Vanwege een opgepakte rapper , die het koningshuis heeft beledigd geloof ik ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:12 schreef Em31 het volgende:
Hollandse toestanden in Spanje zie ik #rellen
Ja ziet er niet heel gezellig uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege een opgepakte rapper , die het koningshuis heeft beledigd geloof ik ...
Ik zat naar de Noorse recap te kijken, toen viel het me ook opquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had zowel de Portugese als Spaanse stream opstaan en vond het al zo'n gek nummer
Haha echt zo'n multitask-fail Ik vond het al zo knap van mezelf dat ik erop had gelet Noorwegen op tijd op mute te zettenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zat naar de Noorse recap te kijken, toen viel het me ook op
Er gaan nog heel goede diepzinnige gesprekken komen die ons hele leven door een andere lens laten bekijken!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
een show van anderhalf uur, en dan zet Spanje het eerste van de twee nummers al na 5 minuten?
Niet live gezien, maar het nummer en verhaal vind ik zo mooi (en Memoria vind ik maar een zwak popliedje) dus ik hoop stiekem dat Memoria ook niet zo sterk is en dat VAQ dan toch wordt gekozenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Em31 het volgende:
Nee hiermee wordt hij 24ste ofzo, kwam niet echt sterk over.
Gun die mensen de tijd om te stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
een show van anderhalf uur, en dan zet Spanje het eerste van de twee nummers al na 5 minuten?
Er moet nog gestemd worden ...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Mañana. Ze gaan nog wel tijdrekken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? In Noorwegen duurt alles te lang en in Spanje willen ze nog voor half elf klaar zijn?
Invloed van Wopkequote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Wat is dit? In Noorwegen duurt alles te lang en in Spanje willen ze nog voor half elf klaar zijn?
Nou ja er zijn inderdaad nog genoeg gastoptredens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mañana. Ze gaan nog wel tijdrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |