Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:38 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ze poetsen het op verschillende plekken weg. Joshua zat op Renée en vloog eruit, terwijl Splinter waarschijnlijk daar een uitzondering maakte en ook op Renée ging. En nu Splinter eruit die ook op Renée zat, maar ook Rocky. Hij heeft gespreid terwijl de dames vol op Renée gingen, die 2 jokers hadden hem niet gered.
En Charlotte weer veel te verdacht in beeld met dat zweefvliegen. En -¤2000 pakken, wat toch echt Splinter zijn schuld was door veel te cryptisch te zijnbovendien had Rocky af moeten vallen als zij het is. En als Rocky het is, had Charlotte af moeten vallen.
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.quote:
Ja die keer dat Joshua eruit moest past verder alsnog in het beeld dat Renée de mol isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.
Daarom moest hij naar huis, want renee is de molquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
???quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef TLC het volgende:
Nu blijf ik me afvragen wat nu dat ? was op dat rad, we zullen er nooit achter komen helaas
Dan is hij echt genaaidquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja die keer dat Joshua eruit moest past verder alsnog in het beeld dat Renée de mol is
is dat niet een vraag uit de test?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef TLC het volgende:
Nu blijf ik me afvragen wat nu dat ? was op dat rad, we zullen er nooit achter komen helaas
Ja daar ben ik al het hele seizoen van overtuigd maar nu dus juist minder omdat ze het vanaf aflevering 7 al zo duidelijk maken ipv pas aan het eind van aflevering 9quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daarom moest hij naar huis, want renee is de mol
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
Ja, en Joshua had ook geen goed gevoel bij die test, hij wist veel vragen niet. Dus als Splinter daar vol op Renée is gegaan (wat ik ook gedaan zou hebben in dat scenario) had hij Joshua verslagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Joshua hoeft de test maar iets langzamer te hebben ingevuld dan Splinter om eruit te vliegen. Als Renee die mol is was de kans sowieso 50% dat hij eruit zou gaan.
dat is wel heel dom, want in dec bij het voorstellen zei renee zelf dat ze onder de grond wou zijn... daarom zit ik vanaf het begin 100% op renee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:34 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
En de update daarna was 90%+ op Splinter
Ze maakten in december al duidelijk dat renee de mol is....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al het hele seizoen van overtuigd maar nu dus juist minder omdat ze het vanaf aflevering 7 al zo duidelijk maken ipv pas aan het eind van aflevering 9
Same, vond het te opvallend dat ze voor haar een stukje uitkozen waar ze zei "ik duik onder"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is wel heel dom, want in dec bij het voorstellen zei renee zelf dat ze onder de grond wou zijn... daarom zit ik vanaf het begin 100% op renee.
De makers gaan straks zeggen 'Jullie klaagden altijd dat de hints niet duidelijk genoeg waren, daarom hebben we dit hele seizoen geroepen wie de mol is'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Same, vond het te opvallend dat ze voor haar een stukje uitkozen waar ze zei "ik duik onder"
Volgens mij hebben we ook niet gehoord dat het eerste bericht van Renée aankwam bij Charlotte? Ze kan ook gewoon de porto niet ingedrukt hebben. Dan hebben wij alleen gehoord dat ze de eerste move doorgaf. En de mol had maar 1 fout nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef golfer het volgende:
Gaf, zonder dat wij bij haar het papier met de opdrachten konden zien, wat wij bij Splinter wel konden zien, de te verwisselen zaken onduidelijk door aan die in het zweefvliegtuig gillende Charlotte.
Dat is niet vergelijkbaar met wat er nu gebeurt. Alles wat we in de eerste afleveringen van Renée hebben gezien zou zoals vanouds op verschillende manieren opgevat kunnen worden en zouden haar niet per se definitief wel/niet de mol maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze maakten in december al duidelijk dat renee de mol is....
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Nou vraag me altijd af of ze alles laten zienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als 't Rocky is had Splinter niet naar huis moeten gaan maar Charlotte, omdat Splinter ook deels op Rocky had ingevuld.
Dat Renee aan de grond bleef had meer te maken dat ze niet durfde denk ik, en ik geef haar geen ongelijk, ik had t ook nooit never gedaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:47 schreef golfer het volgende:
Renee is de mol. Bleef aan de grond bij de vliegopdracht. Verwisselde de verkeerde bordjes. Gaf, zonder dat wij bij haar het papier met de opdrachten konden zien, wat wij bij Splinter wel konden zien, de te verwisselen zaken onduidelijk door aan die in het zweefvliegtuig gillende Charlotte.
Verder gaf ze heel onduidelijke signalen af bij het rad.
Jammer dat Splinter eruit is.
Mol, winnaar en verliezer zijn in ieder geval een vrouw.
Niet in een zweefvliegtuig iig, heel misschien in iets met motoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:02 schreef TLC het volgende:
Dat Renee aan de grond bleef had meer te maken dat ze niet durfde denk ik, en ik geef haar geen ongelijk, ik had t ook nooit never gedaan
nja in de gevangenis was Marije zo aan t falen dat de mol heel fanatiek kon doen, t ging toch niet lukken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Iig is Rocky de mol niet, ze hielp Charlotte met het doorbranden van t koord in de gevangenis, een mol zou haar niet helpen door de lat mee vast te houden.
Maar ze mag wel winnen die Rocky, ze zou een terechte winnaar zijn
De mol moest er in de gevangenis vooral voor zorgen dat er zoveel haast en chaos was dat niemand op het idee kwam dat iedereen naar buiten moest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
nja in de gevangenis was Marije zo aan t falen dat de mol heel fanatiek kon doen, t ging toch niet lukken.
Ik ga dat echt zonde vinden als blijkt dat ze dat zo verneukt hebben, Renée had makkelijk langer onder de radar kunnen blijven als 't niet was voor deze montage.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:58 schreef Redefine het volgende:
Renee nu ook heel ruim de verdachte bij de kijkers.
Ja dat laatste zou je wel denken. Omdat ze het nooit zelf zo duidelijk hebben gemaakt. Zelfs als het voor de meeste kijkers wel duidelijk was wie de Mol was, gooiden ze de boel bewust door elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga dat echt zonde vinden als blijkt dat ze dat zo verneukt hebben, Renée had makkelijk langer onder de radar kunnen blijven als 't niet was voor deze montage.
En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze zo'n domme fout zouden maken als het niet expres is gedaan (either om de kijkers een extra hint te geven of juist om ze op het verkeerde been te zetten en met een twist te komen)
Dat is wel een hint zoals de makers die kunnen maken ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
Hier al een tijdje op Charlotte als verdachte.
Echter wel verdacht: In de opdracht van het in de goede rij plaatsen van kandidaten: Lady in red, diamonds and pearls, (mannen) met zwart aan, leave hat on.
In de volgende opdracht had Rene (rood haar) zwart aan, en in 1x diamonds/pearls. In eerdere opdracht muts op (hat)
Oeh, deze vind ik wel heel leuk ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
In de volgende opdracht had Rene (rood haar) zwart aan, en in 1x diamonds/pearls. In eerdere opdracht muts op (hat)
Ook eerder in de aflevering rode trui aan, en vorige aflevering bloem in haar haar!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:31 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, deze vind ik wel heel leuk ja!
Oeh zou je die ook in het Hints & theorieën topic willen droppen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:26 schreef Rmco87 het volgende:
Hier al een tijdje op Charlotte als verdachte.
Echter wel verdacht: In de opdracht van het in de goede rij plaatsen van kandidaten: Lady in red, diamonds and pearls, (mannen) met zwart aan, leave hat on.
Nou ja. Als je weet dat er al die 5000 euro hebben geboden, dan hoeft de Mol dat niet ook te doen. Dus dat is niet zozeer raar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:32 schreef TLC het volgende:
t wil er bij mij ook niet in dat Renee maar 1000 Euro biedt, of dat ze geld oplevert voor de pot bij de rondleiding opdracht of de kano opdracht. Als mol had ze makkelijk de geheime opdrachten kunnen benoemen bv.
In die trein liep dat klokje ook terug van t bedrag, waarom zou je daar als mol geen invloed op willen hebben ? dat lijkt me gewoon erg sterk. De mol is iemand die de vaart wat moet verminderen zodat het bedrag wat lager kan gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Als je weet dat er al die 5000 euro hebben geboden, dan hoeft de Mol dat niet ook te doen. Dus dat is niet zozeer raar.
Maar bij die opdracht waren de mensen die voor de vrijstelling in het voordeel om de opdracht te halen. Plus dat die veel fanatieker zouden dan de anderen die puur voor het geld speelden. Dus zou je eigenlijk als Mol bij die drie willen zitten om ook bij die opdracht zo min mogelijk geld op te brengen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je niet doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:41 schreef TLC het volgende:
[..]
In die trein liep dat klokje ook terug van t bedrag, waarom zou je daar als mol geen invloed op willen hebben ? dat lijkt me gewoon erg sterk. De mol is iemand die de vaart wat moet verminderen zodat het bedrag wat lager kan gaan.
Video pre-corona maarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:52 schreef Redefine het volgende:
Splinter die zegt 'dit moet je niet doen, dit is nadelig´ Charlotte 'ik ga het gewoon doen' Zo doet Charlotte dat ook als ze de vragen voor de persconferentie doorneemt met haar hoofdredacteur.
Toch zijn er heel veel mensen die Splinter nooit hebben verdacht en hem al vrij snel konden afschrijven als mogelijke mol, en steeds meer mensen die Renée zijn in gaan zien in de loop van de afleveringenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
De mol is naar huis.
Is dat voor het eerst dat de mol naar huis moet?
Echt letterlijk de enige van iedereen die heeft lopen mollen en rare fratsen heeft uitgehaald is naar huis.
Dit wordt echt het seizoen met de meest kansloze mol ooit.
Zeker als het Renee is dan slaat het gewoon helemaal nergens op.
Renee heeft letterlijk niets gegaan, vanavond was de allereerste keer dat ze ook maar iets gedaan heeft wat
uitgelegd zou kunnen worden als mol actie (uit het niets dubbel een wissel doorgeven bij zweefvliegen).
Hoewel er echt wel leuke aspecten zijn aan dit seizoen blijft het natuurlijk om de mol gaan, en op dat aspect faalt dit jaar echt keihard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |