abonnement Unibet Coolblue
pi_198075500
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @D_A @Tijger_m @miss_sly @Momo @Evenstar

[ Bericht 1% gewijzigd door Lonaa op 09-04-2021 09:34:03 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198075519
Oh, nieuw topic.

Maar is er een regel dat webp niet meer is toegestaan?

pi_198075534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, nieuw topic.

Maar is er een regel dat webp niet meer is toegestaan?

[ afbeelding ]
Groundhog day?

Er is een topic voor gifjes, had je hem daarin gezet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198075571
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Groundhog day?

Er is een topic voor gifjes, had je hem daarin gezet?
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 15:27:39 #5
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198075581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Een beetje kinderachtig dit.
pi_198075585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Really?

Anyway, ik heb het niet gezien en weggehaald, dus weet niet wat de overwegingen waren, maar ik kan me wel voorstellen dat het is weggehaald. Het is nogal flauw, vind je zelf ook niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198075602
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Really?

Anyway, ik heb het niet gezien en weggehaald, dus weet niet wat de overwegingen waren, maar ik kan me wel voorstellen dat het is weggehaald. Het is nogal flauw, vind je zelf ook niet?
Ja.

En ja.
pi_198075611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef Momo het volgende:

[..]

Een beetje kinderachtig dit.
Dat is jouw mening. En je mag jouw mening hebben want we leven in een vrij land!

@KingRoland
pi_198079548
Hoera voor @Tijger_m dit het centrale topic net voor de stemming heropent!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 18 februari 2021 @ 19:07:15 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198079565
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera voor @:Tijger_M dit het topic net voor de stemming heropent!
De timing was puur toeval :D

But i'll take what I can get ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198079622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De timing was puur toeval :D

But i'll take what I can get ;)
Ik zat 'em te knijpen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 14:25:45 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198111457
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan. Maar blijkbaar is @VoMy geband van dit forum? Voor eeuwig? Is dat niet wat streng? Ik weet niet precies wat de directe aanleiding is geweest, maar was hij niet een user die best een goede bijdrage leverde doorgaans? Ik vind het jammer dat-ie geen onderdeel van het gesprek meer is in elk geval.
pi_198112355
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan. Maar blijkbaar is @:vomy geband van dit forum? Voor eeuwig? Is dat niet wat streng? Ik weet niet precies wat de directe aanleiding is geweest, maar was hij niet een user die best een goede bijdrage leverde doorgaans? Ik vind het jammer dat-ie geen onderdeel van het gesprek meer is in elk geval.
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.

Ik geloof dat het een bewuste keuze is na die ban(s).
  Forum Admin zaterdag 20 februari 2021 @ 15:56:31 #14
35723 crew  GGMM
pi_198112514
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan
Niet.

Bans worden niet besproken. Als iemand vragen heeft over zijn/haar ban mag hij/zij zelf mailen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_198112790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.

Ik geloof dat het een bewuste keuze is na die ban(s).
En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?
I'll give you something to do
pi_198112810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef galantis het volgende:

[..]

En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?
Kan wel, dat zie je inderdaad ook niet terug.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:47:10 #17
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198114766
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet.

Bans worden niet besproken. Als iemand vragen heeft over zijn/haar ban mag hij/zij zelf mailen.
Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:48:07 #18
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198114780
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare.
Volgens mij is het een forum-specifieke ban voor COR in dit geval, geen algemene. Hij is verder ook wel actief op Fok!, hij post alleen niet meer mee over de pandemie.
  Forum Admin zaterdag 20 februari 2021 @ 18:48:24 #19
35723 crew  GGMM
pi_198114786
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?
Yep
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_198156328
Is er ook een Herstel-NL topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198163129
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 06:04 schreef superniger het volgende:
Is er ook een Herstel-NL topic?
Alstublieft:
COR / Plan prominenten: ’Samenleving snel openen’ - Hestel NL
Definitely not CIA
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:04:47 #22
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_198163159
Zou een moderator van dit topic een reeks kunnen maken? Bij voorbaat dank :)

COR / Nieuw Zeeland & Australië: coronavirus geëlimineerd
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_198163342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef Gretzl het volgende:
Zou een moderator van dit topic een reeks kunnen maken? Bij voorbaat dank :)

COR / Nieuw Zeeland & Australië: coronavirus geëlimineerd
Volgens mij moet je dan hiermee verder kunnen:

COR / Nieuw Zeeland & Australië: coronavirus geëlimineerd #2
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 25 februari 2021 @ 16:39:52 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198199978
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198204046
quote:
Volgens mij heeft @miss_sly dit voor haar rekening genomen. O+
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 25 februari 2021 @ 20:11:01 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198204160
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij heeft @:miss_sly dit voor haar rekening genomen. O+
^O^ ^O^ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198204318
Ah ja, klopt! Ik was even aan het zoeken hoe en wat, want dit doe ik niet dagelijks, maar het is gelukt. Vergeten te melden :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 25 februari 2021 @ 20:20:12 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198204390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Ah ja, klopt! Ik was even aan het zoeken hoe en wat, want dit doe ik niet dagelijks, maar het is gelukt. Vergeten te melden :)
Geeft niets :) O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198273379
Zou graag een mod om reactie willen vragen, ik heb inmiddels al een paar keer hier (in COR) een note gekregen voor berichten die ik niet helemaal begrijp.

De eerste note: donderdag 10 december 2020 14:45

Waarin ik iemand citeer die in het centrale topic een tweet post, waarop ik die persoon citeer en een verbaasde reactie plaats bij de posts die gedaan worden bij dat twitter account. Heb zelf geen twitter en ik post ook niet zomaar tweets, maar dit was dus een reactie om aan te geven dat het een twijfelachtig account was (BNW stuff).

De tweede note: zaterdag 20 februari 2021 11:33

Waarin notabene een ex-mod de volgende comment plaatst:
quote:
Ik denk dat in vanmiddag gewoon eens bij het ziekenhuis naar binnen loop en op de IC ga kijken of er echt zoveel mensen liggen
Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 19:47:12 #30
5428 crew  miss_sly
pi_198274017
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:25 schreef Anton91 het volgende:
Zou graag een mod om reactie willen vragen, ik heb inmiddels al een paar keer hier (in COR) een note gekregen voor berichten die ik niet helemaal begrijp.

De eerste note: donderdag 10 december 2020 14:45

Waarin ik iemand citeer die in het centrale topic een tweet post, waarop ik die persoon citeer en een verbaasde reactie plaats bij de posts die gedaan worden bij dat twitter account. Heb zelf geen twitter en ik post ook niet zomaar tweets, maar dit was dus een reactie om aan te geven dat het een twijfelachtig account was (BNW stuff).

De tweede note: zaterdag 20 februari 2021 11:33

Waarin notabene een ex-mod de volgende comment plaatst:
[..]

Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.
Die tweede wel, en wel omdat we termen als wappie, complotgekkies, lockdowngekkies, etc. willen mijden. Er zijn genoeg andere, meer respectvolle manieren om aan te geven dat je vindt dat wat iemand plaatst niet helemaal normaal is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198275160
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.
Die tweede wel, en wel omdat we termen als wappie, complotgekkies, lockdowngekkies, etc. willen mijden. Er zijn genoeg andere, meer respectvolle manieren om aan te geven dat je vindt dat wat iemand plaatst niet helemaal normaal is.
Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.

Voor de tweede heb ik het idee dat er niet heel consequent gemod word. Want voor hetzelfde gedrag mag iedereen blijkbaar viruswaarheid ook voor wappie uitmaken in de volgende topics:

COR / Excuses aan Willem Engel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COR / Willem Engel schuldig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 17:42:42 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198288184
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 20:31 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.

Voor de tweede heb ik het idee dat er niet heel consequent gemod word. Want voor hetzelfde gedrag mag iedereen blijkbaar viruswaarheid ook voor wappie uitmaken in de volgende topics:

COR / Excuses aan Willem Engel topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COR / Willem Engel schuldig?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste note is van mij, ik kan mij de context niet meer voor de geest halen maar ik zal de note verwijderen omdat het achteraf geen note waard is.

Het tweede punt is dit; een user een wappie noemen is een ander verhaal dan aanhangers van Viruswaarheid oid wappies noemen. Het eerste is een persoonlijke sneer/aanval op een user, het tweede niet imho.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198292694
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.

[ Bericht 4% gewijzigd door groenen op 02-03-2021 21:23:02 ]
- verwijderd door admin -
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 11:20:54 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198299632
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Dat is niet iets waar wij als mods veel aan kunnen doen, sorry.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 11:36:59 #35
5428 crew  miss_sly
pi_198299851
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Voel je vrij om met goede, inhoudelijke posts de trend ten goede te veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198300568
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 17:52:37 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198305019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.
Ja, dat ben ik helemaal met je eens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 3 maart 2021 @ 18:24:16 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198305516
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Eens ja. Het maakt mij heel erg boos
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 19:03:07 #39
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198306098
quote:
84s.gif Op woensdag 3 maart 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Eens ja. Het maakt mij heel erg boos
Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.

Laten we gewoon respectvol met elkaar om gaan, dat is toch nergens voor nodig? Als je het niet met elkaar eens bent kan dat, dan kun je een discussie hebben of elkaar negeren lijkt mij.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 3 maart 2021 @ 19:10:33 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198306199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.

Laten we gewoon respectvol met elkaar om gaan, dat is toch nergens voor nodig? Als je het niet met elkaar eens bent kan dat, dan kun je een discussie hebben of elkaar negeren lijkt mij.
Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 3 maart 2021 @ 19:22:40 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198306424
quote:
84s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.
Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’ ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 3 maart 2021 @ 19:26:00 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198306490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’ ;)
I know. Maar soms kan ik mij niet meer beheersen. Vaak gaat t goed en log ik uit. Behalve vanavond dan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:00:40 #43
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198340085
Waarom wordt mijn reactie nu weer verwijderd :')

quote:
Edit: Het hier nogmaals plaatsen is dus ook niet de bedoeling, he?

[ Bericht 23% gewijzigd door Tijger_m op 05-03-2021 18:02:08 ]
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 17:02:49 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198340117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie nu weer verwijderd :')
[..]

Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:03:30 #45
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198340126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 17:02 schreef Momo het volgende:

[..]

Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.
want hier zitten alleen maar tere zieltjes? Kom op zeg :')
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:26:32 #46
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198340457
-edit trein2000. Kritiek is prima, maar wel normaal verwoord.-

[ Bericht 90% gewijzigd door trein2000 op 05-03-2021 17:29:00 ]
  zaterdag 6 maart 2021 @ 21:17:01 #47
75556 erkel
back from Dagestan
pi_198363532
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @DireStraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.

Inhoudelijk is het nu dood.
Weisst
  Moderator zaterdag 6 maart 2021 @ 21:23:04 #48
236264 crew  capricia
pi_198363689
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:

[..]

Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.

Inhoudelijk is het nu dood.
Ik kan niet op meningen gaan modereren. Maar geloof mij, meerdere moderators vinden dat soms zure of cynische ook niet fijn.
Definitely not CIA
pi_198365483
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:

[..]

Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.

Inhoudelijk is het nu dood.
Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 22:38:41 #50
75556 erkel
back from Dagestan
pi_198365875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.
Zeker niet. Met Kyran was ik het vaker oneens dan eens.

Je bent verder wel van mening dat meningen worden onderbouwd momenteel? Er zijn nog een aantal over die dat wel doen en proberen (waaronder jij), maar de rest roept maar wat en staat niet open voor een ander geluid.
Weisst
pi_198365966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:38 schreef erkel het volgende:

[..]

Zeker niet. Met Kyran was ik het vaker oneens dan eens.

Je bent verder wel van mening dat meningen worden onderbouwd momenteel? Er zijn nog een aantal over die dat wel doen en proberen (waaronder jij), maar de rest roept maar wat en staat niet open voor een ander geluid.
Ik zie geen noemenswaardige verandering ten opzichte van eerder eigenlijk. De trolls en oneliner-liefhebbers waren er altijd al voor zover ik kan zien.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 13:14:32 #52
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198373838
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:

[..]

Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.

Inhoudelijk is het nu dood.
Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.

Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 7 maart 2021 @ 13:25:39 #53
75556 erkel
back from Dagestan
pi_198373970
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.

Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
Thanks voor je reactie en ook Capricia. Misschien was mijn reactie ook meer een ondersteuning van de voorgaande reacties en een signaal van de nu meer stille andere kant.
Weisst
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 13:27:14 #54
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198373979
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:25 schreef erkel het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie en ook Capricia. Misschien was mijn reactie ook meer een ondersteuning van de voorgaande reacties en een signaal van de nu meer stille andere kant.
Heh, ik hoor als user bij de stille kant dus ik stel je post op prijs ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 7 maart 2021 @ 14:27:37 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198375078
Zou het niet te maken hebben met de ontwikkelen rondom Covid in het algemeen?
Het nieuwe is er wel vanaf, de dagelijkse cijfers hebben we nu ook wel gezien: we weten wat er gebeurd als ze stijgen en we weten wat er niet gebeurd als ze dalen.
Daarnaast zijn we als samenleving ook gewoon murw geslagen en we wachten gelaten af tot we allemaal een prikje hebben kunnen halen.

Wat overblijft is de frustratie en veel users lijken daar het centrale topic voor te gebruiken.
En gelukkig maar dat ze het daar doen, genoeg anderen die hun frustratie (fysiek) uiten op hun partner, kinderen en andere dierbaren.
So we just called him Fred
pi_198377164
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.

Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
Ik snap het wel, maar toch; vind het bijzonder dat er op al die shitposts niet in kan worden gegrepen, maar toen er wat voorspellingen wat cijfertjes betreft kwamen werd daar wel actief naar gekeken en op ingegrepen.
  zondag 7 maart 2021 @ 16:37:31 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198377632
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:

[..]

Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.

Inhoudelijk is het nu dood.
Daar mis je gelukkig weinig aan.
En dat cynisme en sarcasme is ook wel logisch gezien alle ontwikkelingen. Daar word je ook helemaal flauw van.

Zelfs mods doen eraan mee, bijvoorbeeld door het in iedere post herhalen van hetzelfde zinnetje.
  zondag 7 maart 2021 @ 16:56:08 #58
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198377967
Ach, wat voor de een een post is met onderbouwing is voor de ander een post zonder onderbouwing. Valt me zelf niet echt op dat de toon aan het omslaan is. Beide uitersten heb je nog steeds en ik zie ook nog een hoop genuanceerde onderbouwde meningen. Maar hoe langer de crisis duurt hoe meer mensen het zat worden en dat uit zich wel in cynische posts ja. Doe je weinig aan imo; eens met Fred dat ik dan liever zie dat mensen wat spuien op een forum (mits binnen de regels van FOK) dan dat ze ermee rond blijven lopen :) En het is ook niet alsof dat cynisme nieuw is; dat was er op zich altijd al wel; elke kant op.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 18:00:26 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198379158
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach, wat voor de een een post is met onderbouwing is voor de ander een post zonder onderbouwing. Valt me zelf niet echt op dat de toon aan het omslaan is. Beide uitersten heb je nog steeds en ik zie ook nog een hoop genuanceerde onderbouwde meningen. Maar hoe langer de crisis duurt hoe meer mensen het zat worden en dat uit zich wel in cynische posts ja. Doe je weinig aan imo; eens met Fred dat ik dan liever zie dat mensen wat spuien op een forum (mits binnen de regels van FOK) dan dat ze ermee rond blijven lopen :) En het is ook niet alsof dat cynisme nieuw is; dat was er op zich altijd al wel; elke kant op.
Op persoonlijke titel wil ik daar dit op zeggen; op zich klinkt het goed, "ze schrijven het van zich af op FOK!" maar ik denk dat je dan voorbijgaat aan het effect wat de alsmaar verder gaande "kritiek" en de bevestiging daarvan met mensen doet, wat je vooral ziet, imho, is dat men steeds extremer wordt.

En zoals al met andere onderwerpen is aangetoond, dat kan eindigen met hele lelijke zaken in de echte wereld. Maar goed, dat is, zoals gezegd, slechts mijn gedachte hierover.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 7 maart 2021 @ 18:06:19 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198379259
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 18:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op persoonlijke titel wil ik daar dit op zeggen; op zich klinkt het goed, "ze schrijven het van zich af op FOK!" maar ik denk dat je dan voorbijgaat aan het effect wat de alsmaar verder gaande "kritiek" en de bevestiging daarvan met mensen doet, wat je vooral ziet, imho, is dat men steeds extremer wordt.

En zoals al met andere onderwerpen is aangetoond, dat kan eindigen met hele lelijke zaken in de echte wereld. Maar goed, dat is, zoals gezegd, slechts mijn gedachte hierover.
Er zullen altijd gekken rondlopen die te ver doorslaan ja. Dat is bij alles zo. Voor velen is het gewoon frustratie en dat is na een jaar ook niet heel gek natuurlijk. Dat het extremer aan het worden is zie ik zelf niet echt. Ik zie wel dat meer mensen de situatie zat worden, maar dat vind ik wel wat anders.

Maar ik snap je punt :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:47:07 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198385436
Dit is dus weer zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag waardoor mensen hier minder graag komen:

quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Kijk eens in de OP zou ik zeggen, staan genoeg rapporten over de vaccinaties. Bij de meeste vaccins is de optimale bescherming 2 weken na de tweede prik. Die bescherming is dan voor 90-95% ongeveer. En de veiligheid is natuurlijk niet 100%. Maar wel zo hoog dat het aantal serieuze bewerkingen minimaal zijn op een grote bevolking. En daar zijn ook genoeg rapporten van, wordt goed bijgehouden voor Pfizer bijvoorbeeld. Maar ik heb niet het idee dat je die rapporteren nou echt gaat lezen.
Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.
  zondag 7 maart 2021 @ 22:50:10 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198385510
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Dit is dus weer zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag waardoor mensen hier minder graag komen:
[..]

Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.
Geen COR mod, dus ik zeg dit als user, maar als dat al een sneer is dan kunnen ze de 75% van het centrale topic verwijderen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 22:52:16 #63
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198385556
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Dit is dus weer zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag waardoor mensen hier minder graag komen:
[..]

Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.
Ik maak die opmerking omdat je vaak genoeg in een discussie heb gezegd dat er geen onderzoek naar iets was, toen heb ik je links naar die documenten gegeven en daar ben je nooit verder op in ben gegaan. Soms herhaalde je later precies hetzelfde weer.
  zondag 7 maart 2021 @ 23:12:53 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198385841
quote:
7s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Geen COR mod, dus ik zeg dit als user, maar als dat al een sneer is dan kunnen ze de 75% van het centrale topic verwijderen.
Ach, het is toch gewoon irritant en overbodig, kom nou. Ook geen enkele aanleiding om zo'n vervelende opmerking te maken. Dan wil je gewoon even lekker bijdehand doen.
  zondag 7 maart 2021 @ 23:16:52 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198385907
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik maak die opmerking omdat je vaak genoeg in een discussie heb gezegd dat er geen onderzoek naar iets was, toen heb ik je links naar die documenten gegeven en daar ben je nooit verder op in ben gegaan. Soms herhaalde je later precies hetzelfde weer.
Dat is onjuist. Je haalt een grote hoop documenten aan in de hoop dat hetgeen wat ik in twijfel trek ertussen staat. Als je zo zeker zou zijn hoef je geen archief van 200 random Covid onderzoeken te sturen met een uitspraak als 'veel succes met zoeken'.

Vind je het gek dat ik niet op zo'n onzin in ga?
  zondag 7 maart 2021 @ 23:24:40 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198385998
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.

Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?
juist als het aantal post daalt, kan dat juist beter. maar niet meer modden, lijkt mij verzaking.
  zondag 7 maart 2021 @ 23:52:11 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198386193
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?
juist als het aantal post daalt, kan dat juist beter. maar niet meer modden, lijkt mij verzaking.
Je merkt al dat er met TR's niets meer gedaan wordt. Ik denk dus inderdaad dat er niet meer gemod wordt.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 8 maart 2021 @ 00:08:28 #68
408813 crew  trein2000
pi_198386274
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je merkt al dat er met TR's niets meer gedaan wordt. Ik denk dus inderdaad dat er niet meer gemod wordt.
Elke TR wordt bekeken. Wat niet wil zeggen dat elke TR reden voor ingrijpen is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 00:44:35 #69
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198386434
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?
juist als het aantal post daalt, kan dat juist beter. maar niet meer modden, lijkt mij verzaking.
Nee, dat begrijp je dan verkeerd. Ik zeg duidelijk dat ik wel mod maar niet of nauwelijks meer mee post.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 01:26:28 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198386515
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar mis je gelukkig weinig aan.
En dat cynisme en sarcasme is ook wel logisch gezien alle ontwikkelingen. Daar word je ook helemaal flauw van.

Zelfs mods doen eraan mee, bijvoorbeeld door het in iedere post herhalen van hetzelfde zinnetje.
als een user het doet, wordt het baggeren genoemd.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:32:59 #71
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198389668
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:37 schreef leolinedance het volgende:

Zelfs mods doen eraan mee, bijvoorbeeld door het in iedere post herhalen van hetzelfde zinnetje.
ondanks dat ik het met je eens bent dat het schijtirritant is , vooral als het van een moderator van het subforum zelf komt, doe je zelf ook best hier aan mee. Hoe vaak heb je dat Hugo de Jonge mondkapjesfilmpje al wel niet gepost?

De cynische toon en de manier waarop er gediscussieerd wordt begint me ook steeds meer en meer tegen te staan.

quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar hoe langer de crisis duurt hoe meer mensen het zat worden en dat uit zich wel in cynische posts ja.
Ik kwam hier juist omdat hier een tegengeluid meer welkom is, maar nu lijkt het wel wat door te slaan. Maar wat je zegt klopt wel. Zelfs in de feedbacktopics op tweakers zag ik recent dezelfde constatering.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:50:38 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198390843
quote:
80s.gif Op maandag 8 maart 2021 11:32 schreef Gunner het volgende:

[..]

ondanks dat ik het met je eens bent dat het schijtirritant is , vooral als het van een moderator van het subforum zelf komt, doe je zelf ook best hier aan mee. Hoe vaak heb je dat Hugo de Jonge mondkapjesfilmpje al wel niet gepost?

Niet in iedere post hè. En ook daar is wel eens iets over gezegd door een mod. Volgens mij heeft het me zelfs ooit een ban opgeleverd. Sindsdien gebruik ik het veel minder, en enkel waar relevant.

Dit is niet te vergelijken met continu hetzelfde zinnetje posten als een kleuter die zijn zin niet krijgt.

[ Bericht 11% gewijzigd door leolinedance op 08-03-2021 12:59:39 ]
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 13:55:31 #73
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198391878
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet in iedere post hè. En ook daar is wel eens iets over gezegd door een mod. Volgens mij heeft het me zelfs ooit een ban opgeleverd. Sindsdien gebruik ik het veel minder, en enkel waar relevant.

Dit is niet te vergelijken met continu hetzelfde zinnetje posten als een kleuter die zijn zin niet krijgt.

Je hebt helemaal gelijk, het is niet te vergelijken. Tenslotte doe jij het pas bijna een jaar lang, net zoals je opmerkingen over mondkapjes.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 14:14:43 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198392115
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, het is niet te vergelijken. Tenslotte doe jij het pas bijna een jaar lang, net zoals je opmerkingen over mondkapjes.

Maar goed. Even ontopic. Je ontvangt een signaal over een (negatieve) trend in een topic. Wat is jouw visie daarop?
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 14:31:43 #75
5428 crew  miss_sly
pi_198392344
quote:
80s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:14 schreef Gunner het volgende:

[..]

Maar goed. Even ontopic. Je ontvangt een signaal over een (negatieve) trend in een topic. Wat is jouw visie daarop?
De visie van een aantal mods is dat we het signaal herkennen, maar dat we er weinig aan kunnen doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 maart 2021 @ 14:54:12 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198392693
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De visie van een aantal mods is dat we het signaal herkennen, maar dat we er weinig aan kunnen doen.
Ik snap dat niet. Het is zelfs een collega-mod van jullie (iets met goed voorbeeld geven enzo). Je kan toch gewoon zeggen dat iemand moet stoppen me die kinderachtige flauwigheid? het wekt duidelijk irritatie op in het topic.

normaal gesproken zou ik zo iemand in m'n blokkeerlijst zetten, maar dat kan helaas niet met moderators.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 19:34:31 #77
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198398143
quote:
3s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:54 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Het is zelfs een collega-mod van jullie (iets met goed voorbeeld geven enzo). Je kan toch gewoon zeggen dat iemand moet stoppen me die kinderachtige flauwigheid? het wekt duidelijk irritatie op in het topic.

normaal gesproken zou ik zo iemand in m'n blokkeerlijst zetten, maar dat kan helaas niet met moderators.
Ik weet wel zeker dat trein2000 de avondklok geen kinderachtige flauwigheid vindt. Hij draagt zijn mening uit als user daaromtrent en dat mag.

Als dat andere users irriteert, soit, ik zou eigenlijk niet weten waarom, het is een zinnetje waarin niet eens iets negatiefs staat, een einde willen aan de avondklok kan ik niet als negatief zien, het is geen sneer, persoonlijke aanval, niemand wordt belachelijk gemaakt.

Als het je irriteert dan kan je dat zinnetje toch gewoon negeren?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 maart 2021 @ 19:45:29 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198398492
Be
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
Als het je irriteert dan kan je dat zinnetje toch gewoon negeren?
beetje een dooddoener maar goed :{ . Ik ga hier niets bereiken.

Elke keer dat zinnetje vind ik kinderachtige flauwekul btw. Dat dat niet duidelijk was?

[ Bericht 6% gewijzigd door Gunner op 08-03-2021 19:55:24 ]
pi_198398631
Feedback: @trein2000 moet kappen met dat achterlijk irritante kutzinnetje van 'm in elke post te plaatsen.
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 19:50:30 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198398686
Maak er maar user @trein2000 van.
What can change the nature of a man?
  maandag 8 maart 2021 @ 22:06:58 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198401995
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat trein2000 de avondklok geen kinderachtige flauwigheid vindt. Hij draagt zijn mening uit als user daaromtrent en dat mag.

Als dat andere users irriteert, soit, ik zou eigenlijk niet weten waarom, het is een zinnetje waarin niet eens iets negatiefs staat, een einde willen aan de avondklok kan ik niet als negatief zien, het is geen sneer, persoonlijke aanval, niemand wordt belachelijk gemaakt.

Als het je irriteert dan kan je dat zinnetje toch gewoon negeren?
:') _!

Je zou dit eens als niet-mod moeten proberen...dan had je al wel een kort FOK verlof gehad kan ik je garanderen :D Hou alsjeblieft op met deze poppenkast zeg... _O-
pi_198404025
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:') _!

Je zou dit eens als niet-mod moeten proberen...dan had je al wel een kort FOK verlof gehad kan ik je garanderen :D Hou alsjeblieft op met deze poppenkast zeg... _O-
Op het posten van een gifje staat verlof kan ik je vertellen.
pi_198404641
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:') _!

Je zou dit eens als niet-mod moeten proberen...dan had je al wel een kort FOK verlof gehad kan ik je garanderen :D Hou alsjeblieft op met deze poppenkast zeg... _O-
Anders post je het filmpje van Hugo en zn mondkapjes nog eens.


En dan ook echt tikken dat iemand MOET stoppen. :D
Fuck off

Voorts ben ik van mening dat de avondklok vernietigd moet worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door AlwaysHappy op 10-03-2021 14:31:18 ]
Go hard or go home
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:00:07 #84
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198405708
Jammer dat dat dingetje van @leolinedance nu misbruikt wordt om de aandacht af te leiden van het echte punt.

Maar goed, er wordt weer lekker op de man gespeeld hier. Ja jij hierboven. Net zo kinderachtig.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 09:16:38 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198405899
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:00 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat dat dingetje van @:leolinedance nu misbruikt wordt om de aandacht af te leiden van het echte punt.

Maar goed, er wordt weer lekker op de man gespeeld hier. Ja jij hierboven. Net zo kinderachtig.
Juist, en daarom is het topic ook nog zo leuk.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:13:45 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198407569
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:10 schreef Noek het volgende:

[..]


nee hoor, ik smeer niks aan, ik geef alleen mijn mening. net zoals anderen dat geven over die klok. rustig aan maar, alles komt goed. :*

[ Bericht 17% gewijzigd door AlwaysHappy op 10-03-2021 14:28:08 ]
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:25:20 #87
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198407726
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 09:00 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat dat dingetje van @:leolinedance nu misbruikt wordt om de aandacht af te leiden van het echte punt.

Maar goed, er wordt weer lekker op de man gespeeld hier. Ja jij hierboven. Net zo kinderachtig.
Er zijn toch al meerdere COR mods ingegaan op het echte punt?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 11:27:45 #88
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198407758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er zijn toch al meerdere COR mods ingegaan op het echte punt?
Het wordt afgedaan met een dooddoener dat ik het maar niet moet lezen en/of er is blijkbaar niets aan te doen dat de moderator van dit subforum zich, in mijn ogen, kinderachtig dat soort oneliners blijft herhalen.

Dat vind eerlijk gezegd niet echt een bevredigend antwoord. Ik herken daarom de kritiek wel van @leolinedance dat een normale gebruiker hier allang op aangesproken was.

En waarom mag Noek hier op de persoon blijven spelen? waarom zijn we dan huillies? omdat we ergens een mening over hebben?

Ik probeer bij te dragen aan een positief subforum (en toegegeven cynisme op z'n tijd is een prettige uitlaat) maar dit soort dingen helpen niet echt.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:02:47 #89
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198408241
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 11:27 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het wordt afgedaan met een dooddoener dat ik het maar niet moet lezen en/of er is blijkbaar niets aan te doen dat de moderator van dit subforum zich, in mijn ogen, kinderachtig dat soort oneliners blijft herhalen.

Dat vind eerlijk gezegd niet echt een bevredigend antwoord. Ik herken daarom de kritiek wel van @:leolinedance dat een normale gebruiker hier allang op aangesproken was.

En waarom mag Noek hier op de persoon blijven spelen? waarom zijn we dan huillies? omdat we ergens een mening over hebben?

Ik probeer bij te dragen aan een positief subforum (en toegegeven cynisme op z'n tijd is een prettige uitlaat) maar dit soort dingen helpen niet echt.
Ik snap je en ik snap de kritiek. Maar het feit dat jij het geen bevredigend antwoord vind wil niet zeggen dat ze je negeren of er niks mee doen. Of dat er geen antwoord gegeven is.

Als user kan het soms overkomen alsof er niks gedaan wordt met de gegeven feedback, maar het wordt achter de schermen altijd besproken. Ook nu. :Y

Je kan altijd mailen naar forum@fok.nl overigens. Dan komt het bij de FA’s en A’s terecht. Die kunnen de situatie dan ook nog bekijken :).

[ Bericht 3% gewijzigd door AlwaysHappy op 09-03-2021 12:25:52 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:06:57 #90
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198408306
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als user kan het soms overkomen alsof er niks gedaan wordt met de gegeven feedback, maar het wordt achter de schermen altijd besproken. Ook nu.
Prima dan wacht ik nog even of er verbetering komt. Zo niet dan ga je weer horen hier.
(verder zie ik gebruikers er gewoon op reageren in het topic en er hun eigen insteek aan geven. Dat komt ook uit frustratie dus ik ga er vanuit dat dit binnenkort gewoon eindigt.)

En wat betreft de ad homimens die ik hier te verduren krijg?
  Moderator dinsdag 9 maart 2021 @ 12:18:26 #91
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198408493
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:06 schreef Gunner het volgende:

[..]

Prima dan wacht ik nog even of er verbetering komt. Zo niet dan ga je weer horen hier.
(verder zie ik gebruikers er gewoon op reageren in het topic en er hun eigen insteek aan geven. Dat komt ook uit frustratie dus ik ga er vanuit dat dit binnenkort gewoon eindigt.)

En wat betreft de ad homimens die ik hier te verduren krijg?
Welke post betreft dat, precies?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 9 maart 2021 @ 12:26:58 #92
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198408620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welke post betreft dat, precies?
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimenten

COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimenten

quote:
zoals jij en je huillie-collega's hierboven.
quote:
Voorts ben ik nog steeds van mening dat jullie huillies zijn.


[ Bericht 6% gewijzigd door Gunner op 09-03-2021 12:58:28 ]
  dinsdag 9 maart 2021 @ 13:03:02 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198409150
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik snap je en ik snap de kritiek. Maar het feit dat jij het geen bevredigend antwoord vind wil niet zeggen dat ze je negeren of er niks mee doen. Of dat er geen antwoord gegeven is.

Als user kan het soms overkomen alsof er niks gedaan wordt met de gegeven feedback, maar het wordt achter de schermen altijd besproken. Ook nu. :Y

Je kan altijd mailen naar forum@fok.nl overigens. Dan komt het bij de FA’s en A’s terecht. Die kunnen de situatie dan ook nog bekijken :).
Mods die het topic wat ze modereren zelf om zeep helpen :')
  dinsdag 9 maart 2021 @ 18:10:38 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198413440
Mensen worden voor dom uitgemaakt omdat ze een andere mening hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 maart 2021 18:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan ben je dom bezig maar dat mag in Nederland.
Onwenselijk gedrag, zeker door een mod.
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:23:27 #95
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198427195
@Tijger_m , @AlwaysHappy

De ad hominems staan er nog steeds. Die wil ik wel graag weggehaald hebben (principekwestie), eentje is wel weg maar staat nog in een quote.

Verder constateer ik dat de oneliners nog steeds gebruikt worden. Ik weet niet hoe dat 'achter de schermen' gaat maar het lijkt me vrij eenvoudig om tegen hem te zeggen dat het kinderachtig is, er genoeg weerstand in de topics is en dat het verstandig is om er mee te stoppen?

Bij voorbaat dank, en overgaande tot de orde van de dag.
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:29:26 #96
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198427309
quote:
2s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:23 schreef Gunner het volgende:
@:Tijger_m , @:AlwaysHappy

De ad hominems staan er nog steeds. Die wil ik wel graag weggehaald hebben (principekwestie), eentje is wel weg maar staat nog in een quote.

Verder constateer ik dat de oneliners nog steeds gebruikt worden. Ik weet niet hoe dat 'achter de schermen' gaat maar het lijkt me vrij eenvoudig om tegen hem te zeggen dat het kinderachtig is, er genoeg weerstand in de topics is en dat het verstandig is om er mee te stoppen?

Bij voorbaat dank, en overgaande tot de orde van de dag.
Ik heb die quote ook even aangepast voor je als gastmod.

Kan verder echt alleen maar zeggen dat er achter over gesproken wordt :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:30:00 #97
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198427315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb die quote ook even aangepast voor je als gastmod.
Excuses, ik dacht dat je ook mod van COR was; mea culpa. Maar dank daarvoor!
pi_198431184
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1547 Kroegen open

Klagen over de tendens in een topic en dan zelf dit soort bagger plaatsen. Rot dan maar een eind op en ga ergens anders uit de hoogte doen met je blauwe kleurtje.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 19:02:06 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198432060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 18:06 schreef MoreDakka het volgende:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1547 Kroegen open

Klagen over de tendens in een topic en dan zelf dit soort bagger plaatsen. Rot dan maar een eind op en ga ergens anders uit de hoogte doen met je blauwe kleurtje.
Ik zal je constructieve kritiek meenemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 16:34:37 #100
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198464004
Waarom is mijn post geedit en daar angstzaaiers uit gehaald? Ze doen aan angstzaaien omdat er alleen gefocust word het "hoge" infectie aantal. Niet naar de andere cijfers die een ander beeld laten zien.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 16:47:22 #101
236264 crew  capricia
pi_198464207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:34 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom is mijn post geedit en daar angstzaaiers uit gehaald? Ze doen aan angstzaaien omdat er alleen gefocust word het "hoge" infectie aantal. Niet naar de andere cijfers die een ander beeld laten zien.
Was ik.
In de (privé) drukte weggehaald. Vond het grijs gebied. Had ik achteraf niet moeten doen. Stond net een DM te typen naar je met mijn excuses. :)
Maar hier is het ook prima.
Definitely not CIA
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 maart 2021 @ 16:53:02 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198464302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Was ik.
In de (privé) drukte weggehaald. Vond het grijs gebied. Had ik achteraf niet moeten doen. Stond net een DM te typen naar je met mijn excuses. :)
Maar hier is het ook prima.
Okido. Excuus geaccepteerd uiteraard. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198464372
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Was ik.
In de (privé) drukte weggehaald. Vond het grijs gebied. Had ik achteraf niet moeten doen. Stond net een DM te typen naar je met mijn excuses. :)
Maar hier is het ook prima.
Dus 'paniekzaaien' mag weer?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 12 maart 2021 @ 17:02:26 #104
236264 crew  capricia
pi_198464484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus 'paniekzaaien' mag weer?
Denk dat een post van een user die een nieuwsbericht als paniekzaaien aanmerkt niet gemodereerd hoeft te worden.
Een post waarbij een user voor paniekzaaier, wappie, deuger uitgemaakt wordt wel.
Definitely not CIA
pi_198464537
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk dat een post van een user die een nieuwsbericht als paniekzaaien aanmerkt niet gemodereerd hoeft te worden.
Een post waarbij een user voor paniekzaaier, wappie, deuger uitgemaakt wordt wel.
Ok.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 15 maart 2021 @ 22:54:24 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198521974
Het stikt weer van het 'wappie geroep' in het Corona COVID-19 SARS-CoV-2 topic. Graag tegen optreden aub.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:57:42 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198585469
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 22:54 schreef leolinedance het volgende:
Het stikt weer van het 'wappie geroep' in het Corona COVID-19 SARS-CoV-2 topic. Graag tegen optreden aub.
Je hebt helaas geen reactie gehad.

Graag ook meer aandacht voor een aantal trolls, die er alleen maar op uit zijn om reacties uit te lokken. Mijn TR's wordt ook niets mee gedaan. Ja ze zullen gelezen worden maar daar houdt het dan mee op?
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 19:48:05 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198592370
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:57 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je hebt helaas geen reactie gehad.

Graag ook meer aandacht voor een aantal trolls, die er alleen maar op uit zijn om reacties uit te lokken. Mijn TR's wordt ook niets mee gedaan. Ja ze zullen gelezen worden maar daar houdt het dan mee op?
In zijn algemeenheid, en ik heb de TR's niet gelezen, houdt het daarmee op als de post waarvoor jij een TR zet de richtlijnen/policy niet overtreed, ja. Soms sturen we wel eens een DM om een user te vragen om zich wat anders op te stellen.

Overigens is het uitlokken van reacties natuurlijk wel de bedoeling van een discussie forum, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 09:33:03 #109
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198599707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens is het uitlokken van reacties natuurlijk wel de bedoeling van een discussie forum, denk ik.
Als dat is om een positieve reactie uit te lokken; ja. Maar je weet best dat ik op de negatieve variant doel. En daar lopen er toch wel een aantal van rond in bv het centrale topic.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 09:53:05 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198599910
Veel politiek (verkiezingen) geblaat en enkele wappie posts. Graag verwijderen en een beetje op letten aub.
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 10:13:50 #111
5428 crew  miss_sly
pi_198600094
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:53 schreef leolinedance het volgende:
Veel politiek (verkiezingen) geblaat en enkele wappie posts. Graag verwijderen en een beetje op letten aub.
Wij zijn je hondjes niet :)

Ik heb ze gezien en weggevinkt. Er wordt geen post aangepast. Er was op een moment dat jij niet online was even een uitstapje naar wat politiek getinte posts wat in grote lijnen aansloot bij het topic. Niet ontspoord en verder weer ontopic gegaan.

De betreffende wappie-posten waren algemen en dat is hier ook al eerder uitgelegd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 20 maart 2021 @ 10:19:05 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198600130
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn je hondjes niet :)

Als we zo gaan beginnen, laat maar :')

Lekker politiek en wappies blijven posten mensen. De regels gelden niet meer.
pi_198600139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn je hondjes niet :)

Ik heb ze gezien en weggevinkt. Er wordt geen post aangepast. Er was op een moment dat jij niet online was even een uitstapje naar wat politiek getinte posts wat in grote lijnen aansloot bij het topic. Niet ontspoord en verder weer ontopic gegaan.

De betreffende wappie-posten waren algemen en dat is hier ook al eerder uitgelegd.
Hondjes zijn NIET welkom.

  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 10:24:01 #114
5428 crew  miss_sly
pi_198600174
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen, laat maar :')

Lekker politiek en wappies blijven posten mensen. De regels gelden niet meer.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:53 schreef leolinedance het volgende:
Veel politiek (verkiezingen) geblaat en enkele wappie posts. Graag verwijderen en een beetje op letten aub.
Jij vindt dit wel een prettige en gepaste manier om ergens over te beginnen?

Er is niemand van wie ik een dergelijke toon normaal vind, eigenlijk, of accepteer dat er zo tegen me gesproken wordt. Geen partner, geen ouder, geen manager. Waarom zou dat van een user op FOK! acceptabel zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 10:24:18 #115
5428 crew  miss_sly
pi_198600182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hondjes zijn NIET welkom.

[ afbeelding ]
Dat zeg ik.

Heb jij een melding op hondjes staan ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 11:30:35 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198600808
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn je hondjes niet :)

Ik heb ze gezien en weggevinkt. Er wordt geen post aangepast. Er was op een moment dat jij niet online was even een uitstapje naar wat politiek getinte posts wat in grote lijnen aansloot bij het topic. Niet ontspoord en verder weer ontopic gegaan.

De betreffende wappie-posten waren algemen en dat is hier ook al eerder uitgelegd.
Hier sluit ik mij bij aan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:44:58 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198602731
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan.
Ik had van jou ook niet anders verwacht. Modjes die niet modden.
Alle wappie en verkiezingen posts staan er gewoon nog :)

Misschien is het goed voor de mods om de OP een keer door te nemen óf aan te passen naar de huidige regels:

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
  zaterdag 20 maart 2021 @ 14:19:20 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198603286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Jij vindt dit wel een prettige en gepaste manier om ergens over te beginnen?

Ja natuurlijk, anders had ik het woordje 'graag' niet gebruikt. Je ziet gewoon dat mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen in het topic. Die blijven maar offtopic leuteren, wappie/BNW posts plaatsen etc. Dit is ongewenst gedrag en zou niet toegestaan moeten worden.

Je zou ook dankbaar kunnen zijn dat er users zijn die jullie helpen dit soort gedrag te melden. Maar in plaats daarvan wordt de messenger hier als de boosdoener neergezet. De wereld op zijn kop.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 14:44:40 #119
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198603612
Daar aan toe voegende heb ik het idee dat sommige gebruikers net wat meer mogen omdat ze een streepje voor hebben bij moderators. Tr zetten over hen heeft dan dus geen zin?

Gebruikers die niet opbouwend discussiëren door cynisch zaken tussen haakjes te zetten en daarmee feitelijk de tegenstander belachelijk maken. Ziet niemand dat of wil niemand dat zien?
pi_198603876
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:44 schreef Gunner het volgende:
Daar aan toe voegende heb ik het idee dat sommige gebruikers net wat meer mogen omdat ze een streepje voor hebben bij moderators. Tr zetten over hen heeft dan dus geen zin?

Gebruikers die niet opbouwend discussiëren door cynisch zaken tussen haakjes te zetten en daarmee feitelijk de tegenstander belachelijk maken. Ziet niemand dat of wil niemand dat zien?
Ik heb het vermoeden dat je onder andere op mij doelt. Klopt dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 20 maart 2021 @ 16:45:50 #121
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198605613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat je onder andere op mij doelt. Klopt dat?
Ik noem liever geen namen. Het mod-team zou moeten weten waar ik reports over zet en daarom ga ik daar hier ook liever geen discussie over aan maar blijkbaar herken jij je er in.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 18:26:06 #122
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198606827
(ben even met @Da_Sandman in gesprek prive om even het een en ander duidelijk te krijgen).
pi_198607008
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:26 schreef Gunner het volgende:
(ben even met @:Da_Sandman in gesprek prive om even het een en ander duidelijk te krijgen).
Ze zullen trots zijn O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 18:37:09 #124
5428 crew  miss_sly
pi_198607026
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:26 schreef Gunner het volgende:
(ben even met @:Da_Sandman in gesprek prive om even het een en ander duidelijk te krijgen).
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze zullen trots zijn O+.
Ik krijg het er warm van O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:24:10 #125
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198609730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg het er warm van O+
Zo zou het ook moeten zijn. We moeten niet onderling bekvechten.....
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 12:51:56 #126
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198616910
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 13:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik had van jou ook niet anders verwacht. Modjes die niet modden.
Alle wappie en verkiezingen posts staan er gewoon nog :)

Misschien is het goed voor de mods om de OP een keer door te nemen óf aan te passen naar de huidige regels:

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Ik zal het even aandachtig doorlezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 12:54:49 #127
5428 crew  miss_sly
pi_198616946
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:24 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zo zou het ook moeten zijn. We moeten niet onderling bekvechten.....
Eens!
En een beetje respectvol contact onderling kan de verhoudingen zeker verbeteren. Fijn dat jullie dat hebben gedaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198649773
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die neerbuigendheid heeft ie wel verdiend. De blunders van die kerel zijn niet op een hand te tellen.
Verzoekje of deze mod zijn persoonlijke vetes wat meer op de achtergrond kan houden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 14:58:24 #129
408813 crew  trein2000
pi_198649788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Verzoekje of deze mod zijn persoonlijke vetes wat meer op de achtergrond kan houden.
Nee.
Het is gewoon ontopic en niet jegens een mede-fokker.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_198649826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee.
Het is gewoon ontopic en niet jegens een mede-fokker.
Kun je aangeven hoe dit bijdraagt aan een discussie of aan een goede sfeer in het topic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198649930
Dacht ik al.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 23 maart 2021 @ 15:47:21 #132
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198650717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kun je aangeven hoe dit bijdraagt aan een discussie of aan een goede sfeer in het topic?
Kom op Da_S. Dat is een beetje hypocriet, je doet er zelf net zo hard aan mee.
Ik dacht even dat het goed ging vanmorgen maar vanmiddag ben je er weer net zo hard mee bezig. Vind ik jammer.
pi_198650803
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:47 schreef Gunner het volgende:

[..]

Kom op Da_S. Dat is een beetje hypocriet, je doet er zelf net zo hard aan mee.
Ik dacht even dat het goed ging vanmorgen maar vanmiddag ben je er weer net zo hard mee bezig. Vind ik jammer.
He luister, goed gesprek van de week hoor, maar je bent niet mijn begeleider ofzo he :D.

Vanmorgen werd er door een paar mensen inhoudelijk gediscussieerd. Was leuk. Helaas bleek het daarna weer tijd om de overheid te bashen en voor anderen om te gaan drammen en was het gedaan met de pret. Met bovenstaande post van een user die hier als taak heeft de boel in goede banen te leiden als 'hoogtepunt'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 23 maart 2021 @ 15:55:54 #134
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198650833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

He luister, goed gesprek van de week hoor, maar je bent niet mijn begeleider ofzo he :D.
Vond ik ook, daarom ook getwijfeld om het te zeggen.

quote:
Vanmorgen werd er door een paar mensen inhoudelijk gediscussieerd. Was leuk. Helaas bleek het daarna weer tijd om de overheid te bashen en was het gedaan met de pret. Met bovenstaande post van een user die hier als taak heeft de boel in goede banen te leiden als 'hoogtepunt'.
Je kan het ook gewoon laten gaan en zet een TR ofzo. Het maakt de sfeer er gewoon niet beter op. Een topicreport zetten tegen een moderator is lastig, dat realiseer ik me ook wel, maar veel van mijn reports worden uiteindelijk ook niets mee gedaan.
pi_198650958
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:55 schreef Gunner het volgende:

[..]

Vond ik ook, daarom ook getwijfeld om het te zeggen.
[..]

Je kan het ook gewoon laten gaan en zet een TR ofzo. Het maakt de sfeer er gewoon niet beter op. Een topicreport zetten tegen een moderator is lastig, dat realiseer ik me ook wel, maar veel van mijn reports worden uiteindelijk ook niets mee gedaan.
TR's zetten heeft inderdaad geen zin, want drammen en overheidsbashen wordt gezien als ontopic en niet jegens mede-fokkers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 18:14:13 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198652824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

TR's zetten heeft inderdaad geen zin, want drammen en overheidsbashen wordt gezien als ontopic en niet jegens mede-fokkers.
Bel Danny even en vraag hem om ons de mogelijkheid te geven om daarop te modden want momenteel hebben we die gewoon niet.

Dit is al meermaals aangegeven, wij hebben ons als mods ook te houden aan de richtlijnen die wij krijgen en helaas, de zaken die jij aangeeft vallen daar niet onder.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198655228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bel Danny even en vraag hem om ons de mogelijkheid te geven om daarop te modden want momenteel hebben we die gewoon niet.

Dit is al meermaals aangegeven, wij hebben ons als mods ook te houden aan de richtlijnen die wij krijgen en helaas, de zaken die jij aangeeft vallen daar niet onder.
Ik probeer Danny al twee weken te pakken te krijgen in het problemen met advertenties topic in FB :(.

Evengoed: je kunt je als mod wel zelf afzijdig houden van dit soort gedrag.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198655313
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bel Danny even en vraag hem om ons de mogelijkheid te geven om daarop te modden want momenteel hebben we die gewoon niet.

Dit is al meermaals aangegeven, wij hebben ons als mods ook te houden aan de richtlijnen die wij krijgen en helaas, de zaken die jij aangeeft vallen daar niet onder.
Vreemd hoor. Voor gifjes, voorspellingen en dat soort zaken is er overleg en vervolgens kan dat aangepakt worden. Waarom niet bij andere zaken?
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 00:22:22 #139
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198660117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vreemd hoor. Voor gifjes, voorspellingen en dat soort zaken is er overleg en vervolgens kan dat aangepakt worden. Waarom niet bij andere zaken?
Waar maak jij uit op dat hierover geen overleg is geweest? Het lijkt mij toch wel duidelijk aan de hand van de reacties hier van diverse mods over deze situatie dat hier ruimschoots over gesproken is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198660934
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar maak jij uit op dat hierover geen overleg is geweest? Het lijkt mij toch wel duidelijk aan de hand van de reacties hier van diverse mods over deze situatie dat hier ruimschoots over gesproken is.
quote:
Bel Danny even en vraag hem om ons de mogelijkheid te geven om daarop te modden want momenteel hebben we die gewoon niet.
Het gaat over mogelijkheden. Snap ik niet.

Maar goed, het zal wel. Het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit.
  woensdag 24 maart 2021 @ 17:53:23 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198669457
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

TR's zetten heeft inderdaad geen zin, want drammen en overheidsbashen wordt gezien als ontopic en niet jegens mede-fokkers.
TR's zetten heeft inderdaad geen zin meer. Ik heb er 20 gezet en kreeg daar nogal hard commentaar op. En ja, de TR's waren uiteraard terecht: wappie, offtopic geleuter, naar de kroeg etc etc
pi_198685967
Is een verbod op simpele twitter linkjes (zonder context) al eens besproken?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 25 maart 2021 @ 18:04:08 #143
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198687587
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is een verbod op simpele twitter linkjes (zonder context) al eens besproken?
Ja. Dat wordt per geval bekeken, in principe, voegt het wat toe dan kan het blijven staan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198693856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 18:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Dat wordt per geval bekeken, in principe, voegt het wat toe dan kan het blijven staan.
En dan bekijken jullie dus op de inhoud of het iets toevoegt?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 maart 2021 @ 23:15:47 #145
408813 crew  trein2000
pi_198693902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan bekijken jullie dus op de inhoud of het iets toevoegt?
Ja en nee. We kijken vooral of het een tweet is die of feitelijk is (de cijfers bijvoorbeeld, nieuwsberichten) of van iemand die er toe doet (De Jonge) of van @henk3425272 met een of ander meninkje.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 25 maart 2021 @ 23:56:53 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198694392
Hier lijkt wat mis te zijn gegaan met de reeks, deel 10 zit er niet in en moet dus handmatig gekoppeld worden, thnx:

COR / Koop jij nog een huis? #9 wachten op dalende prijzen
COR / Koop jij nog een huis #10 - wanneer dalen de prijzen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 26 maart 2021 @ 00:14:14 #147
408813 crew  trein2000
pi_198694526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 23:56 schreef Leandra het volgende:
Hier lijkt wat mis te zijn gegaan met de reeks, deel 10 zit er niet in en moet dus handmatig gekoppeld worden, thnx:

COR / Koop jij nog een huis? #9 wachten op dalende prijzen
COR / Koop jij nog een huis #10 - wanneer dalen de prijzen?
Er is in dezelfde reeks een topic open in WGR. Als ik twee open topics in dezelfde reeks stop vrees ik dat het mis gaat...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 26 maart 2021 @ 00:51:48 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198694819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er is in dezelfde reeks een topic open in WGR. Als ik twee open topics in dezelfde reeks stop vrees ik dat het mis gaat...
De reeks van COR kan gewoon gebruikt worden, als het niet de bedoeling is dat het nog in COR gepost wordt moet #10 dicht met een linkje naar het WGR-topic, maar 2 verschillende reeksen kunnen gewoon dezelfde naam en hetzelfde nummer hebben, zeker als ze in 2 subfora staan.

Edit: ik zie dat deel 9 van COR idd verder gaat in deel 10 in WGR.
Dan moet het deel 10 dat vandaag in COR geopend is gewoon geslot.

Edit 2: ik zou gewoon naar de reeks linken: Topicreeks: Koop jij nog een huis ondanks Corona?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 26 maart 2021 @ 01:18:20 #149
408813 crew  trein2000
pi_198694941
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 00:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

De reeks van COR kan gewoon gebruikt worden, als het niet de bedoeling is dat het nog in COR gepost wordt moet #10 dicht met een linkje naar het WGR-topic, maar 2 verschillende reeksen kunnen gewoon dezelfde naam en hetzelfde nummer hebben, zeker als ze in 2 subfora staan.

Edit: ik zie dat deel 9 van COR idd verder gaat in deel 10 in WGR.
Dan moet het deel 10 dat vandaag in COR geopend is gewoon geslot.

Edit 2: ik zou gewoon naar de reeks linken: Topicreeks: Koop jij nog een huis ondanks Corona?
Doen we het zo. Dankjewel!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 28 maart 2021 @ 12:24:24 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198730277
Wappie post 219. TR gemacht maar wordt niet weggehaald? Sowieso een recidivist deze usert.
pi_198730318
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:24 schreef leolinedance het volgende:
Wappie post 219. TR gemacht maar wordt niet weggehaald? Sowieso een recidivist deze usert.
Ik zie de vorige post waarin ik het woord wappie gebruik in die reeks graag tegemoet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zondag 28 maart 2021 @ 12:35:13 #152
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198730428
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:24 schreef leolinedance het volgende:
Wappie post 219. TR gemacht maar wordt niet weggehaald? Sowieso een recidivist deze usert.
Ik heb jou al eerder uitgelegd hoe wij dat wappie verhaal zien en waarom dus die post niet weggehaald wordt.

Kort gezegd, als iemand jou persoonlijk een wappie noemt dan gaat de post weg, als iemand zegt dat er op het Museum plein vooral wappies staan te betogen gaat de post niet weg.

En recividivisten die anderen recidivist noemen....tja...laten dat maar niet gaan doen, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 28 maart 2021 @ 12:55:50 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198730759
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb jou al eerder uitgelegd hoe wij dat wappie verhaal zien en waarom dus die post niet weggehaald wordt.

Kort gezegd, als iemand jou persoonlijk een wappie noemt dan gaat de post weg, als iemand zegt dat er op het Museum plein vooral wappies staan te betogen gaat de post niet weg.

En recividivisten die anderen recidivist noemen....tja...laten dat maar niet gaan doen, he?
Wat belachelijk, je mag Fok users dus geen wappies noemen maar een groep betogers wel? En je buurman en zusje ook, zo lang het geen fokkers zijn.
pi_198730777
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat belachelijk, je mag Fok users dus geen wappies noemen maar een groep betogers wel? En je buurman en zusje ook.
Het staat je zelfs vrij Hugo en z'n matties klootzakken te noemen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198749007
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is toch Juni, vergis me.

Kan deze tweet in de OP anders? Wel zo handig.

[ twitter ]
O-) O-)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 29 maart 2021 @ 12:45:56 #156
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198749186
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

O-) O-)
Ik heb de tweet als gastmod even toegevoegd aan de OP, bedankt ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 12:46:32 #157
236264 crew  capricia
pi_198749199
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb de tweet als gastmod even toegevoegd aan de OP, bedankt ;)
Oh, ik nu ook. :7
_O-
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 29 maart 2021 @ 12:47:16 #158
408813 crew  trein2000
pi_198749212
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb de tweet als gastmod even toegevoegd aan de OP, bedankt ;)
Schandalig! ;)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 29 maart 2021 @ 12:47:33 #159
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198749218
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh, ik nu ook. :7
_O-
:@

^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:54:20 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198786109
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb jou al eerder uitgelegd hoe wij dat wappie verhaal zien en waarom dus die post niet weggehaald wordt.

Kort gezegd, als iemand jou persoonlijk een wappie noemt dan gaat de post weg, als iemand zegt dat er op het Museum plein vooral wappies staan te betogen gaat de post niet weg.

En recividivisten die anderen recidivist noemen....tja...laten dat maar niet gaan doen, he?
Is dit dan wel een foute wappie post?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Al die kansloze wappies die net doen alsof mensen ineens tussen 21:00 en 22:00 wel buiten zijn :') :')
Sneue wappies.

Overigens Italië met een verplichting dat alle zorgmedewerkers moeten vaccineren. Top nieuws ^O^ .
Jammer dat wij hier in een softie land wonen.
En dit een goede wappie post?:

quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Met deze iet wat cynische opmerking snij je wel een serieus punt aan. Als dit blijkbaar gedoogd wordt, hoe noodzakelijk is dat ME optreden elk weekend dan nog. Het is niet alsof die wappies op het Museumplein aan het rellen zijn oid.


[ Bericht 15% gewijzigd door leolinedance op 31-03-2021 22:01:51 ]
pi_198825191
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb jou al eerder uitgelegd hoe wij dat wappie verhaal zien en waarom dus die post niet weggehaald wordt.

Kort gezegd, als iemand jou persoonlijk een wappie noemt dan gaat de post weg, als iemand zegt dat er op het Museum plein vooral wappies staan te betogen gaat de post niet weg.

En recividivisten die anderen recidivist noemen....tja...laten dat maar niet gaan doen, he?
Deze moderator.. Lol
pi_198832894
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1617 BIjna weekend

Dit soort lappen tekst zijn onnodig, zet het in een quote zodat het minder ruimte inneemt en als iemand het quote dat de hele lap dan niet meegenomen wordt.
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 13:16:24 #163
236264 crew  capricia
pi_198833159
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef MoreDakka het volgende:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1617 BIjna weekend

Dit soort lappen tekst zijn onnodig, zet het in een quote zodat het minder ruimte inneemt en als iemand het quote dat de hele lap dan niet meegenomen wordt.
Ik heb er even een spoiler omheen geplaatst.
Definitely not CIA
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:20:51 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198833884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:19 schreef Sammeyzes het volgende:

[..]

Deze moderator.. Lol
Functie elders...
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:08:08 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198834323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef MoreDakka het volgende:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1617 BIjna weekend

Dit soort lappen tekst zijn onnodig, zet het in een quote zodat het minder ruimte inneemt en als iemand het quote dat de hele lap dan niet meegenomen wordt.
nee, dit soort topic sturing, pik ik niet.
pi_198838257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Zo lost het probleem zich vanzelf op. Hoe minder krankzinnige, Trump- of Baudetstemmende dompopulistische paupers hoe beter. Ruimt lekker op in de genenpoel als die tokkies allemaal weigeren, ga zo door.
Waarom mag deze reactie blijven, en wordt mijn reactie hierop wel verwijderd? Termen als wappies mag niet, maat dompopulistische paupers wel? Verkapte doodverwensing mag ook blijkbaar? Chapeau.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zondag 4 april 2021 @ 14:28:52 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198849172
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 20:14 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Waarom mag deze reactie blijven, en wordt mijn reactie hierop wel verwijderd? Termen als wappies mag niet, maat dompopulistische paupers wel? Verkapte doodverwensing mag ook blijkbaar? Chapeau.
Termen als wappie mogen wel, behalve wanneer als het aan jou gericht is. Ik heb het ook niet bedacht...

Dit staat overigens niet zo in de OP. Daar staat "Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc."

Zou dit dan aangepast kunnen worden, zodat het overeenkomt met de regels?

[ Bericht 4% gewijzigd door leolinedance op 04-04-2021 23:06:34 ]
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 14:42:55 #168
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198849403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Functie elders...
En hoe liep dat af voor degene die met die zinsnede kwam en voor dhr Omtzigt? :D

Je suis Omtzigt :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 14:46:00 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198849436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 20:14 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Waarom mag deze reactie blijven, en wordt mijn reactie hierop wel verwijderd? Termen als wappies mag niet, maat dompopulistische paupers wel? Verkapte doodverwensing mag ook blijkbaar? Chapeau.
Ik vond de post waar jij een TR op gezet had op het randje maar er net niet over. Ik kan geen note vinden van jouw reactie, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 4 april 2021 @ 23:08:49 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198857789
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 14:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Termen als wappie mogen wel, behalve wanneer als het aan jou gericht is. Ik heb het ook niet bedacht...

Dit staat overigens niet zo in de OP. Daar staat "Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc."

Zou dit dan aangepast kunnen worden, zodat het overeenkomt met de regels?
Het nieuwe topicdeel is vanavond geopend, echter staat het daar nog foutief in. Zou dit misschien aangepast kunnen worden zodat het voor iedereen duidelijk is? Bij voorbaat dank :)
pi_198858780
Trolls worden weer in bescherming genomen en legitieme posts verwijderd :O Er is iemand op elke manier totaal ongeschikt om op een forum te modereren of überhaupt te posten en ik ben niet de eerste die dat zegt. Doe er je voordeel mee.
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:27:59 #172
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198876003
Waarom wordt een Hugo "mondkapjes zijn schijnveiligheid" filmpje post verwijderd? Was hier zeer correct toegepast.

"KROEGEN OPEN" posts zijn wel weer toegestaan?
pi_198885824
Er is een verband tussen de bloedklonters en het vaccin van AstraZeneca. Het Europees Geneesmiddelenagentschap bevestigd dat het vaccin niet veilig is!
Cindy De Vuyst
pi_198885850
:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:08:50 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198885946
Is het normaal dat mods serieuze en normale posts gaan verwijderen omdat ze zelf bedenken dat het niet serieus is?

Vraag het de volgende keer aub @miss_sly, dan had ik je uitleg kunnen geven.

Overigens vind ik de uitspraak dat een post niet gerapporteerd mag worden als je als rapporteur ook wel een wel eens een post hebt geplaatst die mogelijk niet volgens de regels was ronduit bizar.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 19:13:24 #176
5428 crew  miss_sly
pi_198886029
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 19:08 schreef leolinedance het volgende:
Is het normaal dat mods serieuze en normale posts gaan verwijderen omdat ze zelf bedenken dat het niet serieus is?

Vraag het de volgende keer aub @:miss_sly, dan had ik je uitleg kunnen geven.

Overigens vind ik de uitspraak dat een post niet gerapporteerd mag worden als je als rapporteur ook wel een wel eens een post hebt geplaatst die mogelijk niet volgens de regels was ronduit bizar.
Ik heb vanmorgen alleen de mondkapjes-video weggehaald. Tenminste, ik vermoed dat je met 'serieuze post' die over de vierde golf bedoelt. Die staat er nog gewoon.
Overigens kun je gewoon met mij in discussie op een normale manier via dm. Zoals ik met je in gesprek probeerde te gaan. Dat wilde je niet. Prima, dan niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 7 april 2021 @ 15:11:39 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198898806
Lekker bezig wederom, een onschuldig grapje wordt kansloos weggemod. Was het nou een hele reeks sfeerverpestende posts, soit.

1 fucking grapje, puur omdat "je" het als mod niet leuk vindt.

FOK! much? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198898952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig wederom, een onschuldig grapje wordt kansloos weggemod. Was het nou een hele reeks sfeerverpestende posts, soit.

1 fucking grapje, puur omdat "je" het als mod niet leuk vindt.

FOK! much? :').
Pot, ketel.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198928516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig wederom, een onschuldig grapje wordt kansloos weggemod. Was het nou een hele reeks sfeerverpestende posts, soit.

1 fucking grapje, puur omdat "je" het als mod niet leuk vindt.

FOK! much? :').
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:17 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Pot, ketel.
Nee. Spijker, kop in dit geval.
pi_198929476
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 april 2021 06:35 schreef Socios het volgende:

[..]

[..]

Nee. Spijker, kop in dit geval.
Nee. Klok, klepel in dit geval.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator vrijdag 9 april 2021 @ 18:07:05 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198935414
FB is er niet voor om onderlinge onenigheden uit te vechten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198947910
@miss_sly kappen met inhoudelijke posts verwijderen. Het aanstippen van het feit dat iemand een drogreden gebruikt is geen reden tot verwijderen.
pi_198947937
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef MoreDakka het volgende:
@:miss_sly kappen met inhoudelijke posts verwijderen. Het aanstippen van het feit dat iemand een drogreden gebruikt is geen reden tot verwijderen.
Verwar je mening wat minder met feiten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198948525
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef MoreDakka het volgende:
@:miss_sly kappen met inhoudelijke posts verwijderen. Het aanstippen van het feit dat iemand een drogreden gebruikt is geen reden tot verwijderen.
Terechte klacht: ik mis ook een aantal posts.
  zondag 11 april 2021 @ 12:40:14 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198959050
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef MoreDakka het volgende:
@:miss_sly kappen met inhoudelijke posts verwijderen. Het aanstippen van het feit dat iemand een drogreden gebruikt is geen reden tot verwijderen.
Eens
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 13:14:33 #186
5428 crew  miss_sly
pi_198959525
Ten eerste zijn jullie je ervan bewust dat ik niet alleen mod, dat er een aantal mods is?

Ten tweede, specifiek over die twee posts waar deze over gaat
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:45 schreef MoreDakka het volgende:
@:miss_sly kappen met inhoudelijke posts verwijderen. Het aanstippen van het feit dat iemand een drogreden gebruikt is geen reden tot verwijderen.
Ik heb inderdaad twee posts weggehaald waar niets anders in stond dan "het is wel een valse tegenstelling". Dat was al gezegd en voegde weinig toe. De post waarin je wederom stelde dat het een valse tegenstelling was, maar waarin je dat ook verder beargumenteerde, heb ik verder niets mee gedaan. Want, inhoudelijk en met argumenten.

Dat gezegd hebbend: Dat het iemands mening is dat een ander een drogreden of valste tegenstelling gebruikt is één ding, het is niet per definitie een feit. Zeker niet als de ander een andere mening heeft en die met argumenten onderbouwt. Dan kun je het prima met elkaar oneens zijn op een respectvolle manier, maar dat maakt het geen feit dat het een drogreden of valste tegenstelling is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198959586
Dat is jouw mening. Dat mag.
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 13:19:49 #188
5428 crew  miss_sly
pi_198959615
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef MoreDakka het volgende:
Dat is jouw mening. Dat mag.
Fijn.
Zo hebben veel mensen verschillende meningen en zijn die niet allemaal fout of drogreden of een valse tegenstelling.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198959679
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Fijn.
Zo hebben veel mensen verschillende meningen en zijn die niet allemaal fout of drogreden of een valse tegenstelling.
En dit is dus een mooi voorbeeld van een stropop. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 13:23:35 #190
5428 crew  miss_sly
pi_198959696
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dit is dus een mooi voorbeeld van een stropop. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Dat ben ik niet met je eens.

Overigens is dit wat mij betreft het einde van deze discussie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198959749
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.

Overigens is dit wat mij betreft het einde van deze discussie.
Het is tekenend dat je denkt het ontkennen van feiten te verbloemen met 'Dat ben ik niet met je eens' een discussie is.
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 16:46:39 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198963053
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is tekenend dat je denkt het ontkennen van feiten te verbloemen met 'Dat ben ik niet met je eens' een discussie is.
Jouw mening is geen feit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 18:19:42 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198989808
Mag deze dicht of naar BNW?

COR / Wetenschappelijk artikel over effecten mondkapjes

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:30 schreef erkel het volgende:

[..]

Leuke poging van TS inderdaad, maar het artikel is niet meer dan hersenspinsels van de schrijver en geplaatst op een medium die radicale ideeën een plaats geeft zonder dat peer reviewing vereist is.

[..this article appeared in the journal Medical Hypotheses. This journal’s purpose (according to the publisher) "is to publish interesting theoretical papers.” They go on to say that the journal will “consider radical, speculative and non-mainstream scientific ideas provided they are coherently expressed.” When you search for Medical Hypotheses on the internet, you’ll find that it is not conventionally peer-reviewed (reviewed and fact-checked by a team of experts in the field to avoid publishing misinformation). While Medical Hypotheses does have its own review system, it is “in accordance with the aims and scope of the journal, which is to publish radical new ideas” according to the editor-in-chief—meaning that it publishes work that includes plausible conjecture rather than provable fact.]

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 19:00:11 #194
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198990266
quote:
Ja, dat mag en is naar BNW.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198993126
Triestheid ten top om dit topic maar te sluiten. Mijn eerste reactie wordt verwijderd, maar de domme kut reacties die verder in het topic staan mogen blijven staan en dan uiteindelijk omdat de mods hun werk niet willen doen wordt het maar gesloten.

COR / Onderzoek: gevaccineerde mensen 8 keer hogere kans op besmetting?

@Danny en @yvonne

Er wordt hier op Fok gepraat over hoe de jeugd tegenwoordig liever op Instagram post dan op een forum en dat het daarom zo slecht gaat met fok. Dat zal zeker waar zijn, maar een ander probleem is dat hier kliekjes met mensen zitten die een hele negatieve vervelende houding kunnen aannemen wat zorgt voor een giftige sfeer.

En dan heb je nog wat mods die misschien vriendjes zijn met deze giftige kliekjes en natuurlijk is het af en toe heerlijk om als mod je macht te gebruiken en mensen met een "verkeerde" boodschap de mond te snoeren. Dat gebeurt hier te vaak.

Danny je laat je forum kapot maken door de giftige mensen die je hier dag in, dag uit laat posten.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Admin woensdag 14 april 2021 @ 08:36:57 #196
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_198997099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Triestheid ten top om dit topic maar te sluiten. Mijn eerste reactie wordt verwijderd, maar de domme kut reacties die verder in het topic staan mogen blijven staan en dan uiteindelijk omdat de mods hun werk niet willen doen wordt het maar gesloten.

COR / Onderzoek: gevaccineerde mensen 8 keer hogere kans op besmetting?

@:Danny en @:Yvonne

Er wordt hier op Fok gepraat over hoe de jeugd tegenwoordig liever op Instagram post dan op een forum en dat het daarom zo slecht gaat met fok. Dat zal zeker waar zijn, maar een ander probleem is dat hier kliekjes met mensen zitten die een hele negatieve vervelende houding kunnen aannemen wat zorgt voor een giftige sfeer.

En dan heb je nog wat mods die misschien vriendjes zijn met deze giftige kliekjes en natuurlijk is het af en toe heerlijk om als mod je macht te gebruiken en mensen met een "verkeerde" boodschap de mond te snoeren. Dat gebeurt hier te vaak.

Danny je laat je forum kapot maken door de giftige mensen die je hier dag in, dag uit laat posten.
Ik heb even gekeken en heb topicverziekende posts verwijderd + genote. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users een topic verzieken met 'niet gelezen', 'kuttopic' etc. Dat is geen manier van discussiëren, maar puur bedoeld om de boel te verzieken.
Je topic is in ieder geval weer open.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_198997233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:36 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en heb topicverziekende posts verwijderd + genote. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users een topic verzieken met 'niet gelezen', 'kuttopic' etc. Dat is geen manier van discussiëren, maar puur bedoeld om de boel te verzieken.
Je topic is in ieder geval weer open.
Een topic openen met enkel een vaag artikel zonder eigen inbreng is dat wel?
Succes overigens als je alle topics op FOK! wil gaan opschonen en heropenen die op deze manier worden gekilled.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Admin woensdag 14 april 2021 @ 09:00:14 #198
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_198997293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een topic openen met enkel een vaag artikel zonder eigen inbreng is dat wel?
Succes overigens als je alle topics op FOK! wil gaan opschonen en heropenen die op deze manier worden gekilled.
Als een topic niet bevalt is het geen enkel probleem verder te lezen. Zo zakt het topic vanzelf snel omlaag. Dat is een beetje hoe forums werken. Topics die aanslaan en reacties opleveren blijven actief, topics die niet denderend zijn zakken weg. Het is een beetje zoals op bv de fp of een nieuwssite. Daar staat ook een bericht, waar je dan als user op kunt reageren. Ook daar is het niet de bedoeling dat er op de nieuwswaarde of nieuwsposter gespeeld wordt.
Als je een topic niet discussiewaardig vindt, probeer het dan niet te verzieken voor anderen die dat misschien WEL vinden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 14 april 2021 @ 11:23:28 #199
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198998814
Waarom worden mijn posts over de nieuwe aankomende lockdowns verwijderd? Mag er alleen positief gepraat worden? Of verwijderen jullie maar blind posts die andere mensen als "getroll" noemen omdat het narratief hun niet aanstaat? Beetje kinderachtige manier van modereren moet ik zeggen. Wat ik zeg is volledig realistisch.
pi_198998835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 09:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Als een topic niet bevalt is het geen enkel probleem verder te lezen. Zo zakt het topic vanzelf snel omlaag. Dat is een beetje hoe forums werken. Topics die aanslaan en reacties opleveren blijven actief, topics die niet denderend zijn zakken weg. Het is een beetje zoals op bv de fp of een nieuwssite. Daar staat ook een bericht, waar je dan als user op kunt reageren. Ook daar is het niet de bedoeling dat er op de nieuwswaarde of nieuwsposter gespeeld wordt.
Als je een topic niet discussiewaardig vindt, probeer het dan niet te verzieken voor anderen die dat misschien WEL vinden.
Vreemd. Dit is niet hoe het werkt in NWS bijvoorbeeld.
pi_199002704
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Triestheid ten top om dit topic maar te sluiten. Mijn eerste reactie wordt verwijderd, maar de domme kut reacties die verder in het topic staan mogen blijven staan en dan uiteindelijk omdat de mods hun werk niet willen doen wordt het maar gesloten.

COR / Onderzoek: gevaccineerde mensen 8 keer hogere kans op besmetting?

@:Danny en @:Yvonne

Er wordt hier op Fok gepraat over hoe de jeugd tegenwoordig liever op Instagram post dan op een forum en dat het daarom zo slecht gaat met fok. Dat zal zeker waar zijn, maar een ander probleem is dat hier kliekjes met mensen zitten die een hele negatieve vervelende houding kunnen aannemen wat zorgt voor een giftige sfeer.

En dan heb je nog wat mods die misschien vriendjes zijn met deze giftige kliekjes en natuurlijk is het af en toe heerlijk om als mod je macht te gebruiken en mensen met een "verkeerde" boodschap de mond te snoeren. Dat gebeurt hier te vaak.

Danny je laat je forum kapot maken door de giftige mensen die je hier dag in, dag uit laat posten.
Topic wordt wederom gekaapt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator woensdag 14 april 2021 @ 19:00:34 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199005215
quote:
14s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Topic wordt wederom gekaapt.
Kun je aangeven om welke posts dit dan gaat? En hoe kan je een topic kapen waarin de user geen enkele eigen inbreng geeft?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199005594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kun je aangeven om welke posts dit dan gaat? En hoe kan je een topic kapen waarin de user geen enkele eigen inbreng geeft?
Alles vanaf huidige post #15. Offtopic is een beter woord, zulke posts laten het topic eventueel weer ontsporen. Dat TS afwezig is lijkt me niet per se relevant, zeker omdat ie amper de tijd heeft gehad nog.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199005743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kun je aangeven om welke posts dit dan gaat? En hoe kan je een topic kapen waarin de user geen enkele eigen inbreng geeft?
Het is gewoon een baggertopic en als ik jou was zou ik nogal pissig zijn over de manier waarop de grote baas wel even dacht te moeten ingrijpen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 00:37:57 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199009589
quote:
14s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Alles vanaf huidige post #15. Offtopic is een beter woord, zulke posts laten het topic eventueel weer ontsporen. Dat TS afwezig is lijkt me niet per se relevant, zeker omdat ie amper de tijd heeft gehad nog.
Tja, dat is zijn mening in #15, het is niet echt offtopic en er is inhoudelijk op gereageerd. En het topic heeft nu 18 posts dus...we kijken het wel even aan zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199009634
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, dat is zijn mening in #15, het is niet echt offtopic en er is inhoudelijk op gereageerd. En het topic heeft nu 18 posts dus...we kijken het wel even aan zo.
Wat wil je aankijken? Of er nog meer onzin volgt zodat je 'm alsnog kan sluiten? Of zou je dat niet juist moeten modereren?

Grappig woord dat modereren, typisch is de betekenis: 'zorgen voor een goed verloop.'
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 15 april 2021 @ 10:51:52 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199011637
quote:
14s.gif Op donderdag 15 april 2021 00:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Wat wil je aankijken? Of er nog meer onzin volgt zodat je 'm alsnog kan sluiten? Of zou je dat niet juist moeten modereren?

Grappig woord dat modereren, typisch is de betekenis: 'zorgen voor een goed verloop.'
Ik wil het wel verduidelijken; ik wil het aankijken of het topic op een normale, inhoudelijke manier blijft verlopen. In mijn opinie is dit momenteel het geval.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199012023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik wil het wel verduidelijken; ik wil het aankijken of het topic op een normale, inhoudelijke manier blijft verlopen. In mijn opinie is dit momenteel het geval.
Wat een onzin, het is volledig offtopic gelul.

Maar als TS het verder af laat weten is het prima zo.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 15 april 2021 @ 14:26:53 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199014014
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is gewoon een baggertopic en als ik jou was zou ik nogal pissig zijn over de manier waarop de grote baas wel even dacht te moeten ingrijpen.
Helaas heeft deze grote baas gewoon gelijk. Hopelijk komt heel COR nu wat meer onder de aandacht bij mensen die invloed kunnen uitoefenen.
pi_199015255
Hallo ik had een gifje geplaatst in het hoofdtopic om mijn mening te bekrachtigingen en het geheel wat diepgang te geven.

Het was misschien enigszins offtopic maar er werd wel inhoudelijk op gereageerd.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199015844
quote:
5s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hallo ik had een gifje geplaatst in het hoofdtopic om mijn mening te bekrachtigingen en het geheel wat diepgang te geven.

Het was misschien enigszins offtopic maar er werd wel inhoudelijk op gereageerd.
Gifjes zijn simpelweg niet toegestaan, dat staat duidelijk voor iedere post; ordnung muss sein.
  donderdag 15 april 2021 @ 17:59:46 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199016201
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:27 schreef Socios het volgende:

[..]

Gifjes zijn simpelweg niet toegestaan, dat staat duidelijk voor iedere post; ordnung muss sein.
De regeltjes zijn niet duidelijk. In de OP staat ook 'Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.'

Maar dit is ook gewoon toegestaan. En 'etc.' is nogal arbitrair.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:11:35 #213
5428 crew  miss_sly
pi_199022692
quote:
5s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hallo ik had een gifje geplaatst in het hoofdtopic om mijn mening te bekrachtigingen en het geheel wat diepgang te geven.

Het was misschien enigszins offtopic maar er werd wel inhoudelijk op gereageerd.
Gifjes niet in het hoofdtopic :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 08:14:03 #214
5428 crew  miss_sly
pi_199022703
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De regeltjes zijn niet duidelijk. In de OP staat ook 'Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.'

Maar dit is ook gewoon toegestaan. En 'etc.' is nogal arbitrair.
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb jou al eerder uitgelegd hoe wij dat wappie verhaal zien en waarom dus die post niet weggehaald wordt.

Kort gezegd, als iemand jou persoonlijk een wappie noemt dan gaat de post weg, als iemand zegt dat er op het Museum plein vooral wappies staan te betogen gaat de post niet weg.

En recividivisten die anderen recidivist noemen....tja...laten dat maar niet gaan doen, he?
Uitleg van laatst.
Dus: mensen hier op Fok een dergelijke benaming geven, is niet oké, praten over de mensen buiten Fok op die manier kan blijven staan :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 16 april 2021 @ 08:31:23 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199022800
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 08:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]


[..]

Uitleg van laatst.
Dus: mensen hier op Fok een dergelijke benaming geven, is niet oké, praten over de mensen buiten Fok op die manier kan blijven staan :)
Ja duh ik kom niet uit een ei hè :')
Zet dat dan in de OP. Als of iedereen FB gaat doorspitten.
pi_199026248
Zijn afbeeldingen inmiddels ook verboden in het centrale topic?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 12:57:28 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199026306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn afbeeldingen inmiddels ook verboden in het centrale topic?
Nee, maar het was eventueel een belediging. Probeer eens op te houden met al die posts op de persoon.
pi_199026509
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:57 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee, maar het was eventueel een belediging. Probeer eens op te houden met al die posts op de persoon.
Ok, ik noteer eventueel een belediging even als modwaardig.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199028429
Mod timmmmm en zijn maten zijn mijn thread aan het vervuilen.
COR / Negativiteitsthread: alle trial landen hebben mutaties.

Vervelend, er is juist zoveel negatief nieuws te melden.

BVD voor de ontsmetting.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 18:43:06 #220
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199043399
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:29 schreef Za het volgende:
Mod timmmmm en zijn maten zijn mijn thread aan het vervuilen.
COR / Negativiteitsthread: alle trial landen hebben mutaties.

Vervelend, er is juist zoveel negatief nieuws te melden.

BVD voor de ontsmetting.
Ten eerste, ontsmetting is gewoon een schofterige opmerking naar mijn mening die hier niet thuishoort, als je dat grappig bedoelde dan is die grap iig niet erg geland..
Ten tweede, ik stond op het punt om het topic op slot te gooien omdat jij zelf ook in posts de policy flink overtreedt en dat het hele topic een puinzooi is.

Ik neem het even mee naar achteren.

Edit: Na overleg topic schoongeveegd. Het zou iedereen sieren als men zich aan de policy kan houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tijger_m op 17-04-2021 19:00:58 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199052286
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:43 schreef Tijger_m het volgende:

Ten eerste, ontsmetting is gewoon een schofterige opmerking naar mijn mening die hier niet thuishoort, als je dat grappig bedoelde dan is die grap iig niet erg geland..
Dat was een imo overduidelijk grapje.

Ontsmetten ipv schoonvegen, omdat dit het corona subforum is.

Ontsmetten is niets anders dan het hier vaak gebruikte woord schoonvegen, maar dan met een beetje alcohol oplossing, zoals de winkelwagentjes, deurklinken en handen.

Het schofterig aspect zie ik niet, mijn hele post was met een knipoog.


Thanks voor het verwijderen van betreffende posts.
pi_199060731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 08:36 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en heb topicverziekende posts verwijderd + genote. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat users een topic verzieken met 'niet gelezen', 'kuttopic' etc. Dat is geen manier van discussiëren, maar puur bedoeld om de boel te verzieken.
Je topic is in ieder geval weer open.
Top Danny! Dank je :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199060800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is gewoon een baggertopic en als ik jou was zou ik nogal pissig zijn over de manier waarop de grote baas wel even dacht te moeten ingrijpen.
Zit niet zo te stoken man.

Het is een artikel van CNBC dat ik post en ik had wel degelijk gereageerd op het artikel alleen die reactie was verwijderd door een mod.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199064471
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 19:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Top Danny! Dank je :)
:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199078582
Na 2 weken ziekenhuisopname na een corona infectie ben ik nu sinds 3 dagen weer thuis. Wel met zuurstof, saturatiemeter, thermometer, en bloeddrukmeter.

Wat een verschrikkelijke but ziekte is het, zo benauwd, hoesten, misselijk, hoofdpijn, reuk/smaak weg, en spierpijn!!
Ik had dit echt nooit verwacht, had er mijn gedachte over, vergeleek het met een 'griepje'....nou, het is verre van een griepje, het is serieuze shit!!
Lopen naar het toilet, 4 meter, maakt dat ik compleet ben uitgeput, dit met 2 liter zuurstof, ik kan dus niets..

A.s. woensdag fysio aan huis, hoop zo dat dit gaat helpen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 april 2021 @ 03:03:56 #226
408813 crew  trein2000
pi_199079209
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Na 2 weken ziekenhuisopname na een corona infectie ben ik nu sinds 3 dagen weer thuis. Wel met zuurstof, saturatiemeter, thermometer, en bloeddrukmeter.

Wat een verschrikkelijke but ziekte is het, zo benauwd, hoesten, misselijk, hoofdpijn, reuk/smaak weg, en spierpijn!!
Ik had dit echt nooit verwacht, had er mijn gedachte over, vergeleek het met een 'griepje'....nou, het is verre van een griepje, het is serieuze shit!!
Lopen naar het toilet, 4 meter, maakt dat ik compleet ben uitgeput, dit met 2 liter zuurstof, ik kan dus niets..

A.s. woensdag fysio aan huis, hoop zo dat dit gaat helpen.
Volgens mij zit je in het verkeerde topic ;)
Desalniettemin veel sterkte!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 08:07:39 #227
236264 crew  capricia
pi_199079815
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Na 2 weken ziekenhuisopname na een corona infectie ben ik nu sinds 3 dagen weer thuis. Wel met zuurstof, saturatiemeter, thermometer, en bloeddrukmeter.

Wat een verschrikkelijke but ziekte is het, zo benauwd, hoesten, misselijk, hoofdpijn, reuk/smaak weg, en spierpijn!!
Ik had dit echt nooit verwacht, had er mijn gedachte over, vergeleek het met een 'griepje'....nou, het is verre van een griepje, het is serieuze shit!!
Lopen naar het toilet, 4 meter, maakt dat ik compleet ben uitgeput, dit met 2 liter zuurstof, ik kan dus niets..

A.s. woensdag fysio aan huis, hoop zo dat dit gaat helpen.
Oh wouw.
Van harte beterschap.
Definitely not CIA
pi_199079828
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Na 2 weken ziekenhuisopname na een corona infectie ben ik nu sinds 3 dagen weer thuis. Wel met zuurstof, saturatiemeter, thermometer, en bloeddrukmeter.

Wat een verschrikkelijke but ziekte is het, zo benauwd, hoesten, misselijk, hoofdpijn, reuk/smaak weg, en spierpijn!!
Ik had dit echt nooit verwacht, had er mijn gedachte over, vergeleek het met een 'griepje'....nou, het is verre van een griepje, het is serieuze shit!!
Lopen naar het toilet, 4 meter, maakt dat ik compleet ben uitgeput, dit met 2 liter zuurstof, ik kan dus niets..

A.s. woensdag fysio aan huis, hoop zo dat dit gaat helpen.
Sterkte. Hopelijk herstel je snel en goed.

Als je meer over het verloop wil vertellen (ik ben wel benieuwd, ook naar je herstel nu), dan kun je misschien een topic openen. We zitten hier in Feedback ;)
pi_199080038
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 23:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Na 2 weken ziekenhuisopname na een corona infectie ben ik nu sinds 3 dagen weer thuis. Wel met zuurstof, saturatiemeter, thermometer, en bloeddrukmeter.

Wat een verschrikkelijke but ziekte is het, zo benauwd, hoesten, misselijk, hoofdpijn, reuk/smaak weg, en spierpijn!!
Ik had dit echt nooit verwacht, had er mijn gedachte over, vergeleek het met een 'griepje'....nou, het is verre van een griepje, het is serieuze shit!!
Lopen naar het toilet, 4 meter, maakt dat ik compleet ben uitgeput, dit met 2 liter zuurstof, ik kan dus niets..

A.s. woensdag fysio aan huis, hoop zo dat dit gaat helpen.
Oeh, heftig.
Hoe oud ben je?
En val je nog in een of andere risicogroep of was je gewoon kerngezond?

Beterschap.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 21 april 2021 @ 20:45:28 #230
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199103027
Kwaliteitsusers worden node gemist in COR zoals @raptorix
Een zeer waardevolle user! Zonde dat zo moet :{
pi_199124603
Free @raptorix
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 16:29:12 #232
236264 crew  capricia
pi_199125828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Free @:raptorix
quote:
15s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
Kwaliteitsusers worden node gemist in COR zoals @:raptorix
Een zeer waardevolle user! Zonde dat zo moet :{
Het was al achter aangekaart.
Advies is echt om te mailen met
forum@fok.nl
Definitely not CIA
  vrijdag 23 april 2021 @ 19:30:56 #233
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199127958
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 16:29 schreef capricia het volgende:

[..]


[..]

Het was al achter aangekaart.
Advies is echt om te mailen met
forum@fok.nl
Ik ga niet mailen om een ban van een ander. Dat is jullie taak als je het er mee eens bent dat @raporix zijn van ongedaan moet worden gemaakt. Of wijs die FA's op het feedback topic wat mij betreft.
  Moderator vrijdag 23 april 2021 @ 19:38:47 #234
236264 crew  capricia
pi_199128095
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:30 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ik ga niet mailen om een ban van een ander. Dat is jullie taak als je het er mee eens bent dat @:raporix zijn van ongedaan moet worden gemaakt. Of wijs die FA's op het feedback topic wat mij betreft.
Het was het advies dat aan Raptorix gegeven is. En ja. De FA's hebben hem dat gecommuniceerd.
Verders ga ik hier geen bans bespreken.
Definitely not CIA
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 23 april 2021 @ 19:41:21 #235
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199128133
Free @raptorix

Het schijnt dat Yorick 50 euro heeft gedoneerd om deze ban te regelen

@GGMM verklaar je nader
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Forum Admin vrijdag 23 april 2021 @ 19:42:58 #236
35723 crew  GGMM
pi_199128158
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
Free @:raptorix

Het schijnt dat Yorick 50 euro heeft gedoneerd om deze ban te regelen

@:ggmm verklaar je nader
Betrek me niet in dit infantiele geroddel.

En bans worden niet besproken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199138515
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Social media en clickbait hebben goed hun werk gedaan merk ik al.
Ja iedere post die ik hier maak komt er eoa dom figuur met soortgelijke post zonder inhoudelijk argumenten. En het is nou niet dat ik corona ontken of zo. :') Is dit geen discussieforum of zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 23:46:00 #238
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199145462
Het is dus niet de bedoeling om je onderlinge onenigheden hier verder uit te vechten. Zet gewoon een TR als je een probleem hebt met een post en dan kijken wij er naar.

Ik heb de bewuste posts verwijderd, overigens en andere users dom noemen gaat je geen vrienden of positieve reacties opleveren, ook niet van de mods.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 april 2021 @ 15:19:21 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199151577
quote:
15s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
Kwaliteitsusers worden node gemist in COR zoals @:raptorix
Een zeer waardevolle user! Zonde dat zo moet :{
Daarom zijn bijna alle actieve users van weleer ook weggelopen. We weten allemaal wel hoe dat komt denk ik. Jammer van het ooit leuke en interessante topic.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 18:13:52 #240
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199154133
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daarom zijn bijna alle actieve users van weleer ook weggelopen. We weten allemaal wel hoe dat komt denk ik. Jammer van het ooit leuke en interessante topic.
Ja, vakkundig verziekt door mensen die maar dezelfde filmpjes blijven posten bijvoorbeeld, bijna dagelijks, een jaar lang bijvoorbeeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 25 april 2021 @ 20:11:34 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199156001
Kan er iets gedaan worden aan 'vol' posts en soortgelijken? Misschien een melding in de OP dat dit niet toegestaan is?

In dit geval zijn het er zelfs 2 achter elkaar.

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Vol
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Vol.
pi_199156017
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:11 schreef leolinedance het volgende:
Kunnen er iets gedaan worden aan 'vol' posts en soortgelijken?

In dit geval zijn het er zelfs 2 achter elkaar.
[..]

[..]

Wees blij. Vaak lopen mods te vegen en is het hele topic weer naar de bliksem en kan er geen nieuwe geopend worden. @Lenny_Leonard en ik maken dit vaak genoeg mee.
  zondag 25 april 2021 @ 20:13:42 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199156031
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Wees blij. Vaak lopen mods te vegen en is het hele topic weer naar de bliksem en kan er geen nieuwe geopend worden. @:lenny_leonard en ik maken dit vaak genoeg mee.
Kan er niet blij van worden helaas. Topicvervuiling.
  Moderator zondag 25 april 2021 @ 20:16:09 #244
5428 crew  miss_sly
pi_199156064
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 20:11 schreef leolinedance het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan 'vol' posts en soortgelijken? Misschien een melding in de OP dat dit niet toegestaan is?

In dit geval zijn het er zelfs 2 achter elkaar.
[..]


[..]

Dat hoeft niet in de OP, want men weet best dat het niet de bedoeling is. Dat het toch eens een keer gebeurt in de laatste 1-2 posts, is ook niet direct een ramp.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199156071
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat hoeft niet in de OP, want men weet best dat het niet de bedoeling is. Dat het toch eens een keer gebeurt in de laatste 1-2 posts, is ook niet direct een ramp.
Een dik verdiende like.
  zondag 25 april 2021 @ 20:17:21 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199156074
Zou de OP aangepast kunnen worden naar de meest recente 'wappie' regels? Wat er nu staat is niet juist:

"• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc."

Zou heel mooi zijn.
Bij voorbaat dank!
  zondag 25 april 2021 @ 20:36:41 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199156440
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Een dik verdiende like.
Weet niet waarom je dit liked want ze schrijft dus dat het NIET de bedoeling is hè.

Ondanks dat het niet belangrijk genoeg is voor in de OP, ga ik ervan uit dat dit soort topicvervuiling een volgende keer verwijderd zal worden wanneer gerapporteerd. Wat is anders nog de grens?
  woensdag 28 april 2021 @ 00:27:53 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199187622
Wat is dit nu weer voor een reactie?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zou er ergens over gaan klagen. KLB of zo?
Je mag het best ergens niet mee eens zijn, maar gedraag je dan gewoon. Ik stuur jou toch ook niet naar andere delen van dit forum. Graag verwijderen aub.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 00:30:10 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199187630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:27 schreef leolinedance het volgende:
Wat is dit nu weer voor een reactie?
[..]

Je mag het best ergens niet mee eens zijn, maar gedraag je dan gewoon. Ik stuur jou toch ook niet naar andere delen van dit forum. Graag verwijderen aub.
Je kan een TR zetten als je een probleem hebt met een post, dat is de procedure.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 00:30:38 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199187632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarvan akte.
Dank je.

[ Bericht % gewijzigd door Tijger_m op 28-04-2021 00:30:46 ]
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 00:31:37 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199187640
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank je.
Oh, ik was nog niet klaar, sorry. Ik ga mijn post niet verwijderen maar je mag gerust een TR zetten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 00:32:40 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199187648
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, ik was nog niet klaar, sorry. Ik ga mijn post niet verwijderen maar je mag gerust een TR zetten.
Oke, dan laten we het hierbij en gaan we elkaar lekker kinderachtig naar andere delen van het forum verwijzen. Heb je je zin.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 00:35:15 #253
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199187656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oke, dan laten we het hierbij en gaan we elkaar lekker kinderachtig naar andere delen van het forum verwijzen. Heb je je zin.
Heb ik jou doorverwezen als mod dan? Was er een modbreak? Oh, nee, het was slechts een grapje met een vraagteken erbij.

Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken. Als je een probleem hebt met mijn post zet maar een TR, dan kijkt een collega er wel naar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 april 2021 @ 00:43:18 #254
408813 crew  trein2000
pi_199187693
Eerdere post weggehaald als complottheorie. Reacties daar op dus ook weg.

Opgelost.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 28 april 2021 @ 01:06:22 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199187762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 00:43 schreef trein2000 het volgende:
Eerdere post weggehaald als complottheorie. Reacties daar op dus ook weg.

Opgelost.
Dank je.
pi_199190789
Waarom sta je gifjes zo selectief toe, Tijgertje?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 11:38:34 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199190846
quote:
5s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
Waarom sta je gifjes zo selectief toe, Tijgertje?
Kun jij even aangeven welk gifje ik gemist heb? Want volgens mij heb ik alle gifjes die ik gezien heb verwijderd. Maar het is mogelijk dat ik iets niet opgemerkt hebt.

En zou je kunnen stoppen met dat infantiele gezuig? Het is echt een beetje triest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199191003
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kun jij even aangeven welk gifje ik gemist heb? Want volgens mij heb ik alle gifjes die ik gezien heb verwijderd. Maar het is mogelijk dat ik iets niet opgemerkt hebt.

En zou je kunnen stoppen met dat infantiele gezuig? Het is echt een beetje triest.
Welk infantiel gezuig? Heb je daar voorbeelden van? Je kunt eventueel een TR zetten, dan kijkt een moderator er even naar.

En zo werkt feedback niet. Je mening is geen feit. Ik zal kijken of ik met deze feedback aan de slag ga.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 28 april 2021 @ 12:55:28 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199191776
Hoe komt het dan likes die ik krijg, vaker niet gevonden worden?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 april 2021 @ 12:56:11 #260
408813 crew  trein2000
pi_199191786
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Welk infantiel gezuig? Heb je daar voorbeelden van? Je kunt eventueel een TR zetten, dan kijkt een moderator er even naar.

En zo werkt feedback niet. Je mening is geen feit. Ik zal kijken of ik met deze feedback aan de slag ga.
“Tijgertje”. Kap daar mee.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 13:11:39 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199191943
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:55 schreef THEFXR het volgende:
Hoe komt het dan likes die ik krijg, vaker niet gevonden worden?
Als iemand de like intrekt, vemoedelijk.

user liked jouw post, systeem stuurt notificatie, user trekt de like in en jij ziet geen like. Dat lijkt mij de meest logische gang van zaken. Maar als het goed is weet jij wie de like gegeven heeft dus dat zou je bij de user kunnen navragen, wij hebben als mods hier verder geen inzicht in.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 13:13:06 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199191968
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als iemand de like intrekt, vemoedelijk.

user liked jouw post, systeem stuurt notificatie, user trekt de like in en jij ziet geen like. Dat lijkt mij de meest logische gang van zaken. Maar als het goed is weet jij wie de like gegeven heeft dus dat zou je bij de user kunnen navragen, wij hebben als mods hier verder geen inzicht in.
ok, had hem als weggeklikt, dus dan zie ik de user niet meer.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 28 april 2021 @ 13:16:02 #263
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199192004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ok, had hem als weggeklikt, dus dan zie ik de user niet meer.
Erg vervelend inderdaad die shadowlikes. Misschien kan user @Fok-it vertellen waarom hij dit steeds doet

Zelf ben ik meer van geliked is geliked
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199192019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

“Tijgertje”. Kap daar mee.
Mijn geheugen laat me soms in de steek, Tijgertje kan ik goed onthouden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 april 2021 @ 13:18:59 #265
408813 crew  trein2000
pi_199192029
quote:
14s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:17 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Mijn geheugen laat me soms in de steek, Tijgertje kan ik goed onthouden.
Ik kan je de MAX geheugentrainer aanraden, Mark.

Nee zonder dollen. Stop er mee.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199192042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik kan je de MAX geheugentrainer aanraden, Mark.

Nee zonder dollen. Stop er mee.
Het was geen grapje, Tram1999.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199192151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als iemand de like intrekt, vemoedelijk.

user liked jouw post, systeem stuurt notificatie, user trekt de like in en jij ziet geen like. Dat lijkt mij de meest logische gang van zaken. Maar als het goed is weet jij wie de like gegeven heeft dus dat zou je bij de user kunnen navragen, wij hebben als mods hier verder geen inzicht in.
Als ik mobiel FOK en dat doe ik regelmatig, en als ik dan door de posts scroll met mijn wijsvinger, wil ik per ongeluk nog wel eens ergens op drukken wat niet de bedoeling was. Een like, of een TR zelfs. _O-
Gelukkig wordt die laatste nog niet meteen doorgestuurd, daarvoor moet je dan nog een keer ergens op klikken.

Anyway, als ik per ongeluk iemand een like heb gegeven en dat was niet de bedoeling, dan trek ik hem gewoon weer in (ik ben zo'n neuroot). Je moet mijn likes wel verdienen uiteraard.

Dus, mocht je een like van mij hebben gehad die later weer is ingetrokken door mij, dan weet je hoe het komt. Niets persoonlijks verder. En excuses voor de overlast. :)

@THEFXR
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 28 april 2021 @ 13:37:36 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199192210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:31 schreef Salina het volgende:

[..]

Als ik mobiel FOK en dat doe ik regelmatig, en als ik dan door de posts scroll met mijn wijsvinger, wil ik per ongeluk nog wel eens ergens op drukken wat niet de bedoeling was. Een like, of een TR zelfs.

@:THEFXR
Dit is overigens heel herkenbaar :D

Gaat twee kanten op; soms wil ik juist wat liken op m'n mobiel, maar dan moet ik echt helemaal inzoomen op die like button; anders registreert hij soms niet. Of met vertraging. En soms registreert hij het juist heel gevoelig als ik er langs scroll :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199192284
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit is overigens heel herkenbaar :D

Gaat twee kanten op; soms wil ik juist wat liken op m'n mobiel, maar dan moet ik echt helemaal inzoomen op die like button; anders registreert hij soms niet. Of met vertraging. En soms registreert hij het juist heel gevoelig als ik er langs scroll :P
Eigenlijk scroll ik ook veel - of: voornamelijk - met mijn duim, zit ik me net te bedenken. En die is - zoals bij iedereen - nog wat dikker. :)

Ja, als je wil liken op de mobiel heb ik dat ook! _O- Dan mik je mis, is het knopje te klein of druk je per ongeluk op "Rapporteer deze post" ofzo. Best vervelend.

Overigens zag je op mobiel gisteren niet dat iedereen oranje is, en als je op de laptop fokt dan weer wel. Best wel jammer. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 28 april 2021 @ 13:48:05 #270
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199192348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:55 schreef THEFXR het volgende:
Hoe komt het dan likes die ik krijg, vaker niet gevonden worden?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als iemand de like intrekt, vemoedelijk.

user liked jouw post, systeem stuurt notificatie, user trekt de like in en jij ziet geen like. Dat lijkt mij de meest logische gang van zaken. Maar als het goed is weet jij wie de like gegeven heeft dus dat zou je bij de user kunnen navragen, wij hebben als mods hier verder geen inzicht in.
LOL maare euhm nee :') Als @THEFXR een gifje post die geliked wordt en jij verwijderd deze vervolgens dan zie je dus dat je gelikete postst hebt, maar deze bestaan dan niet meer wanneer je op de melding klikt.

Beetje makkelijk om het dan maar gelijk op de users te gooien die hun like intrekken, wat overigens inderdaad óók een reden is.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 13:52:20 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199192384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

[..]

LOL maare euhm nee :') Als @:THEFXR een gifje post die geliked wordt en jij verwijderd deze vervolgens dan zie je dus dat je gelikete postst hebt, maar deze bestaan dan niet meer wanneer je op de melding klikt.

Beetje makkelijk om het dan maar gelijk op de users te gooien die hun like intrekken, wat overigens inderdaad óók een reden is.
Als de post verwijderd is, iets wat THEFXR niet vermeldde, dan is de like inderdaad ook weg maar dat is toch een andere situatie dan beschreven, volgens mij, hoewel de beschrijving wat summier was.
Ik gooi het helemaal nergens op, ik dacht, in alle redelijkheid een vraag beantwoord te hebben, het was niet eens bij mij opgekomen dat het om een verwijderde post zou kunnen gaan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 april 2021 @ 19:49:10 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199210704
Waarom is mijn post over het songfestival verwijderd?
  donderdag 29 april 2021 @ 20:32:01 #273
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199211493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is mijn post over het songfestival verwijderd?
Die ik nog geliked had? :D
pi_199211665
Ik zie dat ik 19-4 een note heb gehad. Kan daar een reden bij? Dan kan ik ervan leren.
  donderdag 29 april 2021 @ 21:11:39 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199212081
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Die ik nog geliked had? :D
Ja. Was dat nou zo'n schokkende post dan :?
  vrijdag 30 april 2021 @ 00:25:14 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199214729
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is mijn post over het songfestival verwijderd?
reminder
pi_199217144
- FB is geen vervanging voor een TR zetten in combinatie met een belediging -

[ Bericht 94% gewijzigd door Tijger_m op 30-04-2021 16:21:24 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 april 2021 @ 14:53:12 #278
408813 crew  trein2000
pi_199219814
Jongens, bans worden niet besproken. Het is niet anders.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199219825
-Ik was duidelijk volgens mij-

[ Bericht 89% gewijzigd door trein2000 op 30-04-2021 14:55:13 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 april 2021 @ 14:55:58 #280
408813 crew  trein2000
pi_199219848
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klachten kunnen worden geadresseerd aan forum@fok.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door Tijger_m op 30-04-2021 16:22:45 ]
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 16:26:39 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199220713
Ok, even geveegd en notes gezet, het is echt diep triest dat zelfs in FB het topic verziekt word met schelden en off topic posts.

Bans worden door ons niet besproken, neemt het op met een FA of met forum@fok.nl.

@FlippingCoin Feedback is niet voor TR's. Als je een probleem hebt met een post zet je een TR, geen FB post. Trein2000 had gewoon gelijk en andere mods bij dat spelletje betrekken gaat niets uithalen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 16:31:51 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199220763
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is mijn post over het songfestival verwijderd?
Discussie verziekend, off topic, homofoob, maak er wat van. Hoe dan ook, die post hoorde niet in COR thuis, we hebben een heel subforum over het ESF als jij daar een mening over hebt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199220879
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie dat ik 19-4 een note heb gehad. Kan daar een reden bij? Dan kan ik ervan leren.


[ Bericht 20% gewijzigd door Tijger_m op 30-04-2021 16:52:13 ]
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 16:52:48 #284
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199220996
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zal de mod in kwestie een dm sturen, ik ga geen reden invullen voor een note die ik niet gezet heb.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 april 2021 @ 21:20:18 #285
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199224268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Discussie verziekend, off topic, homofoob, maak er wat van. Hoe dan ook, die post hoorde niet in COR thuis, we hebben een heel subforum over het ESF als jij daar een mening over hebt.
Homofoob, wow :{ Doe effe normaal joh -O-
pi_199225687
@trein2000 doe eens niet zo kansloos
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 april 2021 @ 22:44:45 #287
408813 crew  trein2000
pi_199225803
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 22:40 schreef NightDancert het volgende:
@:trein2000 doe eens niet zo kansloos
Ook goedenavond.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199239440
Long covid is een modeziekte. Mag ik dat niet zeggen?
  zondag 2 mei 2021 @ 11:50:23 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199244346
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:08 schreef Jappie81 het volgende:
Long covid is een modeziekte. Mag ik dat niet zeggen?
Je mag iemand voor homofoob uitmaken. Dus dan mag dit ook wel ja.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 11:57:15 #290
5428 crew  miss_sly
pi_199244448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:08 schreef Jappie81 het volgende:
Long covid is een modeziekte. Mag ik dat niet zeggen?
En dat bekkeninstabiliteit en rsi ook modeziekten zijn.

Dat zijn het niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199248108
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dat bekkeninstabiliteit en rsi ook modeziekten zijn.

Dat zijn het niet.
:')
pi_199294416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat baseer jij op welk bewijs? Leuk hoor, die onderbuik maar het is gewoon een slag in de lucht, natuurlijk
Ik eis dat dit word geterug word genomen en dat er exuses word gemaakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 5 mei 2021 @ 21:15:53 #293
408813 crew  trein2000
pi_199294451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik eis dat dit word geterug word genomen en dat er exuses word gemaakt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199294458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Onzin is een deur verderop, tevens gerapporteert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199294468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Onzin is een deur verderop, tevens gerapporteert.
Laat gaan joh, je bent net terug.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 21:17:33 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 5 mei 2021 @ 21:18:15 #296
408813 crew  trein2000
pi_199294483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Onzin is een deur verderop, tevens gerapporteert.
Afgevinkt.

Maar ik zie niet in wat er mis is met die post. Verder raad ik je aan om een wat constructievere toon aan te slaan.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199294486
Als Mods het volgens de regeltjes willen spelen prima, maar dan gelijke kappen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199294509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Afgevinkt.

Maar ik zie niet in wat er mis is met die post. Verder raad ik je aan om een wat constructievere toon aan te slaan.
Spreek je mede mod aan op de daadwerkelijke klacht, ik neem aan dat je dat gedaan hebt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199294653
Maar zal het moment opzoeken, en ik verwacht ook dat er dan exuses word gemaakt en dat betreffende mod een ban krijgt voor op de man spelen, zullen we die deal maken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199295493
Jezus. Ik heb veel te veel.postings in dit topic gelezen en ik zie alleen maar jankende kutreacties in dit topic. Zeiken, janken en continu uitlokken of een mod willen betrappen op een zogenaamde misstap en dan de boel enorm opblazen. Wat een misselijk gedoe

Nu begrijp ik ineens waarom de mods de neiging hebben om op een posting eerst debiel te regeren en ik dus niet êên keer een fatsoenlijke reactie kreeg. Ik zou niet anders gedaan hebben, wat een hoop trieste users hier. Wat een bagger.

Wederom salut. Veel plezier met elkaar zieken
pi_199296527
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Jezus. Ik heb veel te veel.postings in dit topic gelezen en ik zie alleen maar jankende kutreacties in dit topic. Zeiken, janken en continu uitlokken of een mod willen betrappen op een zogenaamde misstap en dan de boel enorm opblazen. Wat een misselijk gedoe

Nu begrijp ik ineens waarom de mods de neiging hebben om op een posting eerst debiel te regeren en ik dus niet êên keer een fatsoenlijke reactie kreeg. Ik zou niet anders gedaan hebben, wat een hoop trieste users hier. Wat een bagger.

Wederom salut. Veel plezier met elkaar zieken
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')