Diepe, diepe weerslag. Verkapt trauma. #prayforaoibhin @Aoibhinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Strani het volgende: [..] Jobi heeft vorig jaar een dagje Urk gedaan en hoort nu hele andere dingen.
Zo'n lijstjesvideo beweerde al dat Memoria niet had gewonnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:57 schreef molloot200 het volgende:
Nou dan redden ze het nog net op 20 februari met de bekendmaking
Dit had in een half uur gefixt kunnen zijn maar nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Geef gewoon de uitslag en Zoom in je vrije tijd Blas
Hoe dan ook wordt de dubbele betekenis gewaardeerdquote:Op zondag 21 februari 2021 00:00 schreef Strani het volgende:
Nog even volhouden, zegt Blas tegen de mensen thuis. Hij bedoelt met de pandemie, niet met de lengte van deze show.
Dan hadden we wel levende kaartspellen, dodentrappen, maatschappelijke thema's, drollen in de orkestbak, etc. tegengekomen. Dit is verrassend beschaafd, alleen nogal langquote:
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:01 schreef Momo het volgende:
Wanneer komt de krabpaal uit de coulissen ?
Bij Sanremo heb je wel 20+ nummers dus als je het in perspectief zet duurt deze voorronde wel langerquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan hadden we wel levende kaartspellen, dodentrappen, maatschappelijke thema's, drollen in de orkestbak, etc. tegengekomen. Dit is verrassend beschaafd, alleen nogal lang
Ik heb die week vrijquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.
Luiers, infuus, ik ga alles inslaanquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.
Haha ja klopt, maar van San Remo zijn het dagenlang diezelfde 20+ nummers Wel over het algemeen van een heel hoge kwaliteitquote:Op zondag 21 februari 2021 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij Sanremo heb je wel 20+ nummers dus als je het in perspectief zet duurt deze voorronde wel langer
Verdomme, Fred.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Interessante keuze van Spanje. Ik vrees dat dit niet memorabel en goed genoeg gaat zijn voor een plek in de Top 20.
Ik ga nu onder de wol en ik lees later wel over welk liedje deze tekst gaat.
Ik kan er nu al wel vanuit gaan dat Italië iets tofs gaat sturen, ondanks dat ik nog geen nummer heb gehoord.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja klopt, maar van San Remo zijn het dagenlang diezelfde 20+ nummers Wel over het algemeen van een heel hoge kwaliteit
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Interessante keuze van Spanje. Ik vrees dat dit niet memorabel en goed genoeg gaat zijn voor een plek in de Top 20.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nu al wel vanuit gaan dat Italië iets tofs gaat sturen, ondanks dat ik nog geen nummer heb gehoord.
Niet van 20:00 tot 02:30 helaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Andromache het volgende:
Pfffff wat een lange zit. Ik ga plassen.
FREEEEDDDquote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Dat is meestal het bestequote:
Voy a guendarme (sp?)quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh welke was het? Ik had nog steeds Portugal geluid aan staan
JAAAAAAAAquote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef molloot200 het volgende:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE @:koffieleuk
WE DID IT 3/3
Gram-of-Fun ben ik helaas niet gewonnenquote:
Maar na alle winnaars kan ik het wel handelen dat GOF niet naar de finale ging in Estland.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gram-of-Fun ben ik helaas niet gewonnen
Maar qua winnaars wel een volle score
Oh ja, was even vergeten dat Estland een weekje oversloeg. In ieder geval alleen interne selecties deze week, dus dat wordt relatief rustig danquote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgende week zijn er geen finales helaas maar over 2 weken, zeker
Nou ja, Zweden heeft wel een mogelijk goede heat met The Mamas en Eric Saade.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh ja, was even vergeten dat Estland een weekje oversloeg. In ieder geval alleen interne selecties deze week, dus dat wordt relatief rustig dan
The Break Up?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef Strani het volgende:
Ondertussen kijk ik nu opeens naar Vince Vaughn en Jennifer Aniston in het Spaans.
quote:
Het zou ook niet Eurovisie zijn als Spanje opeens topliedjes ging sturen natuurlijk.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet Eurovisie zijn als Spanje opeens topliedjes ging sturen natuurlijk.
zoals 50 jaar terug ... toen was Eurovisie nog normaalquote:Op zondag 21 februari 2021 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet Eurovisie zijn als Spanje opeens topliedjes ging sturen natuurlijk.
Ja, dit nummer groeit bij mij ook. Misschien dat het als rustpunt op kan vallen tussen wat meer hysterische nummers. (Kleine kans natuurlijk, bedoel, 't is Spanje. )quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:45 schreef Redefine het volgende:
Voor Spaanse begrippen best een aardig liedje, vooral binnen dit genre. Want ze hadden wel een paar afwijkende liedjes die best aardig zijn. Dit soort liedjes zijn echter al snel dertien in een dozijn. Dat is deze dan ook wel. Maar hoe vaker ik m hoor, des te meer dat dertiende broodje uit dat bakkersdozijn toch wel prima smaakt. Toch is het een echte middenmotor, meer niet. Wat dus ongetwijfeld een plek bij de laatsten in de finale gaat opleveren.
Zo te zien van de Spaanse TV?quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:58 schreef Dave het volgende:
Blas Cantó - Voy A Quedarme - Spain 🇪🇸 - First Rehearsal - Eurovision 2021 [FINAL REVAMPED VERSION]
Dit mag toch officieel niet? (Weet ook niet of het dan hier niet gepost mag worden...)
Ah, ik dacht dat dat al van de repetitie was, maar dan hebben ze het in Spanje al gerepeteerd?quote:
Lijkt me wel gewoon in Rotterdam hoor, of anders begrijp ik je misschien verkeerd. ;-)quote:
Denk van de live on tape ?quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat al van de repetitie was, maar dan hebben ze het in Spanje al gerepeteerd?
Die thumbnail is wel van het ESF.
Nee, is volgens mij in Rotterdam, ik zie die vleugels aan de zijkant van het podium, het B-podium, en die UFO-lampen.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:16 schreef Cee het volgende:
Het meest verrassende aan Voy a quedarme van Blás is de verandering aan het nummer, die geheel acapella begint en waarin flink wat drums zijn verwerkt. Een manier om wat meer dynamiek en spanning aan het geheel te brengen. Dat doen ze ook door middel van het gebruik van een reusachtige planeet die boven zijn hoofd hangt. De lange uithaal aan het eind wordt gehaald, maar soms laat hij wel wat noten vallen. Het nummer eindigt weer heel 'klein', acapella.
Nee, maar het lijk alsof RTVE een uitzondering is, want andere jaren was dat ook al.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:58 schreef Dave het volgende:
Blas Cantó - Voy A Quedarme - Spain 🇪🇸 - First Rehearsal - Eurovision 2021 [FINAL REVAMPED VERSION]
Dit mag toch officieel niet? (Weet ook niet of het dan hier niet gepost mag worden...)
Hield zijn oma van een goede rave?quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
Wat de NEUK HEEFT IE MET ZN MOOIE NUMEMR GEDAAN. Gabbertjebeatje.
maar het is daarna ook weer weg. zo raar.quote:
De zang klinkt niet echt goed. Een stuk lager dan de studioversie en het klinkt alsof hij erg veel moeite moet doen om op toon te blijven. Misschien houdt hij zich in.quote:
Ik hoor dit dus echt niet op de snippet die op YouTube staatquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
Wat de NEUK HEEFT IE MET ZN MOOIE NUMEMR GEDAAN. Gabbertjebeatje.
Nee, maar wel op die van rtve hier in het topic.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoor dit dus echt niet op de snippet die op YouTube staat
Die is verwijderd volgens mij want die krijg ik niet geopend.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, maar wel op die van rtve hier in het topic.
Dit is echt veel ook gezien er dit jaar geen échte NF was. Of die show met Blas Canto met die twee liedjes moet echt heel duur zijn geweest. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat net zo duur was als een NF als in 2019.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |