heeft geprofiteerd. ...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198456415
Welja als de uitslag je niet bevalt gewoon ingrijpen! Lekker democratisch :X

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198456451
Toespraak nav de ondertekening van de Corona Relief Bill:

Biden Says U.S. May Be Able to 'Mark Our Independence From This Virus' by 4th of July

Met fact check aan het einde van het artikel :P

De beelden:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 12-03-2021 05:17:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:52:55 #17
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198458115
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
Toespraak nav de ondertekening van de Corona Relief Bill:

Biden Says U.S. May Be Able to 'Mark Our Independence From This Virus' by 4th of July

Met fact check aan het einde van het artikel :P

De beelden:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was te verwachten dat Fox news dit gaat spinnen. Het komt op mij een beetje halfslachtig over, Biden heeft namelijk geen persoonlijk label op de distributie van het vaccin geplaatst. Trump deed dit wél. Rectale UV bestralingen en het drinken van chloor is overigens meer zijn ding. Biden laat daartegen de wetenschap hun werk doen en en staat ze niet in de weg, puur om aandacht te trekken. Fox kan zich beter bezighouden met mr potato head nieuws.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198458795
Overigens gaat er een impeachment onderzoek plaatsvinden naar gouverneur Cuomo's vermeende seksueel misbruik: New York assembly approves 'impeachment investigation' into Andrew Cuomo.
pi_198459899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Overigens gaat er een impeachment onderzoek plaatsvinden naar gouverneur Cuomo's vermeende seksueel misbruik: New York assembly approves 'impeachment investigation' into Andrew Cuomo.
Mogelijk ook strafrechtelijke aanklachten voor de verpleegtehuisgenocide
https://nypost.com/2021/0(...)-charges-prosecutor/

Komt nog bij dat hij heeft gelogen over het aantal doden. Lijkt me iets belangrijker dan me2 roddels.
pi_198460945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:57 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]

Mogelijk ook strafrechtelijke aanklachten voor de verpleegtehuisgenocide
https://nypost.com/2021/0(...)-charges-prosecutor/

Komt nog bij dat hij heeft gelogen over het aantal doden. Lijkt me iets belangrijker dan me2 roddels.
Je kunt meerdere dingen belangrijk vinden. Maar wat ik wel wat vreemd vind is dat je klaarblijkelijk een artikel in een roddelblad over een opiniestuk van 1 openbaar aanklager onder Trump als waarheid poneert - nota bene met geladen taalgebruik als "verpleegtehuisgenocide", en de verhalen die 5 vrouwen onafhankelijk van elkaar deden als "me2 roddels".
pi_198461045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je kunt meerdere dingen belangrijk vinden. Maar wat ik wel wat vreemd vind is dat je klaarblijkelijk een artikel in een roddelblad over een opiniestuk van 1 openbaar aanklager onder Trump als waarheid poneert - nota bene met geladen taalgebruik als "verpleegtehuisgenocide", en de onafhankelijke verhalen van 5 vrouwen als "me2 roddels".
NYpost is geen roddelblad, bovendien refereren zij weer naar een WSJ-artikel, ik poneer het niet als waarheid, daarom zei ik "mogelijk", taalgebruik is een persoonlijke keuze, maar ik vind het een stuk passender dan "schandaal" wanneer het gaat om de verwijtbare dood van duizenden mensen. En ja 'me2 roddels' is misschien wat spottend, maar je kunt het toch met me eens zijn dat wat ongepaste opmerkingen of aanrakingen niet in verhouding staan tot duizenden verwijtbare doden plus politieke doofpot.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 14:00:48 #22
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_198461360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:36 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]

NYpost is geen roddelblad
Niet? De officiële checker uit de OP is het niet met je eens:

quote:
in 1993, Rupert Murdoch once again purchased the paper and continues to own it today. Since Murdoch took over the paper, The Post has been known for its over-the-top sensational headlines.
quote:
In review, the New York Post tends to publish stories utilizing sensationalized headlines with emotionally loaded wording such as "Cop cold-cocks unarmed man 'acting irate' at restaurant", and "It's time for Bill Clinton to take a walk in the Chappaqua woods."
quote:
The Post, According to a survey conducted by Pace University in 2004, was rated the least-credible major news outlet in New York. Further, The Post has been criticized since the beginning of Murdoch's ownership for "sensationalism, blatant advocacy, and conservative bias."
pi_198461740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 13:36 schreef BufferOverflow het volgende:

[..]

NYpost is geen roddelblad, bovendien refereren zij weer naar een WSJ-artikel, ik poneer het niet als waarheid, daarom zei ik "mogelijk", taalgebruik is een persoonlijke keuze, maar ik vind het een stuk passender dan "schandaal" wanneer het gaat om de verwijtbare dood van duizenden mensen. En ja 'me2 roddels' is misschien wat spottend, maar je kunt het toch met me eens zijn dat wat ongepaste opmerkingen of aanrakingen niet in verhouding staan tot duizenden verwijtbare doden plus politieke doofpot.
Het lijkt me vrij duidelijk dat de NYPost wel een roddelblad is en dat is denk ik in zijn geheel geen controversiële mening... waarom denk je dat dat niet zo zou zijn? Ik gaf aan dat zij refereren naar een opiniestuk, en ja dat opiniestuk is gepubliceerd in de WSJ.

In New York vinden ze het schandaal rondom het onderrapporteren van covid-doden ook belangrijk en van wat ik begrepen heb zoeken ze het daar ook verder uit; ook dit zou hem politiek de kop kunnen kosten.

Dat een enkele voormalig aanklager onder Trump vindt dat Cuomo eventueel federaal aangeklaagd zou kunnen worden is typisch iets wat ik ter kennisgeving aanneem en niet meer dan dat. Het zou meer cachet krijgen als anderen dat ook zouden vinden.

In algemene zin zijn duizenden doden natuurlijk erger dan een handvol misbruikten, maar dat neemt niet weg dat je beide zaken ernstig kunt vinden. Verder is de onderbouwing van wat jij dan "genocide" noemt nogal vrij summier, en een argument waarom je niet simpel een ranking hierin kunt aanbrengen, nog los van de vraag waarom je dat zou willen?!

Wat me overigens ook nog niet duidelijk is, is waarom je in het ene geval spreekt over roddels en in het andere geval niet, terwijl de hoeveelheid bewijs voor die "genocide" qua getuigenissen minder groot lijkt voor zover ik weet - 1 opinie van een voormalig aanklager (die de schijn van partijdigheid tegen zich heeft) vs 5 vrouwen die onafhankelijk van elkaar hun verhaal gedaan hebben. Het komt in ieder geval op me over alsof je het ene heel serieus neemt en het andere niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-03-2021 14:28:30 ]
pi_198461926
De NY post was toch de enige met het hunter Biden schandaal waar we nog heel veel over zouden gaan horen. Nu maanden verder nog steeds niets. _O-
pi_198462277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 14:36 schreef Basp1 het volgende:
De NY post was toch de enige met het hunter Biden schandaal waar we nog heel veel over zouden gaan horen. Nu maanden verder nog steeds niets. _O-
Of wat te denken van covers als:

SPOILER: NY Post covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn wel goed in wat ze doen qua covers en headlines bedenken. :P
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:15:29 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_198462510
NY Post is een Murdoch tabloid. Zelfde als The Sun. Dat wil niet zeggen dat ze niet soms gelijk hebben, maar meestal niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198462557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:15 schreef speknek het volgende:
NY Post is een Murdoch tabloid. Zelfde als The Sun. Dat wil niet zeggen dat ze niet soms gelijk hebben, maar meestal niet.
Een kapotte klok geeft ook 2 maal per dag de juiste tijd weer. Dan heb ik liever toch wat betrouwbaarders wat meestal wel gelijk heeft en maar heel soms wat bij elkaar verzonnen heeft. :D
pi_198463438
Dit verslag vertelt ook wel iets over de verhoudingen https://www.politico.com/(...)relationships-475450

Quote:” The two-hour meeting of the Judiciary Subcommittee on the Constitution, Civil Rights and Civil Liberties — billed as an academic review of lawmakers’ ability to punish or expel one another under House rules — quickly devolved into a tidal wave of outrage, a snapshot of the increasingly toxic environment that has enveloped Capitol Hill since a mob of pro-Donald Trump supporters stormed the Capitol and sent them fleeing for their lives.”
pi_198463567
twitter

Gaat hij dit nog redden voor heteind van het jaar.
Of heeft een goede opvolger, goed dossier en duidelijke overdracht.

Meer: https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
pi_198463596
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:04 schreef AnneX het volgende:
Dit verslag vertelt ook wel iets over de verhoudingen https://www.politico.com/(...)relationships-475450

Quote:” The two-hour meeting of the Judiciary Subcommittee on the Constitution, Civil Rights and Civil Liberties — billed as an academic review of lawmakers’ ability to punish or expel one another under House rules — quickly devolved into a tidal wave of outrage, a snapshot of the increasingly toxic environment that has enveloped Capitol Hill since a mob of pro-Donald Trump supporters stormed the Capitol and sent them fleeing for their lives.”
Ja las het ook. Ron Johnson die heel verontwaardigd is dat Trump door Raskin wordt aangeduid als 'snowflake' :')

quote:
Raskin went on to characterize the modern Republican Party as a “religious cult” warped in service of Trump, whom he called a “snowflake” for trying to “cancel” the 2020 election, all while his GOP allies screamed about “cancel culture.”

“You invented cancel culture,” he said. “This right-wing cancel culture has run amok.”

Johnson responded by asking for Raskin to withdraw his attacks on Trump, particularly the snowflake jibe.

“The name-calling of the former president ... obviously violates the rules,” Johnson said.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198463621
“When you’re a Jet, you’re a Jet all the way”...

Je hoort de muziek en ziet de scene voor je...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 18:34:46 #32
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198465667
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198466378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 10:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Overigens gaat er een impeachment onderzoek plaatsvinden naar gouverneur Cuomo's vermeende seksueel misbruik: New York assembly approves 'impeachment investigation' into Andrew Cuomo.
twitter

twitter

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 12-03-2021 19:31:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198466590
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
Hier ook een verhaal uit NYMag:"

twitter

Die is politiek wel uitgespeeld lijkt me zo.
pi_198466704
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 19:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier ook een verhaal uit NYMag:"

[ twitter ]
Die is politiek wel uitgespeeld lijkt me zo.
Het maakt mij nog cynischer.

Dank dan maar voor de dagelijkse covid pressco’s van 1 maart en daarna en voor de ‘preken’.
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:03:33 #36
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198467203
Cuomo heeft dingen gedaan die niet kies zijn. Pussygabbing, liegen en misbruik maken van zijn politieke invloed.

We hebben recente voorbeelden gezien van personages die daar behoorlijk zwaar voor werden bestraft..... ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 12 maart 2021 @ 20:15:58 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198467505
Minneapolis gaat 27 miljoen overmaken aan de familie van George Floyd, je weet wel die man die een vervalst biljetje van 20 dollar zou hebben gehad.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 20:21:16 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198467605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:15 schreef Szura het volgende:
Minneapolis gaat 27 miljoen overmaken aan de familie van George Floyd, je weet wel die man die een vervalst biljetje van 20 dollar zou hebben gehad.
Maar de strafzaak gaat nog wel door. Niks mis mee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198472929
OMG! Deze man! De kortzichtigheid! :X

twitter


Geluidsfragment in tweet:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198473066
Racisten gonna racist, wie had dat verwacht van een pracht republikein als die loser.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_198473196
Nope Trump verdient geen lof voor zijn inzet mbt het vaccin. Er was weer eens geen enkel plan :')

twitter


Sterker nog vanaf de verkiezingen heeft hij zich uitsluitend nog bezig gehouden met de verkiezingsuitslag in zijn eigen voordeel te keren, de transitie te dwarsbomen en vriendjes gratie te verlenen. Het virus zou volgens zijn eigen zeggen trouwens op wonderbaarlijke wijze verdwijnen na de verkiezingsdag want dat was een hoax van de Democraten om stemmen te trekken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2021 05:47:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 13 maart 2021 @ 11:12:27 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198475284
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 05:31 schreef Kijkertje het volgende:
Nope Trump verdient geen lof voor zijn inzet mbt het vaccin. Er was weer eens geen enkel plan :')

[ twitter ]

Sterker nog vanaf de verkiezingen heeft hij zich uitsluitend nog bezig gehouden met de verkiezingsuitslag in zijn eigen voordeel te keren, de transitie te dwarsbomen en vriendjes gratie te verlenen. Het virus zou volgens zijn eigen zeggen trouwens op wonderbaarlijke wijze verdwijnen na de verkiezingsdag want dat was een hoax van de Democraten om stemmen te trekken.
Het is tekenend voor het totale faalbeleid van Trumps regering, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198482956
twitter
twitter

Hij professor op de Harvard School of Law en mede-oprichter van de American Constitution Society, dus hij zal het wel weten.
pi_198496940
Kijk daar is er weer eentje die met de eer aan de haal gaat terwijl ze tegen de bill gestemd heeft :')

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 14-03-2021 16:05:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198498481
En dan een kruisje om je nek hangen :X
  zondag 14 maart 2021 @ 18:25:30 #48
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198499820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:03 schreef klappernootopreis het volgende:
Cuomo heeft dingen gedaan die niet kies zijn. Pussygabbing, liegen en misbruik maken van zijn politieke invloed.

We hebben recente voorbeelden gezien van personages die daar behoorlijk zwaar voor werden bestraft..... ;)
Als het een sleazebag is, moet ie weg.

Punt.

Zo simpel is dat.
Op het scherp van de snede.
  zondag 14 maart 2021 @ 19:15:33 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198500524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alles wat helpt onnozelen geld uit de zak te kloppen...
The Ted in the Hat

One Fish Two Fish Red Fish Ass Hole

Hortin hears a Poo

The Low-Rax

How Ted Grinch Stole Christmas

Ted Grinch Grinches the Ted in the Hat
--------------------------------------------------------------------------------

Veel plezier ermee!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 14 maart 2021 @ 19:42:06 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198500889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 20:15 schreef Szura het volgende:
Minneapolis gaat 27 miljoen overmaken aan de familie van George Floyd, je weet wel die man die een vervalst biljetje van 20 dollar zou hebben gehad.
Belachelijk. Weggegooid geld.
Vooral omdat Floyd niet verkeerd werd behandeld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:16:35 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_198501415
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Belachelijk. Weggegooid geld.
Vooral omdat Floyd niet verkeerd werd behandeld.
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:19:39 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198501461
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:16 schreef speknek het volgende:

[..]

:').
heb je de bodycam gezien?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198501508
Gaan we die hele excessief politiegeweld goedpraterij discussie nu weer opnieuw doen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198501558
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Belachelijk. Weggegooid geld.
Vooral omdat Floyd niet verkeerd werd behandeld.
Is dit les 1 voor trollen? Ik schrijf ik de grootste onzin op om maar vaak gequoot te worden? :R
Of ben je gewoon heel erg dom? :?
  zondag 14 maart 2021 @ 20:27:56 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198501632
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:24 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Is dit les 1 voor trollen? Ik schrijf ik de grootste onzin op om maar vaak gequoot te worden? :R
Of ben je gewoon heel erg dom? :?
Dit is geen trollen.
Kijk naar de bodycam, Floyd verzette zich de hele tijd tegen zijn arrestatie. Op een gegeven moment is de maat vol.


Gelukkig is policeactivity geen biased nieuwszender die feiten verdraaien en de boel ophitsen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 maart 2021 @ 20:36:35 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_198501825
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is geen trollen.
Kijk naar de bodycam, Floyd verzette zich de hele tijd tegen zijn arrestatie. Op een gegeven moment is de maat vol.


Gelukkig is policeactivity geen biased nieuwszender die feiten verdraaien en de boel ophitsen.
De maat is nooit zo vol dat een ongewapend iemand vermoorden de juiste behandeling is natuurlijk. Of de politieagenten ervoor gestraft moet worden is nog iets anders, maar het is wel weer lekker fascistisch om een buitenrechtelijke executie een juiste behandeling te noemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zondag 14 maart 2021 @ 21:06:29 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198502534
Aardig artikeltje over de opkomst van een probleem voor de GOP.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198503597
Jacob Soboroff over de problemen met de opvang van kinderen aan de grens. FEMA wordt nu ingezet om hulp te bieden.

twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 14-03-2021 22:12:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 maart 2021 @ 22:19:27 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198503999
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:36 schreef speknek het volgende:

[..]

De maat is nooit zo vol dat een ongewapend iemand vermoorden de juiste behandeling is natuurlijk. Of de politieagenten ervoor gestraft moet worden is nog iets anders, maar het is wel weer lekker fascistisch om een buitenrechtelijke executie een juiste behandeling te noemen.
Het het was een zwarte die lastig deed! Das toch voldoende reden om hem om zeep te brengen?
  zondag 14 maart 2021 @ 22:44:13 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198504359
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het het was een zwarte die lastig deed! Das toch voldoende reden om hem om zeep te brengen?
Ach ga weg joh.
Kijk naar dat kanaal wat ik hier gepost heb.
Ook blanken/aziaten/latino's die doorzeefd worden met kogels omdat ze te stom of doorgesnoven zijn om bevelen op te volgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 maart 2021 @ 22:47:01 #61
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198504393
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 18:25 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Als het een sleazebag is, moet ie weg.

Punt.

Zo simpel is dat.
En als de vorige president de toon heeft gezet? Komt hij er dan wél mee weg??
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198504438
quote:
81s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Kijkertje het volgende:
Kijk daar is er weer eentje die met de eer aan de haal gaat terwijl ze tegen de bill gestemd heeft :')

[ twitter ]
Dat is wel een beetje spijkers op laag water zoeken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 14 maart 2021 @ 22:52:20 #63
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198504451
quote:
15s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:22 schreef Barbusse het volgende:
Gaan we die hele excessief politiegeweld goedpraterij discussie nu weer opnieuw doen?
Kijk, je kunt er op reageren (dat is waar deze user op geilt) of je kunt hem negeren, of je kunt hem rapporteren. Maar ga niet met hem in discussie. Don't feed the troll.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 15 maart 2021 @ 00:45:14 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198505438
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 19:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Alles wat helpt onnozelen geld uit de zak te kloppen...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 maart 2021 @ 11:26:22 #65
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198509224
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 22:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En als de vorige president de toon heeft gezet? Komt hij er dan wél mee weg??
Hoe bedoel je die? Wat mij betreft diskwalificeerde Trump zich al met de Access Hollywood tape.
Op het scherp van de snede.
pi_198509672
twitter

Alldus de Chief in Hypocrites, zo lang het maar dollars oplevert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 maart 2021 @ 12:16:25 #67
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198510112
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:26 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die? Wat mij betreft diskwalificeerde Trump zich al met de Access Hollywood tape.
Maar is hij er voor bestraft? Indien Cuomo er voor moet boeten, dan Trump alsnog ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198511464
twitter

Volgens Brian is Tucker de trump 2.0 -wording.
  Overall beste user 2022 maandag 15 maart 2021 @ 14:00:28 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198512058
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar is hij er voor bestraft? Indien Cuomo er voor moet boeten, dan Trump alsnog ook.
Er lopen nog zaken tegen Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 15 maart 2021 @ 14:24:03 #70
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198512415
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar is hij er voor bestraft? Indien Cuomo er voor moet boeten, dan Trump alsnog ook.
In een ideale wereld zouden ze beiden, als ze na een gedegen strafproces schuldig waren bevonden, hun straf niet ontlopen.

Ik vrees echter dat beiden vrijuit zullen gaan. Cuomo zal ten hoogste zijn functie neer moeten leggen na druk uit zijn partij.

Trump...tja. Die heeft nog nooit consequenties ervaren. Gaat nooit gebeuren ook.
Op het scherp van de snede.
  maandag 15 maart 2021 @ 15:54:54 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198513895
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:24 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

In een ideale wereld zouden ze beiden, als ze na een gedegen strafproces schuldig waren bevonden, hun straf niet ontlopen.

Ik vrees echter dat beiden vrijuit zullen gaan. Cuomo zal ten hoogste zijn functie neer moeten leggen na druk uit zijn partij.

Trump...tja. Die heeft nog nooit consequenties ervaren. Gaat nooit gebeuren ook.
Tegen de tijd dat alle immense onderzoeken naar hem én eventuele processen die daaruit voortvloeien zijn afgerond, ligt die al onder de zoden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198514609
Biden lost zijn belofte aan Warren in:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 maart 2021 @ 17:04:35 #73
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198515042
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Er lopen nog zaken tegen Trump.
Maar dit wil nog niet zeggen dat er repercussies komen. Vergeet niet dat Trump zichzelf in een klassenjustitie situatie heeft geplaatst omdat hij samen met de republikeinen een vracht rechters heeft benoemd. Rechters die Cuomo anders zullen aanpakken dan een voormalige president.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 15 maart 2021 @ 18:50:22 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198516748
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar dit wil nog niet zeggen dat er repercussies komen. Vergeet niet dat Trump zichzelf in een klassenjustitie situatie heeft geplaatst omdat hij samen met de republikeinen een vracht rechters heeft benoemd. Rechters die Cuomo anders zullen aanpakken dan een voormalige president.
Tot nu toe verloor hij alles.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198517004
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar dit wil nog niet zeggen dat er repercussies komen. Vergeet niet dat Trump zichzelf in een klassenjustitie situatie heeft geplaatst omdat hij samen met de republikeinen een vracht rechters heeft benoemd. Rechters die Cuomo anders zullen aanpakken dan een voormalige president.
Dat is onzin. Die rechters zitten er niet om Trump te beschermen. Die zitten er om in religieuze of streng conservatieve zaken het voordeel richting de religieuzen en conservatieven te laten vallen. Een zedenzaak jegens Trump of een creatieve toepassing van de belastingwetten van zijn toko valt dat niet onder. Er is een reden dat hij al zijn zaken verliest of hooguit weet te rekken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198517209
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is onzin. Die rechters zitten er niet om Trump te beschermen. Die zitten er om in religieuze of streng conservatieve zaken het voordeel richting de religieuzen en conservatieven te laten vallen. Een zedenzaak jegens Trump of een creatieve toepassing van de belastingwetten van zijn toko valt dat niet onder. Er is een reden dat hij al zijn zaken verliest of hooguit weet te rekken.
Dat is Trump wel tegen gevallen ja. Ondanks dat er genoeg mis is in de VS, is het ook weer niet zo'n bananenrepubliek dat je rechters kunt aandragen voor een potje quid pro quo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 15 maart 2021 @ 19:38:18 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198517665
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is onzin. Die rechters zitten er niet om Trump te beschermen. Die zitten er om in religieuze of streng conservatieve zaken het voordeel richting de religieuzen en conservatieven te laten vallen. Een zedenzaak jegens Trump of een creatieve toepassing van de belastingwetten van zijn toko valt dat niet onder. Er is een reden dat hij al zijn zaken verliest of hooguit weet te rekken.
Hij kan rekken tot de rechters die hij heeft benoemd heeft dood zijn. Ze zitten er voor het leven.En nog geen heeft de hamer laten vallen
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198517886
Ondertussen gaan de gifspuiters gewoon door. Diep in hun konijnenholen vind je deze waanzin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je tegen zoveel haat? |:(
  maandag 15 maart 2021 @ 19:52:52 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198517973
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ondertussen gaan de gifspuiters gewoon door. Diep in hun konijnenholen vind je deze waanzin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je tegen zoveel haat? |:(
Waar halen ze die info vandaan?
En wat klopt er niet aan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 15 maart 2021 @ 20:26:08 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198518740
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is geen trollen.
Kijk naar de bodycam, Floyd verzette zich de hele tijd tegen zijn arrestatie. Op een gegeven moment is de maat vol.


Gelukkig is policeactivity geen biased nieuwszender die feiten verdraaien en de boel ophitsen.
Ik kan mij tijdens mijn politietraining het moment nog herinneren dat men ons leerde burgers te doden als ze niet meewerken. Kijk plunderen is verschrikkelijk, maat iemand vermoorden omdat hij niet meewerkt is terecht. En ze hebben ook nog eens Dr Seuss gecanceld!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 15 maart 2021 @ 20:27:44 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198518779
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 20:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik kan mij tijdens mijn politietraining het moment nog herinneren dat men ons leerde burgers te doden als ze niet meewerken. Kijk plunderen is verschrikkelijk, maat iemand vermoorden omdat hij niet meewerkt is terecht. En ze hebben ook nog eens Dr Seuss gecanceld!
ok
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 15 maart 2021 @ 20:58:50 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198519498
twitter

Hophop, eruit met die postsaboteur
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 15 maart 2021 @ 21:19:20 #83
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198520038
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat alle immense onderzoeken naar hem én eventuele processen die daaruit voortvloeien zijn afgerond, ligt die al onder de zoden.
Ah, je zal zien dat hij er uit pure wrok tegen de wereld nog twintig jaar uit weet te persen. Maar ook dan denk ik dat de, misschien haast onbewuste, impuls van de Amerikanen om de waardigheid van het ambt der President van de VS van A te beschermen, Trump's ultieme bescherming zal blijken te zijn. Ik moet het nog allemaal zien met die rechtzaken.
Op het scherp van de snede.
  maandag 15 maart 2021 @ 21:53:19 #84
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_198520868
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:23 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Volgens Brian is Tucker de trump 2.0 -wording.
John Oliver is het met Brian eens

Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_198523286
twitter


En terecht! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198532825
Nu ook een First Native American als Secretary in Biden's regering:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 maart 2021 @ 19:04:06 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198534557
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198537029
Hoe staat het met Donalds illigale bewoning van Mar a Lago eigenlijk?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:38:05 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198537183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:31 schreef vipergts het volgende:
Hoe staat het met Donalds illigale bewoning van Mar a Lago eigenlijk?
Ik ga er van uit dat hij binnen afzienbare tijd mag verkassen richting New York. Daar is het voor Trump nog warmer dan in zuid Florida ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:56:47 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198537773
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
Nu ook een First Native American als Secretary in Biden's regering:

[ twitter ]
Was dat het beste wat ze hadden of zit zij daar omdat ze indiaan is?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198538502
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was dat het beste wat ze hadden of zit zij daar omdat ze indiaan is?
Heb je je dat ook afgevraagd bij Trump's benoeming van Zinke voor dezelfde positie?

Here Are All the Controversies That Led to Interior Secretary Ryan Zinke's Resignation
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198538544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was dat het beste wat ze hadden of zit zij daar omdat ze indiaan is?
Vanwaar nu ineens die kritische blik op de kwalificaties van Biden's nominees?

Over al die donoren van Trump die zonder kwalificaties allerlei topposities kregen hoorde we jou soort niet.

Maar nu minderheden eens een kans krijgen is rechts ineens uiterst kritisch.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:23:12 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198538643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:19 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Vanwaar nu ineens die kritische blik op de kwalificaties van Biden's nominees?

Over al die donoren van Trump die zonder kwalificaties allerlei topposities kregen hoorde we jou soort niet.

Maar nu minderheden eens een kans krijgen is rechts ineens uiterst kritisch.
Ah, duidelijk. Ik mag dus niet kritisch zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198538699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. Ik mag dus niet kritisch zijn.
Dat mag best zodra je iets hebt om kritisch op te zijn mbt haar benoeming. Bij voorbaat selectief kritisch zijn vanwege haar afkomst is daarentegen weer een beetje doorzichtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-03-2021 22:30:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198539150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was dat het beste wat ze hadden of zit zij daar omdat ze indiaan is?
Zou het niet logischer zijn om je af te vragen hoe het kan dat zij nu pas de eerste is?
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 maart 2021 @ 21:40:14 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198539213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Was dat het beste wat ze hadden of zit zij daar omdat ze indiaan is?
Het beste wat ze hadden. Is dat raar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:41:00 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198539256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zou het niet logischer zijn om je af te vragen hoe het kan dat zij nu pas de eerste is?
Hoezo nu pas? Er zijn helemaal niet veel Indianen meer in de VS. Een paar procent maar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198539452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. Ik mag dus niet kritisch zijn.
Je was niet kritisch, je stelde haar capaciteiten in twijfel enkel op basis van vooroordelen.
Kritisch zijn is niet roeptoeteren dat iets kut is, kritisch zijn is onderbouwen waarom iets niet goed is.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:50:08 #99
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198539535
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoezo nu pas? Er zijn helemaal niet veel Indianen meer in de VS. Een paar procent maar.
Maar wat is nu je punt? Waarom maak je deze vrouw verdacht zonder verdere onderbouwing? Lijkt mij een prima mens, gewone afkomst, zelf hard gewerkt, twee universitaire titels, ervaring als bestuurder, geen schandalen.

En dan kom jij met gedoe over afkomst, met verdachtmakingen zonder verdere uitleg.

Nogal racistisch vind je ook niet?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:54:12 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198539647
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar wat is nu je punt? Waarom maak je deze vrouw verdacht zonder verdere onderbouwing? Lijkt mij een prima mens, gewone afkomst, zelf hard gewerkt, twee universitaire titels, ervaring als bestuurder, geen schandalen.

En dan kom jij met gedoe over afkomst, met verdachtmakingen zonder verdere uitleg.

Nogal racistisch vind je ook niet?
Oh je zult mij niet horen klagen als de persoon daadwerkelijk het beste geschikt is voor die functie op basis van competenties. Niet omdat er zo nodig een indiaan op die plek moet komen, omdat er nog nooit een is geweest (wat trouwens niet raar is gezien het percentage indianen in de VS).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198539696
@Harvest89, heb je nu niet door dat wat je laat zien met je vraagstelling, formulering en zogenaamde kritiek gewoon hopeloos racisme is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:58:48 #102
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198539794
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oh je zult mij niet horen klagen als de persoon daadwerkelijk het beste geschikt is voor die functie op basis van competenties. Niet omdat er zo nodig een indiaan op die plek moet komen, omdat er nog nooit een is geweest (wat trouwens niet raar is gezien het percentage indianen in de VS).
Maar waarom stel je deze vraag dan wel bij deze persoon en niet bij de andere nominaties? Of bij bijvoorbeeld Betsy DeVos of William Barr in de trump tijd? Mensen waar echt wel wat over op te merken was.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:03:47 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198539909
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar waarom stel je deze vraag dan wel bij deze persoon en niet bij de andere nominaties? Of bij bijvoorbeeld Betsy DeVos of William Barr in de trump tijd? Mensen waar echt wel wat over op te merken was.
Dat kan ik me niet herinneren.
Ik zag net toevallig die tweet van Kijkertje en vond het opmerkelijk dat er nu een indiaan zit. Het lijkt even alsof het allemaal zo inclusive mogelijk moet zijn.

"Hey, een indiaan hebben we nog nooit gehad. Die trekken we even voor".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:03:59 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198539917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar waarom stel je deze vraag dan wel bij deze persoon en niet bij de andere nominaties? Of bij bijvoorbeeld Betsy DeVos of William Barr in de trump tijd? Mensen waar echt wel wat over op te merken was.
Die waren gewoon wit.

Daar heb je je antwoord.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198539965
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoezo nu pas? Er zijn helemaal niet veel Indianen meer in de VS. Een paar procent maar.
Hoeveel mensen op kabinetsposten zijn er geweest zo in de loop der jaren denk je?
pi_198539991
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oh je zult mij niet horen klagen als de persoon daadwerkelijk het beste geschikt is voor die functie op basis van competenties. Niet omdat er zo nodig een indiaan op die plek moet komen, omdat er nog nooit een is geweest (wat trouwens niet raar is gezien het percentage indianen in de VS).
Dus je hoeft geen rekening te houden met een minderheidsgroep in de hele regering van Biden waarvan nu welgeteld één post (na 170 jaar) naar een indiaan gaat? :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:09:32 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198540021
quote:
82s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dus je hoeft geen rekening te houden met een minderheidsgroep in de hele regering van Biden nu waarvan welgeteld één post (na 170 jaar) naar een indiaan gaat? :')
Nogmaals, als die vrouw daar puur zit op basis van de beste competenties en vaardigheden, is er niks aan de hand.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198540036
Het is eerder opmerkelijk dat er niet eerder een native American zo'n hoge functie heeft bekleed in de regering, maar das slechts mijn kijk.

Schijnbaar komt dat omdat 'er toch niet zoveel meer zijn'.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198540049
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nogmaals, als die vrouw daar puur zit op basis van de beste competenties en vaardigheden, is er niks aan de hand.
Ze zit er natuurlijk voor beide. Het werd hoog tijd dat de oorspronkelijke bevolking ook eens zo'n positie krijgt en zij is niet alleen geschikt voor de positie, ze is ook gewoon door de Senaat goedgekeurd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198540056
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet herinneren.
Ik zag net toevallig die tweet van Kijkertje en vond het opmerkelijk dat er nu een indiaan zit. Het lijkt even alsof het allemaal zo inclusive mogelijk moet zijn.

"Hey, een indiaan hebben we nog nooit gehad. Die trekken we even voor".
Raar dat je onder Trump hier niet kwam beweren: "Oh, die zal de positie wel hebben omdat het een blanke man was". Ik had bij velen in ieder geval niet de indruk dat die verkozen waren op hun kwaliteiten (al vermoed ik eerder op basis van vriendjespolitiek en bereid zijn corrupt te handelen voor Trump.)
pi_198540141
Merrick Garland heeft zijn benoeming natuurlijk ook alleen maar te danken aan het feit dat hij een oudere witte man is. Die kunnen een zetje wel gebruiken tegenwoordig. Nu maar hopen dat hij ook een beetje gekwalificeerd is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198540171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Barbusse het volgende:
Merrick Garland heeft zijn benoeming natuurlijk ook alleen maar te danken aan het feit dat hij een oudere witte man is. Die kunnen een zetje wel gebruiken tegenwoordig. Nu maar hopen dat hij ook een beetje gekwalificeerd is.
_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198540211
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O-
"I AM JUST ASKING QUESTIONS!"
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:03:03 #114
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198540912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Barbusse het volgende:
Merrick Garland heeft zijn benoeming natuurlijk ook alleen maar te danken aan het feit dat hij een oudere witte man is. Die kunnen een zetje wel gebruiken tegenwoordig. Nu maar hopen dat hij ook een beetje gekwalificeerd is.
Het sneue is dat dat meer waarheid bevat dan andersom.
pi_198541017
En voor de tweede keer kreeg Trump dus hulp van zijn vriendje in Rusland volgens een nieuw rapport van de
National Intelligence Council:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198541192
Putin is niet Trumps vriendje, Trump is Putins pion. Misschien kortstondig gepromoveerd tot dame, maar schakers offeren elk stuk om hun koning (zichzelf) in een gunstiger positie te manoevreren.
Putin kan schaken, Trump heeft geen idee hoe de paarden lopen.
pi_198541386
Samenvatting:

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198541462
Met dank aan Trump die zichzelf wel (stiekem) liet vaccineren:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:50:57 #119
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_198541463
De eerste persco is ook aangekondigd, 25 maart. Verwachting is dat er sancties worden aangekondigd tegen de landen die zich hebben gemengd in de verkiezingen. Lijkt me sterk, want dan doe je de persco wel eerder.

Maar goed, wat users hoeven binnenkort niet meer tevergeefs te zoeken op youtube.
pi_198541493
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:50 schreef Tweek het volgende:
De eerste persco is ook aangekondigd, 25 maart. Verwachting is dat er sancties worden aangekondigd tegen de landen die zich hebben gemengd in de verkiezingen. Lijkt me sterk, want dan doe je de persco wel eerder.

Maar goed, wat users hoeven binnenkort niet meer tevergeefs te zoeken op youtube.
Ja zag het maar ik vermoed dat ze daarna blijven zaniken dat hij te weinig persco's doet :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:01:27 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_198541513
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja zag het maar ik vermoed dat ze daarna blijven zaniken dat hij te weinig persco's doet :')

[ twitter ]
Ach ja dat blijf je houden. Al zullen ze het eerst een paar weken over ze versprekingen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tweek op 17-03-2021 00:10:22 ]
pi_198541533
Menendez over de uitlatingen van Ron Johnson:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198541612
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:50 schreef Kijkertje het volgende:
Met dank aan Trump die zichzelf wel (stiekem) liet vaccineren:

[ twitter ]
Oh en blijkbaar is Trump's personeel ook gevaccineerd terwijl ze nog helemaal niet aan de beurt waren:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198541669
Ah Trump hangt weer eens aan de telefoon bij Fox News. Niks veranderd :')

Draadje bij Aaron Rupar:

twitter


En de Republikeinen komen met de volgende uitgekauwde leugen. Zou dat nou nog steeds werken bij het domvolk?

twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2021 00:53:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198541801
Wat een vermoeiende leugenaars met domme verzinsels zijn de Reps toch.
Zit er geen greintje gezond verstand bij die lui?
pi_198541960
Uit een interview met Biden bij ABC:

Voor hervorming filibuster:

twitter


Cuomo moet opstappen:

twitter


Roept migranten op niet naar de VS te komen:

twitter


[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 17-03-2021 03:14:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198542527
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:37 schreef Kijkertje het volgende:

En de Republikeinen komen met de volgende uitgekauwde leugen. Zou dat nou nog steeds werken bij het domvolk?

[ twitter ]
Zolang de republikeinen de bestorming van het capitool niet eens als terroristische daad willen zien vraag ik me af wat voor soort terroristen dan uit zuid Amerika moeten komen en wat hun intenties zouden zijn. :D
  Overall beste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 08:30:02 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198543262
Benieuwd of de schutter in Atlanta probeerde het aantal chinavirusverspreiders te verminderen.
Zou me niet verbazen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198545348
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 01:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een vermoeiende leugenaars met domme verzinsels zijn de Reps toch.
Zit er geen greintje gezond verstand bij die lui?
Nee, want de GOP zit op nationaal niveau met zichzelf in de knoop. Alle leugens leiden juist de aandacht af van de aangenomen relief Bill en terwijl men zich druk blijft maken over cancel culture en border security hebben de republikeinse staten en kiezers die hun check gaan krijgen geen problemen met de centen die hun kant opkomen. Centen die blijkbaar uit een oorlogskas komen die nog door Mnuchin was aangelegd om in de tweede term te gebruiken. Het blijft fascinerend hoe het oude regime het nieuwe blijft "helpen"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:07:24 #130
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198546194
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:37 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Trump hangt weer eens aan de telefoon bij Fox News. Niks veranderd :')

Draadje bij Aaron Rupar:

[ twitter ]

En de Republikeinen komen met de volgende uitgekauwde leugen. Zou dat nou nog steeds werken bij het domvolk?

[ twitter ]
Het is wat ze WILLEN horen, dus ja; het werkt.
Op het scherp van de snede.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 12:19:38 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198546381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nogmaals, als die vrouw daar puur zit op basis van de beste competenties en vaardigheden, is er niks aan de hand.
Hoe is dat relevant, eigenlijk? Ze is benoemd en haar benoeming is door de Senaat goedgekeurt, het zal best mogelijk zijn dat er iemand in de VS rondloopt die meer competenties en vaardigheden heeft maar dat is irrelevant, dat is geen maatstaf voor een benoeming als minister.

De lat ligt laag in de VS, he? Paardenfokker zijn was genoeg kwalificatie om directeur van de FEMA te worden onder GW Bush tenslotte.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198546905
Nou, de Biden bucks zijn binnen. Een stuk sneller dan verwacht. En de leeftijd voor vaccinaties gaat ook een stuk vlotter naar beneden van verwacht in Indiana, dus dat gaat ook lekker.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:46:00 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_198547646
Moet bijzonder zijn om een functionerende overheid te ervaren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:31:54 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198548222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zolang de republikeinen de bestorming van het capitool niet eens als terroristische daad willen zien vraag ik me af wat voor soort terroristen dan uit zuid Amerika moeten komen en wat hun intenties zouden zijn. :D
Dat moet dan echt buitensporig zijn, als ze de intenties van q-anon willen overtreffen. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:33:10 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198548240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:07 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Het is wat ze WILLEN horen, dus ja; het werkt.
helaas. En als je dit maar vaak genoeg repeteert, dan zit het gebakken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:35:32 #136
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198548268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:56 schreef OMG het volgende:
Nou, de Biden bucks zijn binnen. Een stuk sneller dan verwacht. En de leeftijd voor vaccinaties gaat ook een stuk vlotter naar beneden van verwacht in Indiana, dus dat gaat ook lekker.
Eigenlijk zou dit op moeten gaan voor de hele wereld, maar blijkbaar hebben angelsaxische landen de voorkeur om de pandemie te ontlopen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 14:54:21 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198548515
twitter


Zo zo, die vorige had zo'n antwoord nooit durven of mogen geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 16:13:54 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198549658
twitter


Bring it on.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 16:51:41 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198550267
twitter


Logisch, als je een rotdag hebt schiet je gewoon acht mensen dood.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198550601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Bring it on.
Qua timing vast geen toeval met Biden die aangaf een hervorming terug naar een sprekende filibuster wel te willen, waar Manchin al iets eerder aangaf daar wel een mogelijkheid voor te zien.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:44:20 #141
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198551040
Bid
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:54 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zo zo, die vorige had zo'n antwoord nooit durven of mogen geven.
Biden zit dan ook niet zo diep in de zak van Putin
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:47:08 #142
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198551091
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Qua timing vast geen toeval met Biden die aangaf een hervorming terug naar een sprekende filibuster wel te willen, waar Manchin al iets eerder aangaf daar wel een mogelijkheid voor te zien.
Allicht wil hij dit, zolang het maar gaat over het onderwerp en niet over de grieven van een voormalige president, iets wat de republikeinen graag willen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:54:17 #143
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198551237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:46 schreef speknek het volgende:
Moet bijzonder zijn om een functionerende overheid te ervaren.
Geen cancel culture maar een culture shock :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 19:25:30 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198553042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat moet dan echt buitensporig zijn, als ze de intenties van q-anon willen overtreffen. -O-
Erger nog, die willen werken en een bestaan opbouwen. Dat is pas terreur.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:34:33 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_198553232
Mag je nou ook al geen kritiek op de Amerikaanse maatschappij meer hebben :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:36:14 #146
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198553272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Erger nog, die willen werken en een bestaan opbouwen. Dat is pas terreur.
Het idee. In de VS willen ze geld bij elkaar bluffen of gokken. Werken, bah!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198554253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Erger nog, die willen werken en een bestaan opbouwen. Dat is pas terreur.
Kunnen ze ook gewoon in Mexico doen ^O^
pi_198563472
Warnock's maiden speech in de Senaat:

twitter


Hij kreeg een staande ovatie en terecht ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2021 05:36:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198563502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:44 schreef klappernootopreis het volgende:
Bid
[..]

Biden zit dan ook niet zo diep in de zak van Putin
Actie reactie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: nrc.
pi_198565603
Een collega-leider een "zielloze moordenaar" noemen is overigens wel iets dat je eerder van een Trump verwacht. Hier verliest Biden punten. Hij had het ook heel zakelijk kunnen houden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 10:33:44 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198566839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:09 schreef Knipoogje het volgende:
Een collega-leider een "zielloze moordenaar" noemen is overigens wel iets dat je eerder van een Trump verwacht. Hier verliest Biden punten. Hij had het ook heel zakelijk kunnen houden.
Nou ja, in Putins geval is dat een feitelijke vaststelling en dus zakelijk ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 maart 2021 @ 10:49:30 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198567098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:09 schreef Knipoogje het volgende:
Een collega-leider een "zielloze moordenaar" noemen is overigens wel iets dat je eerder van een Trump verwacht. Hier verliest Biden punten. Hij had het ook heel zakelijk kunnen houden.
Biden heeft gewoon gelijk. Even duidelijk zijn tegen Poetin (en zijn mennekes bij de GOP) dat het feestje voorbij is. Anders gaat hij weer geintjes flikken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198567174
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 02:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Actie reactie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: nrc.
Dat ontkennen van Rusland is altijd zo mooi.
Al zou het mij ook weer niet verbazen dat Putin niet op de hoogte is van alles wat de veiliheidsdiensten uitspoken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 10:57:05 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198567225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat ontkennen van Rusland is altijd zo mooi.
Al zou het mij ook weer niet verbazen dat Putin niet op de hoogte is van alles wat de veiliheidsdiensten uitspoken.
Nee, dat zou mij hogelijk verbazen, als ex-KGB'er weet Putin precies hoe gevaarlijk de veiligheidsdiensten zijn voor hem en die zal hij ongetwijfeld kort houden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198567256
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, dat zou mij hogelijk verbazen, als ex-KGB'er weet Putin precies hoe gevaarlijk de veiligheidsdiensten zijn voor hem en die zal hij ongetwijfeld kort houden.
Ja en nee je hebt daar veel onderbaasjes die af en toe wat aanrotzooien en prive problemen oplossen.
Zolang het binnen de kaders blijft doe Putin weinig.
Zie bv die mafkees in Tsjetsjenië
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 11:00:18 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198567287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja en nee je hebt daar veel onderbaasjes die af en toe wat aanrotzooien en prive problemen oplossen.
Zolang het binnen de kaders blijft doe Putin weinig.
Zie bv die mafkees in Tsjetsjenië
Ja, dat klopt wel maar het eerste criterium is natuurlijk of ze Putin getrouwe zijn en of ze Putin geen schade berokkenen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198567595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:09 schreef Knipoogje het volgende:
Een collega-leider een "zielloze moordenaar" noemen is overigens wel iets dat je eerder van een Trump verwacht. Hier verliest Biden punten. Hij had het ook heel zakelijk kunnen houden.
Misschien speelde zijn Iers temperament een beetje op. Ergste is dat hij het blijkbaar al als Obama's VP tegen hem zei en dat Putin blijkbaar rustig antwoord gaf: "we begrijpen elkaar"
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_198569025
Valt nog niet mee je sociaal op te stellen.
Een bank in Texas:


Als het al geplaatst was, of op de verkeerde plaats, sorry.
  donderdag 18 maart 2021 @ 12:50:28 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198569249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, in Putins geval is dat een feitelijke vaststelling en dus zakelijk ;)
Ik kan het daar alleen mee eens zijn. Framen is hier niet gepast.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:12:14 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_198569563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Logisch, als je een rotdag hebt schiet je gewoon acht mensen dood.
Het zal verder niemand verbazen dat de Sherrif (Jay Baker), die sympathiseerde met de rotdag die deze jongen had en als reden opvoerde dat hij zes buitenlanders en twee gasten doodschoot, het zelf ook niet zo op Aziaten lijkt te hebben.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198573084
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198573494
De FBI heeft video's vrijgegeven van de aanvallen op politieagenten op 6 januari. Onder Biden kan dat weer.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198573719
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen? McConnell begint alvast te dreigen als de Democraten de filibuster willen afschaffen:


twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198574280
Geheime dienst pakt gewapende man op bij ambtswoning van Amerikaanse vicepresident


https://www.bndestem.nl/b(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Verwarde man, hij bedoelde het niet zo ?
Psycho-sicko?
domestic terrorist?
extreemrechtse engerd ?
trumpaanhanger ?

Roept u maar
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:22:13 #165
80382 manny
30 is best veel
pi_198574301
Wat een rust.

Gewoon aan de slag.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_198574345
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Het zal verder niemand verbazen dat de Sherrif (Jay Baker), die sympathiseerde met de rotdag die deze jongen had en als reden opvoerde dat hij zes buitenlanders en twee gasten doodschoot, het zelf ook niet zo op Aziaten lijkt te hebben.

[ afbeelding ]
Wat is de wereld toch simpel als je alleen leeft op social media.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:21:21 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_198575328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat is de wereld toch simpel als je alleen leeft op social media.
Geen idee, je spreekt uit ervaring begrijp ik?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:24:23 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_198575384
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen? McConnell begint alvast te dreigen als de Democraten de filibuster willen afschaffen:


[ twitter ]
[ twitter ]
Mcconnell dreigt: als jullie de filibuster afschaffen dan zullen we precies hetzelfde doen als we altijd doen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:04:09 #169
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198579032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Geen idee, je spreekt uit ervaring begrijp ik?
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198579120
Toch vraag ik me af of ie bij "Massive hardening of the southern border" nu Mexico bedoelt, of de Mason Dixon line
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:09:00 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198579164
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:43 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Kijk dit is warpspeed.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:17:35 #172
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_198579405
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen? McConnell begint alvast te dreigen als de Democraten de filibuster willen afschaffen:


[ twitter ]
[ twitter ]
Die McConnell is werkelijk een verschrikkelijke vent. Geen knip voor de neus waard. Gecombineerd met nog meer van dat soort lui op belangrijke plekken en een democratisch systeem dat volkomen achterhaald is... Ik zie het somber in voor de VS de komende decennia.
pi_198579917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:17 schreef Aikara het volgende:

[..]

Die McConnell is werkelijk een verschrikkelijke vent. Geen knip voor de neus waard. Gecombineerd met nog meer van dat soort lui op belangrijke plekken en een democratisch systeem dat volkomen achterhaald is... Ik zie het somber in voor de VS de komende decennia.
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen. De Democraten willen zo snel mogelijk de Voting Rights Bill (H.R.1) door de Senaat loodsen ivm met de ruim 200 Republikeinse voorstellen die op staatsniveau het stemrecht juist gaan beperken. Daarbij gaat de filibuster dus een probleem worden maar met de toezegging van Manchin is er een kans dat deze hervormd wordt. Spannend! :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198580956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Geen idee, je spreekt uit ervaring begrijp ik?
Ja, zie dit topic bijvoorbeeld :D
pi_198581184
twitter

Wat gebeurt er eigenlijk met die 500. stuks wetsvoorstellen onder de vorige adminstratie, die McConnell wegschoffelde?
Wie weetz?
pi_198581281
twitter

Die durft.🤪
pi_198581915
Russen maakten dus gebruik van de useful idiots in de GOP om (mis)informatie door te spelen :')

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198582027
Bij de hearing over het geweld gericht op de Aziatische gemeenschap in de VS ten gevolge van Trump's retoriek ('China Virus!' 'Kung Flu!' 'Wuhan Virus!'):

twitter


Reactie van Grace Meng:


quote:
"Our community is bleeding. We are in pain. And for the last year, we've been screaming out for help,"

"Your president and your party and your colleagues can talk about issues with any other country you want, but you don't have to do it by putting a bullseye on the back of Asian Americans across this country, on our grandparents, on our kids," U.S. Rep. Grace Meng, a New York Democrat, said to Roy, while accusing him of veering wildly off the topic of violence against Asian Americans.
En Ted Lieu:


quote:
"You can say racist, stupid stuff if you want, but I'm asking you to please stop using racist terms like 'Kung flu' or 'Wuhan virus' or other ethnic identifiers in describing this virus," Representative Ted Lieu, Democrat of California, told Representative Chip Roy, Republican of Texas. "I am not a virus. And when you say things like that, it hurts the Asian-American community. Whatever political points you think you're scoring by using ethnic identifiers in describing this virus, you're harming Americans who happen to be of Asian descent."


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 19-03-2021 04:30:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198582758
quote:
86s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 04:22 schreef Kijkertje het volgende:
Bij de hearing over het geweld gericht op de Aziatische gemeenschap in de VS ten gevolge van Trump's retoriek ('China Virus!' 'Kung Flu!' 'Wuhan Virus!'):

[ twitter ]

Reactie van Grace Meng:

[..]

En Ted Lieu:

[..]

Het is dan ook het Chinavirus en komt niet van het biermerk Corona. Maar ja, voor China passen we het natuurlijk aan. :')
pi_198583047
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is dan ook het Chinavirus en komt niet van het biermerk Corona. Maar ja, voor China passen we het natuurlijk aan. :')
Corona is een virussoort. Vandaar de naam coronavirus

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 19-03-2021 10:40:04 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198583221
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Het is dan ook het Chinavirus en komt niet van het biermerk Corona. Maar ja, voor China passen we het natuurlijk aan. :')
Wacht even. waarom dacht je dat corona, corona genoemd is?
pi_198583240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Corona is een virussoort. Vandaar de naam coronavirus, flapdrol.
Als trump dit virus het shit virus genaamd had, dan hadden zijn makkelijk beïnvloedbaar volgelingen dit herhaalt. Zoals echt devote sekte leden doen moet het verhaal in leven gehouden worden. :D

Eens even wachten wat voor zure commentaren er weer vanuit de mensenlievende republikeinen gaan komen over de naturalisatie van de illegale (semi slaven) arbeiders.
pi_198583283
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wacht even. waarom dacht je dat corona, corona genoemd is?
Wuhanvirus of Chinavirus daarna werd Xi boos dus werd het corona.
pi_198583380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:21 schreef Nober het volgende:

[..]

Wuhanvirus of Chinavirus daarna werd Xi boos dus werd het corona.
En dit is dan gebeurd zo eind 2019 ofzo? Of wanneer?
pi_198583495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:37 schreef Nober het volgende:


Ja, niet om het een of ander hoor, maar:



Je hebt vaak dat iets eerst onder meerdere namen voorkomt in de pers, wat nogal een veel onafhankelijk van elkaar opererende mensen zijn, en er dan eentje wint. Maar jij denkt dus dat Trouw het anders is gaan noemen in hun headlines, omdat Xi boos werd?

[ Bericht 9% gewijzigd door Tijger_m op 19-03-2021 10:40:43 ]
pi_198583566
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, niet om het een of ander hoor, maar:

[ afbeelding ]
Dus ergens in februari of maart 2020 zal Xi wel orde op zaken hebben gesteld en mocht wuhanvirus en chinavirus niet meer.
pi_198583625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus ergens in februari of maart 2020 zal Xi wel orde op zaken hebben gesteld en mocht wuhanvirus en chinavirus niet meer.

https://nos.nl/artikel/23(...)us-te-voorkomen.html


https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-europa-china-wuhan

Weet je zeker dat dit dan niet al in januari was?

Hoe werkt het eigenlijk. Xi werd boos, en hoe ging het toen verder dat de NOS, RTL en Trouw vooral de term coronavirus zijn gaan gebruiken?
pi_198583686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:49 schreef SnertMetChoco het volgende:


Hoe werkt het eigenlijk. Xi werd boos, en hoe ging het toen verder dat de NOS, RTL en Trouw vooral de term coronavirus zijn gaan gebruiken?
Die hebben allemaal een gratis rijsttafel aangeboden gekregen door xi om hun benaming wetenschappelijk uniform te krijgen heb je de berichten gemist? Ik ook. :D
pi_198583697
De Amerikaanse media berichten al maanden over de 'UK variant'. Dus dat zal ook wel zorgen voor een golf van geweld tegen Engelse mensen in de VS. Zo werkt het immers.
pi_198583813
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:54 schreef MoreDakka het volgende:
De Amerikaanse media berichten al maanden over de 'UK variant'. Dus dat zal ook wel zorgen voor een golf van geweld tegen Engelse mensen in de VS. Zo werkt het immers.
Je mist nog wat andere varianten waar ze het ook over hebben. Maar al deze varianten blijven een corona virus en geen totaal china virus. Dat republikeinen weinig van wetenschap begrijpen blijven we zien op deze manier. :D
pi_198583852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)us-te-voorkomen.html

[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-europa-china-wuhan

Weet je zeker dat dit dan niet al in januari was?

Hoe werkt het eigenlijk. Xi werd boos, en hoe ging het toen verder dat de NOS, RTL en Trouw vooral de term coronavirus zijn gaan gebruiken?
Via de WHO.

pi_198583855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je mist nog wat andere varianten waar ze het ook over hebben. Maar al deze varianten blijven een corona virus en geen totaal china virus. Dat republikeinen weinig van wetenschap begrijpen blijven we zien op deze manier. :D
Dat klopt, maar het belachelijke idee dat alleen maar omdat Trump dom is een reden zou zijn om het beestje niet bij de naam te noemen moet de prullenbak in.
pi_198583869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je mist nog wat andere varianten waar ze het ook over hebben. Maar al deze varianten blijven een corona virus en geen totaal china virus. Dat republikeinen weinig van wetenschap begrijpen blijven we zien op deze manier. :D
Nou ja, Mexicaanse griep was ook niet "heel Mexico" ofzo, dus hoe het in de volksmond genoemd wordt kun je je kennelijk wel wat onnauwkeurigheid mee permitteren.

Zoals ik me herinner wilden de Republikeinen c.q. Trump alleen doen alsof vanuit politieke correctheid het Coronavirus genoemd is geworden in plaats van China-virus of Wuhan-virus. waarmee een culture war gestart is, want dat is waar de achterban van de partij nogal enthousiast van wordt.
pi_198583901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Zoals ik me herinner wilden de Republikeinen c.q. Trump alleen doen alsof vanuit politieke correctheid het Coronavirus genoemd is geworden in plaats van China-virus of Wuhan-virus. waarmee een culture war gestart is, want dat is waar de achterban van de partij nogal enthousiast van wordt.
Dat is gedeeltelijk waar. Trump provoceert met opzet, Democraten reageren met overdreven politieke correctheid. Dat is niet de enige reden dat 'coronavirus' de meest gebruikte term is maar het is wel de reden dat Wuhan-virus niet meer mag.

Die domme taalspelletjes blijven tijdverspilling.
pi_198583919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:07 schreef Nober het volgende:

[..]

Via de WHO.

[ afbeelding ]
Ok, best plausibel dat media dat advies van de WHO volgen. Echter heeft de WHO dus in 2015 een richtlijn opgesteld waarin geadviseerd werd om onder andere geen locaties te gebruiken en adviseerde in overeenstemming met die richtlijn "nieuw coronavirus", waar het nooit "China-virus" of "Wuhan-virus" had kunnen adviseren vanwege die richtlijn.

Wat heeft Xi's boosheid dan te maken met dit besluit van de WHO in januari 2020?

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 19-03-2021 10:23:56 ]
pi_198583966
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het belachelijke idee dat alleen maar omdat Trump dom is een reden zou zijn om het beestje niet bij de naam te noemen moet de prullenbak in.
Trump is niet de slimste, maar wel erg sluw, anders zou hij niet blijven weggekomen zijn met zoveel onzin te verspreiden. :D

Hij (of zijn media team) begrijpt heel goed hoe propaganda werkt en door maar onzin te blijven herhalen op zijn favoriete kanalen nemen de mensen die in die fabetjesfuik vastzitten dit voor de absolute waarheid aan. Zoals hij nu nog steeds blijft herhalen dat de verkiezingen gestolen zijn. :')
pi_198584075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Dus ergens in februari of maart 2020 zal Xi wel orde op zaken hebben gesteld en mocht wuhanvirus en chinavirus niet meer.
In 2017 hebben ze bij Asterix ook speciaal voor Xi de naam van de anonieme wagenrenner aangepast. In januari 2017 heette hoj nog de Chinees. https://nl.metrotime.be/2(...)-de-corona-epidemie/
pi_198584180
In mijn geheugen werd het al vroeg coronavirus genoemd, daarna werd ook Wuhanvirus gebruikt om onderscheid te maken tussen andere coronavirussen. Maar uiteindelijk is dat niet blijven hangen en blijven mensen corona gebruiken. Chinavirus ken ik alleen van Trump en de stakkers die hem napraten.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 10:41:43 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198584214
Dit topic gaat over AMV, niet China.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 10:43:31 #200
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198584236
4 jaar later blijken sealed indictments een echt ding te zijn ;) :

quote:
U.S. moves to unseal new indictment of Proud Boys leaders from four states in Jan. 6 Capitol breach

U.S. prosecutors have indicted Proud Boys leaders from four states in the Jan. 6 Capitol riot, arresting two newly named defendants, Zach Rehl of Pennsylvania and Charles Donohoe of North Carolina, U.S. prosecutors said Thursday.

In a court filing, prosecutors moved to unseal a superseding indictment returned by a federal grand jury in Washington charging Rehl, 35, a former Marine and president of the group’s chapter in Philadelphia, and Donahoe, 33, of Winston-Salem, N.C.

The indictment also listed previously charged Ethan Nordean, 30, of the Seattle area and Joseph Biggs, 37, of Ormond Beach, Fla. Prosecutors asked for the unsealing after Rehl and Donohoe were taken into custody, but the new charges were not immediately made public by a federal court.

https://www.washingtonpos(...)213caa38e_story.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198584559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:17 schreef Basp1 het volgende:

Eens even wachten wat voor zure commentaren er weer vanuit de mensenlievende republikeinen gaan komen over de naturalisatie van de illegale (semi slaven) arbeiders.
Die door voornamelijk republikeins stemmende boeren in de rooie rural counties worden ingehuurd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198584727
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Die door voornamelijk republikeins stemmende boeren in de rooie rural counties worden ingehuurd.
Ik vind dat zo vreemd dat veel van de conservatieven over de hele wereld vinden dat illegale immigranten uitgezet moeten worden, maar van de andere kant heel dankbaar gebruik maken van de mogelijkheden om deze groep mensen maar te kunnen uitbuiten. Deze conservatieven zeggen dan vaak tegen progresieven "practice wat you preach" maar zouden eens in de spiegel moeten kijken en zelf daaraan moeten gaan doen. :D
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:20:46 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198584840
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wacht even. waarom dacht je dat corona, corona genoemd is?
Ik moest vorige week even met mijn kat naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse vaccinatie. Ik heb daar een boekje voor. Al sinds 2007. En in dat boekje staat een opsomming van virussen waarvoor katten worden behandeld. Onder andere hartworm, niesziekte wat infectieziektes en corona, wat een gangbare naam is in de virus wereld. En is al langer bekend.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:27:21 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198584973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vind dat zo vreemd dat veel van de conservatieven over de hele wereld vinden dat illegale immigranten uitgezet moeten worden, maar van de andere kant heel dankbaar gebruik maken van de mogelijkheden om deze groep mensen maar te kunnen uitbuiten. Deze conservatieven zeggen dan vaak tegen progresieven "practice wat you preach" maar zouden eens in de spiegel moeten kijken en zelf daaraan moeten gaan doen. :D
Virtue signaling noemen ze dit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198587896
https://www.washingtonpos(...)s-rodriguez-election

Kijk, zó steel je een senaatszetel. Sluwe republikeinen en slapende democraten. Easy peasy.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_198589309
In het kader van de onderzoeken naar Trump's financien:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:31:48 #207
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_198589481
Ik snap die hele obsessie van de Trump cultus niet zo om het perse Chinavirus te willen noemen ipv COVID of Coronavirus. Wat maakt het uit als het tegelijk toch een nepvirus is?

Aan de ene kant is het een nepvirus en stelt het niks voor, maar aan de andere kant is het heel belangrijk om het Chinavirus te noemen. Ok.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:54:16 #208
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198589792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:31 schreef Jabberwocky het volgende:
om het perse Chinavirus te willen noemen
Komt toch uit China?
En erg vriendelijk is China overigens niet. We horen dat land te beschouwen als een vijand.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:56:17 #209
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_198589821
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Komt toch uit China?
En erg vriendelijk is China overigens niet. We horen dat land te beschouwen als een vijand.
Je laat nu voor het gemak wel het punt dat ik maak weg uit het citaat.

Je ziet mij overigens niet beweren dat we niet op moeten passen voor China, ik snap alleen die obsessie met de term voor een virus (dat door een groot deel van dezelfde groep wordt ontkend als een serieus virus) niet zo. Beetje net als moeilijk gaan doen over Dr Seuss. Als je echt zo bang bent voor China zijn er betere manieren om dat aan te kaarten dan te hameren op een naam voor een virus dat in deze fase van de pandemie echt niet meer gaat aanslaan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:04:09 #210
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198589953
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ twitter ]
Muhhh mEdiAaAaaaaa. Kunnen die commentatoren nooit iets zeggen zonder het te hebben over "de media" alsof het een monoliet is?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:08:27 #212
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198589965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

Muhhh mEdiAaAaaaaa. Kunnen die commentatoren nooit iets zeggen zonder het te hebben over "de media" alsof het een monoliet is?
Dat interesseert me verder niet zo.
pi_198590002
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat interesseert me verder niet zo.
De belangrijkste boodschap van dit Twitter account met deze tweet is kennelijk niet "de president gaat op zijn snufferd", maar "muhhh meediaaa".
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:13:37 #214
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198590010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
De belangrijkste boodschap van dit Twitter account is kennelijk niet "de president gaat op zijn snufferd", maar "muhhh meediaaa".
Neem ff contact met hem op ofzo.

Hier heb je een andere:
twitter

Kun je wat minder de bozewitteman uithangen.
pi_198590141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Neem ff contact met hem op ofzo.

Hier heb je een andere:
[ twitter ]
Kun je wat minder de bozewitteman uithangen.
Nou echt boeiend nieuws hoor! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:32:25 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198590226
quote:
81s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Nou echt boeiend nieuws hoor! :')
Correct, net zo min als dat het toen was.

Maar wat destijds goed genoeg voor Fok! was zal nu ook wel goed genoeg zijn voor Fok! toch?
pi_198590276
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct, net zo min als dat het toen was.

Maar wat destijds goed genoeg voor Fok! was zal nu ook wel goed genoeg zijn voor Fok! toch?
Ja dat was op zich ook niet nieuwswaardig ware het niet dat Trump al tijden bezig was Biden af te schilderen als een seniele oude man die op sterven na dood was. Dan moet je het niet gek vinden dat zijn eigen gehannes op die helling aandacht krijgt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:45:12 #218
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198590339
quote:
81s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou echt boeiend nieuws hoor! :')
Die trappen zijn verraderlijk, ze hebben geen natuurlijke optredes je gaat hoe dan ook een keer onderuit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 17:55:02 #219
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198590435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct, net zo min als dat het toen was.

Maar wat destijds goed genoeg voor Fok! was zal nu ook wel goed genoeg zijn voor Fok! toch?
Trump is inmiddels vervangen door een wel capabele leider. Get over it.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:07:35 #220
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_198590619
Als iemand een keer onderuit gaat op de trap maakt ook niet zo veel uit verder. Pence is ook een keer op z'n bek gegaan op die trap en daar kraaide ook geen haan naar. Bij Trump is het alleen grappig omdat hij zelf altijd ieder dingetje aangrijpt om de tegenstander als zwak of seniel af te schilderen, dus als hij dan zelf zoiets doet dan krijgt het aandacht. Heeft hij aan zichzelf te danken.

Hoewel Biden oud genoeg is dat ik van zo'n val als z'n staff wel nerveus zou worden verder. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:19:21 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:15:35 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198591662
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ twitter ]
https://www.ad.nl/video/j(...)ir-force-one~p204615

Overal lees ik het terug. Blijkbaar speelt men graag Calimero.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:23:09 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198591789
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Komt toch uit China?
En erg vriendelijk is China overigens niet. We horen dat land te beschouwen als een vijand.
we? Wie zegt dat jij bij ons hoort? En dat jij mag bepalen wie onze vijanden zijn?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 19:33:26 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198592003
Zo kan hij wel weer, laat het op de man spelen nu maar gewoon achterwege.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198592221
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat boeit mij die Trump nou. :')
Even tussendoor, ik moet iedere keer lachen om je avatar @AchJa Aint half hot mum was een geweldige serie dankzij Gunnery Sergeant Major Williams
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:50:41 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198592424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

we? Wie zegt dat jij bij ons hoort? En dat jij mag bepalen wie onze vijanden zijn?
Ja "we".
Het westen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 20:10:33 #227
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198592832
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja "we".
Het westen.
Het Westen mag dat best maar het Westen gaat dat niet doen. En ik denk dat jij wel snapt waarom dat niet gebeurt.

Maar Biden is bepaald niet vriendelijk te noemen tegenover China, wel geciviliseerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198593426
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het Westen mag dat best maar het Westen gaat dat niet doen. En ik denk dat jij wel snapt waarom dat niet gebeurt.

Maar Biden is bepaald niet vriendelijk te noemen tegenover China, wel geciviliseerd.
Voor het ongeciviliseerde laat ie Blinken van de riem, zoals Pompeo voor Trump
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 20:44:03 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198593497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:40 schreef Sabata het volgende:

[..]

Voor het ongeciviliseerde laat ie Blinken van de riem, zoals Pompeo voor Trump
Nee, dat zie ik niet zo, de VS heeft een duidelijk hardere houding tegenover China (had Obama al, daar was TPP voor opgesteld, als wapen tegen China) maar de echte vraag is of wij in Europa daar in mee moeten gaan.

De VS heeft een zeer groot geopolitiek belang in de Pacifische Oceaan wat zij toch wel als hun achter dan wel voortuin zien, Europa niet, dus of het Westen als geheel dezelfde koers moet volgen is toch wel een issue.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:54:26 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198597097
In de VS worden Aziaten op straat aangevallen. Het hele vijandbeeld is door retoriek in de bekrompen geesten van minder goocheme Amerikanen geprent de afgelopen 4 jaren. Biden laat China horen dat hun politieke repressie niet door de beugel kan. Dat deed hij dus zelf, en hij heeft geen Minions nodig die zijn standpunten op de straathoek denken te moeten verdedigen. En hier hebben we ook geen Minions nodig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198597763
Typisch weer:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198597775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:54 schreef klappernootopreis het volgende:
In de VS worden Aziaten op straat aangevallen.
Dat gebeurt iedereen. Alleen gingen een paar filmpjes viral op social media van zwarten die oude Aziatische knarren aanvielen en nu is het ineens een nationaal probleem.
pi_198597806
Nee dat gebeurt niet iedereen:

quote:
An analysis of police department statistics has revealed that the United States experienced a significant hike in anti-Asian hate crimes last year across major cities.

The analysis released by the Center for the Study of Hate and Extremism at California State University, San Bernardino, this month examined hate crimes in 16 of America’s largest cities. It revealed that while such crimes in 2020 decreased overall by 7 percent, those targeting Asian people rose by nearly 150 percent.

Karthick Ramakrishnan, founder and director of demographic data and policy research nonprofit AAPI Data, told NBC Asian America that while the uptick cannot be entirely attributed to the Trump administration’s incendiary, racist rhetoric about the coronavirus, he believes former President Donald Trump’s wielding of the fact that the virus originated in China and repeated elevation of the “China virus” rhetoric did play a part in fostering hate.

Bron
Waarom zou er anders een hearing in het Congres over gehouden worden. Er wordt al maanden om hulp gevraagd vanuit die gemeenschap zoals iedereen in de artikelen/ filmpjes in de geposte tweets had kunnen lezen/ horen

Maar ja twitter is STOM! :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2021 02:17:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198597890
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 02:07 schreef Kijkertje het volgende:
Nee dat gebeurt niet iedereen:

Een stijging van 49 naar 122 in gerapporteerde gevallen. Grotendeels verklaard door een stijging van 833% in New York (van 3 naar 28). Nou nou, wat een golf van geweld zeg.

quote:
Waarom zou er anders een hearing in het Congres over gehouden worden. Er wordt al maanden om hulp gevraagd vanuit die gemeenschap zoals iedereen in de artikelen/ filmpjes in de geposte tweets had kunnen lezen/ horen
Meen je dat serieus? :D Congress houdt hearings over de meest debiele dingen, bijna altijd gevoed door mediahype. De Republikeinen deden dat constant en werden daar keihard voor uitgelachen (terecht). Waarom denk je dat die lui het zo lang over Dr Seuss hebben? Omdat dat soort dingen op dat moment rondgaan op twitter aan de rechtse kant.

En zo is er nu een mythe ontstaan over anti-Aziatisch geweld omdat er een paar filmpjes van opduiken op twitter. En natuurlijk omdat er dan een simpel verhaaltje van gemaakt kan worden: 'Dit gebeurt omdat Trump het steeds China-virus noemt'.
pi_198597948
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 02:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Een stijging van 49 naar 122 in gerapporteerde gevallen. Grotendeels verklaard door een stijging van 833% in New York (van 3 naar 28). Nou nou, wat een golf van geweld zeg.
Maar het gebeurde toch iedereen beweerde je net :? De cijfers wijzen dat niet uit ongeacht het aantal. Als je het nieuws een beetje volgt zou je gelezen hebben dat mensen bang zijn in die gemeenschap, vooral vrouwen en ouderen.
quote:
Meen je dat serieus? :D Congress houdt hearings over de meest debiele dingen, bijna altijd gevoed door mediahype. De Republikeinen deden dat constant en werden daar keihard voor uitgelachen (terecht). Waarom denk je dat die lui het zo lang over Dr Seuss hebben? Omdat dat soort dingen op dat moment rondgaan op twitter aan de rechtse kant.

En zo is er nu een mythe ontstaan over anti-Aziatisch geweld omdat er een paar filmpjes van opduiken op twitter. En natuurlijk omdat er dan een simpel verhaaltje van gemaakt kan worden: 'Dit gebeurt omdat Trump het steeds China-virus noemt'.
Ja zo werkt dat in de VS. Als er reden is om je zorgen te maken over het specifieke targeten van de Aziatische gemeenschap houden ze een hearing daarover om zich te informeren. Dat jij dat debiel vindt staat je vrij natuurlijk, het is een iig een manier waardoor er maatschappelijke problemen publiekelijk te volgen zijn.

Er staat ook helemaal niet dat Trump daar volledig verantwoordelijk voor is, wel dat hij ertoe bijgedragen heeft en terecht. Words matter! en zeker die van een president.

Wat Dr. Seuss betreft: de beste man werd helemaal niet gecanceled en al zeker niet door Biden/ de Democraten. Een paar deeltjes met racistische inhoud worden niet meer herdrukt. Prima dat je je ergens druk over maakt maar dan moet het natuurlijk wel kloppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2021 02:57:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198597997
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 02:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar het gebeurde toch iedereen beweerde je net :? De cijfers wijzen dat niet uit ongeacht het aantal.
Klopt, de cijfers wijzen helemaal niets uit. Het is geen maatschappelijk probleem, het is net als Seuss overdreven en opgeklopt, grotendeels gebaseerd op een vergrootglas op één incident.

quote:
Prima dat je je ergens druk over maakt maar dan moet het natuurlijk wel kloppen.
De ironie _O-
pi_198598014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 03:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Klopt, de cijfers wijzen helemaal niets uit. Het is geen maatschappelijk probleem, het is net als Seuss overdreven en opgeklopt, grotendeels gebaseerd op een vergrootglas op één incident.
[..]

De ironie _O-
Eén incident :? Nee niet één incident en al helemaal niet het laatste incident in Atlanta als je dat bedoelt want de hearing was daarvoor al gepland. Dat incident kwam er nog eens bij. Dat het aantal incidenten zich vnl voordoen in de grote steden will niet zeggen dat het geen maatschappelijk probleem is, alleen maar dat daar zich de grootste concentraties Aziaten bevinden. Mss toch maar eens wat artikelen lezen of zo? Dan weet je beter waar het over gaat.

Voorbeeldje van 3 weken geleden dat er in NY al maatregelen genomen werden:

New York City Police Mobilize Against Rise in Hate Crimes Targeting Asians

NYPD officers are increasing patrols and investigations, as hate crimes against Asian-Americans have risen sharply during the pandemic

Overigens is het altijd moeilijk aan te tonen dat het om een hate crime gaat, de dader kan dat immers gewoon ontkennen en veroordelingen op grond daarvan zijn dan ook zeldzaam. Wel vreemd dan dat de stijging in het aantal incidenten 'toevallig' altijd Aziaten betreft en er geen stijging is onder andere minderheden.

Bovendien gaat het niet alleen om dit soort incidenten, de Aziatische gemeenschap wordt ook economisch harder getroffen sinds de uitbraak van de pandemie:

Report shows major effects of COVID-19 on Asian American labor force

Increasing difference in unemployment, jobless rates between Asians and whites among the findings

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2021 15:03:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198598233
Sinds het intelligence report vrijgegeven is waaruit blijkt dat de useful idiots bij de GOP in het Congres zich hebben laten gebruiken door Russische (mis)informatie te verspreiden hebben ze bij Fox News een nieuw talking point:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 20-03-2021 04:57:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:26:27 #239
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198600774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat boeit mij die Trump nou. :')
Alles! Waarschijnlijk.

Want anders zou je hier niet je zielige puntjes komen maken.
Op het scherp van de snede.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:50:10 #240
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_198601068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:26 schreef DuizendGezichten het volgende:
Alles! Waarschijnlijk.
Helemaal niets! Feit.

En dat heb ik hier ook honderden keren lopen verkondigen. Het enige wat ik aan hem kon waarderen is dat hij de overige NATO leden achter de vodden zat om werk te maken van hun defensiebudgetten.

quote:
Want anders zou je hier niet je zielige puntjes komen maken.
Kijk en dit is nou net het punt. Toen het over Trump ging waren het geen "zielige puntjes" dan komt men hier weer superlatieven te kort om eea aan de kaak te stellen.

Het valt gewoon op.
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 11:54:02 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198601105
Nog maar een keer, kunnen we ophouden met op de man spelen aub? Reageer gewoon inhoudelijk op het onderwerp en niet de persoon die iets post
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:54:28 #242
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198601111
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:26 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Alles! Waarschijnlijk.

Want anders zou je hier niet je zielige puntjes komen maken.
Nee dit soort paranoia is wat er telkens mis gaat in dit subforum.
Dat iemand kritiek heeft op Biden of democraten betekent niet meteen dat het een diehard Trump fanboy is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:08:46 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198601318
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee dit soort paranoia is wat er telkens mis gaat in dit subforum.
Dat iemand kritiek heeft op Biden of democraten betekent niet meteen dat het een diehard Trump fanboy is.
Posthistorie vertelt ons hoe we het kaf van het koren kunnen scheiden. Als het mis gaat op dit subforum, heeft eerder te maken met het feit dat wij hier onthouden in welke toon een user reacties plaatst. Herleiden naar een specifieke reactie is lastig, maar als de toon eenmaal is gezet is het vertrouwen dat het een objectieve reactie is nihil. Het is net als met topics op de FP, zie je bijvoorbeeld Floris_Stempel als nieuwsposter, dat weet je voor wie die topics is bedoelt. En met welk oogpunt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198604664
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

Helemaal niets! Feit.

En dat heb ik hier ook honderden keren lopen verkondigen. Het enige wat ik aan hem kon waarderen is dat hij de overige NATO leden achter de vodden zat om werk te maken van hun defensiebudgetten.
[..]

Kijk en dit is nou net het punt. Toen het over Trump ging waren het geen "zielige puntjes" dan komt men hier weer superlatieven te kort om eea aan de kaak te stellen.

Het valt gewoon op.
Toen het over Trump ging waren het dan ook voor het overgrote deel geen "zielige puntjes". Dat er af en toe toch een zielig puntje voorbij komt is meer in reactie op Trump's niet aflatende stroom aan leugens over zijn tegenstanders. Dat lokt nou eenmaal ook "zielige" reacties uit en ja dat wordt dan in de media gemeld zoals deze:

twitter


:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 16:12:00 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_198604955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 03:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Klopt, de cijfers wijzen helemaal niets uit. Het is geen maatschappelijk probleem, het is net als Seuss overdreven en opgeklopt, grotendeels gebaseerd op een vergrootglas op één incident.
[..]

De ironie _O-
Mooi van 'dat gebeurd iedereen' naar 'het is geen probleem'.

Feit is dat er meer meldingen zijn dan normaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_198604973
Over de achtergronden van de anti-vaxxers en de noodzaak voor een offensief daartegen vanuit de wetenschap:


Met draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 19:29:21 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198607775
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Toen het over Trump ging waren het dan ook voor het overgrote deel geen "zielige puntjes". Dat er af en toe toch een zielig puntje voorbij komt is meer in reactie op Trump's niet aflatende stroom aan leugens over zijn tegenstanders. Dat lokt nou eenmaal ook "zielige" reacties uit en ja dat wordt dan in de media gemeld zoals deze:

[ twitter ]

:D
Als Trump echt waardering zou willen hebben met zijn afbeelding, dan zou hij een beeldje van hemzelf moeten plaatsen in Central Park New York in de vorm van een urinoir. Pas dan zal zijn afbeelding gepaard gaan met opluchting.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198609823
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mooi van 'dat gebeurd iedereen' naar 'het is geen probleem'.

Feit is dat er meer meldingen zijn dan normaal.
twitter

Ter aanvulling. Lieu twittert hier al maanden over.
  zondag 21 maart 2021 @ 00:42:33 #249
323401 Kijkertje
met filter
pi_198612879
Reminder uit een debat Trump - Biden: "Stand Back and Stand By!"


Tja en dan krijg je dit:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198613098
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eén incident :?
Ja. Een oude Aziatische man (Vicha Ratanapakdee) werd aangevallen en overleed in San Fransisco in januari. Daar begon het mee. Er is geen enkel bewijs dat deze aanval gemotiveerd was door haat voor Aziatische mensen. Het belangrijke is dat zijn familie zegt dat het een hate crime is ( https://bayareagazette.co(...)as-pushed-by-hatred/ ). Dus zonder enig bewijs is dat alweer een melding. Tegelijkertijd was er een andere man die een paar willekeurige mensen op straat omver duwde. In de Bay Area waar veel Aziatische mensen wonen. De dader had geen duidelijk motief en is openomen met psychiatrische problemen.

En toen ging het balletje rollen, want filmpjes van deze daden deden de ronde op twitter. Dat is hoe het op het nieuws komt en hoe zo'n mythe ontstaat. Lees maar:

https://edition.cnn.com/2(...)-bay-area/index.html
quote:
Several unprovoked attacks on elderly Asian Americans, including at least three in the Bay Area captured in disturbing videos in recent days
Captured on video is de sleutel hier. Als dat niet was gebeurd hadden we er nooit wat over gehoord.

quote:
The two incidents do not appear to be directly connected, and there is no evidence as to their motivations.
Still, they have heightened existing concerns around rising anti-Asian bigotry, which has become more prominent since the world first learned of a new illness in Wuhan, China.
"It's absolutely tragic, and unfortunately this has been a trend we've seen over this past year with respect to anti-Asian violence, and a lot of it stemming from rhetoric that we have seen related to the coronavirus," said John C. Yang, the president and executive director of the civil rights organization Asian Americans Advancing Justice.
Dus er is geen bewijs voor een 'hate crime'. Daar zou het artikel kunnen stoppen, de rest is namelijk gewoon activisme. Meneer Yang kan zonder enige onderbouwing gratis en voor niets zijn pitch maken.

quote:
There is yet no uniform crime data on anti-Asian incidents connected to the Covid-19 pandemic.
Ok.

Dan naar februari: https://edition.cnn.com/2(...)hate-trnd/index.html

quote:
An 84-year-old man from Thailand died in late January after being attacked on his morning walk in San Francisco. Days later, a 91-year-old Asian man was violently shoved to the ground in Oakland's Chinatown. Last week, a 64-year-old woman was robbed outside a Vietnamese market in San Jose, California. And a 61-year-old Filipino man was slashed in the face last week on the New York City subway.

There isn't evidence to prove that these incidents were only motivated by anti-Asian bigotry.
Tja. Als je een overval bij een Vietnamese markt als Anti-Aziatisch definieert dan krijg je dus een hearing bij Congress. Zouden ze het er daar trouwens ook over hebben dat vrijwel alle daders van de genoemde incidenten zwart zijn of is dat niet interessant?
pi_198613113
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mooi van 'dat gebeurd iedereen' naar 'het is geen probleem'.

Feit is dat er meer meldingen zijn dan normaal.
Maar wat is een 'melding'? Zoals ik al heb aangetoond hoef je alleen maar zelf te geloven dat het een hate crime is zonder enige onderbouwing en het melden. Dit verhaaltje over anti-Aziatisch geweld en racisme doet al de ronde in de media sinds Trump het had over het China-virus. Vind je het gek dat mensen dan vaker meldingen doen van vermeende hate crimes? Zoals het achterlaten van een dode kat bij een restaurant:
https://www.latimes.com/c(...)igated-as-hate-crime

Je kunt je afvragen of het achterlaten van een dood dier überhaupt een crime is, het zal eerder een misdemeanor zijn. Maar ja, plus 1 voor de statistieken.
  zondag 21 maart 2021 @ 03:23:39 #252
323401 Kijkertje
met filter
pi_198613290
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 01:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ja. Een oude Aziatische man (Vicha Ratanapakdee) werd aangevallen en overleed in San Fransisco in januari. Daar begon het mee. Er is geen enkel bewijs dat deze aanval gemotiveerd was door haat voor Aziatische mensen. Het belangrijke is dat zijn familie zegt dat het een hate crime is ( https://bayareagazette.co(...)as-pushed-by-hatred/ ). Dus zonder enig bewijs is dat alweer een melding.
Ik geef nota bene nog aan in mijn post dat hate crimes zelden een veroordeling opleveren omdat de dader immers gewoon kan ontkennen? En ja dan meldt een outlet dus ook gewoon dat er geen bewijs is. Blijft het probleem dat de cijfers aantonen dat de Aziatische gemeenschap vaker het doelwit is dan voor de pandemie.

quote:
Tegelijkertijd was er een andere man die een paar willekeurige mensen op straat omver duwde. In de Bay Area waar veel Aziatische mensen wonen. De dader had geen duidelijk motief en is openomen met psychiatrische problemen.
Er was dus helemaal niet één incident (waar een vergrootglas op gelegd werd) zoals je beweerde want je noemt zelf nog een ander incident dat tegelijkertijd plaatsvond? Op dat andere incident werd immers ook een vergrootglas gelegd? Ik denk dat je toch echt wel Atlanta bedoelde maar niet wist dat de hearing al daarvoor gepland was en je nu probeert je eruit te lullen door het op een ander incident te gooien. Maar ja ook dat kan ik niet bewijzen natuurlijk, dat kan je gewoon ontkennen O-)

quote:
En toen ging het balletje rollen, want filmpjes van deze daden deden de ronde op twitter. Dat is hoe het op het nieuws komt en hoe zo'n mythe ontstaat. Lees maar:

https://edition.cnn.com/2(...)-bay-area/index.html
Ja toen ging het balletje past echt rollen in de (social) media dus, zo werkt dat. Maar jij gebruikt dus nu het aantal (social) mediaberichten om aan te tonen dat het allemaal een 'mythe' is? :D

Wonderlijk want er kwam in augustus vorig jaar al een rapport uit dat erg weinig aandacht kreeg maar wel degelijk ook gemeld is in AMV. Sterker nog: er zijn met regelmaat artikelen over die dreiging uitgekomen die gepost zijn (hoogstwaarschijnlijk via een tweet :{w ) alleen kreeg het toen veel minder aandacht. Er waren dus al veel langer zorgen over het aantal meldingen.

quote:
Late last year, the United Nations issued a report that detailed "an alarming level" of racially motivated violence and other hate incidents against Asian Americans.

It is difficult to determine exact numbers for such crimes and instances of discrimination, as no organisations or governmental agencies have been tracking the issue long-term, and reporting standards can vary region to region.

The advocacy group Stop AAPI Hate said it received more than 2,800 reports of hate incidents directed at Asian Americans nationwide last year. The group set up its online self-reporting tool at the start of the pandemic.

Bron
En is dit dus volslagen onzin:
quote:
Captured on video is de sleutel hier. Als dat niet was gebeurd hadden we er nooit wat over gehoord.
[..]

Dus er is geen bewijs voor een 'hate crime'. Daar zou het artikel kunnen stoppen, de rest is namelijk gewoon activisme. Meneer Yang kan zonder enige onderbouwing gratis en voor niets zijn pitch maken.
[..]

Ok.

Dat jij (en velen met jou) er nog niet van gehoord had betekent dus niet dat het niet bestond vóór jouw 'ene' incident maar wel dat jij alleen de hypes in de (social) media volgt en dan vervolgens van daaruit totaal verkeerde conclusies gaat trekken? :D

quote:
Dan naar februari: https://edition.cnn.com/2(...)hate-trnd/index.html
[..]

Tja. Als je een overval bij een Vietnamese markt als Anti-Aziatisch definieert dan krijg je dus een hearing bij Congress. Zouden ze het er daar trouwens ook over hebben dat vrijwel alle daders van de genoemde incidenten zwart zijn of is dat niet interessant?
Wat een vreemde vraag! Vind jij het boeiend dat de daders zwart zijn? Racisme is altijd verwerpelijk? Waarom vraag je je dat uberhaupt af :?

Nogmaals, de cijfers tonen al maanden aan dat er een toename is in het aantal incidenten waarvan de Aziatische gemeenschap het doelwit is en dat gebeurt allemaal 'toevallig' sinds het uitbreken van de pandemie.

Wel jammer ook dat je totaal niet ingaat op de aanwijzing dat Aziaten er economisch ook al slechter uitkomen omdat ook dat een gevolg kan zijn van racisme. Maar ook dat is natuurlijk moeilijk te bewijzen, iemand die niet langer Chinees gaat eten omdat zij (in zijn/haar ogen) schuldig zijn aan het verspreiden van het virus zal dat natuurlijk nooit gaan toegeven. Racisme gebeurt doorgaans in het verborgene. Het levert wel weer de vraag op: wat is dan de oorzaak van hun grotere economische verlies dan andere ethniciteiten?

Nog een punt van aandacht: als je de Aziatische gemeenschap ook maar een beetje kent weet je dat het (voor het overgrote deel) in hun aard ligt om dit soort incidenten juist stil te houden en niet te melden. Vooral geen aandacht trekken is het motto normaal gesproken en daarom is het juist zo bijzonder dat er zoveel meldingen zijn en ook waarschijnlijk dat het aantal in werkelijkheid nog veel hoger ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2021 05:18:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 21 maart 2021 @ 04:35:38 #253
323401 Kijkertje
met filter
pi_198613347
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 01:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar wat is een 'melding'? Zoals ik al heb aangetoond hoef je alleen maar zelf te geloven dat het een hate crime is zonder enige onderbouwing en het melden. Dit verhaaltje over anti-Aziatisch geweld en racisme doet al de ronde in de media sinds Trump het had over het China-virus. Vind je het gek dat mensen dan vaker meldingen doen van vermeende hate crimes? Zoals het achterlaten van een dode kat bij een restaurant:
https://www.latimes.com/c(...)igated-as-hate-crime

Je kunt je afvragen of het achterlaten van een dood dier überhaupt een crime is, het zal eerder een misdemeanor zijn. Maar ja, plus 1 voor de statistieken.
Je weet dus best dat er veel langer meldingen waren maar je geloofde ze gewoon niet?

Ja ja die Aziaten gaan vast massaal overal racisme in zien omdat Trump het constant over het China-virus had want ze werden altijd al uitgescholden dat ze een virus verspreiden etc? Of ze verzinnen dat gewoon? Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat er racistische mensen bestaan die zich aangemoedigd voelen/ eerder actie ondernemen door zijn retoriek?
Waarom eigenlijk niet :?

Er zullen vast ook wel een aantal gevallen tussen zitten waarbij de beschuldiging onterecht was maar om dat als bewijs te zien dat er helemaal geen probleem is, is wel erg kortzichtig en dan druk ik het nog voorzichtig uit :{w

Weer een incident:

twitter


Het gaat ook helemaal niet zozeer om de hele ernstige uitwassen ervan, maar als Aziaten op straat alleen al regelmatig uitgescholden worden kan ik me voorstellen dat er een heleboel zijn die bang worden om naar buiten te gaan. Vooral ouderen en kinderen, de meest kwetsbare doelwitten. Ik zag net nog een interview (bij MSNBC) met iemand uit die gemeenschap die vertelde dat het ze er ook vnl om gaat om de veiligheid te verhogen en niet om de daders te vervolgen. Bijv. door (via voorlichting) omstanders aan te moedigen zich op zo'n moment om het slachtoffer te bekommeren zodat deze zich veilig voelt (en niet om de dader te gaan lynchen natuurlijk }:| ).

En natuurlijk dat het ruimschoots de publieke aandacht krijgt die het verdient wat ook één van de redenen was dat er een hearing in het Congres werd gepland en er nu zoveel aandacht voor is in de media. Sommige mensen noemen dat dan weer debiel.

Want het is een MYTHE! :')

De meldingen tot dec 2020 (las ergens dat het er nu 3800 zijn):



Dezelfde bron als in de vorige post

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2021 06:45:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 21 maart 2021 @ 10:02:43 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198614534
Als we Kijkertje toch niet hadden O+ _O_
Spoilers!
pi_198615956
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als we Kijkertje toch niet hadden O+ _O_
En den volgt daaruit de vraag: hóe komt het, dat Kijkertje beter op de hoogte is en analyseert dan menig senator of het clubje aides dat eromheen hangt.
Moet je straks de ontkenningen en stomme uitspraken horen bij de hearing...en de conclusies.
pi_198616050
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

En den volgt daaruit de vraag: hóe komt het, dat Kijkertje beter op de hoogte is en analyseert dan menig senator of het clubje aides dat eromheen hangt.
Moet je straks de ontkenningen en stomme uitspraken horen bij de hearing...en de conclusies.
Vooral het gebrek aan tegengeluiden in hun kringen naar we dachten. Ze zullen een apoplexie krijgen als je er over begint, maar het lijkt veel op het communisme van de jaren 80: politiek betrouwbaar zijn is belangrijker dan objectiviteit
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 21 maart 2021 @ 13:55:47 #257
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198617789
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:54 schreef Sabata het volgende:

[..]

Vooral het gebrek aan tegengeluiden in hun kringen naar we dachten. Ze zullen een apoplexie krijgen als je er over begint, maar het lijkt veel op het communisme van de jaren 80: politiek betrouwbaar zijn is belangrijker dan objectiviteit
Hoeveel objectiviteit kun je verwachten van rechtse media die anno 2021 nog steeds in een stuip springen over het communisme van de jaren 80?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 21 maart 2021 @ 15:53:52 #258
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_198619926
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

En den volgt daaruit de vraag: hóe komt het, dat Kijkertje beter op de hoogte is en analyseert dan menig senator of het clubje aides dat eromheen hangt.
Moet je straks de ontkenningen en stomme uitspraken horen bij de hearing...en de conclusies.
Oh, ze zullen best op de hoogte zijn, maar het komt ze beter uit om NIET op de hoogte te zijn.
Op het scherp van de snede.
pi_198624303
quote:
81s.gif Op zondag 21 maart 2021 03:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik geef nota bene nog aan in mijn post dat hate crimes zelden een veroordeling opleveren omdat de dader immers gewoon kan ontkennen? En ja dan meldt een outlet dus ook gewoon dat er geen bewijs is. Blijft het probleem dat de cijfers aantonen dat de Aziatische gemeenschap vaker het doelwit is dan voor de pandemie.

En zoals we nu beiden aangetoond hebben zijn die cijfers op geen enkele manier houdbaar. Zijn we het daar over eens ^O^

quote:
Er was dus helemaal niet één incident (waar een vergrootglas op gelegd werd) zoals je beweerde want je noemt zelf nog een ander incident dat tegelijkertijd plaatsvond? Op dat andere incident werd immers ook een vergrootglas gelegd? Ik denk dat je toch echt wel Atlanta bedoelde maar niet wist dat de hearing al daarvoor gepland was en je nu probeert je eruit te lullen door het op een ander incident te gooien. Maar ja ook dat kan ik niet bewijzen natuurlijk, dat kan je gewoon ontkennen O-)
[..]

Ja toen ging het balletje past echt rollen in de (social) media dus, zo werkt dat. Maar jij gebruikt dus nu het aantal (social) mediaberichten om aan te tonen dat het allemaal een 'mythe' is? :D
Ik heb het niet over Atlanta. Je hebt gewoon nul argumenten en leest heel slecht. Atlanta heb ik niet genoemd. Reageer op wat ik wel noem of zeg niets want je zet jezelf flink voor lul als je niets anders kunt dan stropoppen opzetten.

Het incident dat ik aangaf was de katalysator omdat de man overleed en omdat er een filmpje van was, het andere incident werd alleen gebruikt om de slappe link te proberen te leggen naar een zogenaamde geweldsgolf. Het eerste incident is waar de huidige hype mee begon. Maar dat zei ik al.

quote:
Wonderlijk want er kwam in augustus vorig jaar al een rapport uit dat erg weinig aandacht kreeg maar wel degelijk ook gemeld is in AMV. Sterker nog: er zijn met regelmaat artikelen over die dreiging uitgekomen die gepost zijn (hoogstwaarschijnlijk via een tweet :{w ) alleen kreeg het toen veel minder aandacht. Er waren dus al veel langer zorgen over het aantal meldingen.
[..]

En is dit dus volslagen onzin:
[..]

Dat jij (en velen met jou) er nog niet van gehoord had betekent dus niet dat het niet bestond vóór jouw 'ene' incident maar wel dat jij alleen de hypes in de (social) media volgt en dan vervolgens van daaruit totaal verkeerde conclusies gaat trekken? :D

Andersom, dat doet de media en Congress. Daarom was er bij dat rapport nauwelijks ophef of aandacht voor en nu er een paar filmpjes zijn geweest ineens wel. En dus een hearing. Begin je het nu eindelijk een beetje te snappen?

quote:
Wat een vreemde vraag! Vind jij het boeiend dat de daders zwart zijn? Racisme is altijd verwerpelijk? Waarom vraag je je dat uberhaupt af :?
https://www.nytimes.com/2(...)ta-spa-shooting.html

In het geval van Atlanta is de huidskleur van de dader belangrijk. Ik vind het niet boeiend maar racisten wel.

quote:
Nogmaals, de cijfers tonen al maanden aan dat er een toename is in het aantal incidenten waarvan de Aziatische gemeenschap het doelwit is en dat gebeurt allemaal 'toevallig' sinds het uitbreken van de pandemie.
Zoals we al hebben vastgesteld zijn die cijfers nergens op gebaseerd. Je geeft wel mooi aan wat de fout is die gemaakt wordt, post hoc ergo propter hoc.

De rest van je post is alleen maar doelpalen verzetten. Er is geen grote media-aandacht en geen hearing over financiële problemen van Aziatische Amerikanen.
pi_198624436
quote:
81s.gif Op zondag 21 maart 2021 04:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het gaat ook helemaal niet zozeer om de hele ernstige uitwassen ervan,
Doelpalen wederom verzetten. Leuk trucje, maar daar trappen we niet meer in. Het gaat om 'geweld'. En statistieken verzameld door een groep activisten die daarmee begonnen na het begin van de pandemie gebruiken is natuurlijk helemaal lachwekkend :D

Feit: er is een mediahype ontstaan door een paar filmpjes en die wordt gevoed door een wens om groepen en personen in te delen in slachtoffers en daders. Aziatische mensen zijn de slachtoffers du jour en Trump is een makkelijke zondebok.

Er is geen onderbouwing, geen statistische reden, geen bewijs, niks. Een hearing van Congress is geen enkel bewijs an sich, het feit dat je denkt dat dat een argument is vind ik zielig.
  Overall beste user 2022 zondag 21 maart 2021 @ 21:55:17 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198626710
Hoe zal het gaan heten?

twitter


Siegbook?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_198626825
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Ulx het volgende:
Hoe zal het gaan heten?

[ twitter ]

Siegbook?
Trumpert.
pi_198626917
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Ulx het volgende:
Hoe zal het gaan heten?

[ twitter ]

Siegbook?
8gag?
pi_198628635
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En zoals we nu beiden aangetoond hebben zijn die cijfers op geen enkele manier houdbaar. Zijn we het daar over eens ^O^
Niet houdbaar voor een veroordeling op grond van een hate crime? Ja dat zeg ik, dat is heel moeilijk te bewijzen, ook als het echt wel zo is.

quote:
Ik heb het niet over Atlanta. Je hebt gewoon nul argumenten en leest heel slecht. Atlanta heb ik niet genoemd. Reageer op wat ik wel noem of zeg niets want je zet jezelf flink voor lul als je niets anders kunt dan stropoppen opzetten.

Het incident dat ik aangaf was de katalysator omdat de man overleed en omdat er een filmpje van was, het andere incident werd alleen gebruikt om de slappe link te proberen te leggen naar een zogenaamde geweldsgolf. Het eerste incident is waar de huidige hype mee begon. Maar dat zei ik al.
[..]
Ok ik lees vast heel slecht! ik heb meer het gevoel dat jij niet begrijpt wat ik duidelijk wil maken :D Dus vertel eens waar jij die hype van die filmpjes dan voorbij zag komen vóór Atlanta? Ik volg een heleboel media maar de hype die ik zag gebeuren was nav het incident in Atlanta (en daarbij komen die filmpjes natuurlijk ook steeds weer voorbij) maar mss volg jij hele andere media? Sinds Atlanta gaat het ineens overdadig veel over hate crimes tegen Aziaten, daarvoor nog niet. Als dát incident niet gebeurd was er ook veel minder belangstelling geweest voor die hearing in het Congres.

quote:
Andersom, dat doet de media en Congress. Daarom was er bij dat rapport nauwelijks ophef of aandacht voor en nu er een paar filmpjes zijn geweest ineens wel. En dus een hearing. Begin je het nu eindelijk een beetje te snappen?
[..]
Dat zie je toch echt verkeerd. Niet iedere hearing in het Congres heeft buitengewoon veel aandacht he! De aandacht van de media voor deze hearing was nu juist zo groot omdat het incident in Atlanta net gebeurd was, daarná begon de hype. Daarvoor ging het vooral over de Covid Relief Bill en bij de rechtse media over de Cancel Culture. De Atlanta shooting was op 16 maart en de hearing was op 18 maart (en dus al lang gepland was maar niet vanwege een hype want die was er toen nog helemaal niet). Een geluk bij een ongeluk als je extra aandacht voor een hearing wil. Capiche? :D

Die paar filmpjes hadden er geen reet mee te maken en daar was er dus ook niet 'één' van die de katalysator was :{w

quote:
https://www.nytimes.com/2(...)ta-spa-shooting.html

In het geval van Atlanta is de huidskleur van de dader belangrijk. Ik vind het niet boeiend maar racisten wel.
[..]
Of het een zwarte man was lijkt me ook niet boeiend. Overigens kan de dader in Atlanta wsl eerder veroordeeld worden op grond van een hate crime vanwege het feit dat zijn doelwit vrouwen waren, gender valt daar nl ook onder. In dat geval zou een Aziaat daar zelfs ook voor in aanmerking komen dus.

quote:
Zoals we al hebben vastgesteld zijn die cijfers nergens op gebaseerd. Je geeft wel mooi aan wat de fout is die gemaakt wordt, post hoc ergo propter hoc.

De rest van je post is alleen maar doelpalen verzetten. Er is geen grote media-aandacht en geen hearing over financiële problemen van Aziatische Amerikanen.
Welke doelpalen verzet ik precies? Geen idee waar jij het over hebt maar ik heb het over niets anders gehad dan over hate crimes? 'Hate crimes' houden wel iets meer in dan alleen de gewelddadige component ervan.

quote:
"Hate crime" generally refers to criminal acts which are seen to have been motivated by bias against one or more of the social groups listed above, or by bias against their derivatives. Incidents may involve physical assault, damage to property, bullying, harassment, verbal abuse or insults, mate crime or offensive graffiti or letters (hate mail).[5]
Waarmee meteen ook deze wel beantwoord is denk ik en zo niet dan toch! :D

quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 20:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Doelpalen wederom verzetten. Leuk trucje, maar daar trappen we niet meer in. Het gaat om 'geweld'. En statistieken verzameld door een groep activisten die daarmee begonnen na het begin van de pandemie gebruiken is natuurlijk helemaal lachwekkend :D

Feit: er is een mediahype ontstaan door een paar filmpjes en die wordt gevoed door een wens om groepen en personen in te delen in slachtoffers en daders. Aziatische mensen zijn de slachtoffers du jour en Trump is een makkelijke zondebok.

Er is geen onderbouwing, geen statistische reden, geen bewijs, niks. Een hearing van Congress is geen enkel bewijs an sich, het feit dat je denkt dat dat een argument is vind ik zielig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh toch nog even een puntje van aandacht: dat er geen statistieken bijgehouden worden hierover was nou juist één van de redenen om de hearing te houden. De huidige wetgeving schiet daarin schromelijk tekort en de bedoeling is om daar dus wat aan te gaan doen zodat er gedegen onderzoek naar gedaan kan worden en er permanent betrouwbare cijfers zijn om op terug te vallen. Biden's Memorandum van 26 januari was daar ook op gericht en de trigger om de hearing te plannen.

quote:
(c) The Attorney General shall explore opportunities to support, consistent with applicable law, the efforts of State and local agencies, as well as AAPI communities and community-based organizations, to prevent discrimination, bullying, harassment, and hate crimes against AAPI individuals, and to expand collection of data and public reporting regarding hate incidents against such individuals.
En als de overheid dat dus niet bijhoudt is het niet gek dat er mensen binnen die Aziatische gemeenschap zijn die zelf een meldpunt openen gezien hun eigen historie van racisme in de VS:

twitter


Dat Trump een makkelijke zondebok zou zijn is ook wel een lachertje. Een president hoort te weten welke sentimenten hij losmaakt in de maatschappij met zijn retoriek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2021 15:49:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 22 maart 2021 @ 09:01:19 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198629787
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

8gag?
Trumpchan
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 22 maart 2021 @ 09:28:58 #266
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_198630122
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Ulx het volgende:
Hoe zal het gaan heten?

Siegbook?
Hebben ze Jason Miller, bijkans, nog kunnen vragen of hij de alimentatie voor dat arme kind van hem al aan het betalen is?
  Overall beste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 10:02:07 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198630536
Twee weken nadat ze in Idaho demonstratief maskers stonden te verbranden is de staatssenaat gesloten wegen een riedel besmette republikeinen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 10:36:14 #268
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198631021
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:55 schreef Ulx het volgende:
Hoe zal het gaan heten?

[ twitter ]

Siegbook?
Ik ben meer benieuwd wie het gaat betalen. Trump zelf iig niet, verwacht ik zo. En de Mercers, bekend van Parler, vermoedelijk ook niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 10:46:13 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198631131
MyPillowGuy misschien?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 maart 2021 @ 15:46:13 #270
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198635144
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben meer benieuwd wie het gaat betalen. Trump zelf iig niet, verwacht ik zo. En de Mercers, bekend van Parler, vermoedelijk ook niet.
Als een volleerd zwendelaar vindt hij vast en zeker wel simpele zielen om dit allemaal te bekostigen, nadat hij een belofte heeft gedaan dat de Twitter Inc. ervoor gaat betalen, maar toch de rekening naar de simpelmansen gaat. Net als met de muur.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 22-03-2021 16:06:26 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 18:23:50 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198637347
twitter


Goed argument wel. Wat een fucking moron.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 maart 2021 @ 20:30:15 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198639874
twitter

Alle restricties laten varen, de besmettingen laten stijgen en dan de boet’nlanders de schuld geven. Racistische GOP-zak hooi laat z’n ware gezicht zien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198640295
quote:
10s.gif Op maandag 22 maart 2021 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ok ik lees vast heel slecht! ik heb meer het gevoel dat jij niet begrijpt wat ik duidelijk wil maken :D Dus vertel eens waar jij die hype van die filmpjes dan voorbij zag komen vóór Atlanta? Ik volg een heleboel media maar de hype die ik zag gebeuren was nav het incident in Atlanta (en daarbij komen die filmpjes natuurlijk ook steeds weer voorbij) maar mss volg jij hele andere media? Sinds Atlanta gaat het ineens overdadig veel over hate crimes tegen Aziaten, daarvoor nog niet.
Ik heb je al twee artikelen uit januari en februari gegeven van CNN die spreken over de golf aan geweld. Maar die lees je niet, dus houdt het op. Als iets niet in jouw twitter-bubbeltje terecht komt betekent niet dat er geen media-aandacht voor is. Het is beter voor je gezondheid als je die app wat vaker uit zet.

Die intens arrogante houding terwijl je er zo gigantisch naast zit is bijzonder zielig, maar ergens ook wel weer grappig :)
  maandag 22 maart 2021 @ 20:54:42 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_198640411
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 22 maart 2021 @ 21:19:21 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_198640978
De Democraten willen doorpakken, met onder meer Infrastructure Week *O*

Kies je favoriete medium:

twitter


twitter


twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_198641074
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik heb je al twee artikelen uit januari en februari gegeven van CNN die spreken over de golf aan geweld. Maar die lees je niet, dus houdt het op. Als iets niet in jouw twitter-bubbeltje terecht komt betekent niet dat er geen media-aandacht voor is. Het is beter voor je gezondheid als je die app wat vaker uit zet.

Die intens arrogante houding terwijl je er zo gigantisch naast zit is bijzonder zielig, maar ergens ook wel weer grappig :)
Tja ik merk gewoon dat je niet op de hoogte bent van wat (en wanneer) er precies in de media gebeurde mbt de incidenten en daardoor hele verkeerde conclusies trekt. Ik wel omdat ik het dagelijks (intensief) volg. Twee artikeltjes bij één newsoutlet moeten nu het bewijs zijn van een hype of zo? 8)7

Daar werd verder vrij weinig aandacht aan besteed en viel onder normale berichtgeving tussen het andere nieuws door wat vnl over de Covid Relief Bill ging. Nogmaals: na het incident in Atlanta veranderde dat totaal en is die berichtgeving over Aziaten echt geexplodeerd, ieder uur hetzelfde en ook echt dagenlang dat ik zelfs dacht dat dat best een beetje minder kon :D

Pas de laatste paar dagen komen er weer andere onderwerpen aan bod. Dat jij dat arrogant of grappig of wat dan ook vindt boeit me verder niet zoveel :{w

Dat jij denkt dat ik in een 'twitterbubbeltje' zit vind ik dan weer (al een tijdje) echt hilarisch _O-

Die zijn vnl erg praktisch om te posten omdat ze verwijzen naar (op dat moment) interessante artikelen/ onderwerpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2021 21:44:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198641530
quote:
81s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Tja ik merk gewoon dat je niet op de hoogte bent van wat (en wanneer) er precies in de media gebeurde mbt de incidenten en daardoor hele verkeerde conclusies trekt.
Ik heb je artikelen gegeven. Uit de media. Uit januari en februari. Er zijn er veel meer. Er werd gesproken over een golf van geweld (zowel fysiek als verbaal) tegen Aziatische mensen. Gebaseerd op filmpjes. Atlanta heb ik niet genoemd.

Misschien dat dat het makkelijker voor je maakt. Veel plezier verder met je Dunning-Kruger :)
pi_198641599
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik heb je artikelen gegeven. Uit de media. Uit januari en februari. Er zijn er veel meer. Er werd gesproken over een golf van geweld (zowel fysiek als verbaal) tegen Aziatische mensen. Gebaseerd op filmpjes. Atlanta heb ik niet genoemd.

Misschien dat dat het makkelijker voor je maakt. Veel plezier verder met je Dunning-Kruger :)
Ja er werden al tijden artikelen geplaatst over het onderwerp en de gemelde incidenten werden idd in jan/ febr steeds geweldadiger. Dat klopt maar de hype begon pas na Atlanta en het is nou juist het probleem dat je Atlanta niet noemde. Het dringt maar niet tot je door he?!

Naast het volgen van news channels lees ik ook artikelen van allerlei news outlets, ook die van CNN dus het is niet alsof die artkelen die jij post nou iets nieuws voor mij zijn of zo... :')

En dan zit ik volgens jou in een twitterbubbel? :D Het zegt wel veel over de totaal ongegronde conclusies die je continu trekt vanuit je eigen vooringenomen 'waarnemingen' 8)7

Dunning-Kruger er vervolgens nog eens bijhalen is wel helemaal een brevet van onvermogen :|W

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 23-03-2021 00:48:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 21:59:20 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198641819
Het was maar een gebbetje om te lachen.

twitter


Ik denk niet dat een rechter daar nou nog gaat intuinen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 maart 2021 @ 22:01:09 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_198641869
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:59 schreef Ulx het volgende:
Het was maar een gebbetje om te lachen.

[ twitter ]

Ik denk niet dat een rechter daar nou nog gaat intuinen.
Ik zou Amerikaanse rechters niet overschatten. Tucker Carlson mag ook nog steeds zijn ding doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 22:53:08 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198642706
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 22:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou Amerikaanse rechters niet overschatten. Tucker Carlson mag ook nog steeds zijn ding doen.
Misschien. Maar een ander punt is dat ze hiermee toegeeft een partij bullshitrechtzaken te zijn begonnen. Ik denk dat ze met dit excuus een groot risico loopt uit het ambt te worden getrapt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 22 maart 2021 @ 23:07:58 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_198642877
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 22:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Misschien. Maar een ander punt is dat ze hiermee toegeeft een partij bullshitrechtzaken te zijn begonnen. Ik denk dat ze met dit excuus een groot risico loopt uit het ambt te worden getrapt.
Ja het is eigenlijk bewijs dat het weldegelijk smaad is, omdat ze wist dat het niet waar was en alsnog geuit werd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198642999
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 23:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja het is eigenlijk bewijs dat het weldegelijk smaad is, omdat ze wist dat het niet waar was en alsnog geuit werd.
Dus met een beetje goede advocaat heeft dominiom nu meteen al een verdachte die zelf haar smaad al heeft toegegeven. :D
pi_198643232
twitter

Ook al sterke argumenten. 8)7
  dinsdag 23 maart 2021 @ 00:35:59 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198643353
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 23:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus met een beetje goede advocaat heeft dominiom nu meteen al een verdachte die zelf haar smaad al heeft toegegeven. :D
Ik vind dat behoorlijk knap gedaan. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 00:46:40 #286
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198643375
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 22:01 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou Amerikaanse rechters niet overschatten. Tucker Carlson mag ook nog steeds zijn ding doen.
Dit is een civiele zaak en als je bij voorbaat toegeeft, onder het mom van "iedereen wist toch dat het gelul was wat ik vertelde en waar ik rechtszaken over aanspande", dat je welbewust loog dan heb je toch echt een probleem hoor. Geen rechter die dan gaat zeggen "Oh, dan ben je niet schuldig"

De enige vraag is hoe hoog de som gaat worden die de rechter toekent en hoe lang mevrouw zich nog advocaat mag noemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 00:53:41 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198643387
quote:
81s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja er werden al tijden artikelen geplaatst over het onderwerp en de gemelde incidenten werden idd in jan/ febr steeds geweldadiger. Dat klopt maar de hype begon pas na Atlanta. Het dringt maar niet tot je door he?!

Naast het volgen van news channels lees ik ook artikelen van allerlei news outlets, ook die van CNN dus het is niet alsof die artkelen die jij post nou iets nieuws voor mij zijn of zo... :')

En dan zit ik volgens jou in een twitterbubbel? :D Het zegt wel veel over de ongegronde conclusies die je continu trekt vanuit je eigen vooringenomen 'waarnemingen' 8)7

Dunning-Kruger er vervolgens nog eens bijhalen is wel helemaal een teken van onmacht :|W
Met dit soort trefwoorden proberen ze te scoren. Godwin, Dunning-Kruger, Antifa, cancel-culture en meer van dit moois om te voorkomen dat ze afgeschrikt worden door hun eigen reflectie. Te laf om toe te geven dat je een politiek steunt die van een laag allooi is. Soms doen ze me denken aan Archie Bunker, die tijdens een aflevering een paar steungenoten kreeg die zijn ideeën wel tof vinden en hem uitnodigden in hun clubje. Waarop ze hem een witte jas en een witte puntmuts aanboden..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 01:00:33 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198643402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit is een civiele zaak en als je bij voorbaat toegeeft, onder het mom van "iedereen wist toch dat het gelul was wat ik vertelde en waar ik rechtszaken over aanspande", dat je welbewust loog dan heb je toch echt een probleem hoor. Geen rechter die dan gaat zeggen "Oh, dan ben je niet schuldig"

De enige vraag is hoe hoog de som gaat worden die de rechter toekent en hoe lang mevrouw zich nog advocaat mag noemen.
Ik denk dat goed wordt gekeken naar de stukken en als er echt sprake is van smaad of liegen, dan laten die rechters zich echt niet onderuit trekken. Dat risico willen ze niet lopen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 03:20:40 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198643547
In Colorado heeft een modelburger laten zien waarom de wapenwet aangepast moet worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 03:29:13 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198643554
Als ik van de beelden uit ga is het een blank kansenpareltje.

Wederom.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_198643596
Betsy DeVos heeft ook lekker geprofiteerd onder Trump:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 maart 2021 @ 09:34:48 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198644982
Dit zal ook wel een zooitje gaan worden.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 09:36:13 #293
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198644995
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 04:45 schreef Kijkertje het volgende:
Betsy DeVos heeft ook lekker geprofiteerd onder Trump:

[ twitter ]
Die journalisten kunnen dit allemaal wel ontdekken en over twitteren, maar uiteindelijk gebeurt er toch niets mee.
pi_198650922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Die journalisten kunnen dit allemaal wel ontdekken en over twitteren, maar uiteindelijk gebeurt er toch niets mee.
Maar het toont wel allemaal de hypocrisie van Trump's 'Drain the Swamp'-uitspraak aan en de kritiek op bijv Hunter Biden's inkomsten tijdens zijn vaders vice-presidentschap.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 maart 2021 @ 16:15:07 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_198651086
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar het toont wel allemaal de hypocrisie van Trump's 'Drain the Swamp'-uitspraak aan en de kritiek op bijv Hunter Biden's inkomsten tijdens zijn vaders vice-presidentschap.
JAMAARDATISANDERS
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 18:19:28 #296
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198652890
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar het toont wel allemaal de hypocrisie van Trump's 'Drain the Swamp'-uitspraak aan en de kritiek op bijv Hunter Biden's inkomsten tijdens zijn vaders vice-presidentschap.
Denk jij dat ook maar een Trump supporter zich hier iets van aantrekt? En het feit dat de motor van de aantijgingen tegen Dominion gewoon zegt "De mensen die mij geloofden zijn gewoon niet zo slim en niet goed wijs"?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198652987
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Denk jij dat ook maar een Trump supporter zich hier iets van aantrekt? En het feit dat de motor van de aantijgingen tegen Dominion gewoon zegt "De mensen die mij geloofden zijn gewoon niet zo slim en niet goed wijs"?
Dat komt omdat alle rechters partijdig zijn heb ik net vernomen! Dan moet ze dat wel zeggen -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198656453
twitter
twitter

En de schijnheil loopt weg uit get overleg voor een fox interview.
“Niks doen aan die wapens, doe iets aan de moordenaars” o|O
pi_198656674
Het is ook al net zo idioot als de beschuldiging zelf:


"It's not a good defense, a bad defense, a weak defense. It's just NOT a defense".

Dominion moet bewijzen dat de beschuldigingen vals waren en dat Powell wist dat ze vals waren. Nou dat heeft ze nu dus zelf toegegeven _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 23-03-2021 20:59:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 23 maart 2021 @ 21:05:03 #301
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_198657076
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:47 schreef Kijkertje het volgende:j
Het is ook al net zo idioot als de beschuldiging zelf:


"It's not a good defense, a bad defense, a weak defense. It's just NOT a defense".

Dominion moet bewijzen dat de beschuldigingen vals waren en dat Powell wist dat ze vals waren. Nou dat heeft ze nu dus zelf toegegeven _O-
Clusterfuck Dus
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')