Groundhog day?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, nieuw topic.
Maar is er een regel dat webp niet meer is toegestaan?
[ afbeelding ]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Groundhog day?
Er is een topic voor gifjes, had je hem daarin gezet?
Een beetje kinderachtig dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Really?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen gifje en hoort daar dus niet.
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Really?
Anyway, ik heb het niet gezien en weggehaald, dus weet niet wat de overwegingen waren, maar ik kan me wel voorstellen dat het is weggehaald. Het is nogal flauw, vind je zelf ook niet?
De timing was puur toevalquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera voor @:Tijger_M dit het topic net voor de stemming heropent!
Ik zat 'em te knijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De timing was puur toeval
But i'll take what I can get
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan. Maar blijkbaar is @:vomy geband van dit forum? Voor eeuwig? Is dat niet wat streng? Ik weet niet precies wat de directe aanleiding is geweest, maar was hij niet een user die best een goede bijdrage leverde doorgaans? Ik vind het jammer dat-ie geen onderdeel van het gesprek meer is in elk geval.
Niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik weet dat bans in principe niet besproken worden enzo, dus als ik dit op een andere manier moet aanstippen hoor ik graag hoe dan
En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare. Bij normale bans krijg je op het profiel van de betreffende user een streep door zijn of haar naam. Dat was bij Vomy een week of 2 het geval (want het viel mij ook op dat hij er niet meer was) maar inmiddels al even niet meer volgens mij.
Ik geloof dat het een bewuste keuze is na die ban(s).
Kan wel, dat zie je inderdaad ook niet terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef galantis het volgende:
[..]
En wat als je een ban hebt gekregen op een subforum? Of kan dat niet?
Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Bans worden niet besproken. Als iemand vragen heeft over zijn/haar ban mag hij/zij zelf mailen.
Volgens mij is het een forum-specifieke ban voor COR in dit geval, geen algemene. Hij is verder ook wel actief op Fok!, hij post alleen niet meer mee over de pandemie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vomy heeft geen ban hoor. Tenminste, geen zichtbare.
Yepquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok. En waar moet-ie dan heen mailen? forum@fok.nl?
Volgens mij moet je dan hiermee verder kunnen:quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:04 schreef Gretzl het volgende:
Zou een moderator van dit topic een reeks kunnen maken? Bij voorbaat dank![]()
COR / Nieuw Zeeland & Australië: coronavirus geëlimineerd
Volgens mij heeft @miss_sly dit voor haar rekening genomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:39 schreef Starhopper het volgende:
Mag dit naar BNW?
BNW / 225.000 euro beloning voor bewijs juiste isolatie Covid19 virus
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:miss_sly dit voor haar rekening genomen.
Geeft nietsquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Ah ja, klopt! Ik was even aan het zoeken hoe en wat, want dit doe ik niet dagelijks, maar het is gelukt. Vergeten te melden
Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?quote:Ik denk dat in vanmiddag gewoon eens bij het ziekenhuis naar binnen loop en op de IC ga kijken of er echt zoveel mensen liggen
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:25 schreef Anton91 het volgende:
Zou graag een mod om reactie willen vragen, ik heb inmiddels al een paar keer hier (in COR) een note gekregen voor berichten die ik niet helemaal begrijp.
De eerste note: donderdag 10 december 2020 14:45
Waarin ik iemand citeer die in het centrale topic een tweet post, waarop ik die persoon citeer en een verbaasde reactie plaats bij de posts die gedaan worden bij dat twitter account. Heb zelf geen twitter en ik post ook niet zomaar tweets, maar dit was dus een reactie om aan te geven dat het een twijfelachtig account was (BNW stuff).
De tweede note: zaterdag 20 februari 2021 11:33
Waarin notabene een ex-mod de volgende comment plaatst:
[..]
Waarop mijn reactie is dat ik dit persoonlijk wappie waardig vind... Het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet normaal is dat mensen zeggen dat ze bij een ziekenhuis naar binnen gaan om te kijken of de IC's vol liggen met coronapatienten?
Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die eerste kan ik niet helemaal plaatsen, want die is wat vaag.
Die tweede wel, en wel omdat we termen als wappie, complotgekkies, lockdowngekkies, etc. willen mijden. Er zijn genoeg andere, meer respectvolle manieren om aan te geven dat je vindt dat wat iemand plaatst niet helemaal normaal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COR / Willem Engel schuldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Notes komen bij mij uiteraard vertraagd binnen, maar ik vind die ook inderdaad wat vaag.
Voor de tweede heb ik het idee dat er niet heel consequent gemod word. Want voor hetzelfde gedrag mag iedereen blijkbaar viruswaarheid ook voor wappie uitmaken in de volgende topics:
COR / Excuses aan Willem Engel topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.COR / Willem Engel schuldig?De eerste note is van mij, ik kan mij de context niet meer voor de geest halen maar ik zal de note verwijderen omdat het achteraf geen note waard is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het tweede punt is dit; een user een wappie noemen is een ander verhaal dan aanhangers van Viruswaarheid oid wappies noemen. Het eerste is een persoonlijke sneer/aanval op een user, het tweede niet imho.
Dat is niet iets waar wij als mods veel aan kunnen doen, sorry.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Voel je vrij om met goede, inhoudelijke posts de trend ten goede te veranderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Centraal COVID topic is al een tijdlang complete bagger. Heb soms het idee dat ik de whatsapp van Wybren van Haga aan het lezen ben.
Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ja, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 3 maart 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het is echt waardeloos de laatste tijd. Al die shitposts (waar er echt heel veel elke dag van zijn) met 'OH PANIEK 3E GOLF INCOMING'. Sommige users die werkelijk waar álleen maar cynisch reageren.
Eens ja. Het maakt mij heel erg boosquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.quote:Op woensdag 3 maart 2021 18:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens ja. Het maakt mij heel erg boos
Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of je serieus bent. Er waren verschillende users die serieus het gesprek met je aan gingen en als reactie noemde je ze een tyfus wappie.
Laten we gewoon respectvol met elkaar om gaan, dat is toch nergens voor nodig? Als je het niet met elkaar eens bent kan dat, dan kun je een discussie hebben of elkaar negeren lijkt mij.
Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze gingen niet serieus op mij in en toen kwamen er ook nog coronaontkenners bij. En ja, dan ga ik flippen.
I know. Maar soms kan ik mij niet meer beheersen. Vaak gaat t goed en log ik uit. Behalve vanavond dan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 19:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt dat mensen het niet eens zijn met je kan je verschillende dingen doen. Probeer je standpunt nogmaals uit te leggen of laat het gaan. Niet iedereen hoeft het altijd met elkaar eens te zijn. Elkaar uit gaan maken voor wappie is helemaal niet nodig. Dat anderen het niet met je eens zijn is geen excuus om te ‘flippen’
Edit: Het hier nogmaals plaatsen is dus ook niet de bedoeling, he?quote:
Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie nu weer verwijderd
[..]
want hier zitten alleen maar tere zieltjes? Kom op zegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Probeer eens minder te vloeken en te schelden, maakt je bericht er niet beter op.
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @DireStraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef groenen het volgende:
Ik kan niet op meningen gaan modereren. Maar geloof mij, meerdere moderators vinden dat soms zure of cynische ook niet fijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.
Inhoudelijk is het nu dood.
Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Klopt. Heel jammer de huidige tendens van cynisme en sarcasme. Ook de continue herhaling van dezelfde 'grappen' is vermoeiend. Dit heeft bijv gezorgd voor een vertrek van @:Direstraits7 waarvan ik de posts altijd met veel interesse van las. Ook @:Evenstar /Kyran zie ik nooit meer en zorgde ook altijd voor nuance en inhoud.
Inhoudelijk is het nu dood.
Zeker niet. Met Kyran was ik het vaker oneens dan eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat zeg je alleen maar omdat die lui toevallig riepen wat je wilde horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |