Vraag me nou echt af wie hem nou zo erg kan hatenquote:
Ik ben groterquote:
Met mijn Noors wat ik in de eerste lockdown heb geDuoLingoot kwam ik af en toe wel woordjes van herkenning tegenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
Hij is kleiner dan ikquote:
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan DuoLingoën wat ik wil maar als die spanjaarden niet een beetje langzamer gaan praten is het allemaal voor niks.
@Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Wie zegt dat ik niet bluf en ik gewoon een 4 hadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Cee lief hè, die jonge mensen die zich hun rapportcijfers nog herinneren
Ou est le syndicat d'initiative?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik met Fransen. Een 8 op mijn rapport, maar eenmaal daar en ik volg het niet meer na de eerste "oui"
Oké dan ben ik de enige die zich geen rapportcijfers kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik ook een 8 had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |