quote:The confirmation of the titles fills in another missing piece about RTVE's Eurovision 2021 gala, Destino Eurovisión 2021, which will determine Blas's song through a 100% public vote. The broadcaster has already confirmed that international audiences can vote, as they want this to reflect the Eurofandom's taste. The date of the show is not yet set.
Ik had tegen 17 uur alvast gekeken, maar toen was er niets te vindenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Momo het volgende:
https://www.rtve.es/telev(...)-cancion-blas-canto/
Hier kunnen we stemmen
[..]
Als Spanje ooit reggaeton stuurt (als in Fuego), dan verhuis ik weer terug naar Nederland.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:32 schreef Momo het volgende:
Best prima nummers allebei, ben alleen bang dat het beide nummers zijn die vergeten worden. Ze hebben allebei wel iets, maar de ballad Voy A Quedarme is denk ik mooierZie dat bepaalde leden in de community teleurgesteld zijn, vooral omdat Memoria als uptempo werd beschreven en ze dus dachten dat we een Fuego/She Got Me zouden krijgen
Dat betekent het inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik zat bij de lyric video vooral te proberen de tekst te lezen en begrijpen maar dat wilde niet echt lukken.
@:Strani, Voy a quedarme, klopt het als dat betekent “ik ga blijven”?
Anywayyyy, ik denk dat Memoria me het meeste bij blijft. Niet heel bijzonder maar het luistert aardig weg. Voy a quedarme is ook wel oké maar ik krijg er een Best in me, de Spaanse mutatie-idee bij.
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:11 schreef Lorelay het volgende:
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar zag op Twitter de nummers van Blas voorbij komen, dus was benieuwd wat jullie er van vonden. Ik heb op Voy a quedarme gestemd, alhoewel ik denk dat beide nummers niet zo hoog zullen eindigen. Wel vind ik het nummer beter dan Universo.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?
En op welke heb jij gestemd als echte Spanjaard @:Strani ?
Zie post #4. Je kan zelfs meerdere keren stemmen zo te zien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:52 schreef Nashipeer het volgende:
Voy a quedarme was schijnbaar vorig jaar geschreven voor zijn vader en oma die aan het virus waren overleden. Ik denk dat het persoonlijke het juist zo speciaal en beter maakt voor hem, terwijl Memoria meer als een standaardlied overkomt dat voor elk ander artiest kon zijn geschreven
Een volwassen versie van Nathan Trent's Dreamworks! Mooi gedaan inderdaad.quote:
quote:Destino Eurovisión
22:00 - 23:25
Ver La 1 en directo
Gala especial en la que Blas Cantó interpretará sus dos temas candidatos al Festival de Eurovisión 2021. Además, contará con la participación de Pastora Soler, Vanesa Martín, Edurne, Nia, Andrés Suárez, Cepeda y Roi.
Graciasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef chufi het volgende:
Morgenavond om 22 uur te zien op TVE1 en ook TVE Internacional
[..]
https://www.rtve.es/directo/la-1/ werkt ook volgens mij zonder VPN.. (ik heb nu wel 1 draaien maar in Italiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien hebben sommige Ziggo abonnees deze zender wel, niet bij KPN en andere providers niet, dus ik ga morgen ook even zoeken naar een goede stream
Sowieso een drukke avond met ook Noorwegen, Zweden, Finland en Portugal.
Zo te zien doet die stream het, topquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.rtve.es/directo/la-1/ werkt ook volgens mij zonder VPN.. (ik heb nu wel 1 draaien maar in Italie)
Het kan wel zijn dat er restricties zijn bij live uitzendingen.. Kijk morgen maar ,.. Ik heb het op de Ziggo iigquote:
In SPanje lopen zaken nog wel eens uit .. Maar goed dat er beeld isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:10 schreef Nashipeer het volgende:
Rare nationale selectie zeg, met lottonummers
Vanwege een opgepakte rapper , die het koningshuis heeft beledigd geloof ik ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:12 schreef Em31 het volgende:
Hollandse toestanden in Spanje zie ik #rellen
Ja ziet er niet heel gezellig uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege een opgepakte rapper , die het koningshuis heeft beledigd geloof ik ...
Ik zat naar de Noorse recap te kijken, toen viel het me ook opquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had zowel de Portugese als Spaanse stream opstaan en vond het al zo'n gek nummer
Haha echt zo'n multitask-failquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zat naar de Noorse recap te kijken, toen viel het me ook op
Er gaan nog heel goede diepzinnige gesprekken komen die ons hele leven door een andere lens laten bekijken!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
een show van anderhalf uur, en dan zet Spanje het eerste van de twee nummers al na 5 minuten?
Niet live gezien, maar het nummer en verhaal vind ik zo mooi (en Memoria vind ik maar een zwak popliedje) dus ik hoop stiekem dat Memoria ook niet zo sterk is en dat VAQ dan toch wordt gekozenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Em31 het volgende:
Nee hiermee wordt hij 24ste ofzo, kwam niet echt sterk over.
Gun die mensen de tijd om te stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
een show van anderhalf uur, en dan zet Spanje het eerste van de twee nummers al na 5 minuten?
Er moet nog gestemd worden ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Mañana. Ze gaan nog wel tijdrekken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? In Noorwegen duurt alles te lang en in Spanje willen ze nog voor half elf klaar zijn?
Invloed van Wopkequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? In Noorwegen duurt alles te lang en in Spanje willen ze nog voor half elf klaar zijn?
Nou ja er zijn inderdaad nog genoeg gastoptredens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mañana. Ze gaan nog wel tijdrekken.
Idem. Ik denk dat ik het finale optreden maar luister.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
WTF BLAS?
2e nummer al![]()
Ik heb ze beide niet echt kunnen horen![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Idem. Ik denk dat ik het finale optreden maar luister.
GMTAquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voy a quedarme en mijn avond kan niet meer stuk
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is er nog meer gebeurd na die twee nummers?
quote:
Ik dacht nog "oh heerlijk dit wordt de Litouwen van de avond, lekker veel pauzes"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat die nummers er in de eerste 10 minuten doorheen werden gejaagd
Alleen gepraatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is er nog meer gebeurd na die twee nummers?
Ahhquote:
Ik ook. Ik zag ze langskomen, maar besefte te laat dat het de nummers waren. En toen ik al een deel gemist had was het beter om naar mooi Portugees te luisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd dat die nummers er in de eerste 10 minuten doorheen werden gejaagd
Ja nee ik ga hier niet voor een leeg topic zitten vertalen hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Ja @:Strani jij roept wel even als ze het bekend gaan maken toch?
Nee dat hoeft ook niet hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ik ga hier niet voor een leeg topic zitten vertalen hoor!
Je kunt het balkje wel terugschuivenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:36 schreef Momo het volgende:
Gaat het zo nog een keer doen voor de mensen die naar Noorwegen keken?
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.quote:
Noren hebben een negatieve geschiedenis met Spanjolen. Dit is hun strafquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:36 schreef Momo het volgende:
Gaat het zo nog een keer doen voor de mensen die naar Noorwegen keken?
Nouuu dan heb jij nog nooit een Andalusiër horen pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.
Spaans vind ik juist een enorm niet-sexy taal. Klinkt zo grofquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spaans vind ik juist een enorm niet-sexy taal. Klinkt zo grof
Dat doen ze vooral veel in Andalucia .... Ik vind het dom klinken ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh dat zeker, Portugees is nog lelijkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.
Als een Spaanse Rus jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.
Helaas wel typisch Spaans om echt totaal niet na te denken over wat handig is met het oog op buitenlandse fans.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Als hier nu een van de nummers had gestaan, had dat prima tussen Portugal doorgekund.
Joh, Ik hoor het verschil tussen Deens, Zweeds en Noors niet eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dan heb jij nog nooit een Andalusiër horen praten
Tussen Zweeds en Noors is ook lastiger maar Deens kan je heel snel leren herkennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Joh, Ik hoor het verschil tussen Deens, Zweeds en Noors niet eens.
para yaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met The Bridge, Maar tussen Zweeds en Deens hoor ik toch niet veel verschil.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Tussen Zweeds en Noors is ook lastiger maar Deens kan je heel snel leren herkennen.
Ik jat meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin neemt een stukje brood met aioli en holt weer terug naar Portugal
Probeer hier? https://www.rtve.es/telev(...)-cancion-blas-canto/quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Weet @:Strani ook of wij nog ergens gratis & online kunnen stemmen?
Wij kunnen ook gewoon stemmen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer hier? https://www.rtve.es/telev(...)-cancion-blas-canto/
Ja óf jullie komen gewoon allemaal naar Spanje zodra het weer kan!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor een echte spaanse ham in Nederland :
https://www.pureham.nl/
Thanks! Voy a quedarme gestemd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer hier? https://www.rtve.es/telev(...)-cancion-blas-canto/
Ik wil heel graag op een luchtbed slapen bij je in de buurt als het weer kan,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja óf jullie komen gewoon allemaal naar Spanje zodra het weer kan!
Correctie: Nee, het waren destijds tegenstanders in de Spaanse finale voor ESF junior. Maar maakt niet uit, hij is emotioneel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:05 schreef Strani het volgende:
Nu zingen de achtergrondzangeressen die Blas meehad voor Euro Junior een liedje.
Albondigas....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het daarom ook een beetje instabiel inderdaad want hij is echt wel een goede artiest en zangerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:11 schreef Momo het volgende:
Ik gun het Blas dat hij Voy a quedarme mag zingen voor zijn overleden vader en oma, hij werd volgens ook wel emotioneel erbij.
Ja maar dat was toen volgens mij een ook soort Operacion Triunfo junior ... in die jaren .. dus die waren vaak samen ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Correctie: Nee, het waren destijds tegenstanders in de Spaanse finale voor ESF junior. Maar maakt niet uit, hij is emotioneel.
Serratgodquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
En nu een stukje écht Spaans. Er wordt hier thuis verteld dat dit van de grote Joan Manuel Serrat is (veel beter dan Julio Iglesias).
Ja ik vroeg me al af of er wat was, begon namelijk wel mooi.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij was het daarom ook een beetje instabiel inderdaad want hij is echt wel een goede artiest en zanger
quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of er wat was, begon namelijk wel mooi.
Wordt ‘m denk ik ook, compleet gebaseerd op dat die andere bijna geen staging had.
Kan het fout hebben, maar hij zou toch oorspronkelijk La la la zingen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
En nu een stukje écht Spaans. Er wordt hier thuis verteld dat dit van de grote Joan Manuel Serrat is (veel beter dan Julio Iglesias).
Dat heb jij indrukwekkend goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar hij zou toch oorspronkelijk La la la zingen?
De recap was een uur geledenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik liep achter??? Ik ben confused, ik zag een recap
Andres Suarezquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef Andromache het volgende:
Oe langharig poprocktuig. Wiesda?
Hoe lang zal het duren voordat we allemaal naar Stranita luisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
Nu zien we Spanje 2012quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer zo goed of ik nu live zit te kijken of niet
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
Klopt het als Pastora Soler net in beeld was?
Ik ben ook nog half Portugal aan het volgen, maar had ook niet alle nummers meegekregen vanwege uitlopende Noren, dus weet ook niet wat er dan door gaat en wat nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer zo goed of ik nu live zit te kijken of niet
Dank!quote:
Ja, nu een top 10 van beste ESF nummers volgens de Spanjolen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
Klopt het als Pastora Soler net in beeld was?
quote:
Dit is Jobiquote:
Ik woon in een land met hele bijzondere mensen...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Nederland zou Jamala echt niet in een top 10 remarkable ESF momenten zetten, grappig om te zien dat dat er wel in Spanje in zit
Vraag me nou echt af wie hem nou zo erg kan hatenquote:
Ik ben groterquote:
Met mijn Noors wat ik in de eerste lockdown heb geDuoLingoot kwam ik af en toe wel woordjes van herkenning tegenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
Hij is kleiner dan ikquote:
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
@Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Wie zegt dat ik niet bluf en ik gewoon een 4 hadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ou est le syndicat d'initiative?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Oké dan ben ik de enige die zich geen rapportcijfers kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.
*boxe*quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.
Achtergelaten in een van de 80 Nederlandse adresjes of in Colombia, kan gebeurenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan ben ik de enige die zich geen rapportcijfers kan herinneren
Nee hoor.. ik ben al zo oud dat ik ze vergeten benquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan ben ik de enige die zich geen rapportcijfers kan herinneren
Ze willen Italië verslaanquote:
Dat kan ik me voorstellen, want dat is dan ook gewoon een prachtig nummerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb Frans laten vallen, maar m'n hart maakte wel een sprongetje toen ik door de school liep en er in een Franse les elders 'L'oiseau et l'enfant' werd gezongen
Toch niet serieus? Al grapje toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef Strani het volgende:
Ziet er naar uit dat de telefoonnummers voor de beide liedjes ergens gedurende het gala verwisseld zijn...
Ik zag het op Twitter voorbij komen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:35 schreef Strani het volgende:
Ziet er naar uit dat de telefoonnummers voor de beide liedjes ergens gedurende het gala verwisseld zijn...
Party til mañanaquote:
Hopelijk heeft Frans zich daarbij geen pijn gedaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb Frans laten vallen, maar m'n hart maakte wel een sprongetje toen ik door de school liep en er in een Franse les elders 'L'oiseau et l'enfant' werd gezongen
Haha ik weet niet welke de juiste moet zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag het op Twitter voorbij komen jaKlopte het nu wel weer?
Ik ben bang dat ik haar niet herkend zou hebben als ik haar in mijn schooltijd had gehoord.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Van die grapjes die ik op dit tijdstip ook gewoon écht leuk vindquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Frans zich daarbij geen pijn gedaan.
Non, ça ne peut pas.gif
Ik neem aan dat die met het overzicht van de nummers gewoon goed is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik weet niet welke de juiste moet zijn
Verklaart wel waarom de liedjes opeens dichtbij elkaar zaten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het klopte nu in ieder geval wel dus.
Pan duro queremos aquiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
We zitten hier niet in het Frankrijktopic mensen! Die stokbroodvreters krijgen al genoeg aandacht
Zegt de Nederlandse Spanjool die eerder in dit topic zelf stokbrood heeft aangebodenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
We zitten hier niet in het Frankrijktopic mensen! Die stokbroodvreters krijgen al genoeg aandacht
Les mangeurs des baguettes... klinkt als een filmklassieker.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
Dan moeten de Spanjaarden Niet het enige interessante van hun avond in de eerste paar minuten proppen. We moeten toch iets hebben om over te praten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:37 schreef Strani het volgende:
Ja zoiets ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef Strani het volgende:
Deze twee heren kwamen uit hetzelfde seizoen van Operacion Triunfo als Amaia en Alfred trouwens. Ik geloof dat ze iets van zevende en achtste werden.
Blij voor @Ceequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Memoria is 1 en Voy a quedarme is 2.
Ditquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moeten de Spanjaarden Niet het enige interessante van hun avond in de eerste paar minuten proppen. We moeten toch iets hebben om over te praten?
Ik hou erg van talen die ik niet begrijp. Frans staat dan op #4,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Meligheid bewaar je maar voor San Remoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit![]()
En Portugal is qua kwaliteit prima, maar er valt geen meligheid te halen, dus dan maar hier
Ik vind veel van die Balkan talen zo mooi klinkenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hou erg van talen die ik niet begrijp. Frans staat dan op #4,
Na Servisch, Spaans en Italiaans.
Maar het nummer van Memoria stond bij beide toch? Dus dat is beter voor Memoria.quote:
Albanees en Ests zijn eenvoudig te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik hou erg van talen die ik niet begrijp. Frans staat dan op #4,
Na Servisch, Spaans en Italiaans.
Oh dat zeker, maar ik moet ook opwarmen!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Meligheid bewaar je maar voor San Remo
Wanneer komt de volgende OT ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zevende (Roi) en negende (Cepeda), close enough!
Ja klopt. Kwam één keer voorbij maar nu niet meer. Weet niet of het genoeg is voor het duwtje over de streep.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Maar het nummer van Memoria stond bij beide toch? Dus dat is beter voor Memoria.
Eh nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
"I'm like your brother, but I want your mother, so who is that girl in my bed"
Versta ik dit goed?![]()
Nou ik heb dat tweede seizoen van deze 'generatie' OT's nog voor de helft gekeken en toen was ik er alweer klaar mee. Maar die donkere zangeres van een half uurtje geleden was blijkbaar de meest recente winnares.quote:
Ohh dat klinkt inderdaad een stuk minder foutquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Eh nee.‘But I want your lover, so why is my girl in your bed?’
Jobi heeft vorig jaar een dagje Urk gedaan en hoort nu hele andere dingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Eh nee.‘But I want your lover, so why is my girl in your bed?’
Welcome to NSF seasonquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Klopt die tijd hieronder in het balkje wel?
Zelfs op de website van TVE stond het zo nog voor de showquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Klopt die tijd hieronder in het balkje wel?
Ze hebben ook geen haast of zoquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jobi heeft vorig jaar een dagje Urk gedaan en hoort nu hele andere dingen.
Klopt idd.. Jaar ervoor ook een donkere winnaar , Famous , weinig meer van gehoord.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb dat tweede seizoen van deze 'generatie' OT's nog voor de helft gekeken en toen was ik er alweer klaar mee. Maar die donkere zangeres van een half uurtje geleden was blijkbaar de meest recente winnares.
¡TIENES QUE ELEGIR BLÁS AHORA!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen haast of zoIn Nederland is het in liveshows vaak zo dat er ergens wordt geroepen dat ze nú door moeten als ergens te lang wordt gepraat.
Nee precies. Dat was ook een heel irritant seizoen met ook die hele kwestie over de tekst van het liedje van Mecano.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.. Jaar ervoor ook een donkere winnaar , Famous , weinig meer van gehoord.
Even een peseta opgooienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ff Vader Abraham erbij roepen toch als het precies 50/50 wordt
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Dat was ook een heel irritant seizoen met ook die hele kwestie over de tekst van het liedje van Mecano.
Confeti sobre... Blasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cara o corona. Creo que ambos son igualmente fuertesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ahquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heet
Oké, dit raadsel ga ik opslaan om op te lossenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heet
Zo veel verschillen de recente resultaten van de Spanjaarden dan ook niet van die van de Britten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Nou dit is wel eerder een BBC top 5 hoor
juist , de mijne is officieel uit A'veen ....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
AhMooie naam. En uit Elche, die van OT dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |