Klinkt als een goed plan!quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Anders eind juni of begin juli doen we hier op het forum weer dunnetjes over. @:sableheart
Niks mis met wat ze aan had vond ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:11 schreef Dave het volgende:
Alesia denkt dat Barbra nog niet haar uiteindelijke kleding aan had?
Cornald lieverd en hij heeft helemaal gelijkquote:
Zo erg als Azerbeidzjan 2011 gaat het sowieso niet worden als ik dit lijstje zo ziequote:Op donderdag 13 mei 2021 21:06 schreef Momo het volgende:
[poll=2400]
Nu iedereen een repetitie heeft gehad.
Ruben is leuk!quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:27 schreef molloot200 het volgende:
E: En nu het moment dat blijkt dat die Ruben van de officiële podcast een Fok!er isDat had ik helemaal gemist vanmiddag
Het was echt een mooie pure reactiequote:Op donderdag 13 mei 2021 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik durf nog steeds m'n gejank niet terug te kijken.
Selfie gemaakt?quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:26 schreef Greys het volgende:
Jeangu en broer zitten sowieso in ons hotel want die liepen net dwars door de lobby.
Nee joh, die mensen laten we buiten Ahoy gewoon keurig met rust in hun vrije tijd.quote:
@Evenstar en ik hebben net gekeken, niks om je voor te schamen joh!quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik dacht toen ook even dat het een grapje was, maar de blik en de stemintonatie van @Cee spraken boekdelenquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit nu dat stuk van de stream te kijken waar @:Cee vol ongeloof "een krumper... een krumper... een krumper!" uit haar mond krijgtEn ik dacht oprecht in eerste instantie dat jullie af hadden gesproken dit voor de grap te doen tijdens de rehearsal van Nederland
Niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:27 schreef Greys het volgende:
Ahhh wat tof!quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:26 schreef Greys het volgende:
Jeangu en broer zitten sowieso in ons hotel want die liepen net dwars door de lobby.
We keken gisteravond wat LookLabs terug en die met België... Hij is echt ALLEEN maar aan het woord. Wat errag. Jakkie.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh wat tof!Een leuke vrolijke tegenhanger voor die enge Alex
Haha ja die keken we gisteren in het rehearsal topic ook even toen het wat rustiger was. Op 3:50 of zoiets kwam Geike eindelijk even aan het woord; na ongeveer drie woorden kwam hij er weer doorheen walsenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We keken gisteravond wat LookLabs terug en die met België... Hij is echt ALLEEN maar aan het woord. Wat errag. Jakkie.
Zet een plant achter je! Is weer wat anders dan jij achter een plantquote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het voor het laatst gezien hoor, afgrijselijk weer zo van onderaf gefilmd omdat die schermen niet in beeld mogen. Gruwelijk, echt. Maar blij dat jullie het leuk vonden haha. Echt never again zo van onderaf dus even iets bedenken voor de juryshow.
Vet wig allesquote:Op donderdag 13 mei 2021 23:26 schreef Greys het volgende:
Leuk! In het hotel met Nederland en België, nog meer Pannecoucke korting.quote:Op donderdag 13 mei 2021 23:26 schreef Greys het volgende:
Goed om te weten dat wij hier een fantastische smaak hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:40 schreef Momo het volgende:
[poll=2400]
Meeste mensen hier denken zo te zien dat Frankrijk gaat winnen
1. scheelt weer in logo's etc: kwartslag draaien en ze zijn klaar voor 2022quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:40 schreef Momo het volgende:
[poll=2400]
Meeste mensen hier denken zo te zien dat Frankrijk gaat winnen
Gierenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:45 schreef Greys het volgende:
Deze ochtend was om te gieren. Echt.
We liepen de deur van het hotel uit en vanaf toen gebeurde er dit, pal voor de ingang:
Greys: "C! KIJK! KIJK DAN, PAL VOOR JE!!!!!"
Cee (die dacht dat ik het over de backing vocal van Hooverphonic had die daar ook stond en zich een tikkie schaamde voor mijn KIJK dan gegil): "Ja ja..."
Greys: "Nee KIJK DAN DAAR RECHT VOOR JE!!!!!!!!"
Cee: "Ja-aa...."
Greys: KIJK DAN WAT DAAR LIGT VOOR JE NEUS DIE BOOT
Cee: "Oh..."
(Enorm cruiseschip recht voor ons)![]()
![]()
[ twitter ]
De UK delegatie is met de boot gekomen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:45 schreef Greys het volgende:
We liepen de deur van het hotel uit en vanaf toen gebeurde er dit, pal voor de ingang:
Cee (die dacht dat ik het over de backing vocal van Hooverphonic had die daar ook stond en zich een tikkie schaamde voor mijn KIJK dan gegil): "Ja ja..."
![]()
[ twitter ]
De Hooverphonic man (zie andere verhaal) zei "Ik ga op insta zeggen dat ik een taxi heb besteld maar dit een beetje overdreven is".quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De UK delegatie is met de boot gekomen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
Daarna kwam de meneer van Hooverphonic erbij staan. Die met het hoedje, niet die ene hele spraakzame. Maar vanmorgen was deze meneer wél lekker aan het babbelen en het was echt supergezellig. Over dat hij de oudste deelnemer aan het Songfestival is, al vanaf vroeger enorme fan is en altijd keek en in zwart wit al keek en dat hij nu zelf op het podium staat vindt hij tof.
Hij vroeg wie wij waren, we hebben een selfie genomen en we zeiden dat we tot het eind blijven tot de finale en we hem aan zullen moedigen. Toen zei hij "Ik hoop dat wij ook tot de finale mogen blijven".Leuke man! Op een gegeven moment moesten we echt zeggen dat we naar Ahoy moesten.
[ afbeelding ]
Behalve Letland ben ik benieuwd naar alles!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:56 schreef Greys het volgende:
PROGRAMMA DU JOUR!
10:00 Georgië
10:25 Albanië
10:50 Portugal
11:15 Bulgarije
11:40 Finland
13:05 Letland
13:30 Zwitserland
13:55 Denemarken
Wat tof zeg! Officiële interviewtijd regelen mag dan wel lastig zijn, maar eigenlijk zijn dit soort spontane ontmoetingen toch veel leuker.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
Daarna kwam de meneer van Hooverphonic erbij staan. Die met het hoedje, niet die ene hele spraakzame. Maar vanmorgen was deze meneer wél lekker aan het babbelen en het was echt supergezellig. Over dat hij de oudste deelnemer aan het Songfestival is, al vanaf vroeger enorme fan is en altijd keek en in zwart wit al keek en dat hij nu zelf op het podium staat vindt hij tof.
Hij vroeg wie wij waren, we hebben een selfie genomen en we zeiden dat we tot het eind blijven tot de finale en we hem aan zullen moedigen. Toen zei hij "Ik hoop dat wij ook tot de finale mogen blijven".Leuke man! Op een gegeven moment moesten we echt zeggen dat we naar Ahoy moesten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ twitter ]
We mogen op zich alle repetities vandaag weer in de zaal zien, maar zijn nu op het scherm aan het kijken naar Georgië en snel iets aan het eten (door meneer Hooverphonic liepen we iets achterquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behalve Letland ben ik benieuwd naar alles!
Hij zingt deze run echt weer prima.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ding ligt er ook nog maar sinds kwart voor 9 vanmorgen, dus wel logisch dat jullie vannacht niks gehoord hebben.
Nou ja zeg, en dat na die misser met niet mee willen doen aan Europe Shine a Light!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wij denken dus dat dat zeker niet de beslissing was van deze meneer van vanmorgen....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en dat na die misser met niet mee willen doen aan Europe Shine a Light!
Is weer eens wat anders dan de 3JS bootquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ twitter ]
Ja dit was een drijvend flatgebouw inderdaad.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de 3JS boot
Zo tof zo'n spontane ontmoetingquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zat ook echt om een praatje verlegen kennelijk want hij hield niet meer op. Heerlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo tof zo'n spontane ontmoetingEn heel leuk dat hij echt zo'n fan is!
Geruchten gaan dat er een krumper bij komt zoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:19 schreef Cee het volgende:
Georgië weer, misschien komen er pyro en danseressen bij nu.
Wat leuk! Hij lijkt me ook best wel aardig en Geike ook. Alleen het derde lid lijkt me nou niet zoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Super leuk!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:37 schreef Greys het volgende:
We zitten nu in de zaal want hierna Portugal. Ik mag max 10 sec filmen en we maken foto's!
ZIN IN!
Als je nou zoiets doet dan is het een stuk moeilijker om per ongeluk langs je hoofd de achtergrond te filmenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:36 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb het voor het laatst gezien hoor, afgrijselijk weer zo van onderaf gefilmd omdat die schermen niet in beeld mogen. Gruwelijk, echt. Maar blij dat jullie het leuk vonden haha. Echt never again zo van onderaf dus even iets bedenken voor de juryshow.
Ik kijk zo even na Portugal! Bang dat als ik op de link klik er net iets geluid maakt hier ofzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nou zoiets doet dan is het een stuk moeilijker om per ongeluk langs je hoofd de achtergrond te filmen
We moeten nog 12 locaties! Het merendeel wisten we al, maar we hebben dankzij onze razende reporters er wel wat nieuwe bij gekregen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:51 schreef aarontje112 het volgende:
Voor mijn gevoel zitten er niet veel verrassende postcards tussen? Of wisten we de meeste al?
Contrast met het overgaan naar kleur was met zwart-wit groter maar het is uiteindelijk net zo mooi!quote:
Het zou ook kunnen dat dit even een kleine test is van wat er mooier uit ziet en dat ze nu weer teruggaan naar zwart-wit toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Contrast met het overgaan naar kleur was met zwart-wit groter maar het is uiteindelijk net zo mooi!
Wat een verschil met die andere dan!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen! Ze repeteren nu nog twee keer ik laat het weten als het verandert!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat dit even een kleine test is van wat er mooier uit ziet en dat ze nu weer teruggaan naar zwart-wit toch?
Zijn er al beelden van Giethoorn?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We moeten nog 12 locaties! Het merendeel wisten we al, maar we hebben dankzij onze razende reporters er wel wat nieuwe bij gekregen.
Dit zijn alle bekende locaties:
https://www.google.com/ma(...)UA-7ZtiY&usp=sharing
Nee, en Greys en Cee hebben die ook nog niet gespot. Ze zijn een paar keer niet gezien geweest en uit de zaal waar ze ze konden zien geweest, maar er moeten sowieso nog 11 postcards langskomen voor iedereen.quote:
Nog niet gezien maar we hebben een paar repetities in de zaal gemist. In het perscentrum zien we ze niet dus het kán zijn dat Giethoorn bij een van de gemiste optredens zat, of het moet nog voorbijkomen.quote:
Ageloooooquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:16 schreef Cee het volgende:
Postcard Bulgarije: Agelo?
Nooit van gehoord.
Boerderijbeesten. Hooibalen.
Het is ook gewoon de bedoeling dat de inheemse bevolking wat meekrijgt tijdens de show.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:16 schreef Cee het volgende:
Nooit van gehoord.
Twentequote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:16 schreef Cee het volgende:
Nooit van gehoord.
Haha dat is hier in de buurt. Wonen 3 mensen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:16 schreef Cee het volgende:
Nooit van gehoord.
MECCquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Nou Overijssel heeft twee postcards jahoor!
Nu nog ondervertegenwoordigd:
-Friesland 1 postcard
-Drenthe 1 postcard
-Groningen 1 postcard
-Maastricht nog 0 postcards confirmed, alleen een vaag tweetje over een brug over de Maas in Maastricht
Noorden weer eens achtergesteldquote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Nou Overijssel heeft twee postcards jahoor!
Nu nog ondervertegenwoordigd:
-Friesland 1 postcard
-Drenthe 1 postcard
-Groningen 1 postcard
-Limburg nog 0 postcards confirmed, alleen een vaag tweetje over een brug over de Maas in Maastricht
Nooit geweten dat Limburg in het noorden ligtquote:
Heerlen?quote:
Wat is Limburg?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Limburg in het noorden ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |