abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:01:32 #251
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198121454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:59 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Video pre-corona maar :D _O-

Waarom ga je dan ook daar recht voor de deur staan wachten tot 'ie openzwaait :')_
Fuck the EBU.
pi_198121488
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:59 schreef Moira het volgende:

Toch zijn er heel veel mensen die Splinter nooit hebben verdacht en hem al vrij snel konden afschrijven als mogelijke mol, en steeds meer mensen die Renée zijn in gaan zin in de loop van de afleveringen :o

En je kan altijd pas oordelen of de mol leuk was als je de molacties hebt gezien :7
Terwijl je in podcasts en video's juist meer en meer hints en verdachte dingen richting Splinter zag komen.
En heb er nog altijd niets richting Renee gezien, behalve dan t.a.v. de test resultaten.

Splinter stond ook onderaan de follow the money.
Splinter stond ook altijd op belangrijke plekken. En er zijn ook echt genoeg momenten te vinden van verdachte momenten waar hij bij was.

Het dubbel noemen momentje van vanavond is de 1e keer dat ik Renee iets raars heb zien doen.
En bijna uberhaupt iets heb zien doen.
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:03:38 #253
288245 crew  Moira
pi_198121509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Terwijl je in podcasts en video's juist meer en meer hints en verdachte dingen richting Splinter zag komen.
En heb er nog altijd niets richting Renee gezien, behalve dan t.a.v. de test resultaten.

Splinter stond ook onderaan de follow the money.
Splinter stond ook altijd op belangrijke plekken. En er zijn ook echt genoeg momenten te vinden van verdachte momenten waar hij bij was.

Het dubbel noemen momentje van vanavond is de 1e keer dat ik Renee iets raars heb zien doen.
En bijna uberhaupt iets heb zien doen.
Ok, dan heb jij gewoon andere dingen gezien dan andere mensen, en hebben andere mensen dingen gezien die jij dan weer niet hebt gezien :D Kan, zo gaat dat elk jaar.
Fuck the EBU.
pi_198121563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:03 schreef Moira het volgende:

[..]

Ok, dan heb jij gewoon andere dingen gezien dan andere mensen, en hebben andere mensen dingen gezien die jij dan weer niet hebt gezien :D Kan, zo gaat dat elk jaar.
Maar noeeeeeemmmm ze dan haha.
Dat is toch het hele punt van WIDM volgen en met elkaar de mol vinden.

Ik heb al meerdere mensen gevraagd die op Renee zitten waarom, waarom, waarom.
Ik kan, ja ook nu hij is afgevallen, heel duidelijk uitleggen waarom Splinter gewoon de mol is.
Maar niemand kan uitleggen waarom Renee de mol is of iets verdachts van Renee noemen.

Zelfs de Rocky met alle ''rocks'' hints bestaat zelfs en is dan al sterker.
pi_198121583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
De mol is naar huis.
Is dat voor het eerst dat de mol naar huis moet?

Echt letterlijk de enige van iedereen die heeft lopen mollen en rare fratsen heeft uitgehaald is naar huis.
Dit wordt echt het seizoen met de meest kansloze mol ooit.
Viesmad :P

Nee hoor, seizoen 2012 was ook zo. Meest verdachte mol ooit in de groep. Ik had er geen zin in dus bleef stug bij Liesbeth ipv Annemarie. Maar helaas the worst (fashion) mole ever. Rocky is mijn schot voor de boeg geweest, maar dit is 2012 revisited in 2021. Dus Rocky had Renée al meteen in de smiezen bij het moltainbiken.
mag het weten
pi_198121612
Ik moet Bianconeri wel gelijk geven in t feit dat mensen steeds wel zeggen tal van acties van Renee te hebben gezien maar ze opnoemen....
"You can call me Susan if it makes you happy"
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:10:09 #257
288245 crew  Moira
pi_198121683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar noeeeeeemmmm ze dan haha.
Dat is toch het hele punt van WIDM volgen en met elkaar de mol vinden.

Ik heb al meerdere mensen gevraagd die op Renee zitten waarom, waarom, waarom.
Ik kan, ja ook nu hij is afgevallen, heel duidelijk uitleggen waarom Splinter gewoon de mol is.
Maar niemand kan uitleggen waarom Renee de mol is of iets verdachts van Renee noemen.

Zelfs de Rocky met alle ''rocks'' hints bestaat zelfs en is dan al sterker.
Nee hoor, normaliter vind ik het leuk om voorbeelden bij te houden en dat te kunnen laten zien. Nu heb ik dat niet gedaan oa omdat m'n vader op sterven ligt dus andere prio's ;)

Maar ik zie op internet, Youtube, fora, Facebook, ook hier in deze topics, meer dan genoeg redenen waarom Renée de mol zou kunnen zijn. Dus ik krijg zelf de indruk dat je nogal zwaar vast zit in een bepaald beeld en daar niet vanaf komt en over andere shit dus heen leest/kijkt, hoewel dat ook typisch WIDM is :P

Overigens zeg ik niet dat Renée het sowieso is hoor, heb hier vaak genoeg twijfels geuit (sowieso weet je het nooit zeker maar die montage hier is echt té :') ). Maar ik had niet nu nog steeds op haar gezeten als er de afgelopen 8 afleveringen niks verdachts omtrent haar te zien was. Heb onvoldoende verdachts van de rest gezien om me van Renée af te helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 20-02-2021 23:15:35 ]
Fuck the EBU.
pi_198121930
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:10 schreef Moira het volgende:

Maar ik zie op internet, Youtube, fora, Facebook, ook hier in deze topics, meer dan genoeg redenen waarom Renée de mol zou kunnen zijn. Dus ik krijg zelf de indruk dat je nogal zwaar vast zit in een bepaald beeld en daar niet vanaf komt en over andere shit dus heen leest/kijkt, hoewel dat ook typisch WIDM is :P

Overigens zeg ik niet dat Renée het sowieso is hoor, heb hier vaak genoeg twijfels geuit (sowieso weet je het nooit zeker maar die montage hier is echt té :') ). Maar ik had niet nu nog steeds op haar gezeten als er de afgelopen 8 afleveringen niks verdachts omtrent haar te zien was. Heb onvoldoende verdachts van de rest gezien om me van Renée af te helpen.
Ik volg alleen wat op YT en bepaalde podcast. WIDM forum niet.
Hier op het forum heb ik geen enkele echte aanwijzing richting Renee gezien.

Alles ging echt volledig naar Splinter toe. Af en toe waren er wel eens kleine dingetjes naar anderen toe.
Maar vooral ook omdat bv een Joshua zelf heel verdacht ging doen.

Renee zie ik al sinds aflevering 2 of 3 al niet meer als mol.
Ze heeft zich al vanaf het begin overal afzijdig van gehouden. Nooit op sleutelposities gestaan en al vanaf het begin haalt zij het meeste geld op van iedereen.
En ik zie nergens die hints langs komen waardoor ik haar zou moeten verdenken.
Het enige wat haar verdacht maakt is dat iedereen die wel op haar zit doorgaat en de anderen niet.

Maar ik ben benieuwd, wie weet komen er nu eindelijk eens hints richting Renee.
Zou tijd worden.
Anders blijf ik gewoon bij Splinter.
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:19:19 #259
288245 crew  Moira
pi_198121933
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:07 schreef TLC het volgende:
Ik moet Bianconeri wel gelijk geven in t feit dat mensen steeds wel zeggen tal van acties van Renee te hebben gezien maar ze opnoemen....
Dit probleem ondervind ik niet per se mbt Renée, er worden hier sowieso veel minder vaak onderbouwingen gedaan dan vroegah. Tegenwoordig is 't gewoon roepen wie je denkt dat het is maar ontbreken de screenshotjes (zelf dus ook schuldig aan want geen zin en andere dingen).

Het programma leent zich er ook niet zo lekker meer voor als vroegah om alles screen voor screen terug te pluizen en naast elkaar te leggen aan het eind van de aflevering. Maar dat kan aan mij liggen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:22:36 #260
288245 crew  Moira
pi_198122019
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik volg alleen wat op YT en bepaalde podcast. WIDM forum niet.
Hier op het forum heb ik geen enkele echte aanwijzing richting Renee gezien.

Alles ging echt volledig naar Splinter toe. Af en toe waren er wel eens kleine dingetjes naar anderen toe.
Maar vooral ook omdat bv een Joshua zelf heel verdacht ging doen.

Renee zie ik al sinds aflevering 2 of 3 al niet meer als mol.
Ze heeft zich al vanaf het begin overal afzijdig van gehouden. Nooit op sleutelposities gestaan en al vanaf het begin haalt zij het meeste geld op van iedereen.
En ik zie nergens die hints langs komen waardoor ik haar zou moeten verdenken.
Het enige wat haar verdacht maakt is dat iedereen die wel op haar zit doorgaat en de anderen niet.

Maar ik ben benieuwd, wie weet komen er nu eindelijk eens hints richting Renee.
Zou tijd worden.
Anders blijf ik gewoon bij Splinter.
Maar het is ook gewoon niet waar dat ze vanaf het begin het meeste geld op haalt van iedereen. Zowel XMN8R met zijn berekening hier als één van die Youtubegastjes die z'n berekening per 3 afleveringen doet hadden voor de -5000 kutaflevering Renée op het minste geld staan.
Overigens heb ik er voor de verandering eens een gedropt in het hintstopic, mét screens :7

En je mag best op Splinter blijven zitten hoor. Ik zweer ook nog steeds dat Jan-Willem de mol was.
Als Renée het straks niet blijkt te zijn zal ik ook blijven zweren dat ze 't wel was :')
Fuck the EBU.
pi_198122035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Moira het volgende:

[..]

Dit probleem ondervind ik niet per se mbt Renée, er worden hier sowieso veel minder vaak onderbouwingen gedaan dan vroegah. Tegenwoordig is 't gewoon roepen wie je denkt dat het is maar ontbreken de screenshotjes (zelf dus ook schuldig aan want geen zin en andere dingen).

Het programma leent zich er ook niet zo lekker meer voor als vroegah om alles screen voor screen terug te pluizen en naast elkaar te leggen aan het eind van de aflevering. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik snap dat niet iedereen er meer zo actief in wil zitten, maar dat vind ik echt jammer.
Er zijn hier misschien 2 ofzo die op Renee zitten (voor vanavond dan).
En ik heb ze wel eens gevraagd om met een onderbouwing te komen, niet ter discussie of wat ook. Maar daar gaat het er met elkaar praten voor mij ook veel om. Niet om als kindertjes alleen maar te roepen oh het is die of die.

Alleen maar roepen wie je verdenkt voegt voor mij echt 0,0 toe.
Ik vind het juist leuk om ook met elkaar te kunnen bespreken wat iedereen is opgevallen.
En als helemaal niemand iets richting bv Renee kan benoemen, ook al zijn er een aantal mensen die op haar zitten, dan zie ik geen reden waarom ik haar moet verdenken.

Dan kijk ik liever naar de personen die er tijd en energie ook in steken op YouTube of podcast bv.
Al zit daar ook nog wel eens wat tussen die het gewoon heel goedkoop doen.
pi_198122053
Tal van acties voor Renée misschien niet, maar ik zit al vanaf moment 1 op haar en blijf daar ook bij hoor. Ik zeg niet dat ze een super goede mol is, maar denk oprecht dat ze pech heeft gehad met het fanatisme van deze groep.

Bij de hotelkamer opdracht zat Charlotte bij letterlijk elke aanwijzing fout. Wat doe je dan als Mol? Helemaal niks, en gewoon instemmen met de ander. Je kon daarbij écht niet voorzien dat ze uiteindelijk op het goede antwoord uit zou komen.

Bij het abseilen: als kajakker wist je niet dat de 4 abseilers een afspraak hadden gemaakt om voor het geld te gaan i.p.v. vrijstellingen; je weet alleen dat jouw partner het geld moet hebben. Dus wat doe je? Je zorgt dat je partner heel zeker weet waar het geld in zit, en vertrouwt vervolgens op het egoïsme van je partner om voor een vrijstelling te gaan.

En ze heeft best regelmatig op sleutelposities gestaan. Vorige aflevering nog bij het hijsen van die kleding en dit keer bij die puzzel.

Nogmaals: ijzersterk is het misschien niet, maar op z'n minst plausibel. Haar afserveren als 'slechtste mol ooit' voordat het seizoen klaar is, getuigt vooral van (anti)tunnelvisie in mijn ogen.
pi_198122107
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:22 schreef Moira het volgende:

Maar het is ook gewoon niet waar dat ze vanaf het begin het meeste geld op haalt van iedereen. Zowel XMN8R met zijn berekening hier als één van die Youtubegastjes die z'n berekening per 3 afleveringen doet hadden voor de -5000 kutaflevering Renée op het minste geld staan.
Overigens heb ik er voor de verandering eens een gedropt in het hintstopic, mét screens :7

En je mag best op Splinter blijven zitten hoor. Ik zweer ook nog steeds dat Jan-Willem de mol was.
Als Renée het straks niet blijkt te zijn zal ik ook blijven zweren dat ze 't wel was :')
Voor de -5000 bracht zij ook al gigantisch veel op, alleen al omdat zij mede verantwoordelijk was samen met Rocky voor die +2000.
En met Charlotte voor de +500.
Beide had Renee zeer gemakkelijk kunnen proberen, ipv zoals wat ze nu deed juist makkelijk maken.

Normaal gesproken boeit het mij nooit zo en geniet ik er erg van.
Ik zit er qua mol toch eigenlijk altijd naast.
Maar dit jaar is de mol gewoon 1 grote faal en dat verpest toch wel echt een heel groot deel.
(oh en ja zelfs al was Splinter de mol dan was het ook niet echt een top mol).
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:31:13 #264
288245 crew  Moira
pi_198122204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Voor de -5000 bracht zij ook al gigantisch veel op, alleen al omdat zij mede verantwoordelijk was samen met Rocky voor die +2000.
En met Charlotte voor de +500.
Beide had Renee zeer gemakkelijk kunnen proberen, ipv zoals wat ze nu deed juist makkelijk maken.

Normaal gesproken boeit het mij nooit zo en geniet ik er erg van.
Ik zit er qua mol toch eigenlijk altijd naast.
Maar dit jaar is de mol gewoon 1 grote faal en dat verpest toch wel echt een heel groot deel.
(oh en ja zelfs al was Splinter de mol dan was het ook niet echt een top mol).
Ben ik het, vooral met het oog op seizoen 2020, gehéél en totáál niet mee eens iig _O- Ook zonder te weten wie de mol is is het al een wereld van verschil vergeleken met dat seizoen :') Dat was pas 1 grote faal zowel als seizoen en als mol.
Dit seizoen vind ik de opdrachten een stuk leuker, de groep een stuk leuker, en wie van deze 3 de mol ook is zal als mol ongetwijfeld ook een stuk leuker haar werk hebben gedaan dan Rob :')

En als Renée voor die -5000 gigantisch veel opbracht, bracht de rest dus nóg meer op, aangezien ze daarvoor het minste geld van allemaal op had gehaald volgens verschillende berekeningen dus.

Ik heb trouwens ook dingen gezien die ze als mol makkelijk had kunnen laten liggen waardoor je denkt 'mm kandidaterig', maar datzelfde geldt ook voor de anderen, en ook dat kun je weer doorredeneren met reversed psychology shit zoals elk jaar weer gebeurt.
Fuck the EBU.
pi_198122277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:24 schreef twist02 het volgende:
Tal van acties voor Renée misschien niet, maar ik zit al vanaf moment 1 op haar en blijf daar ook bij hoor. Ik zeg niet dat ze een super goede mol is, maar denk oprecht dat ze pech heeft gehad met het fanatisme van deze groep.

Bij de hotelkamer opdracht zat Charlotte bij letterlijk elke aanwijzing fout. Wat doe je dan als Mol? Helemaal niks, en gewoon instemmen met de ander. Je kon daarbij écht niet voorzien dat ze uiteindelijk op het goede antwoord uit zou komen.
Je bedoelt al je antwoorden goed geven waardoor alle aanwijzingen bekend worden en geen enkel beetje tegen gas geven zodat je 500 euro binnen haalt?
Dat zou een mol niet doen.

quote:
Bij het abseilen: als kajakker wist je niet dat de 4 abseilers een afspraak hadden gemaakt om voor het geld te gaan i.p.v. vrijstellingen; je weet alleen dat jouw partner het geld moet hebben. Dus wat doe je? Je zorgt dat je partner heel zeker weet waar het geld in zit, en vertrouwt vervolgens op het egoïsme van je partner om voor een vrijstelling te gaan.
De mol hoefde alsnog niets te zeggen.
De mol kon gewoon aangeven die moet je pakken en die niet.
Door te zeggen wat geld is geef je heel duidelijk de optie om voor geld te gaan, wat je als mol absoluut niet wil.
Daarmee geeft ze heel erg bewust een aanzet voor Rocky om 2000 te kunnen pakken.

Als je alleen zegt welke je moet pakken dan voorkom je dat al heel makkelijk.

quote:
En ze heeft best regelmatig op sleutelposities gestaan. Vorige aflevering nog bij het hijsen van die kleding en dit keer bij die puzzel.

Nogmaals: ijzersterk is het misschien niet, maar op z'n minst plausibel. Haar afserveren als 'slechtste mol ooit' voordat het seizoen klaar is, getuigt vooral van (anti)tunnelvisie in mijn ogen.
Ze geeft nooit aan ergens te willen staan. Is nergens actief mee bezig.
Het hijsen van de kleding vond ik geen sleutelpositie, Splinter stond daar op de belangrijkste plek.
Renee kon alleen maar alles ophijsen wat Splinter haar mee gaf.
En kreeg nog veel controle ook.
Bij de puzzel stond Splinter ook. En of dat nou per se meer sleutelpositie is dan in het vliegtuig, tja.

Absoluut de slechtste mol ooit als zij het is.
Natuurlijk zie je heel veel molacties niet. Maar alsnog elk seizoen als de mol bekend gemaakt wordt dan heb je wel zoiets van aha ja oke.
Je ziet het in het hele gedrag van de mol, de mol is dan wel herkenbaar en haalt normaal nooit zo ongelofelijk veel geld binnen als Renee.
Er zijn altijd wel verdachte acties van de mol.

Dit jaar was bijna iedereen verdacht, behalve Renee. Alsof iedereen moest gaan mollen van productie behalve de mol zelf. Al het geld wat er uitgehaald is komt dan door kandidaten, niet door de mol.
De -5000, de -2000 en ook wat er vandaag mis ging kwam niet door Renee (bij het zweefvliegen deels dan, maar dat veroorzaakte niet dat het helemaal fout was).
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 20 februari 2021 @ 23:38:02 #266
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198122372
Lekker geïrriteerd aan Charlotte vanavond en tegelijkertijd gelachen om jullie reacties in het topic tijden dat vliegen bijvoorbeeld.
pi_198122377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:31 schreef Moira het volgende:

Ben ik het, vooral met het oog op seizoen 2020, gehéél en totáál niet mee eens iig _O- Ook zonder te weten wie de mol is is het al een wereld van verschil vergeleken met dat seizoen :') Dat was pas 1 grote faal zowel als seizoen en als mol.
Dit seizoen vind ik de opdrachten een stuk leuker, de groep een stuk leuker, en wie van deze 3 de mol ook is zal als mol ongetwijfeld ook een stuk leuker haar werk hebben gedaan dan Rob :')

En als Renée voor die -5000 gigantisch veel opbracht, bracht de rest dus nóg meer op, aangezien ze daarvoor het minste geld van allemaal op had gehaald volgens verschillende berekeningen dus.

Ik heb trouwens ook dingen gezien die ze als mol makkelijk had kunnen laten liggen waardoor je denkt 'mm kandidaterig', maar datzelfde geldt ook voor de anderen, en ook dat kun je weer doorredeneren met reversed psychology shit zoals elk jaar weer gebeurt.
Ik vond Rob ook niet echt sterk, zeker niet.
Maar je merkte het bij hem wel. Hij was wel met veel dingen bezig.

Ik weet niet of dat precies is wat je met dat laatste bedoelt hoor, maar dat klopt wel inderdaad.
Dit jaar lijkt een jaar met 9 mollen en 1 kandidaat. Waarbij de kandidaat de echte mol is.
Ongeacht of het echt Renee is hoor. Charlotte heeft dan nog de meest verdachte dingen, Rocky praktisch niet en Renee al helemaal niet. Maar eigenlijk alle andere kandidaten zijn verdachter dan deze 3 finalisten.

De mol heeft helemaal niets hoeven doen en is bij wijze van verantwoordelijk voor 90% van de pot.
Kijk alleen al naar die -5000 en -2000. Charlotte beide, Rocky de -5000.
Kijk je naar het plusgeld dan steekt Renee er weer ver bovenuit en ook Rocky nog best wel.

Wie van de 3 het ook is, het is heel raar. Zeker Renee zou een zeer luie inactieve mol zijn die gewoon geen reet heeft hoeven doen omdat de rest wel ging mollen.
pi_198122441
En wat Rik heeft gezegd bij de introductie van de kandidaten (toen ze in een cirkel stonden) dat de mol zichzelf bekend heeft gemaakt, ik zie / hoor ook niet wat Renee of Rocky hebben gezegd dat dat zou aangeven.
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:09 #269
288245 crew  Moira
pi_198122450
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik vond Rob ook niet echt sterk, zeker niet.
Maar je merkte het bij hem wel. Hij was wel met veel dingen bezig.

Ik weet niet of dat precies is wat je met dat laatste bedoelt hoor, maar dat klopt wel inderdaad.
Dit jaar lijkt een jaar met 9 mollen en 1 kandidaat. Waarbij de kandidaat de echte mol is.
Ongeacht of het echt Renee is hoor. Charlotte heeft dan nog de meest verdachte dingen, Rocky praktisch niet en Renee al helemaal niet. Maar eigenlijk alle andere kandidaten zijn verdachter dan deze 3 finalisten.

De mol heeft helemaal niets hoeven doen en is bij wijze van verantwoordelijk voor 90% van de pot.
Kijk alleen al naar die -5000 en -2000. Charlotte beide, Rocky de -5000.
Kijk je naar het plusgeld dan steekt Renee er weer ver bovenuit en ook Rocky nog best wel.

Wie van de 3 het ook is, het is heel raar. Zeker Renee zou een zeer luie inactieve mol zijn die gewoon geen reet heeft hoeven doen omdat de rest wel ging mollen.
Dat laatste is dan niet de schuld van Renée, maar van de productie die er te veel van dat soort opdrachten in doen. Niet lui en inactief, het is er gewoon ingeschreven dat de rest meer geld kan wegnemen dan de mol zelf. Wat ik overigens idd ook niet fantastisch vind want het hele concept 'follow the money' elimineer je daar al mee aangezien je daar niks meer aan hebt. En de hints voor de kijker thuis doen ze er ook al niet/nauwelijks/onnavolgbaar meer in omdat dat eerder eens te obvious was.
Ik denk dat ik gewoon net als velen steeds wat meer van het programma aan het afkoelen ben :@ Maar either way vind ik Renée leuk en als ze mol zou zijn zou ik haar als mol bij voorbaat meer potentie toebedelen dan ik bij voorgaande mollen wel eens heb gedaan. Denk dat we either way wel naar een leuke 10e aflevering kunnen uit kijken.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:41:28 #270
288245 crew  Moira
pi_198122459
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:40 schreef TLC het volgende:
En wat Rik heeft gezegd bij de introductie van de kandidaten (toen ze in een cirkel stonden) dat de mol zichzelf bekend heeft gemaakt, ik zie / hoor ook niet wat Renee of Rocky hebben gezegd dat dat zou aangeven.
Renée zei "ik duik onder", Rocky geen idee
Fuck the EBU.
pi_198122683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef Moira het volgende:

[..]

Renée zei "ik duik onder", Rocky geen idee
'ben ik de mol, ja ben ik de mol' quote van Charlotte, maar later hoor je nog van haar 'met dat antwoord zeg ik eigenlijk al genoeg'

Rik : 'als jullie net goed hebben geluisterd weten jullie dat inmiddels, want de mol heeft zojuist zelf antwoord gegeven'

Volgens mij gaat het om het woordje antwoord !! en dat duidt de mol aan :o
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:55:13 #272
288245 crew  Moira
pi_198122741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef TLC het volgende:

[..]

'ben ik de mol, ja ben ik de mol' quote van Charlotte, maar later hoor je nog van haar 'met dat antwoord zeg ik eigenlijk al genoeg'

Rik : 'als jullie net goed hebben geluisterd weten jullie dat inmiddels, want de mol heeft zojuist zelf antwoord gegeven'

Volgens mij gaat het om het woordje antwoord !! en dat duidt de mol aan :o
Het zou me niks verbazen als we dat over 2 weken terug gaan zien. Maar heel WIDM-kijkend Nederland dacht dat op dat moment ook, en de eerste paar afleveringen is ze ook nog het vaakst verdacht in beeld gebracht én het meest verdacht door Nederland. Allemaal dingen die meestal indicaties zijn dat iemand het dus niet is.

Maar goed, ook die montage met de verdenkingen van de laatste afleveringen laat maar weer blijken dat we nergens meer vanuit hoeven te gaan :') :D
Fuck the EBU.
pi_198122827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je bedoelt al je antwoorden goed geven waardoor alle aanwijzingen bekend worden en geen enkel beetje tegen gas geven zodat je 500 euro binnen haalt?
Dat zou een mol niet doen.
Je doet alsof een mol dit vooraf zou kunnen overzien, terwijl dit echt een bizarre samenloop van toevalligheden was.
quote:
[..]

De mol hoefde alsnog niets te zeggen.
De mol kon gewoon aangeven die moet je pakken en die niet.
Door te zeggen wat geld is geef je heel duidelijk de optie om voor geld te gaan, wat je als mol absoluut niet wil.
Daarmee geeft ze heel erg bewust een aanzet voor Rocky om 2000 te kunnen pakken.

Als je alleen zegt welke je moet pakken dan voorkom je dat al heel makkelijk.
En dan is de kans maar 50% dat je partner het goede doet, terwijl die nu 100% was. Buiten het feit dat Rocky dus de onlogische keuze maakte. Maar nogmaals: dat was echt niet te voorzien.
quote:
[..]

Ze geeft nooit aan ergens te willen staan. Is nergens actief mee bezig.
Dat we dat nooit zien, wil niet zeggen dat ze het nooit doet of probeert ;)
quote:
Het hijsen van de kleding vond ik geen sleutelpositie, Splinter stond daar op de belangrijkste plek.
Renee kon alleen maar alles ophijsen wat Splinter haar mee gaf.
En kreeg nog veel controle ook.
Renée stond in het begin ook bij de kastjes, wie weet wat ze toen al uitgehaald heeft.
quote:
Bij de puzzel stond Splinter ook. En of dat nou per se meer sleutelpositie is dan in het vliegtuig, tja.
Dat anderen óók konden mollen maakt het niet minder een sleutelpositie natuurlijk.

quote:
Absoluut de slechtste mol ooit als zij het is.
Natuurlijk zie je heel veel molacties niet. Maar alsnog elk seizoen als de mol bekend gemaakt wordt dan heb je wel zoiets van aha ja oke.
Je ziet het in het hele gedrag van de mol, de mol is dan wel herkenbaar en haalt normaal nooit zo ongelofelijk veel geld binnen als Renee.
Er zijn altijd wel verdachte acties van de mol.

Dit jaar was bijna iedereen verdacht, behalve Renee. Alsof iedereen moest gaan mollen van productie behalve de mol zelf. Al het geld wat er uitgehaald is komt dan door kandidaten, niet door de mol.
De -5000, de -2000 en ook wat er vandaag mis ging kwam niet door Renee (bij het zweefvliegen deels dan, maar dat veroorzaakte niet dat het helemaal fout was).
De stelligheid waarmee je dit al weken roept, klopt gewoon niet. Prima dat je geen fan bent van Renée, maar feit is dat je bijlange na niet genoeg weet om hier zo'n sterke mening over te hebben :N

Je verpest het zo voor jezelf en da's zonde...
pi_198122833
Ik denk dat Rik volgende week aan het end zegt 'Rocky... jij bent niet de mol' ... en dat we dan weer een week moeten wachten tot de ontknoping :D
pi_198123195
Hints naar Renée?
Renée is een type v1 mol. Heeft last van verziendheid, heeft een leesbrilletje nodig. Hoort dingen slecht. Vent dat uit waar het kan. Opent alle ballerinakastjes en gaat af met geld.

Aflevering 1: lekker niet voor joker staan tegenover de groep en een echte joker kopen. De toon is gezet. Bij moltainbiken zinnen husselen of verkeerd opnoemen.

Aflevering 2: de vergeetachtige kandidaat spelen en niet opnoemen dat Splinter je sloeg, anderen opzichtig vragen gingen stellen. Als een kip zonder kop alle kistjes openen, munten pakken en afgeschoten worden. In de vrachtwagen verkeerd onthouden welke bord er wel gefotografeerd moet worden.

Aflevering 3: Renée had niet verwacht dat Charlotte op een zo onlogische denkwijze op 21 zou uitkomen. Tegelijkertijd lees ik ook: door wel uit de escaperoom te komen zet je de toon voor bij abseilen. De abseilers staan achter en willen dus wss liever gaan voor de vrijstelling. Stukje psychologie.

Aflevering 4: vragen moeilijk horen, lang doen over je antwoorden, vage foto's maken (Joshua is een trashcan ipv showpony?) en treuzelen bij de touwen of de touwen juist vaster knopen ipv losmaken.

Aflevering 5: het getekende bord achter de struiken houden voor de helft, andermans tekening verkeerd begrijpen.

Aflevering 6: treuzelen met ontsnappen, Marije niet vrij krijgen maakt dat de opdracht mislukt. Iedereen wegdrukken, Marije had het rode scherm dus Renée kon als mol haar in het spel laten. Hoe meer kandidaten langer in het spel blijven hoe langer je in principe uit het zicht kunt blijven als mol.

Aflevering 7:
Te weinig kledingstukken omhoog heisen, rondjes rondcrossen en nuttige woorden laten liggen, why tell me why meeplaybacken

Aflevering 8: verkeerde codes verwisselen op het jokerbord, verkeerde codes doorseinen, verkeerde sleutelbegrippen koppelen zodat je verkeerde portretten per rij overhoudt, portretten over het hoofd zien of verwisselen.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')