Groundhog day?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, nieuw topic.
Maar is er een regel dat webp niet meer is toegestaan?
[ afbeelding ]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Groundhog day?
Er is een topic voor gifjes, had je hem daarin gezet?
Een beetje kinderachtig dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Really?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Really?
Anyway, ik heb het niet gezien en weggehaald, dus weet niet wat de overwegingen waren, maar ik kan me wel voorstellen dat het is weggehaald. Het is nogal flauw, vind je zelf ook niet?
De timing was puur toevalquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera voor @:Tijger_M dit het topic net voor de stemming heropent!
Ik zat 'em te knijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De timing was puur toeval
But i'll take what I can get
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan. Maar blijkbaar is @:vomy geband van dit forum? Voor eeuwig? Is dat niet wat streng? Ik weet niet precies wat de directe aanleiding is geweest, maar was hij niet een user die best een goede bijdrage leverde doorgaans? Ik vind het jammer dat-ie geen onderdeel van het gesprek meer is in elk geval.
Niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan
En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.
Ik geloof dat het een bewuste keuze is na die ban(s).
Kan wel, dat zie je inderdaad ook niet terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef galantis het volgende:
[..]
En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?
Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Bans worden niet besproken. Als iemand vragen heeft over zijn/haar ban mag hij/zij zelf mailen.
Volgens mij is het een forum-specifieke ban voor COR in dit geval, geen algemene. Hij is verder ook wel actief op Fok!, hij post alleen niet meer mee over de pandemie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare.
Yepquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?
Volgens mij moet je dan hiermee verder kunnen:quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef Gretzl het volgende:
Zou een moderator van dit topic een reeks kunnen maken? Bij voorbaat dank![]()
COR / Nieuw Zeeland & Australië: coronavirus geëlimineerd
Volgens mij heeft @miss_sly dit voor haar rekening genomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:39 schreef Starhopper het volgende:
Mag dit naar BNW?
BNW / 225.000 euro beloning voor bewijs juiste isolatie Covid19 virus
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:miss_sly dit voor haar rekening genomen.
Geeft nietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Ah ja, klopt! Ik was even aan het zoeken hoe en wat, want dit doe ik niet dagelijks, maar het is gelukt. Vergeten te melden
Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?quote:Ik denk dat in vanmiddag gewoon eens bij het ziekenhuis naar binnen loop en op de IC ga kijken of er echt zoveel mensen liggen
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:25 schreef Anton91 het volgende:
Zou graag een mod om reactie willen vragen, ik heb inmiddels al een paar keer hier (in COR) een note gekregen voor berichten die ik niet helemaal begrijp.
De eerste note: donderdag 10 december 2020 14:45
Waarin ik iemand citeer die in het centrale topic een tweet post, waarop ik die persoon citeer en een verbaasde reactie plaats bij de posts die gedaan worden bij dat twitter account. Heb zelf geen twitter en ik post ook niet zomaar tweets, maar dit was dus een reactie om aan te geven dat het een twijfelachtig account was (BNW stuff).
De tweede note: zaterdag 20 februari 2021 11:33
Waarin notabene een ex-mod de volgende comment plaatst:
[..]
Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?
Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.
Die tweede wel, en wel omdat we termen als wappie, complotgekkies, lockdowngekkies, etc. willen mijden. Er zijn genoeg andere, meer respectvolle manieren om aan te geven dat je vindt dat wat iemand plaatst niet helemaal normaal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COR / Willem Engel schuldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.
Voor de tweede heb ik het idee dat er niet heel consequent gemod word. Want voor hetzelfde gedrag mag iedereen blijkbaar viruswaarheid ook voor wappie uitmaken in de volgende topics:
COR / Excuses aan Willem Engel topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COR / Willem Engel schuldig?De eerste note is van mij, ik kan mij de context niet meer voor de geest halen maar ik zal de note verwijderen omdat het achteraf geen note waard is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tweede punt is dit; een user een wappie noemen is een ander verhaal dan aanhangers van Viruswaarheid oid wappies noemen. Het eerste is een persoonlijke sneer/aanval op een user, het tweede niet imho.
Dat is niet iets waar wij als mods veel aan kunnen doen, sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Voel je vrij om met goede, inhoudelijke posts de trend ten goede te veranderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ja, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.
Eens ja. Het maakt mij heel erg boosquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens ja. Het maakt mij heel erg boos
Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.
Laten we gewoon respectvol met elkaar om gaan, dat is toch nergens voor nodig? Als je het niet met elkaar eens bent kan dat, dan kun je een discussie hebben of elkaar negeren lijkt mij.
Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.
I know. Maar soms kan ik mij niet meer beheersen. Vaak gaat t goed en log ik uit. Behalve vanavond dan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’
Edit: Het hier nogmaals plaatsen is dus ook niet de bedoeling, he?quote:
Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie nu weer verwijderd
[..]
want hier zitten alleen maar tere zieltjes? Kom op zegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @DireStraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ik kan niet op meningen gaan modereren. Maar geloof mij, meerdere moderators vinden dat soms zure of cynische ook niet fijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.
Inhoudelijk is het nu dood.
Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.
Zeker niet. Met Kyran was ik het vaker oneens dan eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.
Ik zie geen noemenswaardige verandering ten opzichte van eerder eigenlijk. De trolls en oneliner-liefhebbers waren er altijd al voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Zeker niet. Met Kyran was ik het vaker oneens dan eens.
Je bent verder wel van mening dat meningen worden onderbouwd momenteel? Er zijn nog een aantal over die dat wel doen en proberen (waaronder jij), maar de rest roept maar wat en staat niet open voor een ander geluid.
Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie en ook Capricia. Misschien was mijn reactie ook meer een ondersteuning van de voorgaande reacties en een signaal van de nu meer stille andere kant.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.
Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
Heh, ik hoor als user bij de stille kant dus ik stel je post op prijsquote:Op zondag 7 maart 2021 13:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie en ook Capricia. Misschien was mijn reactie ook meer een ondersteuning van de voorgaande reacties en een signaal van de nu meer stille andere kant.
Ik snap het wel, maar toch; vind het bijzonder dat er op al die shitposts niet in kan worden gegrepen, maar toen er wat voorspellingen wat cijfertjes betreft kwamen werd daar wel actief naar gekeken en op ingegrepen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als mod zijn onze opties beperkt zoals capricia al aangeeft, als user zeg ik "als het zo moet dan doe ik niet meer mee". Ik mod nog steeds in COR maar het centrale topic laat ik nu gewoon links liggen omdat de balans tussen ruis en signaal zoek is. Je ziet ook dat het aantal posts per dag zienderogen afneemt als een gevolg.
Er is voor ons als mods geen mandaat om daar verder actie op te ondernemen, overigens, hoe jammer dat ook is en hoe jammer wij dat als mens ook vinden.
Daar mis je gelukkig weinig aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.
Op persoonlijke titel wil ik daar dit op zeggen; op zich klinkt het goed, "ze schrijven het van zich af op FOK!" maar ik denk dat je dan voorbijgaat aan het effect wat de alsmaar verder gaande "kritiek" en de bevestiging daarvan met mensen doet, wat je vooral ziet, imho, is dat men steeds extremer wordt.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach, wat voor de een een post is met onderbouwing is voor de ander een post zonder onderbouwing. Valt me zelf niet echt op dat de toon aan het omslaan is. Beide uitersten heb je nog steeds en ik zie ook nog een hoop genuanceerde onderbouwde meningen. Maar hoe langer de crisis duurt hoe meer mensen het zat worden en dat uit zich wel in cynische posts ja. Doe je weinig aan imo; eens met Fred dat ik dan liever zie dat mensen wat spuien op een forum (mits binnen de regels van FOK) dan dat ze ermee rond blijven lopenEn het is ook niet alsof dat cynisme nieuw is; dat was er op zich altijd al wel; elke kant op.
Er zullen altijd gekken rondlopen die te ver doorslaan ja. Dat is bij alles zo. Voor velen is het gewoon frustratie en dat is na een jaar ook niet heel gek natuurlijk. Dat het extremer aan het worden is zie ik zelf niet echt. Ik zie wel dat meer mensen de situatie zat worden, maar dat vind ik wel wat anders.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op persoonlijke titel wil ik daar dit op zeggen; op zich klinkt het goed, "ze schrijven het van zich af op FOK!" maar ik denk dat je dan voorbijgaat aan het effect wat de alsmaar verder gaande "kritiek" en de bevestiging daarvan met mensen doet, wat je vooral ziet, imho, is dat men steeds extremer wordt.
En zoals al met andere onderwerpen is aangetoond, dat kan eindigen met hele lelijke zaken in de echte wereld. Maar goed, dat is, zoals gezegd, slechts mijn gedachte hierover.
Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP zou ik zeggen, staan genoeg rapporten over de vaccinaties. Bij de meeste vaccins is de optimale bescherming 2 weken na de tweede prik. Die bescherming is dan voor 90-95% ongeveer. En de veiligheid is natuurlijk niet 100%. Maar wel zo hoog dat het aantal serieuze bewerkingen minimaal zijn op een grote bevolking. En daar zijn ook genoeg rapporten van, wordt goed bijgehouden voor Pfizer bijvoorbeeld. Maar ik heb niet het idee dat je die rapporteren nou echt gaat lezen.
Geen COR mod, dus ik zeg dit als user, maar als dat al een sneer is dan kunnen ze de 75% van het centrale topic verwijderen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Dit is dus weer zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag waardoor mensen hier minder graag komen:
[..]
Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.
Ik maak die opmerking omdat je vaak genoeg in een discussie heb gezegd dat er geen onderzoek naar iets was, toen heb ik je links naar die documenten gegeven en daar ben je nooit verder op in ben gegaan. Soms herhaalde je later precies hetzelfde weer.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Dit is dus weer zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag waardoor mensen hier minder graag komen:
[..]
Die compleet onnodige laatste zin om een steek te geven. Uit het niets, zonder aanleiding. En notabene door een mod.
Ach, het is toch gewoon irritant en overbodig, kom nou. Ook geen enkele aanleiding om zo'n vervelende opmerking te maken. Dan wil je gewoon even lekker bijdehand doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen COR mod, dus ik zeg dit als user, maar als dat al een sneer is dan kunnen ze de 75% van het centrale topic verwijderen.
Dat is onjuist. Je haalt een grote hoop documenten aan in de hoop dat hetgeen wat ik in twijfel trek ertussen staat. Als je zo zeker zou zijn hoef je geen archief van 200 random Covid onderzoeken te sturen met een uitspraak als 'veel succes met zoeken'.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik maak die opmerking omdat je vaak genoeg in een discussie heb gezegd dat er geen onderzoek naar iets was, toen heb ik je links naar die documenten gegeven en daar ben je nooit verder op in ben gegaan. Soms herhaalde je later precies hetzelfde weer.
wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je merkt al dat er met TR's niets meer gedaan wordt. Ik denk dus inderdaad dat er niet meer gemod wordt.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?
juist als het aantal post daalt, kan dat juist beter. maar niet meer modden, lijkt mij verzaking.
Elke TR wordt bekeken. Wat niet wil zeggen dat elke TR reden voor ingrijpen is.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je merkt al dat er met TR's niets meer gedaan wordt. Ik denk dus inderdaad dat er niet meer gemod wordt.
Nee, dat begrijp je dan verkeerd. Ik zeg duidelijk dat ik wel mod maar niet of nauwelijks meer mee post.quote:Op zondag 7 maart 2021 23:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat moet ik hier onder verstaan, dat er niet meer gemod wordt in dat topic?
juist als het aantal post daalt, kan dat juist beter. maar niet meer modden, lijkt mij verzaking.
als een user het doet, wordt het baggeren genoemd.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar mis je gelukkig weinig aan.
En dat cynisme en sarcasme is ook wel logisch gezien alle ontwikkelingen. Daar word je ook helemaal flauw van.
Zelfs mods doen eraan mee, bijvoorbeeld door het in iedere post herhalen van hetzelfde zinnetje.
ondanks dat ik het met je eens bent dat het schijtirritant is , vooral als het van een moderator van het subforum zelf komt, doe je zelf ook best hier aan mee. Hoe vaak heb je dat Hugo de Jonge mondkapjesfilmpje al wel niet gepost?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:37 schreef leolinedance het volgende:
Zelfs mods doen eraan mee, bijvoorbeeld door het in iedere post herhalen van hetzelfde zinnetje.
Ik kwam hier juist omdat hier een tegengeluid meer welkom is, maar nu lijkt het wel wat door te slaan. Maar wat je zegt klopt wel. Zelfs in de feedbacktopics op tweakers zag ik recent dezelfde constatering.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar hoe langer de crisis duurt hoe meer mensen het zat worden en dat uit zich wel in cynische posts ja.
Niet in iedere post hè. En ook daar is wel eens iets over gezegd door een mod. Volgens mij heeft het me zelfs ooit een ban opgeleverd. Sindsdien gebruik ik het veel minder, en enkel waar relevant.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
ondanks dat ik het met je eens bent dat het schijtirritant is , vooral als het van een moderator van het subforum zelf komt, doe je zelf ook best hier aan mee. Hoe vaak heb je dat Hugo de Jonge mondkapjesfilmpje al wel niet gepost?
Je hebt helemaal gelijk, het is niet te vergelijken. Tenslotte doe jij het pas bijna een jaar lang, net zoals je opmerkingen over mondkapjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet in iedere post hè. En ook daar is wel eens iets over gezegd door een mod. Volgens mij heeft het me zelfs ooit een ban opgeleverd. Sindsdien gebruik ik het veel minder, en enkel waar relevant.
Dit is niet te vergelijken met continu hetzelfde zinnetje posten als een kleuter die zijn zin niet krijgt.
Maar goed. Even ontopic. Je ontvangt een signaal over een (negatieve) trend in een topic. Wat is jouw visie daarop?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het is niet te vergelijken. Tenslotte doe jij het pas bijna een jaar lang, net zoals je opmerkingen over mondkapjes.
De visie van een aantal mods is dat we het signaal herkennen, maar dat we er weinig aan kunnen doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar goed. Even ontopic. Je ontvangt een signaal over een (negatieve) trend in een topic. Wat is jouw visie daarop?
Ik snap dat niet. Het is zelfs een collega-mod van jullie (iets met goed voorbeeld geven enzo). Je kan toch gewoon zeggen dat iemand moet stoppen me die kinderachtige flauwigheid? het wekt duidelijk irritatie op in het topic.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De visie van een aantal mods is dat we het signaal herkennen, maar dat we er weinig aan kunnen doen.
Ik weet wel zeker dat trein2000 de avondklok geen kinderachtige flauwigheid vindt. Hij draagt zijn mening uit als user daaromtrent en dat mag.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Het is zelfs een collega-mod van jullie (iets met goed voorbeeld geven enzo). Je kan toch gewoon zeggen dat iemand moet stoppen me die kinderachtige flauwigheid? het wekt duidelijk irritatie op in het topic.
normaal gesproken zou ik zo iemand in m'n blokkeerlijst zetten, maar dat kan helaas niet met moderators.
beetje een dooddoener maar goedquote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
Als het je irriteert dan kan je dat zinnetje toch gewoon negeren?
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat trein2000 de avondklok geen kinderachtige flauwigheid vindt. Hij draagt zijn mening uit als user daaromtrent en dat mag.
Als dat andere users irriteert, soit, ik zou eigenlijk niet weten waarom, het is een zinnetje waarin niet eens iets negatiefs staat, een einde willen aan de avondklok kan ik niet als negatief zien, het is geen sneer, persoonlijke aanval, niemand wordt belachelijk gemaakt.
Als het je irriteert dan kan je dat zinnetje toch gewoon negeren?
Op het posten van een gifje staat verlof kan ik je vertellen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]_!
Je zou dit eens als niet-mod moeten proberen...dan had je al wel een kort FOK verlof gehad kan ik je garanderenHou alsjeblieft op met deze poppenkast zeg...
![]()
Anders post je het filmpje van Hugo en zn mondkapjes nog eens.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]_!
Je zou dit eens als niet-mod moeten proberen...dan had je al wel een kort FOK verlof gehad kan ik je garanderenHou alsjeblieft op met deze poppenkast zeg...
![]()
Juist, en daarom is het topic ook nog zo leuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:00 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat dat dingetje van @:leolinedance nu misbruikt wordt om de aandacht af te leiden van het echte punt.
Maar goed, er wordt weer lekker op de man gespeeld hier. Ja jij hierboven. Net zo kinderachtig.
nee hoor, ik smeer niks aan, ik geef alleen mijn mening. net zoals anderen dat geven over die klok. rustig aan maar, alles komt goed.quote:
Er zijn toch al meerdere COR mods ingegaan op het echte punt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:00 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat dat dingetje van @:leolinedance nu misbruikt wordt om de aandacht af te leiden van het echte punt.
Maar goed, er wordt weer lekker op de man gespeeld hier. Ja jij hierboven. Net zo kinderachtig.
Het wordt afgedaan met een dooddoener dat ik het maar niet moet lezen en/of er is blijkbaar niets aan te doen dat de moderator van dit subforum zich, in mijn ogen, kinderachtig dat soort oneliners blijft herhalen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zijn toch al meerdere COR mods ingegaan op het echte punt?
Ik snap je en ik snap de kritiek. Maar het feit dat jij het geen bevredigend antwoord vind wil niet zeggen dat ze je negeren of er niks mee doen. Of dat er geen antwoord gegeven is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het wordt afgedaan met een dooddoener dat ik het maar niet moet lezen en/of er is blijkbaar niets aan te doen dat de moderator van dit subforum zich, in mijn ogen, kinderachtig dat soort oneliners blijft herhalen.
Dat vind eerlijk gezegd niet echt een bevredigend antwoord. Ik herken daarom de kritiek wel van @:leolinedance dat een normale gebruiker hier allang op aangesproken was.
En waarom mag Noek hier op de persoon blijven spelen? waarom zijn we dan huillies? omdat we ergens een mening over hebben?
Ik probeer bij te dragen aan een positief subforum (en toegegeven cynisme op z'n tijd is een prettige uitlaat) maar dit soort dingen helpen niet echt.
Prima dan wacht ik nog even of er verbetering komt. Zo niet dan ga je weer horen hier.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als user kan het soms overkomen alsof er niks gedaan wordt met de gegeven feedback, maar het wordt achter de schermen altijd besproken. Ook nu.
Welke post betreft dat, precies?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima dan wacht ik nog even of er verbetering komt. Zo niet dan ga je weer horen hier.
(verder zie ik gebruikers er gewoon op reageren in het topic en er hun eigen insteek aan geven. Dat komt ook uit frustratie dus ik ga er vanuit dat dit binnenkort gewoon eindigt.)
En wat betreft de ad homimens die ik hier te verduren krijg?
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #9 Feedback, klachten of complimentenquote:
quote:zoals jij en je huillie-collega's hierboven.
quote:Voorts ben ik nog steeds van mening dat jullie huillies zijn.
Mods die het topic wat ze modereren zelf om zeep helpenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap je en ik snap de kritiek. Maar het feit dat jij het geen bevredigend antwoord vind wil niet zeggen dat ze je negeren of er niks mee doen. Of dat er geen antwoord gegeven is.
Als user kan het soms overkomen alsof er niks gedaan wordt met de gegeven feedback, maar het wordt achter de schermen altijd besproken. Ook nu.![]()
Je kan altijd mailen naar forum@fok.nl overigens. Dan komt het bij de FA’s en A’s terecht. Die kunnen de situatie dan ook nog bekijken.
Onwenselijk gedrag, zeker door een mod.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan ben je dom bezig maar dat mag in Nederland.
Ik heb die quote ook even aangepast voor je als gastmod.quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:23 schreef Gunner het volgende:
@:Tijger_m , @:AlwaysHappy
De ad hominems staan er nog steeds. Die wil ik wel graag weggehaald hebben (principekwestie), eentje is wel weg maar staat nog in een quote.
Verder constateer ik dat de oneliners nog steeds gebruikt worden. Ik weet niet hoe dat 'achter de schermen' gaat maar het lijkt me vrij eenvoudig om tegen hem te zeggen dat het kinderachtig is, er genoeg weerstand in de topics is en dat het verstandig is om er mee te stoppen?
Bij voorbaat dank, en overgaande tot de orde van de dag.
Excuses, ik dacht dat je ook mod van COR was; mea culpa. Maar dank daarvoor!quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb die quote ook even aangepast voor je als gastmod.
Ik zal je constructieve kritiek meenemen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:06 schreef MoreDakka het volgende:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1547 Kroegen open
Klagen over de tendens in een topic en dan zelf dit soort bagger plaatsen. Rot dan maar een eind op en ga ergens anders uit de hoogte doen met je blauwe kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |