Dat mocht niet. Maar wel heel raar dat die niet zei, dit is heel nadelig voor de pot.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt Splinter dan niet gewoon “je hebt min 2000 gedraaid” tegen Charlotte? Ipv dat cryptische gedoe.
Ze mochten bepaalde woorden niet zeggen denk ik. Ze waren allemaal vaag met omschrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zegt Splinter dan niet gewoon “je hebt min 2000 gedraaid” tegen Charlotte? Ipv dat cryptische gedoe.
Marije of Splinter inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Huh die gozer met algoritme had toch gezegd dat splinter de mol was?
quote:Op basis van de eerste zes afleveringen van het huidige seizoen geeft het algoritme nog twee spelers een grote kans: Marije Knevel is favoriet met 50 procent, Splinter Chabot staat op 40 procent.
En de update daarna was 90%+ op Splinterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Marije of Splinter inderdaad![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)voorspelt-wie-de-mol
[..]
Nouja hij had wel iets kunnen zeggen van “slecht voor de pot” of weet ik veelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze dat niet letterlijk mochten zeggen (ff gemist dat dat een regel was maar leek zo iig), maar alsnog had hij dat veel beter duidelijk kunnen maken dat het ongunstig voor iedereen was, "dus ook voor haar als ze zou willen winnen"
Ja. Eigenlijk kan alleen zij nog de Mol zijn. Maar vooral erg jammer dat dit door de afvallers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo opvallend dat ze al 2 afleveringen in de verdenkingen laten zien dat het alleen nog Renée kan zijndat doen ze juist expres nooit
Ja en Charlotte schijnbaar ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De mol blijft altijd in het spel![]()
![]()
![]()
Charlotte is de hulpmol.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja en Charlotte schijnbaar ook
Ja ik zou dat echt een domper vinden op wat (ik denk dat) een leuke mol zou zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk kan alleen zij nog de Mol zijn. Maar vooral erg jammer dat dit door de afvallers.
En precies wat ik vorige week zei. Ik vind het totaal niet bij de makers van WIDM passen om de Mol al zo openlijk verdacht te houden. Normaal wordt er behoorlijk verdraaid bij wie de rest verdenkt.
En dan vandaag nog doodleuk bij haar juist heel veel dingen niet in beeld brengen. Bij Splinter kregen we zijn blaadje te zien en bij Renee niet...
Of juist nu wel, dat wij denken nee dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo opvallend dat ze al 2 afleveringen in de verdenkingen laten zien dat het alleen nog Renée kan zijndat doen ze juist expres nooit
Charlotte en Splinter vullen ook echt al vanaf het begin Renée in bij hun test. Echt opvallend hoe veel ze dat dit keer hebben laten horen, die verdenkingenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:35 schreef xzaz het volgende:
Rocky zit echt al iets van 5 afleveringen op Renee
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vooral zoiets van, nee Renee kan toch niet, want dan is dat en dat heel raar van de makers. Plus dat Charlotte juist heel erg veel mol gedrag vertoond. Maar ja dat is wel meer seizoenen geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik zou dat echt een domper vinden op wat (ik denk dat) een leuke mol zou zijn
Hoewel ik om die reden dus ook niet geheel verbaasd zou zijn als volgende week blijkt dat het toch Charlotte of Rocky is en dat Renée alsnog wint omdat ze op hun heeft gespreid
De mol gaat nooit naar huisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Moira het volgende:
En Rocky die dus zonder jokers alsnog groen krijgt terwijl ze vol op 1 zit. Het kan toch ook haast niet anders dat het alsnog Renée is maar dan vind ik het écht raar dat ze dat zo duidelijk makenNiet door molacties, maar door verdenkingen te laten zien waardoor je kan puzzelen met groen/rood scherm, wat ze altijd expres vaag laten, maar nu dus niet
Ja daarom, het kan eigenlijk niet anders dat ze het wél is maar dat is een enorme steek die is laten vallen door de makers en ik snap niet waarom, behalve dat ze het dus niet zou zijn, wat eigenlijk óók niet kanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.
En Charlotte weer veel te verdacht in beeld met dat zweefvliegen. En -¤2000 pakken, wat toch echt Splinter zijn schuld was door veel te cryptisch te zijnbovendien had Rocky af moeten vallen als zij het is. En als Rocky het is, had Charlotte af moeten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |