Da's een kwestie van tijd, Mr. Ego zit al ruim een week op Julie's lipjes.. beter één kut in je hand dat eentje ver weg thuis, en zijn lovelife was toch al nix...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze Miesjel op om asap die vleeslul erin te hangen bij Zjoelie.
Nee? Jij vindt een vleeslul geen minpunt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders. Type man kan je niet liggen maar veel negatiefs kan je niet melden.![]()
Heb vanaf dag 1 gezegd dat ze niet in BB hoort....quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Hitchslap het volgende:
Jill, die nooooit roddelt, zit alweer te zaniken over Michel's stem op haar.
hij lag toch graag lepeltje met de jerrel in de loop van de dag gezienquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:09 schreef Stargazing het volgende:
Ik krijg anders ook wel echt de indruk dat Jill wil dat Thomas haar eens goed neemt. In het begin niet maar nu kruipt ze steeds dichter tegen hem aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies. Ze is jaloers op zijn connectie met de meiden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:10 schreef Stargazing het volgende:
en Zoey wil Michel gewoon naar huis omdat ze haar kans heeft gemist en ze jaloers is op de connectie tussen hem en Julie
Noomie giebelt als een braaf meiske om al zijn verhaaltjes... zo glibbert ook Noomie naar de finalequote:
Ja , ik vind het ook wel een beetje gênant om te zienquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:04 schreef Stargazing het volgende:
Michel/Naomi zou gewoon onenightstand zijn, wat ik nog steeds zie gebeuren, maar bij Julie zijn er echt gevoelens gemengd
Hij heeft respect voor haar relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik vind het ook wel een beetje gênant om te zien
Het is duidelijk dat daar meer speelt
Dat is mooi , maar het is duidelijk dat daar wel meer qua gevoel isquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft respect voor haar relatie.
Ze worden wel steeds losser.
Het begint er wel op te lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is mooi , maar het is duidelijk dat daar wel meer qua gevoel is
Kan je nog zoveel respect voor de relatie hebben , maar iedereen ziet het
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken.
Ze was echt bang gisteren voor die nominatie. Zei ook dat ze ook zou gaan als Michel weg moest.
Hebben best lang gepraat gisteren in bed, maar was niet te verstaan.
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJAquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gesprek tussen Zoey,Naomi en Liese wel mooi nu
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJA
zal wel Bels zijn danquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJA
Dat die Frettekop eruit gaat? weinig vuurwerk denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel zin in de live morgen, gaat denk ik wel vuurwerk opleveren ....
Hij wil een Petertje doen en ik wist niet wat het was dus ik dacht OK doe dan maar je dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel zin in de live morgen, gaat denk ik wel vuurwerk opleveren ....
Vraag aan Zoey: waarom heb je Jerrel genaaid ...![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil een Petertje doen en ik wist niet wat het was dus ik dacht OK doe dan maar je ding
Welkom terug... Ban gehad? Hoe lang? is een Chinees...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
Alohaaaa allemaal 🤗
Ben ik weer, terug van weggeweest 🥳
Ja ik wist het wel maar Zoey niet, dus vandaar de ingreep van de FEBO om Jill te vrijwarenquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Lang niet gehoord.. Een Petertje... Weg laten stemmen met behoud van borg... Uitvinder Peter Nunninga, Bewoner Utopia-I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gun ik ze eigenlijk wel, lekker off-stream ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
Julie en Mies worden weg gedraaid of liggen ze nu op stream 2 in eens te bonken?
ja we gaan het niet weten .. beide slaapkamers een neutrale stream zie ik nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat gun ik ze eigenlijk wel, lekker off-stream ...
Nahh ze weet best wel dat wegstembedelen laf is , ze mag ook gewoon spontaan oprotten midden in de nacht .. ( Een "Lotusje" doen)quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel maar Zoey niet
Ahhgossie, en ze speelde zo mooi het lekkerbekje van Utopia...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus, slechte ervaringen mee, ooit eens een USB stickje gegeven, daarna alleen maar shit ...
Hoe dan? Op de markt ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus, slechte ervaringen mee, ooit eens een USB stickje gegeven, daarna alleen maar shit ...
Ik hou het op het ½Debiele Britt Dekkertje spelende Jillie , Underdog Nr. 2quote:Op donderdag 18 februari 2021 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er uit, Zoey de Lone Wolf met een lekker lijf moet dit gaan winnen ....![]()
Fuck Liese, Nick en Michel, er is maar één echte speler in deze BB...![]()
Eens. En dank voor al je filmpjes!quote:Op donderdag 18 februari 2021 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er uit, Zoey de Lone Wolf met een lekker lijf moet dit gaan winnen ....![]()
Lekker lijf? Haha OK. Heb je haar al is gezien met natuurlijk haar? Je zal verschieten. En zo achterbaks dat kan nooit goed komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helemaal eens ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 06:58 schreef Flow3r het volgende:
Nick of Michel vandaag aub![]()
Team Zoey
Zijn laatste dagquote:
Patje zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft het licht in de sauna aangelaten
In het streamverslagen topic, heb je Mike getypt ipv Michel op wie Zoey heeft gestemdquote:Op donderdag 18 februari 2021 07:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand heeft het licht in de sauna aangelaten
moet er vroeg aan beginnen aan zijn plamuren en schminken voor klaar te zijn tegen de livequote:
T en J? Thomas en jill? En zoey die hun op de bank laat komen krijg niks dat kan wel en een mike die hem zijn woord bij hun ook niet nakomt...quote:Op donderdag 18 februari 2021 06:24 schreef Koos1958 het volgende:
Gesprek van Michel met jill en Thomas was netjes. Maar gelijk na de stemmingen was het 1e wat hij zei. Volgende week stem ik op T en J maar verder stil houden. Net zoals vorige week nu weer namen noemen bij de andere 4 zodat ze hem kunnen volgen.en maar zeggen wij hebben geen bondje.
Onbegrepen kunstenaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 07:55 schreef MMXMMX het volgende:
Als die Tekkel nu ff de ontbijt tafel aan ging kleden dan doet hij nog iets leuks voor zijn medebewoners.
Maar nee hoor hij gaat uitgebreid aan zich zelf knoeien met schmink.
Het lijkt wel of hij een schilders bedrijf is opgestart
Whutquote:
Bingo?!quote:
Is dat niet gewoon de hottub?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:08 schreef Cargamelk het volgende:
Er staat iets in de fik op stream 2.
Geen beeld!quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:08 schreef Cargamelk het volgende:
Er staat iets in de fik op stream 2.
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:11 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de hottub?
Wel beeldquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:10 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Picasso aan het werk!![]()
Goede morgen
Ik denk toch dat er 2 uit moeten vanavondquote:
Ja man ik wil het gezicht van die kunstschilder wel zien als hij er uit ge stemt wordquote:
Ik niet. Zoey had het nagevraagd en gaf aan BB had gezegd er een weg moetquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er 2 uit moeten vanavond
Nee hoor je moet klikken op die gene die het huis moet verlaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:17 schreef MissyZ het volgende:
Heerlijk de filmpjes terug gekeken.
Zoey speelt sterk, ze zijn niet eens echt boos op haar.
Mike is een ware verkoper, verkoopt gebakken lucht nog.
Vanavond zwaaien we Jerrel uit![]()
![]()
![]()
Oh en ik las dat met stemmen (als men dat nog gelooft) je wel moet klikken op wie er IN het huis mag blijven.
Schijnt dat er veel op Jerrel klikken....oepsie.
Staat dit los van de nominatie?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Harry het volgende:
Big Brother Jerrel naar huis
Amsterdam - Een van de bewoners van het tv-programma Big Brother, de Amsterdammer Jerrel Baumann, moet donderdag het bekende huis verlaten. Dat laat de EndemolShine weten. Het productiehuis kwam de afgelopen dagen in een negatief daglicht te staan, nadat de vriend van Baumann, Jovanni, in de media had laten weten bedreigd te zijn op Sociale Media. EndemolShine zou zijn vriend niet willen informeren, maar gaat nu overstag.
Jerrel kwam vorige week in het nieuws na een stevige verbale ruzie met huisgenoot Michel. Beiden werken bij de V.N.* Michel heeft daar gediend bij de Special Forces, terwijl Jerrels hoofdberoep M.U.A. is. Jovanni is nu boos. Hij leeft in een soort nachtmerrie. De deelname van Jerrel is omstreden. Hij misdroeg zich een aantal keer, bijvoorbeeld door in het gezicht van medebewoners te boeren, en dat leverde 'm zelfs een waarschuwing van Big Brother op. Kijkers zijn zó boos, dat ze hun woede richting Jovanni sturen. Maar dat gaat aan alle kanten te ver, onthult hij. De verwachting is, dat Jerrel nog deze avond het tv-programma gaat verlaten.
V.N.* = Valse Nichtencentrale
Dat is elke week zo toch.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:23 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mag er van jou IN het huis blijven.
Het blijkt dat men denkt van niet. Op Social media las ik dat men dus op Jerrel klikte als zijnde, die moet naar huis.quote:
waar komt dit bericht vandaan of is dit wishful thinking?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Harry het volgende:
Amsterdam - Een van de bewoners van het tv-programma Big Brother, de Amsterdammer Jerrel Baumann, moet donderdag het bekende huis verlaten. Dat laat de EndemolShine weten. Het productiehuis kwam de afgelopen dagen in een negatief daglicht te staan, nadat de vriend van Baumann, Jovanni, in de media had laten weten bedreigd te zijn op Sociale Media. EndemolShine zou zijn vriend niet willen informeren, maar gaat nu overstag.
Jerrel kwam vorige week in het nieuws na een stevige verbale ruzie met huisgenoot Michel. Beiden werken bij de V.N.* Michel heeft daar gediend bij de Special Forces, terwijl Jerrels hoofdberoep M.U.A. is. Jovanni is nu boos. Hij leeft in een soort nachtmerrie. De deelname van Jerrel is omstreden. Hij misdroeg zich een aantal keer, bijvoorbeeld door in het gezicht van medebewoners te boeren, en dat leverde 'm zelfs een waarschuwing van Big Brother op. Kijkers zijn zó boos, dat ze hun woede richting Jovanni sturen. Maar dat gaat aan alle kanten te ver, onthult hij. De verwachting is, dat Jerrel nog deze avond het tv-programma gaat verlaten.
Valse nichtencentrale.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:35 schreef Koen66 het volgende:
w
[..]
waar komt dit bericht vandaan of is dit wishful thinking?
Jammerquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valse nichtencentrale.
Dus niet voor serieus te nemen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:35 schreef Koen66 het volgende:
w
[..]
waar komt dit bericht vandaan of is dit wishful thinking?
Als enige of zou er een 2e bij komen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:48 schreef Benny het volgende:
Ik acht de kans dat Jerrel naar huis gaat 99.9%
Is dit echt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:19 schreef Harry het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef suzi1 het volgende:
gaan we nu heel de dag speculeren wie er weggaat?
Ja. Ik denk Jerrel, Michel of Nick. En jij?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef suzi1 het volgende:
Ik zou willen dat ik zo optimistisch wasquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:48 schreef Benny het volgende:
Ik acht de kans dat Jerrel naar huis gaat 99.9%
En de winnaar wint een feestje... Voor de hele groepquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas, de donderdagopdracht is gewoon om jullie bezig te houden en om vrijdag iets te hebben om uit te zenden.
https://twitter.com/Vaniiity_1990/status/1362281478520995840quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo optimistisch was
WAT!? Story niet serieus nemen? Serieus? Story?quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
hij heeft endemol gecontact of hoe die ook heet en dat ze het niet serieus moeten nemen wat de story ze verteld.
Maar heb op feesboek gestaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
jerrel blijft. heb contact gehad met zijn partner via ig en er klopt niks van die meisje van 13. ook is het een anti jerrel groep die al die smerige uitspraken heeft gedaan. de anti lgbtui-ers.
hij heeft endemol gecontact of hoe die ook heet en dat ze het niet serieus moeten nemen wat de story ze verteld. het zijn allemaal heterobommen
ja gek he, dat doen nog best veel mensen valt me opquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WAT!? Story niet serieus nemen? Serieus? Story?
*surprised Pikachu*
=> BB / Big Brother Social media fightquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
jerrel blijft. heb contact gehad met zijn partner via ig en er klopt niks van die meisje van 13. ook is het een anti jerrel groep die al die smerige uitspraken heeft gedaan. de anti lgbtui-ers.
hij heeft endemol gecontact of hoe die ook heet en dat ze het niet serieus moeten nemen wat de story ze verteld. het zijn allemaal heterobommen
Eehhmm.... Had je serieus verwacht dat hij zou zeggen "Ja er is een 13 jarige bedreigd!"? Natuurlijk wordt dat ontkent, zelfs al zou het waar zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
Wow dat is dan wel echt heeel vals!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
Jazeker. Die had met de paus gefacetimed en die had geen roze rook gezien, dus Jerrel blijft niet...quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb de oom van de buurjongen van Michel gesproken. Die blijft ook al zegt ie.
Dus Nick gaat eruit. Of heeft iemand de slager van de zus van de vriendin van Nick toevallig gesproken?
Te moeilijk, beter hoeveel waarheden zijn we sneller klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:54 schreef Oranos het volgende:
Hoeveel leugens gaat Mike vandaag vertellen?
morgen kan sowiezo niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een slome die Matt
Matt tegen Jerrel: Kan je mijn haar doen? Jerrel: Ik heb nu geen tijd
Matt tegen Jerrel: Morgen dan?
Lekker toch, morgen opnieuw proberen, vandaag weer terug in bedquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een slome die Matt
Stemredenen zijn eigenlijk allemaal bull.. je weet dat als je degene een stem geeft hij of zij een kans maakt eruit te gaan..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:04 schreef Whuzz het volgende:
Zouden de "stemredenen" die Nick&Michel te horen krijgen vandaag nog impact hebben op hoe ze tegen Zoey aankijken?
Nou, ik heb ook contact gehad met zijn partner via LinkedIN (heb geen IG) en hij zei tegen mij dat er een complot is gesloten met aliens dat zij de aarde mogen bezetten als ze zorgen dat Jerrel in BB blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wow dat is dan wel echt heeel vals!!
I for one welcome our new alien overlords ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook contact gehad met zijn partner via LinkedIN (heb geen IG) en hij zei tegen mij dat er een complot is gesloten met aliens dat zij de aarde mogen bezetten als ze zorgen dat Jerrel in BB blijft.
DAT is pas vals! Dan moeten we nog 6 weken tegen Jerrel aankijken én voor eeuwig on het juk van aliens leven
Dat je het verhaal van die vriend misschien niet gelooft.. dat kan. Maar daar kan Suzi niks aan doen..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook contact gehad met zijn partner via LinkedIN (heb geen IG) en hij zei tegen mij dat er een complot is gesloten met aliens dat zij de aarde mogen bezetten als ze zorgen dat Jerrel in BB blijft.
DAT is pas vals! Dan moeten we nog 6 weken tegen Jerrel aankijken én voor eeuwig onder het juk van aliens leven
"Geen tijd hebben" in een RLSquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een slome die Matt
Misschien werkt Suzi wel voor Storyquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je het verhaal van die vriend misschien niet gelooft.. dat kan. Maar daar kan Suzi niks aan doen..
Vind het wel top dat ze in ieder geval nog de moeite neemt om iets na te trekken
Is ook wel een beetje dom.. hoogstwaarschijnlijk heeft Jerrel de halve dag game room dienst..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:10 schreef Benny het volgende:
[..]
"Geen tijd hebben" in een RLS___!
Bij sommige duurt het ff voordat het binnen komt....wat dat betreft past hij perfect in die kamer. Twee gehaaide en twee wat minder zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een slome die Matt
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:05 schreef M.Ritcher het volgende:
Wat een slome die Matt
Niet suzi plagenquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien werkt Suzi wel voor Story
Nick, Jerrel en Michel alleen in een ruimte samenquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje dom.. hoogstwaarschijnlijk heeft Jerrel de halve dag game room dienst..
Is al uitgelegd aan de rode groep. En vergeven Zoey....is weer dikke mik op het oog. Ze heeft wel de waarheid vertelt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stemredenen zijn eigenlijk allemaal bull.. je weet dat als je degene een stem geeft hij of zij een kans maakt eruit te gaan..
die onderbouwingen zijn heel vaak flut
Geloof nooit dat ze haar weer vertrouwen.. zeker niet als of Nick of Michel vertrektquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is al uitgelegd aan de rode groep. En vergeven Zoey....is weer dikke mik op het oog. Ze heeft wel de waarheid vertelt.
Helemaal met je eens .. naar huis met prettyboyquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
Jerrel naar huis dan zou ik geen cent meer voor de pot willen verdienen want dan gaat die arrogante mooiboy er met de pot vandoor.
Ben je ook gepest door iemand die toevallig op Michel lijkt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:13 schreef Cargamelk het volgende:
Jerrel naar huis dan zou ik geen cent meer voor de pot willen verdienen want dan gaat die arrogante mooiboy er met de pot vandoor.
Dan is het gedaan met de pret voor Zoey, meiden op hun hoede, blauwe kamer twijfelen aan Zoey door het gelieg van Mike. Jerrel heeft gezegd dat Mike liegt maar Thomas kan dat haast niet geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geloof nooit dat ze haar weer vertrouwen.. zeker niet als of Nick of Michel vertrekt
K5 zegt ook dat ze Jill erbij hebben gezet om Jerrel weg te sturen..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt ook al niet helemaal de waarheid vertellen aan Nick.. wel begrijpelijk
Oh nee kan ook Nick zijn of Liese of zelfs Naomi.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal met je eens .. naar huis met prettyboy
Niet gelijk heel erg blij doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal met je eens .. naar huis met prettyboy
Volgens mij waren ze er gisteravond uit dat Mike had gelogen en lieten ze hem na die tijd maar lullenquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan is het gedaan met de pret voor Zoey, meiden op hun hoede, blauwe kamer twijfelen aan Zoey door het gelieg van Mike. Jerrel heeft gezegd dat Mike liegt maar Thomas kan dat haast niet geloven.
Gewoon de pest aan die arrogantie .quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:15 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ben je ook gepest door iemand die toevallig op Michel lijkt?
top plan dat van Miesjequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
K5 zegt ook dat ze Jill erbij hebben gezet om Jerrel weg te sturen..
Michels plan.. net zoals dat hij volgende week Thomas en Jill erop wil ..
Prettyboy mooyboy= Michelquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Niet gelijk heel erg blij doen.
Die kerel gaat ook buiten nog een heel spektakel maken.
Eerst moet hijzelf heel veel aandacht krijgen.
Vervolgens dat al dan niet zogenaamde verhaal van zijn vriendje uitgemolken worden.
En nadien zal hijzelf een onderduikverhaal tevoorschijn halen want men is 'in real life opeens zo vreselijk mean' tegen hem, en dat is BB zijn schuld en hij gaat ze sue-en en hij zal ze, het wordt hell, voor al zijn niet vriendjes....
Dus. De avondklok gaat om een andere reden nog niet wijken. Dan weet je dat.
Te snel, gewoon Matt en Zoey. Of Mike en Zoey,quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze Jill erop zetten komt omdat ze nog steeds denken dat die heel populair is. Dat ze Thomas er volgende week op willen komt omdat ze denken dat die het tactisch mastermind is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel's plan om Thomas tegen Jill te zetten is heel dom, als er weer een gelijk spel komt dan sta je dus op de nominatie bank met de 2 populairste spelers van de andere kant.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar kunnen hem niet loslaten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er gisteravond uit dat Mike had gelogen en lieten ze hem na die tijd maar lullen
Dat was gelijk na de nominaties dat hij daarover begon in de slaapkamer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel is heel subtiel alle Nederlanders aan het wegspelen.. dan kijk hij straks heel makkelijk overblijven met de Belg naar keuze en hopen dat hij voor de finale Julie nog even kan prikkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
top plan dat van Miesjeen met een minder voor dat kamp gaat dat ook wel lukken
Jep.. en dat kwam er ook haatdragend uit..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was gelijk na de nominaties dat hij daarover begon in de slaapkamer.
Hoe beviel het onder die steen ...Zoey heeft alles bekend gisteravond.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ze Jill erop zetten komt omdat ze nog steeds denken dat die heel populair is. Dat ze Thomas er volgende week op willen komt omdat ze denken dat die het tactisch mastermind is.
Zoey heeft het slim gespeeld. Ze verdenken haar nog steeds niet.
t'is dat het zo'n ranzig wijf is, maar anders was ze m'n favoriet.
Ik denk als ze er iets langer over gaan nadenken, dat ze ook wel tot deze conclusie zullen komen. En de week erna zal Thomas of Jill wel huismeester zijn. Dus ze zijn er nog niet zomaar uit denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:19 schreef Oranos het volgende:
[..]
Michel's plan om Thomas tegen Jill te zetten is heel dom, als er weer een gelijk spel komt dan sta je dus op de nominatie bank met de 2 populairste spelers van de andere kant.
Ik zou gewoon lekker voor Matt en Mike gaan
Michel wil zo snelquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:19 schreef Oranos het volgende:
[..]
Michel's plan om Thomas tegen Jill te zetten is heel dom, als er weer een gelijk spel komt dan sta je dus op de nominatie bank met de 2 populairste spelers van de andere kant.
Ik zou gewoon lekker voor Matt en Mike gaan
Michel is de organisator qua stemmen bij k5 en zoey en ook wel Thomas bij de anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep.. en dat kwam er ook haatdragend uit..
zoals het hoortquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel wil zo snel
Mogelijk alle Nederlanders eruit
Er kan er maar 1 winnen....quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel is heel subtiel alle Nederlanders aan het wegspelen.. dan kijk hij straks heel makkelijk overblijven met de Belg naar keuze en hopen dat hij voor de finale Julie nog even kan prikken
Niet alles. Ze heeft wel heel slim weggelaten dat het haar plan was. Zij doet voorkomen dat ze heel verbaasd was dat Thomas en co ook op Nick en Michel hadden gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoe beviel het onder die steen ...Zoey heeft alles bekend gisteravond.
die zijn allebei al huismeester geweest, dat kan voorlopig nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk als ze er iets langer over gaan nadenken, dat ze ook wel tot deze conclusie zullen komen. En de week erna zal Thomas of Jill wel huismeester zijn. Dus ze zijn er nog niet zomaar uit denk ik.
Dat er tot nu toe geen herhaling is geweest is geen enkele garantie voor de toekomst...quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef danilel het volgende:
[..]
die zijn allebei al huismeester geweest, dat kan voorlopig nog niet![]()
![]()
Ik hoop echt dat dit niet Michel zal zijn..quote:
Wat dacht je van Nick....heb meer het idee dat hij het is....Nick weet drommels goed wat hij doet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel is de organisator qua stemmen bij k5 en zoey en ook wel Thomas bij de anderen.
ik denk dat ze pas gaan dubbelen als ze allemaal aan de beurt zijn geweestquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat er tot nu toe geen herhaling is geweest is geen enkele garantie voor de toekomst...
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alles. Ze heeft wel heel slim weggelaten dat het haar plan was. Zij doet voorkomen dat ze heel verbaasd was dat Thomas en co ook op Nick en Michel hadden gestemd.
Michel zij het vorige week.. maar ook deze week benoemt hij het als eerstequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nick....heb meer het idee dat hij het is....Nick weet drommels goed wat hij doet.
Dat kan, maar wil er alleen maar mee zeggen dat hij dan nog niet de winnaar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit niet Michel zal zijn..
Bullshit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoe beviel het onder die steen ...Zoey heeft alles bekend gisteravond.
Jawel. Toen mochten er geen schoenen in huis worden gedragen.quote:
Dat is toch nog helemaal niet zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Michel met hem trainen. óók nu hij weet dat Thomas op hem en nick gestemd heeft. Wat dat betreft was hij gisteravond wel oprecht dat hij begrijpt wat Thomas deed en dat wat hem betreft prima is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Thomas nog steeds elke ochtend bezig met sporten
Hij heeft vorige week ook op Thomas gestemd.. en deze week op Jill.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Michel met hem trainen. óók nu hij weet dat Thomas op hem en nick gestemd heeft. Wat dat betreft was hij gisteravond wel oprecht dat hij begrijpt wat Thomas deed en dat wat hem betreft prima is.
Dus....quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week ook op Thomas gestemd.. en deze week op Jill.
Heb dat niet mee gekregen, volg het sowieso te weinigquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Michel met hem trainen. óók nu hij weet dat Thomas op hem en nick gestemd heeft. Wat dat betreft was hij gisteravond wel oprecht dat hij begrijpt wat Thomas deed en dat wat hem betreft prima is.
Ruud had ook moeten winnen destijds.. was echt waar BB voor stond toenquote:
Hij zet wel doorquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Thomas nog steeds elke ochtend bezig met sporten
10 15 denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:31 schreef G7 het volgende:
Hoeveel kgzou thomas al afgevallen zijn?
Tis te hopen dat hij de finale haalt.. nog 50 dagen en dan is hij misschien wel de helft van wat hij wasquote:
Wel of niet sarcastisch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
ja hoe duidelijker wil je het hebben. nou goed hoor michel, dat jij nog traint met thomas trotsopjou#
Benieuwd of ie ook gaat sporten als mies eruit gaatquote:
Hij deed het ook al voor Michel er was. Alleen zonder structuur.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd of ie ook gaat sporten als mies eruit gaat
Ah ok...nou hopen dat ie door zetquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij deed het ook al voor Michel er was. Alleen zonder structuur.
Yepquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gisteren niet kunnen kijken zijn de genomineerden bekend?
Nick , Michel en Jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Michel Nick jerrelquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 08:50 schreef suzi1 het volgende:
Peter Nuninga, die het presteerde aan 3 reallifesoaps mee te doen, met als resultaat 2x weglopen en 1x eruit gebonjourd te worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Lang niet gehoord.. Een Petertje... Weg laten stemmen met behoud van borg... Uitvinder Peter Nunninga, Bewoner Utopia-I
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Peter Nuninga, die het presteerde aan 3 reallifesoaps mee te doen, met als resultaat 2x weglopen en 1x eruit gebonjourd te worden.
gewoon een doodnormale dag in het huis dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:45 schreef Whuzz het volgende:
Wel weer opvallend. Nick en Michel zijn gewoon lekker met de anderen bezig en Jerrel zit al een poos in zijn eentje zijn briefjes te lezen en zijn spullen te pakken.
Als Mikequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
morgen kan sowiezo niet meergeen schijn van kans tegen mijn goden Miesje en Nick
Ik snap dit commentaar niet zo goed... het gaat toch altijd om bondjes? Je wilt zelf toch zo ver mogelijk in het spel komen? Ging het hij vorige BBs er anders aan toe? (Herinner ik mij niet zo goed meer 😅)quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:46 schreef robmmad16 het volgende:
Wat me wel een beetje tegen staat aan deze editie is dat het door de huidige spel structuur ALLEEN maar gaat om nominaties, verbondjes, etc. Wat continue zorgt voor een gespannen, paranoide en in mijn ogen vrij vervelende sfeer...
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sarcastisch als een gek natuurlijk. onthou maar, ik wil mmichel er als eerste uit
Ik heb op Nick gestemd om erin te blijven, waarom weet ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
michel er niet uit hoop ik
Ja, het is inderdaad jammer dat de oude regels mbt praten over nominaties niet meer gelden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:46 schreef robmmad16 het volgende:
Wat me wel een beetje tegen staat aan deze editie is dat het door de huidige spel structuur ALLEEN maar gaat om nominaties, verbondjes, etc. Wat continue zorgt voor een gespannen, paranoide en in mijn ogen vrij vervelende sfeer...
Ze vonden haar niet het slechtste, ze vonden anderen beter, dat is meer politiek correct.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:48 schreef Oranos het volgende:
Vond het momentje van Naomi en Liese die Jill gingen troosten vanwege het laatst gekozen worden wel grappig.
Kwam er eigenlijk op neer dat ze zeiden dat ze haar niet als laatst kozen omdat ze haar niet mogen, maar omdat ze haar gewoon het slechtste vonden met spelletjes en nadenken
Denk dat het gewoon minder opviel opdat ze er niet over mochten praten en het meer ieder voor zich was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik snap dit commentaar niet zo goed... het gaat toch altijd om bondjes? Je wilt zelf toch zo ver mogelijk in het spel komen? Ging het hij vorige BBs er anders aan toe? (Herinner ik mij niet zo goed meer 😅)
Zoey heeft Jellel toch gesaved ini de DBK?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:52 schreef brasta het volgende:
Joepie.
Vanavond Jerrel er uit.
Wat verziekt die de sfeer
Nee jillquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Zoey heeft Jellel toch gesaved ini de DBK?
Ik kan mij dit helemaal niet herinneren van BB1.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:49 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik snap dit commentaar niet zo goed... het gaat toch altijd om bondjes? Je wilt zelf toch zo ver mogelijk in het spel komen? Ging het hij vorige BBs er anders aan toe? (Herinner ik mij niet zo goed meer 😅)
Eerst Jerrel, daarna op die keus teruggekomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
quote:
"Nick, Jerrel en Michel, kom naar de darkroom...."quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick, Jerrel en Michel alleen in een ruimte samen
Ik denk dat daar interessantere dingen te zien zullen zijn dan wat wij te zien krijgen vandaag
Ik ook, ik wil Nick er zeker in houden, daarna Jerrel, niet omdat ik hem mag, maar vanwege hopelijk nieuwe slidingacties. Verder wil ik Michels zelfingenomen kop wel eens zien als hij eruit moet en beseft dat hij het afgelegd heeft tegen Jerrel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb op Nick gestemd om erin te blijven, waarom weet ik ook niet
Daar werden de nieuwe ook direct weggestemd en de oude/harde kern bleef als bondjequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal niet herinneren van BB1.
Ze hebben een heel sterk vermoeden dat Mike anders heeft gestemd..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef RobjeGeus het volgende:
Ze weten nog niet hoe mike heeft gestemd hahaa
Toen mocht er niet over de nominaties gesproken worden volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik kan mij dit helemaal niet herinneren van BB1.
ahaa, dacht dat ze daar over twijfelde maar haar vote al gedaan was. tnxquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst Jerrel, daarna op die keus teruggekomen.
Oh Sangha make my day!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil Nick er zeker in houden, daarna Jerrel, niet omdat ik hem mag, maar vanwege hopelijk nieuwe slidingacties. Verder wil ik Michels zelfingenomen kop wel eens zien als hij eruit moet en beseft dat hij het afgelegd heeft tegen Jerrel.
Nee ze kwam er op terug, uiteindelijk koos ze Jill!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Gisteravond ook al jill en Thomas hadden 3x ofzo stop gezegd bleef door gaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef M.Ritcher het volgende:
Matt is weer aan het doorzeiken. Wat een depressiviteit brengt die gozer in dat huis.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"Nick, Jerrel en Michel, kom naar de darkroom...."
Ik mag toch hopen dat die jongen ondertussen snapt dat Mike degene is die het verbond heeft verbroken. Aan de andere kant mag ie blij zijn dat zijn held vanavond niet naar huis gaat door die movequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt weer over hoe hij genaaid is door iemand ... nu tegen Jerrel.
Oh dat kan ik me dus echt niet meer herinneren, te lang geleden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Daar werden de nieuwe ook direct weggestemd en de oude/harde kern bleef als bondje
Ik was voor Tara.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ruud had ook moeten winnen destijds.. was echt waar BB voor stond toen
We gaan het zien, we gaan het zien. Wordt spannend vanavond!quote:
Dat was echt de meest oprechte BB.. alles daarna was veel meer sturing en manipulatiequote:Op donderdag 18 februari 2021 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was voor Tara.
Maar die was al vlug weg.
Heb de aflevering even terug gekeken van gister, maar is ze daar dan later op teruggekomen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:55 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee ze kwam er op terug, uiteindelijk koos ze Jill!
Goede mensen kennis..quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft eigenlijk de beste kijk op mensen van iedereen in het huis. Hij heeft zichzelf zo de das omgedaan door als een idioot binnen te komen.
Ik verwacht dat daar wellicht vanavond door BB een uitspraak over wordt gedaan, dat het bespreken van nominaties vanaf nu verboden isquote:Op donderdag 18 februari 2021 09:57 schreef spapaars het volgende:
Omdat ze mogen praten over wie te moeten nomineren, is dat nu 100% van hun gespreksstof.
het gaat nergens anders meer over.
Het lijkt qua Jerrels haar wel alsof hij iets te dicht bij het vuur heeft gezeten!quote:
PB (nee niet jij) maakte het toch goed?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was voor Tara.
In de vooruitblik op de aflevering van vandaag ... dus echt de laatste 10 seconden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:59 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Heb de aflevering even terug gekeken van gister, maar is ze daar dan later op teruggekomen?
Nu je het zegt, daar staat me wel iets van bij ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen mocht er niet over de nominaties gesproken worden volgens mij.
Heel irritant ja, kan me daar wel enorm aan irriteren. Als ik dan in dat huis had gezeten had ik zeker even een gesprekje gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:55 schreef Toweler het volgende:
[..]
Gisteravond ook al jill en Thomas hadden 3x ofzo stop gezegd bleef door gaan
En dat stelde haar toch wel gerust.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:48 schreef Oranos het volgende:
Vond het momentje van Naomi en Liese die Jill gingen troosten vanwege het laatst gekozen worden wel grappig.
Kwam er eigenlijk op neer dat ze zeiden dat ze haar niet als laatst kozen omdat ze haar niet mogen, maar omdat ze haar gewoon het slechtste vonden met spelletjes en nadenken
Was dat die pittige dame?quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik was voor Tara.
Hij ziet het wel scherp ja, inderdaad jammer dat hij er met gestrekte benen inging en het een beetje heeft verpest voor zichzelf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft eigenlijk de beste kijk op mensen van iedereen in het huis. Hij heeft zichzelf zo de das omgedaan door als een idioot binnen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |