Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uitgesproken te worden en het is toch wel redelijk duidelijk
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Jerrel ook niet meer gezien
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.quote:
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:36 schreef danilel het volgende:
wat een arrogantie van de kindercreche, jerrel gaat zeker nog een kans krijgen
Die is vrij snel naar bed gegaan. Was wel mooi, want hij liep zo de nabespreking van K5 in en plofte in zijn bed. Awkward momentquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pakte het goed op en is rustig gaan slapenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Boemboem Theo!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.
Die lag al in bed ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
Ja dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoop dat Thomas nog even aan Michel vraagt of hij weet op wie Mike heeft gestemd.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
blijkbaar willen alle jill en thomas fans nu op Jerrel gaan stemmen.
Na de nominaties begon hij ineens over zijn gebit , tandarts ..deed druk en was nerveusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik wilde juist vragen of hij helemaal geen commentaar of drama geeft. Is hij al die tijd stil gebleven?
Jovanni gaat morgen zijn momentje pakken in verbinding met de liveshow.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
Ik maak mij totaal geen zorgen over de uitslag morgen, die Jerrel wordt er zo keihard uitgetrapt door de FEBO ....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
Ditquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor team Thomas maar heb op Nick gestemd. Puur omdat ik meer om Nick kan lachen.
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat sluit ik nog helemaal niet uit, in ieder geval komt er nog een oud inwoner terug. Al dan niet 'geheime kamer' project waar ze nog wat mee kunnen doen.
Als er iets is wat Belgen niet moeten is het wel gladde verkopers met kansloze praatjes.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ja toch? Meer dan voor Matt, Jerrel en Jill.
Dat moment dat hij hoorde dat hij ook genomineerd was , was ook awkwardquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die is vrij snel naar bed gegaan. Was wel mooi, want hij liep zo de nabespreking van K5 in en plofte in zijn bed. Awkward moment
Roept over de schutting!quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jovanni gaat morgen zijn momentje pakken in verbinding met de liveshow.
tegenprestatie mocht je fout hebben?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick en Michel . Zonder twijfel
Bij voorbaat al duidelijk dat Jerrel weg gaat
Zou mooi zijn.Wil dat zure hoofd van Michel en zeker Julie wel eens zien danquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:59 schreef Kefke04 het volgende:
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuzequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer Jerrel morgen eventueel te horen krijgt dat zijn vriend Jovanni bedreigd wordt en zo angstig is dat hij nauwelijks nog kan slapen en bijna niet meer kan eten, Jerrel zelf opstapt, zich niet weg laat stemmen.
Tegen beter weten in toch gestemd dat Jerrel mag blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Nick en Michel . Zonder twijfel
Bij voorbaat al duidelijk dat Jerrel weg gaat
Omdat hij snapt dat het niet leuk is om alle stemmen van de tegenpartij te krijgen voor haar. Het ontbreekt Michel niet aan medeleven.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je ziet ook dat hij dat meent. Dat vind ik wel weer tof aan hem.
Al was het maar een statement tegen terrorisme.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen beter weten in toch gestemd dat Jerrel mag blijven.
Lijkt me sterk. Volgens het "speelschema" zit er al 1 speler teveel in het huis momenteel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Stargazing het volgende:
Als er nog iemand bijkomt en dat is een big if, zal het waarschijnlijk Jeroen of Mona zijn.
Of juist wel, dat kan juist de bedoeling zijn van dit alles.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.
Ja, komt de productie ook wel goed uit, die willen denk Nick en Michael er nog inhouden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuze
A guy can dream!quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Benny het volgende:
Jerrel er uit en dan volgende week Zoey VS. Mike
Dan blijven ze genomineerd tot volgende weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef odie22 het volgende:
als jerrol morgen vrijwillig weggaat, moet de kijker kiezen tussen michel en nick
hoezoquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Al was het maar een statement tegen terrorisme.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Benny het volgende:
Jerrel er uit en dan volgende week Zoey VS. Mike
quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef Stargazing het volgende:
Mike heeft vieze praatjes maar zorgt momenteel nog oor humor in het huis. Als die prank met die emmer was geslaagd ( bv dat die op zoey of liese viel) zou het grappiger geweest zijn.
Mike gaat nog fans krijgen.
Touche dat zou zomaar eens kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
dat heeft ie waarschijnlijk al gehoord en een Petertje aangevraagd , vandaar dat Zoey mocht switchen met de dr keuze
Jerrels vriend is met de dood bedreigt, niet mee gekregen?quote:
Niemand verwachtte een Billy & Ruud. Gebeurde ook opeens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht geen dampende sex met Michel op zijn laatste avond ....
Zouden die creep zijn handtastelijkheden eens moeten uitzenden in een compilatiequote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef Stargazing het volgende:
Mike heeft vieze praatjes maar zorgt momenteel nog oor humor in het huis. Als die prank met die emmer was geslaagd ( bv dat die op zoey of liese viel) zou het grappiger geweest zijn.
Mike gaat nog fans krijgen.
big if is ook op voorwaarde dat er nog genoeg bewoners zelf vertrekkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens het "speelschema" zit er al 1 speler teveel in het huis momenteel.
jawel, heb je zijn antwoorden gelezen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jerrels vriend is met de dood bedreigt, niet mee gekregen?
Als ze gaan voor de 3 Finalisten scenario moeten ze nu wel stoppen met Nieuwen.. maar deze SukkelRegie kennende zijn ze zo slim niet en gaan ze door met 12/14 mensen tot de laatste weekquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dream on. Er komt echt geen oud bewoner meer terug. Die heeft dan al die tijd alles kunnen zien en volgen, lijkt me dat ze daar niet op zitten te wachten.
Haha in zijn defense zou hij normaal slapen én hij is afgevallen dus kan er wel bij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:05 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik doe aan intermittent fasting. Ik eet alleen lunch en avondeten.
Ook michel: *kaant een volle bak yoghurt weg om 12 uur 's nachts
*Aldus het journalistiek hoogwaardige Storyquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Slaat compleet nergens op. Veel schuimpjes zijn tokkies.. Walgelijk internet gedrag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee maar is dat niet voldoende?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jawel, heb je zijn antwoorden gelezen?
Ik moest mezelf vanmiddag bedwingen geen keuken bij hem te kopen. Zo glad zijn z'n praatjes. Je hebt het niet eens door.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat hij een mike fanclub heeft maar nog niemand lid is
hou je bingokaarten maar klaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:04 schreef odie22 het volgende:
hahaha mike gaat alles in de fik steken als jerrol er niet uit gaat
Michel is deze week nog aangevallen door een emmerquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Al was het maar een statement tegen terrorisme.
volgens de storyquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hou op schei uitquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand verwachtte een Billy & Ruud. Gebeurde ook opeens.
Story of niet, zie die idioten er wel voor aan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*Aldus het journalistiek hoogwaardige Story
hij dreigde zelf ook met van allesquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee maar is dat niet voldoende?
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Story of niet, zie die idioten er wel voor aan.
maar denk niet dat ze dat gaan doen,quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:06 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zouden die creep zijn handtastelijkheden eens moeten uitzenden in een compilatie
Alle opties zijn mogelijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.
Ja, overal adrenaline, dus kunnen niet slapen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Komen ze nu allemaal weer even gezellig op de bank
in ieder geval zwaar overdreven, een rlser die zijn zolderkamer af gaat komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik schat de kans dat het 99% verzonnen is door Story net zo hoog in.
Julie en Zoey zijn ook weer vriendjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 00:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, overal adrenaline, dus kunnen niet slapen.
De vriend van Jerrel? Sorry, zit niet op Social Media. Linkje?quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij dreigde zelf ook met van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |