Oh ja, was even vergeten dat Estland een weekje oversloeg. In ieder geval alleen interne selecties deze week, dus dat wordt relatief rustig danquote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgende week zijn er geen finales helaas maar over 2 weken, zeker

) vind ik het gelijkwaardig aan Universo. Vrij middle of the road, maar prima om naar te luisteren; ik schakel het niet uit als het op de radio voorbij zou komen, maar aan het eind van de dag herinner ik het me niet meer.
 ) vind ik het gelijkwaardig aan Universo. Vrij middle of the road, maar prima om naar te luisteren; ik schakel het niet uit als het op de radio voorbij zou komen, maar aan het eind van de dag herinner ik het me niet meer.

Nou ja, Zweden heeft wel een mogelijk goede heat met The Mamas en Eric Saade.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh ja, was even vergeten dat Estland een weekje oversloeg. In ieder geval alleen interne selecties deze week, dus dat wordt relatief rustig dan

The Break Up?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef Strani het volgende:
Ondertussen kijk ik nu opeens naar Vince Vaughn en Jennifer Aniston in het Spaans.

Goed punt.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet Eurovisie zijn als Spanje opeens topliedjes ging sturen natuurlijk.

zoals 50 jaar terug ... toen was Eurovisie nog normaalquote:Op zondag 21 februari 2021 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet Eurovisie zijn als Spanje opeens topliedjes ging sturen natuurlijk.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |