Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uitgesproken te worden en het is toch wel redelijk duidelijk
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Jerrel ook niet meer gezien
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.quote:
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:36 schreef danilel het volgende:
wat een arrogantie van de kindercreche, jerrel gaat zeker nog een kans krijgen
Die is vrij snel naar bed gegaan. Was wel mooi, want hij liep zo de nabespreking van K5 in en plofte in zijn bed. Awkward momentquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pakte het goed op en is rustig gaan slapenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Boemboem Theo!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.
Die lag al in bed ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ja dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat Thomas nog even aan Michel vraagt of hij weet op wie Mike heeft gestemd.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
blijkbaar willen alle jill en thomas fans nu op Jerrel gaan stemmen.
Na de nominaties begon hij ineens over zijn gebit , tandarts ..deed druk en was nerveusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Jovanni gaat morgen zijn momentje pakken in verbinding met de liveshow.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
Ik maak mij totaal geen zorgen over de uitslag morgen, die Jerrel wordt er zo keihard uitgetrapt door de FEBO ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
Ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.
Als er iets is wat Belgen niet moeten is het wel gladde verkopers met kansloze praatjes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ja toch? Meer dan voor Matt, Jerrel en Jill.
Dat moment dat hij hoorde dat hij ook genomineerd was , was ook awkwardquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is vrij snel naar bed gegaan. Was wel mooi, want hij liep zo de nabespreking van K5 in en plofte in zijn bed. Awkward moment
Roept over de schutting!quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jovanni gaat morgen zijn momentje pakken in verbinding met de liveshow.
tegenprestatie mocht je fout hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick en Michel . Zonder twijfel
Bij voorbaat al duidelijk dat Jerrel weg gaat
Zou mooi zijn.Wil dat zure hoofd van Michel en zeker Julie wel eens zien danquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuzequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.
Tegen beter weten in toch gestemd dat Jerrel mag blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick en Michel . Zonder twijfel
Bij voorbaat al duidelijk dat Jerrel weg gaat
Omdat hij snapt dat het niet leuk is om alle stemmen van de tegenpartij te krijgen voor haar. Het ontbreekt Michel niet aan medeleven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je ziet ook dat hij dat meent. Dat vind ik wel weer tof aan hem.
Al was het maar een statement tegen terrorisme.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen beter weten in toch gestemd dat Jerrel mag blijven.
Lijkt me sterk. Volgens het "speelschema" zit er al 1 speler teveel in het huis momenteel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Stargazing het volgende:
Als er nog iemand bijkomt en dat is een big if, zal het waarschijnlijk Jeroen of Mona zijn.
Of juist wel, dat kan juist de bedoeling zijn van dit alles.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.
Ja, komt de productie ook wel goed uit, die willen denk Nick en Michael er nog inhouden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuze
A guy can dream!quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Benny het volgende:
Jerrel er uit en dan volgende week Zoey VS. Mike
Dan blijven ze genomineerd tot volgende weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
als jerrol morgen vrijwillig weggaat, moet de kijker kiezen tussen michel en nick
hoezoquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Al was het maar een statement tegen terrorisme.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Benny het volgende:
Jerrel er uit en dan volgende week Zoey VS. Mike
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef Stargazing het volgende:
Mike heeft vieze praatjes maar zorgt momenteel nog oor humor in het huis. Als die prank met die emmer was geslaagd ( bv dat die op zoey of liese viel) zou het grappiger geweest zijn.
Mike gaat nog fans krijgen.
Touche dat zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuze
Jerrels vriend is met de dood bedreigt, niet mee gekregen?quote:
Niemand verwachtte een Billy & Ruud. Gebeurde ook opeens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht geen dampende sex met Michel op zijn laatste avond ....
Zouden die creep zijn handtastelijkheden eens moeten uitzenden in een compilatiequote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef Stargazing het volgende:
Mike heeft vieze praatjes maar zorgt momenteel nog oor humor in het huis. Als die prank met die emmer was geslaagd ( bv dat die op zoey of liese viel) zou het grappiger geweest zijn.
Mike gaat nog fans krijgen.
big if is ook op voorwaarde dat er nog genoeg bewoners zelf vertrekkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens het "speelschema" zit er al 1 speler teveel in het huis momenteel.
jawel, heb je zijn antwoorden gelezen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jerrels vriend is met de dood bedreigt, niet mee gekregen?
Als ze gaan voor de 3 Finalisten scenario moeten ze nu wel stoppen met Nieuwen.. maar deze SukkelRegie kennende zijn ze zo slim niet en gaan ze door met 12/14 mensen tot de laatste weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.
Haha in zijn defense zou hij normaal slapen én hij is afgevallen dus kan er wel bij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:05 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik doe aan intermittent fasting. Ik eet alleen lunch en avondeten.
Ook michel: *kaant een volle bak yoghurt weg om 12 uur 's nachts
*Aldus het journalistiek hoogwaardige Storyquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Slaat compleet nergens op. Veel schuimpjes zijn tokkies.. Walgelijk internet gedrag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee maar is dat niet voldoende?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jawel, heb je zijn antwoorden gelezen?
Ik moest mezelf vanmiddag bedwingen geen keuken bij hem te kopen. Zo glad zijn z'n praatjes. Je hebt het niet eens door.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat hij een mike fanclub heeft maar nog niemand lid is
hou je bingokaarten maar klaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef odie22 het volgende:
hahaha mike gaat alles in de fik steken als jerrol er niet uit gaat
Michel is deze week nog aangevallen door een emmerquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Al was het maar een statement tegen terrorisme.
volgens de storyquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hou op schei uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand verwachtte een Billy & Ruud. Gebeurde ook opeens.
Story of niet, zie die idioten er wel voor aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Aldus het journalistiek hoogwaardige Story
hij dreigde zelf ook met van allesquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee maar is dat niet voldoende?
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Story of niet, zie die idioten er wel voor aan.
maar denk niet dat ze dat gaan doen,quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zouden die creep zijn handtastelijkheden eens moeten uitzenden in een compilatie
Alle opties zijn mogelijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.
Ja, overal adrenaline, dus kunnen niet slapen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Komen ze nu allemaal weer even gezellig op de bank
in ieder geval zwaar overdreven, een rlser die zijn zolderkamer af gaat komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.
Julie en Zoey zijn ook weer vriendjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, overal adrenaline, dus kunnen niet slapen.
De vriend van Jerrel? Sorry, zit niet op Social Media. Linkje?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij dreigde zelf ook met van alles
Je hoeft ook niet kwaad te zijn alleen zal het vertrouwen weg zijn. Vooral als Michel eruit moet denk ik dat die vriendschap niet voor lange duur is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Julie en Zoey zijn ook weer vriendjes
niet op instagram allesinds 2581quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:11 schreef zodeju het volgende:
Jerrel heeft miljoenen volgers......
niet bij de hand, staat hier ergens paar dagen terug. Was niet mals.. shockingquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
De vriend van Jerrel? Sorry, zit niet op Social Media. Linkje?
Jerrel kan onmogelijk winnen, face the facts. BB gaat dit echt niet riskeren, Michel en Nick hebben zonder twijfel meer fans. + krijgen steun van de achterban van o.a Naomi, Julie en Liese.Zelfs als de hele achterban van Thomas/Jill op jerrel stemmen kan hij nooit genoeg halenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:11 schreef zodeju het volgende:
Is een hoax .. je weet hoe die kinderen zijn op feesboek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Uh, zullen we geen gayquotes gaan gebruiken? Daar hoef je hier niet mee aan te komen, meid.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:10 schreef Sestra666 het volgende:
jerrel is wakker
bring it on bitch
roll the tapesssss
Elk verhaal in Story is shocking. Dat is ook niet moeilijk als het 99% verzonnen isquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
niet bij de hand, staat hier ergens paar dagen terug. Was niet mals.. shocking
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:13 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Uh, zullen we geen gayquotes gaan gebruiken? Daar hoef je hier niet mee aan te komen, meid.
Hier zitten toch gewoon twee mensen hypocriet tegen elkaar te lullen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Ik heb op mijn gevoel gestemd"
Uhuh! Het gevoel dat je de andere 5 met je mee kon trekken in die stem ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar dat mag he,de anderen(k5)stemmen ook op gevoeeeelquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:12 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Ik heb op mijn gevoel gestemd"
Uhuh! Het gevoel dat je de andere 5 met je mee kon trekken in die stem ja
nee de reacties van zijn vriendquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Elk verhaal in Story is shocking. Dat is ook niet moeilijk als het 99% verzonnen is
Oh, je bedoelde die aanval op dat 13 jarige meisje?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee de reacties van zijn vriend
BB / Big Brother Social media fightquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
De vriend van Jerrel? Sorry, zit niet op Social Media. Linkje?
Wat is er hypocriet aan? Ze geeft letterlijk aan dat ze al twee weken op Michel en Nick stemt omdat ze weet dat ze eruitvliegt als K5 nog over is... dat is wel wat ze ook in gesprekken met anderen zegt. Gewoon heel eerlijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hier zitten toch gewoon twee mensen hypocriet tegen elkaar te lullen?
Die komt terug in K5.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Zoey speelt open kaar tegen Julie waarom ze op Michel en Nick heeft gestemd... netjes
Zoey komt niet terugquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die komt terug in K5.
Heeft gezien hoe het kinderclubje in elkaar stort.
Beseft eindelijk dat het leuk hebben ook belangrijk is.
Ze laat alleen het belangrijkste detail weg; dat ze 5 anderen een week lang heeft lopen manipuleren om die met haar mee te krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ze geeft letterlijk aan dat ze al twee weken op Michel en Nick stemt omdat ze weet dat ze eruitvliegt als K5 nog over is... dat is wel wat ze ook in gesprekken met anderen zegt. Gewoon heel eerlijk
Valt wel mee hier... ze gooit letterlijk haar hele denkproces op tafelquote:
Volgens mij niet echt. Jerrel ging ook vrijwel meteen naar bed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Zoey al aan Jerrel uitgelegd waarom ze terug is gekomen op haar beslissing
Zoey speelt het meest van iedereen een spel. Strategisch, tactisch en soms een beetje vuilquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze laat alleen het belangrijkste detail weg; dat ze 5 anderen een week lang heeft lopen manipuleren om die met haar mee te krijgen.
Snap ik hoor, it's the game, maar ze is niet eerlijk. (en ook dat snap ik)
Behalve dan die 90% van het bewerken van haar groepjequote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt wel mee hier... ze gooit letterlijk haar hele denkproces op tafel
Omdat Jerrel die strijd wel aan zou kunnen. En later tegen Jill dat dat niet betekent dat zij die strijd niet aan zou kunnen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Zoey al aan Jerrel uitgelegd waarom ze terug is gekomen op haar beslissing
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze laat alleen het belangrijkste detail weg; dat ze 5 anderen een week lang heeft lopen manipuleren om die met haar mee te krijgen.
Yup.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoey speelt het meest van iedereen een spel. Strategisch, tactisch en soms een beetje vuil
Ze laten allebei dingen en emoties achterwege nu. Ze proberen elkaar te overtuigen maar echt eerlijk zijn ze niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze laat wel uitschijnen dat ze een lone wolf is terwijl ze gewoon in kamp Thomas zit atm.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt wel mee hier... ze gooit letterlijk haar hele denkproces op tafel
Thomas moet eens goed gaan praten met Liese. Maar zij is zijn zwakke plekquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:18 schreef Stargazing het volgende:
Thomas zou veel verder geraken als hij gewoon zichzelf was gebleven en geen boze, wraaklustige teddybeer was geworden
Het probleem bij Zoey is, dat het met Michel persoonlijk is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan? Ze geeft letterlijk aan dat ze al twee weken op Michel en Nick stemt omdat ze weet dat ze eruitvliegt als K5 nog over is... dat is wel wat ze ook in gesprekken met anderen zegt. Gewoon heel eerlijk
nee en volgens mij is jerrel daar niet goed van, die keek echt heel naarquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Sorry... ik ga echt niet alles teruglezen.
Jerrel, Michel en Nick genomineerd?
Thx.quote:
Jup en Jill gered door Zoey.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Sorry... ik ga echt niet alles teruglezen.
Jerrel, Michel en Nick genomineerd?
Dit zou inderdaad zijn kansen opnieuw vergroten maarquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas moet eens goed gaan praten met Liese. Maar zij is zijn zwakke plek
Ze stijgt nu wel in achting ja... en ik geloof oprecht dat ze nooit op Julie zal stemmenquote:
Altijd maar weer Jowiquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:19 schreef puzziepie het volgende:
Mike zag mensen klappen ..juichen toen Jill had op streams had gezegd dat zij Tho als haar beste vriend zag
iedereen vond dat geweldig , prais de heer enzo ...ze klapten allemaal voor Jill om 8 uur , maar kan ook voor de zorg zijn geweest![]()
Daarom kan Mike Jill voor de volle 100% vertrouwen
Als jij hier in dit huis een relatie had gekregen had Jowie gewonnen
Relaties kan je niet forceren
Creep
Ik heb het gevoel dat onze loslippige tinder Brabo Jill wil
Zij heeft ook nooit op haar gestemd toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze stijgt nu wel in achting ja... en ik geloof oprecht dat ze nooit op Julie zal stemmen
Volgens mij is dat geen zwakke plek. Thomas weet heel goed dar zijn win condition is dat Liese en Nick er vroegtijdig uitgaan. Zoals *Mike dat weet van Michel en Jill.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas moet eens goed gaan praten met Liese. Maar zij is zijn zwakke plek
vannacht lag julie er naastquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zet mijn geld op Naomi met Michel in bed vannacht ....
Ja dat zag ik net in de uitzending.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup en Jill gered door Zoey.
Mike houdt nog steeds vol dat hij op Nick heeft gestemd
Ik snap het ook niet want na 3 weken gaf hij het al opquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Altijd maar weer Jowidie gast wordt nog meer overschat dan het Nederlandse elftal elk EK/WK.
Nee preciesquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij heeft ook nooit op haar gestemd toch?
Ik hoop toch op Jerrel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er morgen een man moet vertrekken.
Jullie hoorden het hier het eerst.
ja vast op zijn ene tiktok staat 17.5K zag er vanmiddag 2 maar vind er nu maar 1 nog, en hij heeft geen blauw vinkjequote:Op donderdag 18 februari 2021 00:11 schreef zodeju het volgende:
En hij was alles behalve populair hier. En volgens mij viel dat op de walgelijke social media ook behoorlijk tegen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet want na 3 weken gaf hij het al op
Hebben die ook allemaal een rtlxl account of kan je dat niet zien?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vast op zijn ene tiktok staat 17.5K zag er vanmiddag 2 maar vind er nu maar 1 nog, en hij heeft geen blauw vinkje
instagram heeft die 2.578 volgers
mij ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:27 schreef Kinga het volgende:
Dat "mhhmm, mhhm" van Zoey als ze naar iemand luistert, brengt me tot waanzin.
Nee Julie en Michel morgen. Die gaat zeker platquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zet mijn geld op Naomi met Michel in bed vannacht ....
Bij mij verre van, maar ik ga haar nu niet zwart maken hier.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Zoey scoort punten op mijn ladder
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Zoey scoort punten op mijn ladder
Waarom is dat geile kutkind zo depressief... dat mogelijk haar stoeren BB-vrindje Miesmuis eruit moet?quote:
al die volgers bedoel je nee denk niet dat dat te zien isquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:27 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal een rtlxl account of kan je dat niet zien?
Waarschijnlijk nu nog meer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:30 schreef Windhapper het volgende:
Zoey zegt tegen Julie als wij met z'n 6en (K6) overblijven dan zou ik als eerst gaan. En dat is precies hoe het zit.
nou heb nog even gekeken maar nee dat is niet te zien en heb ook die andere gevonden van hem weer en dar heeft die 319 volgersquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:27 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hebben die ook allemaal een rtlxl account of kan je dat niet zien?
Wattenschijf will never forgetquote:
Ben gewoon benieuwd of al die instagramvolgers waar iedereen het over heeft ook gaan stemmen, maar heb geen Instagram en weet niet precies hoe dat werkt. Maar vraag me al weken af hoe de demografie van de stemmers precies ligt, en uberhaupt hoeveel stemmen ze in totaal ontvangen enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
al die volgers bedoel je nee denk niet dat dat te zien is
Leuk wijfquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:34 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Wattenschijf will never forget![]()
Hoe ze communiceert ook.. halfzielig uhuh knikken, wegkijken, rollende ogen, zero oprechte interesse.
Als ze zelf iets uitbraakt is het naar de mond of met een denigrerende snap je erachteraan.
Nee, dat mens moet in real life ver uit mijn buurt blijvenvoor geen haar te vertrouwen
Eén van de weinige verhalen die wel klopt denk ik. Heeft hij het nog eens over gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:25 schreef Harry het volgende:
Mike: ik zat hier de 27e al.
Jill: hoe kan dat???
Mike: ik was hier de officiële reserve van alle bewoners.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:35 schreef zodeju het volgende:
heeft Zoey ook vertelt waar die antipathie vandaan komt voor Michel....
Oh we hebben hier toch een Team Thomas ja?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.
2quote:
Een waarheid als een Megagrote Koeiii .. ze gaan allemaal 1 voor 1quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
Als ik er uit ga dan gaan jullie allemaal 1 voor 1 (Jerrel)
Ja ligt op bed met Thomas en Jill.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Gras is groen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef Sestra666 het volgende:
jill fluisteren over insta volgers ofzo
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef Straatverlichting het volgende:
Uto-nabrandertje:Ging veel beter dat stemmen, in your face. Veel duidelijker allemaal en leukere TV bovendien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Jaja slimmerd, onze Jerrrr bedoelde groepje J en T natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een waarheid als een Megagrote Koeiii .. ze gaan allemaal 1 voor 1
Ja precies , en daarom mag Jill o.a ook wegquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill vind de reden waarom Miesjel haar heeft genomineerd onzin. Uiteraard had Djill andersom wel een hele valide reden om op Miesjel te stemmen.
Nee, echt geen ene kut gebeurd tot aan de bekendmaking van de nominaties.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb vandaag niets live gezien of iets terug gelezen, was er nog iets anders de moeite waard vandaag om te monteren ?
Ja graag 00:36 uur. Jerrel : "Als ik er uit ga dan gaan jullie allemaal 1 voor 1. En dat Jerrel zijn vader via zijn vingers heeft ingeseind dat hij morgen blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb vandaag niets live gezien of iets terug gelezen, was er nog iets anders de moeite waard vandaag om te monteren ?
Ja. Vooral gewoon in your face.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ging veel beter dat stemmen, in your face. Veel duidelijker allemaal en leukere TV bovendien.
Inspiratie hoe je niet wilt worden?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:40 schreef Sestra666 het volgende:
jerr is een inspiratie voor mensen
hoe dan
Weer gemistquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:40 schreef Toweler het volgende:
[..]
Over mike dat hij niet op nick heeft gestemd
Krijg medelijden met Matt zo langzamerhand.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:32 schreef Sestra666 het volgende:
wat doet jill steeds lullig tegen matt
stoer doen nu met jerrel en thomas bij dr in bed
Misschien voor de mensen die al sliepen, moment waar Mike zijn leugen volhoudt tegenover Thomas?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kleuters mogen geen alcohol. En we hebben eerder gezien wat er van kan komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer, dat er dit soort avonden niet flink wat drank in wordt gegooid, gemiste kans FEBO ....
Febo gaat dat gewoon zo draaien dat er uit beide groepen om de week 1 naar huis gaat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
Thomas net weer dat als Jerrel eruit gaat dat zij één voor één eruit gaan. 100%. Tak tak tak tak.
Die weet toch ook wel dondersgoed dat BB ongetwijfeld nog gaat strooien met immuniteit en extra stemmen enz.
Staat genoteerd, verzoek nummer vijf tot nu toe .....quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ja graag 00:36 uur. Jerrel : "Als ik er uit ga dan gaan jullie allemaal 1 voor 1".
Ja precies. En Thomas snapt dat als groot BB-fan toch ook wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Febo gaat dat gewoon zo draaien dat er uit beide groepen om de week 1 naar huis gaat.
Die van Michel wordt goed bijgehouden. Elke dag nieuwe content.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:35 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of al die instagramvolgers waar iedereen het over heeft ook gaan stemmen, maar heb geen Instagram en weet niet precies hoe dat werkt. Maar vraag me al weken af hoe de demografie van de stemmers precies ligt, en uberhaupt hoeveel stemmen ze in totaal ontvangen enzo.
begint dat gezeik nu alquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:45 schreef Stargazing het volgende:
Volgende week zal het waarschijnlijk 1 van deze 2 zijn:
Jill vs Thomas
Mike vs Zoey
of alternative
Zoey vs Thomas
Jill vs Zoey,
ben gewoon blij dat die pestkopt vliegt, en ik hoop dat zoey en thomas snel volgen, tenzij thomas zijn pride intrekt en met liese gaat pratequote:
welke stream kijk jij dan? ze hebben gewoon lol hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Hitchslap het volgende:
Jill, die nooooit roddelt, zit alweer te zaniken over Michel's stem op haar.
Jill begint echt met de dag valser te wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Hitchslap het volgende:
Jill, die nooooit roddelt, zit alweer te zaniken over Michel's stem op haar.
M'n vriendin volgt Michel ook want leuk lichaam en interessante dingen over z'n reisjes, iets over Azie geloof ik. Maar ze volgt geen BigBrother en zou er nooit op stemmen, hij kwam gewoon langs in een 'misschien vind je dit ook leuk om te volgen' dingetje. Dus hoeveel zegt dat precies?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die van Michel wordt goed bijgehouden. Elke dag nieuwe content.
Inmiddels 14,1k volgers.
90% van de comments is positief.
Hij heeft de eerste 48 uur voor reuring gezorgd, daarna is hij gewaarschuwd en ingekakt,quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Krambo het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jerrel er gewoon in blijft morgen. Die gaat zich helemaal de koning(-in) voelen,
zeker als Michel moet vertrekken. En hij gaat zich er ook naar gedragen en weer lekker rellen
En dan kan Miesjel gelijk afgevoerd worden naar een inrichting. Krijgen we ook in de live-uitzending een SL wanneer Miesjel begint te schuimbekken bij Peter en Gerrie in de studio. Regel maar vast mannen in witte pakken Feboquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Krambo het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jerrel er gewoon in blijft morgen. Die gaat zich helemaal de koning(-in) voelen, zeker als Michel moet vertrekken. En hij gaat zich er ook naar gedragen en weer lekker rellen
Weinig tot niets. Maar den kift en den jaloezie...#kutnijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:50 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik volg t allemaal te weinig. Maar wat is er mis met Nick of Michel?
nick nicks maar mies is een lulquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:50 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik volg t allemaal te weinig. Maar wat is er mis met Nick of Michel?
Fixedquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
nick nicks maar mies is een vleeslul
Er zijn al 2 bi's in het huis, daar heeft niemand problemen mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:42 schreef Sestra666 het volgende:
jerr: kijken of er nog een taboe heerst morgen
waarom alles op je gay-zijn gooien.
tis gewoon een naar ventje
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weinig tot niets. Maar den kift en den jaloezie...#kutnijd
Ja, dat roep ik over mezelf af met zo'n vraag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
nick nicks maar mies is een lul
Fixed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
nick nicks maar mies is heeft een vleeslul
hoezo is hij een lul? omdat hij initiatief neemt? omdat hij een leidersrol op zich neemt die niemand anders opzich wil nemen op momenten dat het nodig is? Want dat valt me wel op, er is veel gezaag over dat michel te bazig is maar ik zie toch niemand anders initiatief nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
nick nicks maar mies is een lul
Simpel, als hij eruit gestemd wordt kan hij dat als excuus gebruikenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:42 schreef Sestra666 het volgende:
jerr: kijken of er nog een taboe heerst morgen
waarom alles op je gay-zijn gooien.
tis gewoon een naar ventje
Jowi was veruit het populairst inclusief nagellak en 2 uur voor de spiegel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:52 schreef danilel het volgende:
[..]
Er zijn al 2 bi's in het huis, daar heeft niemand problemen mee.
Nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:54 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jowi was veruit het populairst inclusief nagellak en 2 uur voor de spiegel.
Ze heeft Regie aan d'r reetje hangen.. onkwetsbaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill begint echt met de dag valser te worden
Misselijk mormel
finale wordt jill vs naomiquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft Regie aan d'r reetje hangen.. onkwetsbaar
[ afbeelding ]
Op dit moment vind ik Mike leuker dan Jillquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jowi z'n portret hangt bij de badkamer omdat hij daar het meest te vinden was, die gast stond echt veel voor de spiegel hoor.quote:
Ik waardeer dit zeer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo begreep ik het ook, maar daar was in de uitzending niks van te zien toch?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat Zoey er een nachtje over heeft geslapen en pas de volgende dag haar keuze heeft veranderd ?
Ze heeft iig haar keuze mogen veranderen, of dat de volgende dag was weet ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat Zoey er een nachtje over heeft geslapen en pas de volgende dag haar keuze heeft veranderd ?
Ja, ze heeft inmiddels 2 keer gezegd dat ze vanmorgen haar keuze toch nog heeft gewijzigd na een nacht bijna niet geslapen te hebben. Ze vond het risico dat Jill misschien eruit zou moeten toch te groot.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, maar hij was zeker niet veruit het populairst, dat is gewoon een mythe bij de bewoners. Liese was bijvoorbeeld veel populairder die weken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jowi z'n portret hangt bij de badkamer omdat hij daar het meest te vinden was, die gast stond echt veel voor de spiegel hoor.
haar switch was vooruitblik van morgen, maar zonden ze uit omdat dat wel de uitslag van vandaag bepaalde, ze hadden het in ieder geval weer stom geknipt ook met die spoiler vooruit blik voor de reclamequote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook, maar daar was in de uitzending niks van te zien toch?
Dat heb ik gemist, wat is er met die vriend?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Morgen geen koken met Nick en Michel!
Ze zullen zichzelf moeten redden.
Hoop dat Michel nieuws krijgt over die vriend van hem.
Dat komt voornamelijk door die Tokkies die helemaal fan zijn en blindquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is correct, ben er nog steeds ziedend overquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat BB daar heel blij mee was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze snapt het echt niet.....ze zou het eens als een compliment beschouwen....snap ook niet waarom Thomas haar dat niet uit kan leggen. Eigenlijk is het een heel negatief mens....net zoals ze mekkerder dat zij ook eens als een sterke vrouw gezien worden. Alles maar ook alles wil ze naar haar toe trekken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill vind de reden waarom Miesjel haar heeft genomineerd onzin. Uiteraard had Djill andersom wel een hele valide reden om op Miesjel te stemmen.
Dan roep ik bij deze Miesjel op om asap die vleeslul erin te hangen bij Zjoelie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:02 schreef Stargazing het volgende:
als Julie en Michel in bed duiken met duimpjes omhoog is het meteen gedaan met de Thomas/Jill show
Die kreeg een hartoperatie. Zijn beste vriend Jeroen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat is er met die vriend?
Kan ook haast niet anders. Type man kan je niet liggen maar veel negatiefs kan je niet melden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die van Michel wordt goed bijgehouden. Elke dag nieuwe content.
Inmiddels 14,1k volgers.
90% van de comments is positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |