Daar schijnt een gifje van te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zag JenniferGodinneverforget!
Ik had het niet doorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit duurde te lang Oscar
Zag ook Anna drijver net. Die is ook wel prima.
ik vind helemaal mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:00 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Mijn favoriete quote tot nu toe is: "AAAAAAAAAAAAAAAHHHH".
Yesquote:
De jury heeft van tevoren al besloten dat er deze opdracht niets verdient wordt denk ik. Onmogelijke opdracht.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:00 schreef Redefine het volgende:
De 'eerlijke' jury gaat straks natuurlijk zeggen dat mutsen geen hoeden zijn
Dat komt op het scherm te staan voordat het nummer wordt gespeeldquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Hoe weten ze op welke rij ze ze moeten zetten eigenlijk?
Denk dat overal iets bij komt als "dit is voor de toeschouwers op rij 10", maar ze dat er verder uitgeknipt hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Staat op het scherm.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Ja. Of juist andersom. Sommige opdrachten zijn opeens makkelijker. Altijd afhankelijk van de stand van de pot etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
De jury heeft van tevoren al besloten dat er deze opdracht niets verdient wordt denk ik. Onmogelijke opdracht.
Dat weet niemandquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Dat staat op de tussen-dia.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Denk dat het daar voor staat of er naast. Iets wij niet zien in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Moira het volgende:
Kenmerk van een maagd volgens Buddyquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef svann het volgende:
Charlotte die wat naloopt....
Doet ze wel vaak.
nopequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ze mogen niet zeggen wat het is?
Nee ze is echt zo domquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom kijk je niet ... ja tenzij het niet zo belangrijk is voor haar als Mol ....
Nee, wat wel suf is,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ze mogen niet zeggen wat het is?
Maar je kiest blind, dus de adviseur moet dan zeggen 'het is mingeld' of iets dat daarop wijst, en dan moet je dat accepteren. Dat is nogal opvallendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:11 schreef Redefine het volgende:
Zou de mol hier niet willen draaien met de gok op min geld?
Komt omdat die joker zich ook als een clown kleedt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:12 schreef DaMart het volgende:
Splinter zijn trui lijkt wel een beetje op de outfit van die joker die steeds terugkomt.
Straks is 't gewoon Splinterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:12 schreef DaMart het volgende:
Splinter zijn trui lijkt wel een beetje op de outfit van die joker die steeds terugkomt.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar je kiest blind, dus de adviseur moet dan zeggen 'het is mingeld' of iets dat daarop wijst, en dan moet je dat accepteren. Dat is nogal opvallend
dat zie je nuquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
Waarom zou je iets negatiefs nemen als je nog 2x mag draaien?
Ja ze dacht dat het 'iets zwarts of -1000' was, hoezo kies je 'm danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
Charlotte vond -1000 niet erg, maar -2000 wel?
Ja, ik vind dit echt heel vaag. Lijkt eigenlijk meer een molstreek.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:14 schreef Moira het volgende:
Waarom zou je iets negatiefs nemen als je nog 2x mag draaien?
Hij had het zeker beter kunnen omschrijvenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
Rocky beschreef het zo dat Renee ook echt veel wist. Splinter is net iets te vaag.
Zowel van Charlotte als Splinter. Splinter kan expres vaag gebleven zijn in de gok dat Charlotte 'm misschien zou kiezen, en Charlotte kan daar juist expres gebruik van gemaakt hebben in de hoop als mol het mingeld te pakken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit echt heel vaag. Lijkt eigenlijk meer een molstreek.
Dit is weer een van de tientallen voorbeelden dat haar brein heel raar werkt. Ze mag eigenlijk juist hopen dat ze de mol is anders weet iedereen inmiddels dat ze nogal eh apart is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ze dacht dat het 'iets zwarts of -1000' was, hoezo kies je 'm dan_
Maar als ze de mol is vind ik dat alsnog vet raar dat dat dan de eerste keer zou zijn dat de mol de eerste afleveringen zó obvious verdacht is gemaaktquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is weer een van de tientallen voorbeelden dat haar brein heel raar werkt. Ze mag eigenlijk juist hopen dat ze de mol is anders weet iedereen inmiddels dat ze nogal eh apart is.
En nog zie ik het nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:17 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een opdracht waar een mol het meest zichtbaar is.
Klopt wel. Al vind ik eigenlijk dat ze vandaag Renee heel erg verdacht aan het maken zijn door steeds haar blaadje, haar wisseling van de puzzel en nu het rad als enige niet te laten zienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als ze de mol is vind ik dat alsnog vet raar dat dat dan de eerste keer zou zijn dat de mol de eerste afleveringen zó obvious verdacht is gemaakt
Oud hoofd ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef emmyemmy2 het volgende:
Wat een verveeeeelend hoofd heeft Charlotte
Nee ik ook niet. Maar dit is een van de weinige opdracht waar de mol echt alleen te zien is bij een handeling.quote:
Ja en vorige week al die verdenkingen op haar laten zien, dat is meestal een indicatie dat ze er vandaag wel eens uit zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt wel. Al vind ik eigenlijk dat ze vandaag Renee heel erg verdacht aan het maken zijn door steeds haar blaadje, haar wisseling van de puzzel en nu het rad als enige niet te laten zien
32 of zo.quote:
Maar (als Renée de mol is) ook de enige die al afleveringen lang de test volledig juist invultquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:20 schreef DaMart het volgende:
Rocky is dus de enige zonder jokers op dit moment.
Komt Ron Boszhard terug in het spelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of we nog gaan horen wat het vraagteken was.
Een antwoord op een vraag in de test dacht ik?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of we nog gaan horen wat het vraagteken was.
Gvdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Yaku het volgende:
[..]
Komt Ron Boszhard terug in het spel
Het antwoord is daarop altijd nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:22 schreef Yaku het volgende:
[..]
Komt Ron Boszhard terug in het spel
Je kon ook veel geld verdienenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Redefine het volgende:
Ik vind 2000 euro uit de pot bij zo'n opdracht wel erg veel hoor. Zeker omdat dat in theorie vier keer had kunnen zijn.
Werd dat gezegd?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Een antwoord op een vraag in de test dacht ik?
Dan zag ze er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Ik dacht echt dat Charlotte minstens 45 was
In hamsterjaren is 32 heel oud.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Neenee, dat is dr iqquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:23 schreef Magica het volgende:
Dit vrees ik ook. Maar ik hoop stiekem dat ze 't alsnog is want bordspelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef eborn het volgende:
Renée zal er wel uitvliegen ben ik bang. Want anders gaan ze niet zo duidelijk alle verdenkingen noemen.
Nou ja als de rest ook goed antwoord dan kan dat. Want die hebben wel jokers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:24 schreef Moira het volgende:
Of Rocky eruit en dat juist daaruit blijkt dat Renée het toch niet is
Ah ok. Dank je. Dat had ik gemist.quote:
JAAA ROCKY BLIJFTquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
Kut, daar gaan wat punten in de app.
Nee, die zei dat Marije het was, toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Huh die gozer met algoritme had toch gezegd dat splinter de mol was?
Computer says noquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Rocky is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Als Rocky de mol is word ik gek
Ja marije of splinter zei die en had 100% zekerheidquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zei dat Marije het was, toch?.
Eerst Splinter en Marije en toen alleen Splinter.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die zei dat Marije het was, toch?.
Ik had een klein deel ingezet op Splinter deze week, voor het geval mijn mol eruit zou vliegenquote:
Weten we eigenlijk nog niet. Want Charlotte weten we niet zeker van hoe vol ze op Renee is gegaan. En van Splinter weten we niet of hij niet gewoon wel vol op Renee is gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:26 schreef Moira het volgende:
Als Splinter er nu uit moet is het ook heel duidelijk dat 2 finalisten vol op Renée antwoorden
Dat kan niet. Rocky is vol op renee gegaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:28 schreef emmyemmy2 het volgende:
Rocky mol Renee winnaar Charlotte verliezer
Huh? Bedoel je Selmar uit het Hunted topic? Die zat voornamelijk op Renée en daarna een beetje op Marije en hield Splinter als extra reserve omdattie dat niet kon loslatenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Nee.quote:
Ja maar dat is zo opvallend dat ze al 2 afleveringen in de verdenkingen laten zien dat het alleen nog Renée kan zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:29 schreef Legoblokje het volgende:
Als Charlotte de mol is, had Splinter nooit rood gehad. Dan had Rocky rood gehad, 2 jokers achterstand.
Splinter heeft toch gespreid op Rocky en Renée.
Het kan echt alleen nog Renée zijn.
Nee zo'n gast van de uni twente ofzo had een algoitme gemaakt om de mol te voorspellenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je Selmar uit het Hunted topic? Die zat voornamelijk op Renée en daarna een beetje op Marije en hield Splinter als extra reserve omdattie dat niet kon loslaten
Het lijkt alsof ze dat niet letterlijk mochten zeggen (ff gemist dat dat een regel was maar leek zo iig), maar alsnog had hij dat veel beter duidelijk kunnen maken dat het ongunstig voor iedereen was, "dus ook voor haar als ze zou willen winnen"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt Splinter dan niet gewoon “je hebt min 2000 gedraaid” tegen Charlotte? Ipv dat cryptische gedoe.
oh gaat lekker danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nee zo'n gast van de uni twente ofzo had een algoitme gemaakt om de mol te voorspellen
Dat mocht niet. Maar wel heel raar dat die niet zei, dit is heel nadelig voor de pot.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt Splinter dan niet gewoon “je hebt min 2000 gedraaid” tegen Charlotte? Ipv dat cryptische gedoe.
Ze mochten bepaalde woorden niet zeggen denk ik. Ze waren allemaal vaag met omschrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marije of Splinter inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
quote:Op basis van de eerste zes afleveringen van het huidige seizoen geeft het algoritme nog twee spelers een grote kans: Marije Knevel is favoriet met 50 procent, Splinter Chabot staat op 40 procent.
En de update daarna was 90%+ op Splinterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Marije of Splinter inderdaad![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)voorspelt-wie-de-mol
[..]
Nouja hij had wel iets kunnen zeggen van “slecht voor de pot” of weet ik veelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze dat niet letterlijk mochten zeggen (ff gemist dat dat een regel was maar leek zo iig), maar alsnog had hij dat veel beter duidelijk kunnen maken dat het ongunstig voor iedereen was, "dus ook voor haar als ze zou willen winnen"
Ja. Eigenlijk kan alleen zij nog de Mol zijn. Maar vooral erg jammer dat dit door de afvallers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo opvallend dat ze al 2 afleveringen in de verdenkingen laten zien dat het alleen nog Renée kan zijndat doen ze juist expres nooit
Ja en Charlotte schijnbaar ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De mol blijft altijd in het spel![]()
![]()
![]()
Charlotte is de hulpmol.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja en Charlotte schijnbaar ook
Ja ik zou dat echt een domper vinden op wat (ik denk dat) een leuke mol zou zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk kan alleen zij nog de Mol zijn. Maar vooral erg jammer dat dit door de afvallers.
En precies wat ik vorige week zei. Ik vind het totaal niet bij de makers van WIDM passen om de Mol al zo openlijk verdacht te houden. Normaal wordt er behoorlijk verdraaid bij wie de rest verdenkt.
En dan vandaag nog doodleuk bij haar juist heel veel dingen niet in beeld brengen. Bij Splinter kregen we zijn blaadje te zien en bij Renee niet...
Of juist nu wel, dat wij denken nee dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo opvallend dat ze al 2 afleveringen in de verdenkingen laten zien dat het alleen nog Renée kan zijndat doen ze juist expres nooit
Charlotte en Splinter vullen ook echt al vanaf het begin Renée in bij hun test. Echt opvallend hoe veel ze dat dit keer hebben laten horen, die verdenkingenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef xzaz het volgende:
Rocky zit echt al iets van 5 afleveringen op Renee
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vooral zoiets van, nee Renee kan toch niet, want dan is dat en dat heel raar van de makers. Plus dat Charlotte juist heel erg veel mol gedrag vertoond. Maar ja dat is wel meer seizoenen geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik zou dat echt een domper vinden op wat (ik denk dat) een leuke mol zou zijn
Hoewel ik om die reden dus ook niet geheel verbaasd zou zijn als volgende week blijkt dat het toch Charlotte of Rocky is en dat Renée alsnog wint omdat ze op hun heeft gespreid
De mol gaat nooit naar huisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Moira het volgende:
En Rocky die dus zonder jokers alsnog groen krijgt terwijl ze vol op 1 zit. Het kan toch ook haast niet anders dat het alsnog Renée is maar dan vind ik het écht raar dat ze dat zo duidelijk makenNiet door molacties, maar door verdenkingen te laten zien waardoor je kan puzzelen met groen/rood scherm, wat ze altijd expres vaag laten, maar nu dus niet
Ja daarom, het kan eigenlijk niet anders dat ze het wél is maar dat is een enorme steek die is laten vallen door de makers en ik snap niet waarom, behalve dat ze het dus niet zou zijn, wat eigenlijk óók niet kanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.
En Charlotte weer veel te verdacht in beeld met dat zweefvliegen. En -¤2000 pakken, wat toch echt Splinter zijn schuld was door veel te cryptisch te zijnbovendien had Rocky af moeten vallen als zij het is. En als Rocky het is, had Charlotte af moeten vallen.
Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.
En Charlotte weer veel te verdacht in beeld met dat zweefvliegen. En -¤2000 pakken, wat toch echt Splinter zijn schuld was door veel te cryptisch te zijnbovendien had Rocky af moeten vallen als zij het is. En als Rocky het is, had Charlotte af moeten vallen.
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.quote:
Ja die keer dat Joshua eruit moest past verder alsnog in het beeld dat Renée de mol isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.
Daarom moest hij naar huis, want renee is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
???quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef TLC het volgende:
Nu blijf ik me afvragen wat nu dat ? was op dat rad, we zullen er nooit achter komen helaas
Dan is hij echt genaaidquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja die keer dat Joshua eruit moest past verder alsnog in het beeld dat Renée de mol is
is dat niet een vraag uit de test?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef TLC het volgende:
Nu blijf ik me afvragen wat nu dat ? was op dat rad, we zullen er nooit achter komen helaas
Ja daar ben ik al het hele seizoen van overtuigd maar nu dus juist minder omdat ze het vanaf aflevering 7 al zo duidelijk maken ipv pas aan het eind van aflevering 9quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daarom moest hij naar huis, want renee is de mol
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
Ja, en Joshua had ook geen goed gevoel bij die test, hij wist veel vragen niet. Dus als Splinter daar vol op Renée is gegaan (wat ik ook gedaan zou hebben in dat scenario) had hij Joshua verslagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.
dat is wel heel dom, want in dec bij het voorstellen zei renee zelf dat ze onder de grond wou zijn... daarom zit ik vanaf het begin 100% op renee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:34 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
En de update daarna was 90%+ op Splinter
Ze maakten in december al duidelijk dat renee de mol is....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al het hele seizoen van overtuigd maar nu dus juist minder omdat ze het vanaf aflevering 7 al zo duidelijk maken ipv pas aan het eind van aflevering 9
Same, vond het te opvallend dat ze voor haar een stukje uitkozen waar ze zei "ik duik onder"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is wel heel dom, want in dec bij het voorstellen zei renee zelf dat ze onder de grond wou zijn... daarom zit ik vanaf het begin 100% op renee.
De makers gaan straks zeggen 'Jullie klaagden altijd dat de hints niet duidelijk genoeg waren, daarom hebben we dit hele seizoen geroepen wie de mol is'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Same, vond het te opvallend dat ze voor haar een stukje uitkozen waar ze zei "ik duik onder"
Volgens mij hebben we ook niet gehoord dat het eerste bericht van Renée aankwam bij Charlotte? Ze kan ook gewoon de porto niet ingedrukt hebben. Dan hebben wij alleen gehoord dat ze de eerste move doorgaf. En de mol had maar 1 fout nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef golfer het volgende:
Gaf, zonder dat wij bij haar het papier met de opdrachten konden zien, wat wij bij Splinter wel konden zien, de te verwisselen zaken onduidelijk door aan die in het zweefvliegtuig gillende Charlotte.
Dat is niet vergelijkbaar met wat er nu gebeurt. Alles wat we in de eerste afleveringen van Renée hebben gezien zou zoals vanouds op verschillende manieren opgevat kunnen worden en zouden haar niet per se definitief wel/niet de mol maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze maakten in december al duidelijk dat renee de mol is....
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Nou vraag me altijd af of ze alles laten zienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
Dat Renee aan de grond bleef had meer te maken dat ze niet durfde denk ik, en ik geef haar geen ongelijk, ik had t ook nooit never gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef golfer het volgende:
Renee is de mol. Bleef aan de grond bij de vliegopdracht. Verwisselde de verkeerde bordjes. Gaf, zonder dat wij bij haar het papier met de opdrachten konden zien, wat wij bij Splinter wel konden zien, de te verwisselen zaken onduidelijk door aan die in het zweefvliegtuig gillende Charlotte.
Verder gaf ze heel onduidelijke signalen af bij het rad.
Jammer dat Splinter eruit is.
Mol, winnaar en verliezer zijn in ieder geval een vrouw.
Niet in een zweefvliegtuig iig, heel misschien in iets met motoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef TLC het volgende:
Dat Renee aan de grond bleef had meer te maken dat ze niet durfde denk ik, en ik geef haar geen ongelijk, ik had t ook nooit never gedaan
nja in de gevangenis was Marije zo aan t falen dat de mol heel fanatiek kon doen, t ging toch niet lukken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Iig is Rocky de mol niet, ze hielp Charlotte met het doorbranden van t koord in de gevangenis, een mol zou haar niet helpen door de lat mee vast te houden.
Maar ze mag wel winnen die Rocky, ze zou een terechte winnaar zijn
De mol moest er in de gevangenis vooral voor zorgen dat er zoveel haast en chaos was dat niemand op het idee kwam dat iedereen naar buiten moest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
nja in de gevangenis was Marije zo aan t falen dat de mol heel fanatiek kon doen, t ging toch niet lukken.
Ik ga dat echt zonde vinden als blijkt dat ze dat zo verneukt hebben, Renée had makkelijk langer onder de radar kunnen blijven als 't niet was voor deze montage.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:
Renee nu ook heel ruim de verdachte bij de kijkers.
Ja dat laatste zou je wel denken. Omdat ze het nooit zelf zo duidelijk hebben gemaakt. Zelfs als het voor de meeste kijkers wel duidelijk was wie de Mol was, gooiden ze de boel bewust door elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga dat echt zonde vinden als blijkt dat ze dat zo verneukt hebben, Renée had makkelijk langer onder de radar kunnen blijven als 't niet was voor deze montage.
En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze zo'n domme fout zouden maken als het niet expres is gedaan (either om de kijkers een extra hint te geven of juist om ze op het verkeerde been te zetten en met een twist te komen)
Dat is wel een hint zoals de makers die kunnen maken ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
Hier al een tijdje op Charlotte als verdachte.
Echter wel verdacht: In de opdracht van het in de goede rij plaatsen van kandidaten: Lady in red, diamonds and pearls, (mannen) met zwart aan, leave hat on.
In de volgende opdracht had Rene (rood haar) zwart aan, en in 1x diamonds/pearls. In eerdere opdracht muts op (hat)
Oeh, deze vind ik wel heel leuk ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
In de volgende opdracht had Rene (rood haar) zwart aan, en in 1x diamonds/pearls. In eerdere opdracht muts op (hat)
Ook eerder in de aflevering rode trui aan, en vorige aflevering bloem in haar haar!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:31 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, deze vind ik wel heel leuk ja!
Oeh zou je die ook in het Hints & theorieën topic willen droppen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
Hier al een tijdje op Charlotte als verdachte.
Echter wel verdacht: In de opdracht van het in de goede rij plaatsen van kandidaten: Lady in red, diamonds and pearls, (mannen) met zwart aan, leave hat on.
Nou ja. Als je weet dat er al die 5000 euro hebben geboden, dan hoeft de Mol dat niet ook te doen. Dus dat is niet zozeer raar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:32 schreef TLC het volgende:
t wil er bij mij ook niet in dat Renee maar 1000 Euro biedt, of dat ze geld oplevert voor de pot bij de rondleiding opdracht of de kano opdracht. Als mol had ze makkelijk de geheime opdrachten kunnen benoemen bv.
In die trein liep dat klokje ook terug van t bedrag, waarom zou je daar als mol geen invloed op willen hebben ? dat lijkt me gewoon erg sterk. De mol is iemand die de vaart wat moet verminderen zodat het bedrag wat lager kan gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Als je weet dat er al die 5000 euro hebben geboden, dan hoeft de Mol dat niet ook te doen. Dus dat is niet zozeer raar.
Maar bij die opdracht waren de mensen die voor de vrijstelling in het voordeel om de opdracht te halen. Plus dat die veel fanatieker zouden dan de anderen die puur voor het geld speelden. Dus zou je eigenlijk als Mol bij die drie willen zitten om ook bij die opdracht zo min mogelijk geld op te brengen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je niet doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef TLC het volgende:
[..]
In die trein liep dat klokje ook terug van t bedrag, waarom zou je daar als mol geen invloed op willen hebben ? dat lijkt me gewoon erg sterk. De mol is iemand die de vaart wat moet verminderen zodat het bedrag wat lager kan gaan.
Video pre-corona maarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je niet doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Toch zijn er heel veel mensen die Splinter nooit hebben verdacht en hem al vrij snel konden afschrijven als mogelijke mol, en steeds meer mensen die Renée zijn in gaan zien in de loop van de afleveringenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
De mol is naar huis.
Is dat voor het eerst dat de mol naar huis moet?
Echt letterlijk de enige van iedereen die heeft lopen mollen en rare fratsen heeft uitgehaald is naar huis.
Dit wordt echt het seizoen met de meest kansloze mol ooit.
Zeker als het Renee is dan slaat het gewoon helemaal nergens op.
Renee heeft letterlijk niets gegaan, vanavond was de allereerste keer dat ze ook maar iets gedaan heeft wat
uitgelegd zou kunnen worden als mol actie (uit het niets dubbel een wissel doorgeven bij zweefvliegen).
Hoewel er echt wel leuke aspecten zijn aan dit seizoen blijft het natuurlijk om de mol gaan, en op dat aspect faalt dit jaar echt keihard.
Waarom ga je dan ook daar recht voor de deur staan wachten tot 'ie openzwaaitquote:
Terwijl je in podcasts en video's juist meer en meer hints en verdachte dingen richting Splinter zag komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:59 schreef Moira het volgende:
Toch zijn er heel veel mensen die Splinter nooit hebben verdacht en hem al vrij snel konden afschrijven als mogelijke mol, en steeds meer mensen die Renée zijn in gaan zin in de loop van de afleveringen
En je kan altijd pas oordelen of de mol leuk was als je de molacties hebt gezien
Ok, dan heb jij gewoon andere dingen gezien dan andere mensen, en hebben andere mensen dingen gezien die jij dan weer niet hebt gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Terwijl je in podcasts en video's juist meer en meer hints en verdachte dingen richting Splinter zag komen.
En heb er nog altijd niets richting Renee gezien, behalve dan t.a.v. de test resultaten.
Splinter stond ook onderaan de follow the money.
Splinter stond ook altijd op belangrijke plekken. En er zijn ook echt genoeg momenten te vinden van verdachte momenten waar hij bij was.
Het dubbel noemen momentje van vanavond is de 1e keer dat ik Renee iets raars heb zien doen.
En bijna uberhaupt iets heb zien doen.
Maar noeeeeeemmmm ze dan haha.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Ok, dan heb jij gewoon andere dingen gezien dan andere mensen, en hebben andere mensen dingen gezien die jij dan weer niet hebt gezienKan, zo gaat dat elk jaar.
Viesmadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
De mol is naar huis.
Is dat voor het eerst dat de mol naar huis moet?
Echt letterlijk de enige van iedereen die heeft lopen mollen en rare fratsen heeft uitgehaald is naar huis.
Dit wordt echt het seizoen met de meest kansloze mol ooit.
Nee hoor, normaliter vind ik het leuk om voorbeelden bij te houden en dat te kunnen laten zien. Nu heb ik dat niet gedaan oa omdat m'n vader op sterven ligt dus andere prio'squote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar noeeeeeemmmm ze dan haha.
Dat is toch het hele punt van WIDM volgen en met elkaar de mol vinden.
Ik heb al meerdere mensen gevraagd die op Renee zitten waarom, waarom, waarom.
Ik kan, ja ook nu hij is afgevallen, heel duidelijk uitleggen waarom Splinter gewoon de mol is.
Maar niemand kan uitleggen waarom Renee de mol is of iets verdachts van Renee noemen.
Zelfs de Rocky met alle ''rocks'' hints bestaat zelfs en is dan al sterker.
Ik volg alleen wat op YT en bepaalde podcast. WIDM forum niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:10 schreef Moira het volgende:
Maar ik zie op internet, Youtube, fora, Facebook, ook hier in deze topics, meer dan genoeg redenen waarom Renée de mol zou kunnen zijn. Dus ik krijg zelf de indruk dat je nogal zwaar vast zit in een bepaald beeld en daar niet vanaf komt en over andere shit dus heen leest/kijkt, hoewel dat ook typisch WIDM is![]()
Overigens zeg ik niet dat Renée het sowieso is hoor, heb hier vaak genoeg twijfels geuit (sowieso weet je het nooit zeker maar die montage hier is echt té). Maar ik had niet nu nog steeds op haar gezeten als er de afgelopen 8 afleveringen niks verdachts omtrent haar te zien was. Heb onvoldoende verdachts van de rest gezien om me van Renée af te helpen.
Dit probleem ondervind ik niet per se mbt Renée, er worden hier sowieso veel minder vaak onderbouwingen gedaan dan vroegah. Tegenwoordig is 't gewoon roepen wie je denkt dat het is maar ontbreken de screenshotjes (zelf dus ook schuldig aan want geen zin en andere dingen).quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:07 schreef TLC het volgende:
Ik moet Bianconeri wel gelijk geven in t feit dat mensen steeds wel zeggen tal van acties van Renee te hebben gezien maar ze opnoemen....
Maar het is ook gewoon niet waar dat ze vanaf het begin het meeste geld op haalt van iedereen. Zowel XMN8R met zijn berekening hier als één van die Youtubegastjes die z'n berekening per 3 afleveringen doet hadden voor de -5000 kutaflevering Renée op het minste geld staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik volg alleen wat op YT en bepaalde podcast. WIDM forum niet.
Hier op het forum heb ik geen enkele echte aanwijzing richting Renee gezien.
Alles ging echt volledig naar Splinter toe. Af en toe waren er wel eens kleine dingetjes naar anderen toe.
Maar vooral ook omdat bv een Joshua zelf heel verdacht ging doen.
Renee zie ik al sinds aflevering 2 of 3 al niet meer als mol.
Ze heeft zich al vanaf het begin overal afzijdig van gehouden. Nooit op sleutelposities gestaan en al vanaf het begin haalt zij het meeste geld op van iedereen.
En ik zie nergens die hints langs komen waardoor ik haar zou moeten verdenken.
Het enige wat haar verdacht maakt is dat iedereen die wel op haar zit doorgaat en de anderen niet.
Maar ik ben benieuwd, wie weet komen er nu eindelijk eens hints richting Renee.
Zou tijd worden.
Anders blijf ik gewoon bij Splinter.
Ik snap dat niet iedereen er meer zo actief in wil zitten, maar dat vind ik echt jammer.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit probleem ondervind ik niet per se mbt Renée, er worden hier sowieso veel minder vaak onderbouwingen gedaan dan vroegah. Tegenwoordig is 't gewoon roepen wie je denkt dat het is maar ontbreken de screenshotjes (zelf dus ook schuldig aan want geen zin en andere dingen).
Het programma leent zich er ook niet zo lekker meer voor als vroegah om alles screen voor screen terug te pluizen en naast elkaar te leggen aan het eind van de aflevering. Maar dat kan aan mij liggen.
Voor de -5000 bracht zij ook al gigantisch veel op, alleen al omdat zij mede verantwoordelijk was samen met Rocky voor die +2000.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:22 schreef Moira het volgende:
Maar het is ook gewoon niet waar dat ze vanaf het begin het meeste geld op haalt van iedereen. Zowel XMN8R met zijn berekening hier als één van die Youtubegastjes die z'n berekening per 3 afleveringen doet hadden voor de -5000 kutaflevering Renée op het minste geld staan.
Overigens heb ik er voor de verandering eens een gedropt in het hintstopic, mét screens
En je mag best op Splinter blijven zitten hoor. Ik zweer ook nog steeds dat Jan-Willem de mol was.
Als Renée het straks niet blijkt te zijn zal ik ook blijven zweren dat ze 't wel was
Ben ik het, vooral met het oog op seizoen 2020, gehéél en totáál niet mee eens iigquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor de -5000 bracht zij ook al gigantisch veel op, alleen al omdat zij mede verantwoordelijk was samen met Rocky voor die +2000.
En met Charlotte voor de +500.
Beide had Renee zeer gemakkelijk kunnen proberen, ipv zoals wat ze nu deed juist makkelijk maken.
Normaal gesproken boeit het mij nooit zo en geniet ik er erg van.
Ik zit er qua mol toch eigenlijk altijd naast.
Maar dit jaar is de mol gewoon 1 grote faal en dat verpest toch wel echt een heel groot deel.
(oh en ja zelfs al was Splinter de mol dan was het ook niet echt een top mol).
Je bedoelt al je antwoorden goed geven waardoor alle aanwijzingen bekend worden en geen enkel beetje tegen gas geven zodat je 500 euro binnen haalt?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:24 schreef twist02 het volgende:
Tal van acties voor Renée misschien niet, maar ik zit al vanaf moment 1 op haar en blijf daar ook bij hoor. Ik zeg niet dat ze een super goede mol is, maar denk oprecht dat ze pech heeft gehad met het fanatisme van deze groep.
Bij de hotelkamer opdracht zat Charlotte bij letterlijk elke aanwijzing fout. Wat doe je dan als Mol? Helemaal niks, en gewoon instemmen met de ander. Je kon daarbij écht niet voorzien dat ze uiteindelijk op het goede antwoord uit zou komen.
De mol hoefde alsnog niets te zeggen.quote:Bij het abseilen: als kajakker wist je niet dat de 4 abseilers een afspraak hadden gemaakt om voor het geld te gaan i.p.v. vrijstellingen; je weet alleen dat jouw partner het geld moet hebben. Dus wat doe je? Je zorgt dat je partner heel zeker weet waar het geld in zit, en vertrouwt vervolgens op het egoïsme van je partner om voor een vrijstelling te gaan.
Ze geeft nooit aan ergens te willen staan. Is nergens actief mee bezig.quote:En ze heeft best regelmatig op sleutelposities gestaan. Vorige aflevering nog bij het hijsen van die kleding en dit keer bij die puzzel.
Nogmaals: ijzersterk is het misschien niet, maar op z'n minst plausibel. Haar afserveren als 'slechtste mol ooit' voordat het seizoen klaar is, getuigt vooral van (anti)tunnelvisie in mijn ogen.
Ik vond Rob ook niet echt sterk, zeker niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:31 schreef Moira het volgende:
Ben ik het, vooral met het oog op seizoen 2020, gehéél en totáál niet mee eens iigOok zonder te weten wie de mol is is het al een wereld van verschil vergeleken met dat seizoen
Dat was pas 1 grote faal zowel als seizoen en als mol.
Dit seizoen vind ik de opdrachten een stuk leuker, de groep een stuk leuker, en wie van deze 3 de mol ook is zal als mol ongetwijfeld ook een stuk leuker haar werk hebben gedaan dan Rob
En als Renée voor die -5000 gigantisch veel opbracht, bracht de rest dus nóg meer op, aangezien ze daarvoor het minste geld van allemaal op had gehaald volgens verschillende berekeningen dus.
Ik heb trouwens ook dingen gezien die ze als mol makkelijk had kunnen laten liggen waardoor je denkt 'mm kandidaterig', maar datzelfde geldt ook voor de anderen, en ook dat kun je weer doorredeneren met reversed psychology shit zoals elk jaar weer gebeurt.
Dat laatste is dan niet de schuld van Renée, maar van de productie die er te veel van dat soort opdrachten in doen. Niet lui en inactief, het is er gewoon ingeschreven dat de rest meer geld kan wegnemen dan de mol zelf. Wat ik overigens idd ook niet fantastisch vind want het hele concept 'follow the money' elimineer je daar al mee aangezien je daar niks meer aan hebt. En de hints voor de kijker thuis doen ze er ook al niet/nauwelijks/onnavolgbaar meer in omdat dat eerder eens te obvious was.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vond Rob ook niet echt sterk, zeker niet.
Maar je merkte het bij hem wel. Hij was wel met veel dingen bezig.
Ik weet niet of dat precies is wat je met dat laatste bedoelt hoor, maar dat klopt wel inderdaad.
Dit jaar lijkt een jaar met 9 mollen en 1 kandidaat. Waarbij de kandidaat de echte mol is.
Ongeacht of het echt Renee is hoor. Charlotte heeft dan nog de meest verdachte dingen, Rocky praktisch niet en Renee al helemaal niet. Maar eigenlijk alle andere kandidaten zijn verdachter dan deze 3 finalisten.
De mol heeft helemaal niets hoeven doen en is bij wijze van verantwoordelijk voor 90% van de pot.
Kijk alleen al naar die -5000 en -2000. Charlotte beide, Rocky de -5000.
Kijk je naar het plusgeld dan steekt Renee er weer ver bovenuit en ook Rocky nog best wel.
Wie van de 3 het ook is, het is heel raar. Zeker Renee zou een zeer luie inactieve mol zijn die gewoon geen reet heeft hoeven doen omdat de rest wel ging mollen.
Renée zei "ik duik onder", Rocky geen ideequote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:40 schreef TLC het volgende:
En wat Rik heeft gezegd bij de introductie van de kandidaten (toen ze in een cirkel stonden) dat de mol zichzelf bekend heeft gemaakt, ik zie / hoor ook niet wat Renee of Rocky hebben gezegd dat dat zou aangeven.
'ben ik de mol, ja ben ik de mol' quote van Charlotte, maar later hoor je nog van haar 'met dat antwoord zeg ik eigenlijk al genoeg'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Renée zei "ik duik onder", Rocky geen idee
Het zou me niks verbazen als we dat over 2 weken terug gaan zien. Maar heel WIDM-kijkend Nederland dacht dat op dat moment ook, en de eerste paar afleveringen is ze ook nog het vaakst verdacht in beeld gebracht én het meest verdacht door Nederland. Allemaal dingen die meestal indicaties zijn dat iemand het dus niet is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef TLC het volgende:
[..]
'ben ik de mol, ja ben ik de mol' quote van Charlotte, maar later hoor je nog van haar 'met dat antwoord zeg ik eigenlijk al genoeg'
Rik : 'als jullie net goed hebben geluisterd weten jullie dat inmiddels, want de mol heeft zojuist zelf antwoord gegeven'
Volgens mij gaat het om het woordje antwoord !! en dat duidt de mol aan
Je doet alsof een mol dit vooraf zou kunnen overzien, terwijl dit echt een bizarre samenloop van toevalligheden was.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bedoelt al je antwoorden goed geven waardoor alle aanwijzingen bekend worden en geen enkel beetje tegen gas geven zodat je 500 euro binnen haalt?
Dat zou een mol niet doen.
En dan is de kans maar 50% dat je partner het goede doet, terwijl die nu 100% was. Buiten het feit dat Rocky dus de onlogische keuze maakte. Maar nogmaals: dat was echt niet te voorzien.quote:[..]
De mol hoefde alsnog niets te zeggen.
De mol kon gewoon aangeven die moet je pakken en die niet.
Door te zeggen wat geld is geef je heel duidelijk de optie om voor geld te gaan, wat je als mol absoluut niet wil.
Daarmee geeft ze heel erg bewust een aanzet voor Rocky om 2000 te kunnen pakken.
Als je alleen zegt welke je moet pakken dan voorkom je dat al heel makkelijk.
Dat we dat nooit zien, wil niet zeggen dat ze het nooit doet of probeertquote:[..]
Ze geeft nooit aan ergens te willen staan. Is nergens actief mee bezig.
Renée stond in het begin ook bij de kastjes, wie weet wat ze toen al uitgehaald heeft.quote:Het hijsen van de kleding vond ik geen sleutelpositie, Splinter stond daar op de belangrijkste plek.
Renee kon alleen maar alles ophijsen wat Splinter haar mee gaf.
En kreeg nog veel controle ook.
Dat anderen óók konden mollen maakt het niet minder een sleutelpositie natuurlijk.quote:Bij de puzzel stond Splinter ook. En of dat nou per se meer sleutelpositie is dan in het vliegtuig, tja.
De stelligheid waarmee je dit al weken roept, klopt gewoon niet. Prima dat je geen fan bent van Renée, maar feit is dat je bijlange na niet genoeg weet om hier zo'n sterke mening over te hebbenquote:Absoluut de slechtste mol ooit als zij het is.
Natuurlijk zie je heel veel molacties niet. Maar alsnog elk seizoen als de mol bekend gemaakt wordt dan heb je wel zoiets van aha ja oke.
Je ziet het in het hele gedrag van de mol, de mol is dan wel herkenbaar en haalt normaal nooit zo ongelofelijk veel geld binnen als Renee.
Er zijn altijd wel verdachte acties van de mol.
Dit jaar was bijna iedereen verdacht, behalve Renee. Alsof iedereen moest gaan mollen van productie behalve de mol zelf. Al het geld wat er uitgehaald is komt dan door kandidaten, niet door de mol.
De -5000, de -2000 en ook wat er vandaag mis ging kwam niet door Renee (bij het zweefvliegen deels dan, maar dat veroorzaakte niet dat het helemaal fout was).
Precies wat ik ook in mijn tweede deel zegquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef TLC het volgende:
[..]
In die trein liep dat klokje ook terug van t bedrag, waarom zou je daar als mol geen invloed op willen hebben ? dat lijkt me gewoon erg sterk. De mol is iemand die de vaart wat moet verminderen zodat het bedrag wat lager kan gaan.
Charlotte haar hersenen werken op een vrij bijzondere manier zullen we maar zeggen. Dat komt ook wekelijks wel voorbij bij Moltalkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook daar recht voor de deur staan wachten tot 'ie openzwaait_
Nou nou om zo vrouwen neer te zetten is ook weer wat.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Charlotte haar hersenen werken op een vrij bijzondere manier zullen we maar zeggen. Dat komt ook wekelijks wel voorbij bij Moltalk
Bij Splinter zou je dat wel moge zeggen dan omdat het een man is?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou nou om zo vrouwen neer te zetten is ook weer wat.
Splinter is een man?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij Splinter zou je dat wel moge zeggen dan omdat het een man is?
Waar gaat het in deze grap over vrouwen op een bepaalde manier neerzettenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou nou om zo vrouwen neer te zetten is ook weer wat.
Hij is volgens jou geen man dan?quote:
Hij werkte niet echt goed neequote:
Dat kan echt nietquote:Op zondag 21 februari 2021 09:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou om zo mannen neer te zetten is ook weer wat.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik gisteren niet in de gelegenheid was, heb ik net de aflevering pas gekeken.
Ik heb inmiddels, nu ik al een tijdje geen voorspellingen meer doe en het daardoor iets afstandelijker bekijk, wel een paar dingen gezien/ontdekt die er toe kunnen lijden dat het einde verrassender wordt dan het nu lijkt...![]()
We gaan zien of mijn gedachten juist zijn...
nu begin te ik te twijfelen... vaak betekent dit juist dat iemand niet de mol is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:
Renee nu ook heel ruim de verdachte bij de kijkers.
Mwah. Nu er nog meer drie over zijn is dat wel wat anders.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nu begin te ik te twijfelen... vaak betekent dit juist dat iemand niet de mol is.
Ja, Rob heeft zelfs het hele seizoen bovenaan gestaan. Jan stond ook bovenaan op het einde. Klaas ook (al kwam dat ook door die obvious hint). Thomas volgens mij 2e en Merel ook 2e, maar daar had je Sarah die zo erg als mol werd geprofileerd.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:25 schreef AgnesGru het volgende:
Stonden Rob en Jeroen vorig jaar ook bovevaan in de app qua verdenkingen?
Maar als je weet hoe het seizoen wordt dan kies je toch niet voor Renee als mol?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Moira het volgende:
Dat laatste is dan niet de schuld van Renée, maar van de productie die er te veel van dat soort opdrachten in doen. Niet lui en inactief, het is er gewoon ingeschreven dat de rest meer geld kan wegnemen dan de mol zelf. Wat ik overigens idd ook niet fantastisch vind want het hele concept 'follow the money' elimineer je daar al mee aangezien je daar niks meer aan hebt. En de hints voor de kijker thuis doen ze er ook al niet/nauwelijks/onnavolgbaar meer in omdat dat eerder eens te obvious was.
Ik denk dat ik gewoon net als velen steeds wat meer van het programma aan het afkoelen benMaar either way vind ik Renée leuk en als ze mol zou zijn zou ik haar als mol bij voorbaat meer potentie toebedelen dan ik bij voorgaande mollen wel eens heb gedaan. Denk dat we either way wel naar een leuke 10e aflevering kunnen uit kijken.
Ook in de hotelkamer met de 500 euro. Deed ze ook niets tegen het verdienen van dat geld.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:54 schreef Platinumgoat het volgende:
Nu ik de afleveringen even snel gecheckt heb qua sleutelposities valt me wel op dat Renee iig in aflevering 2 de kans had om door het noemen van een goede geheime opdracht, een joker te verdienen ipv 700 euro voor de pot. Als ze de mol was geweest was dat toch wel een must do.
Rocky zorgde dan weer bij de abseil opdracht dat er 2000 euro werd verdiend ipv vrijstellingen.
Maar goed, door die debiele veilingactie kun je als mol gewoon zeggen dat je vertrouwen hebt proberen te winnen in eerdere afleveringen, en het daarna eruit gekegeld heb. Eigenlijk allemaal zinloos dus om te checken.
Nu is Renee al de nummer 1 bij de kandidaten voor vele afleveringen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:37 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens mij is het vaker zo dat de verdenking in de laatste 4 ongeveer wel naar de echte mol gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |