Heb je een bron?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:52 schreef verni het volgende:
Ik heb net de maatregelen van de nieuwe lockdown in Frankrijk gelezen.
Een de maatregelen is dat Fransen nog maar in een straal van 10 kilometer rond hun huis naar buiten mogen en dat 4 weken lang..
Dit vind ik persoonlijk nog wel heftiger dan de avondklok. Gelukkig krijgen wij dit in Nederland niet.
Hoe krijg je corona van een voorbij racende scooter?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is hier net circuit Zandvoort in de straat met alle voorbij racende scooters en auto's.
Avondklok voorkomt echt besmettingen.
Sure.. lastig te kwantificeren maar het zon = drukte fenomeen beperkt zich niet tot één groepje of slechts jongeren. Gelukkig kan ‘t buiten niet zo veel kwaad.quote:
Jouw topics zijn nooit zo gek.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:58 schreef Fred het volgende:
Was mijn topic over het inademen van allerlei stoffen vorig jaar toch zo gek nog niet...
Met deze iet wat cynische opmerking snij je wel een serieus punt aan. Als dit blijkbaar gedoogd wordt, hoe noodzakelijk is dat ME optreden elk weekend dan nog. Het is niet alsof die wappies op het Museumplein aan het rellen zijn oid.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was de waterkanonmeneer met verlof?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe krijg je corona van een voorbij racende scooter?
Geen idee verder maar als het jongeren betreft is het altijd een klein groepje dus nu vast ook.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:59 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Sure.. lastig te kwantificeren maar het zon = drukte fenomeen beperkt zich niet tot één groepje of slechts jongeren. Gelukkig kan ‘t buiten niet zo veel kwaad.
Dat is Frankrijk. Heel raar land.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:52 schreef verni het volgende:
Ik heb net de maatregelen van de nieuwe lockdown in Frankrijk gelezen.
Een de maatregelen is dat Fransen nog maar in een straal van 10 kilometer rond hun huis naar buiten mogen en dat 4 weken lang..
Dit vind ik persoonlijk nog wel heftiger dan de avondklok. Gelukkig krijgen wij dit in Nederland niet.
waarom willen mensen zo graag feestje vieren eigenlijkquote:
Inderdaad. Omelette du fromage!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is Frankrijk. Heel raar land.
Pas op wat je zegt, tot 23 januari waren velen ook in de veronderstelling dat we nooit een avondklok zouden krijgen...quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:52 schreef verni het volgende:
Gelukkig krijgen wij dit in Nederland niet.
We groeien mee met de maatregelen...quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:03 schreef Fred het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, tot 23 januari waren velen ook in de veronderstelling dat we nooit een avondklok zouden krijgen...
Collectieve gezelligheid. Zelfde reden als dat het een gezelligere sfeer is in een gevuld restaurant.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom willen mensen zo graag feestje vieren eigenlijk
iedereen staat toch maar beetje bij hun eigen kliekje
Ik weet niet of het gedoogd is. Eer je genoeg man bijeen hebt om zo'n spontaan feest uit elkaar te drijven is het meestal al wel gedaan met de pret.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met deze iet wat cynische opmerking snij je wel een serieus punt aan. Als dit blijkbaar gedoogd wordt, hoe noodzakelijk is dat ME optreden elk weekend dan nog. Het is niet alsof die wappies op het Museumplein aan het rellen zijn oid.
Wat is je bron?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:54 schreef RipCity het volgende:
Bol.com heeft ’uit voorzorg’ mondkapjes offline gehaald vanwege het gebruik van zilverdeeltjes. Zilver zit in verschillende mondkapjes die in Nederland worden verkocht.
België heeft afgelopen zomer voor de gehele bevolking 15 miljoen stoffen en dus wasbare mondkapjes gekocht, maar raadt het gebruik ervan voorlopig af.Onderzoekers hebben nanozilver en titaandioxide gevonden die je kunt ’binnenkrijgen als het masker regelmatig wordt gewassen en verslijt’, zo waarschuwde toxicoloog Alfred Bernard (UCLouvain) in Vlaamse media.
In Nederland zijn mondkapjes met zilver nog overal te koop. Bol.com had één type in het assortiment, Wehkamp verkoopt ze ook. Verder zijn er nog zeker acht andere aanbieders van mondkapjes met zilver, waaronder speciale versies voor kinderen met aapjes of roze katten.
Het zilver heeft een antibacteriële werking in mondkapjes. De producten zijn dan ook herkenbaar aan de aanduiding 'anti-bacterieel'.
Die gezellige mensen worden nog wel aangepakt. Klote wappies.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:30 schreef eragon2890 het volgende:
Deze hele thread moet je echt lezen, is zo mooi om te zien, mensen doen na lockdown direct weer normaal en gezellig, dit geeft me meer hoop dan welke roadmap dan ook: https://twitter.com/skept(...)275633890435074?s=19
Prachtig. 99% van de reacties is ook hartverwarmend. Het gaat gewoon goed komen mensen!
Dit mag ook nog niet in de UK hoor. Is net zo 'fout' als in Nederland.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:30 schreef eragon2890 het volgende:
Deze hele thread moet je echt lezen, is zo mooi om te zien, mensen doen na lockdown direct weer normaal en gezellig, dit geeft me meer hoop dan welke roadmap dan ook: https://twitter.com/skept(...)275633890435074?s=19
Prachtig. 99% van de reacties is ook hartverwarmend. Het gaat gewoon goed komen mensen!
Nee hoor, de politie was kennelijk in dat Park en herinnerde iedereen een keer aan de regels voor de buhne en ging weer weg.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:39 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Die gezellige mensen worden nog wel aangepakt. Klote wappies.
Daarom geeft het me nou juist ook meer hoop dan een roadmap.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dit mag ook nog niet in de UK hoor. Is net zo 'fout' als in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |