Da's een kwestie van tijd, Mr. Ego zit al ruim een week op Julie's lipjes.. beter één kut in je hand dat eentje ver weg thuis, en zijn lovelife was toch al nix...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze Miesjel op om asap die vleeslul erin te hangen bij Zjoelie.
Nee? Jij vindt een vleeslul geen minpunt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders. Type man kan je niet liggen maar veel negatiefs kan je niet melden.![]()
Heb vanaf dag 1 gezegd dat ze niet in BB hoort....quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:46 schreef Hitchslap het volgende:
Jill, die nooooit roddelt, zit alweer te zaniken over Michel's stem op haar.
hij lag toch graag lepeltje met de jerrel in de loop van de dag gezienquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:09 schreef Stargazing het volgende:
Ik krijg anders ook wel echt de indruk dat Jill wil dat Thomas haar eens goed neemt. In het begin niet maar nu kruipt ze steeds dichter tegen hem aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies. Ze is jaloers op zijn connectie met de meiden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:10 schreef Stargazing het volgende:
en Zoey wil Michel gewoon naar huis omdat ze haar kans heeft gemist en ze jaloers is op de connectie tussen hem en Julie
Noomie giebelt als een braaf meiske om al zijn verhaaltjes... zo glibbert ook Noomie naar de finalequote:
Ja , ik vind het ook wel een beetje gênant om te zienquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:04 schreef Stargazing het volgende:
Michel/Naomi zou gewoon onenightstand zijn, wat ik nog steeds zie gebeuren, maar bij Julie zijn er echt gevoelens gemengd
Hij heeft respect voor haar relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik vind het ook wel een beetje gênant om te zien
Het is duidelijk dat daar meer speelt
Dat is mooi , maar het is duidelijk dat daar wel meer qua gevoel isquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft respect voor haar relatie.
Ze worden wel steeds losser.
Het begint er wel op te lijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is mooi , maar het is duidelijk dat daar wel meer qua gevoel is
Kan je nog zoveel respect voor de relatie hebben , maar iedereen ziet het
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken.
Ze was echt bang gisteren voor die nominatie. Zei ook dat ze ook zou gaan als Michel weg moest.
Hebben best lang gepraat gisteren in bed, maar was niet te verstaan.
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJAquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gesprek tussen Zoey,Naomi en Liese wel mooi nu
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJA
zal wel Bels zijn danquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhww... ik versta er geen zak van , ik hoor alleen maar HHMMMMJAHMMMJAHMMMMJAHMMMHMMHMMJA
Dat die Frettekop eruit gaat? weinig vuurwerk denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel zin in de live morgen, gaat denk ik wel vuurwerk opleveren ....
Hij wil een Petertje doen en ik wist niet wat het was dus ik dacht OK doe dan maar je dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb wel zin in de live morgen, gaat denk ik wel vuurwerk opleveren ....
Vraag aan Zoey: waarom heb je Jerrel genaaid ...![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wil een Petertje doen en ik wist niet wat het was dus ik dacht OK doe dan maar je ding
Welkom terug... Ban gehad? Hoe lang? is een Chinees...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:38 schreef Poesjuh het volgende:
Alohaaaa allemaal 🤗
Ben ik weer, terug van weggeweest 🥳
Ja ik wist het wel maar Zoey niet, dus vandaar de ingreep van de FEBO om Jill te vrijwarenquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Lang niet gehoord.. Een Petertje... Weg laten stemmen met behoud van borg... Uitvinder Peter Nunninga, Bewoner Utopia-I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gun ik ze eigenlijk wel, lekker off-stream ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
Julie en Mies worden weg gedraaid of liggen ze nu op stream 2 in eens te bonken?
ja we gaan het niet weten .. beide slaapkamers een neutrale stream zie ik nuquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat gun ik ze eigenlijk wel, lekker off-stream ...
Nahh ze weet best wel dat wegstembedelen laf is , ze mag ook gewoon spontaan oprotten midden in de nacht .. ( Een "Lotusje" doen)quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel maar Zoey niet
Ahhgossie, en ze speelde zo mooi het lekkerbekje van Utopia...quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus, slechte ervaringen mee, ooit eens een USB stickje gegeven, daarna alleen maar shit ...
Hoe dan? Op de markt ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lotus, slechte ervaringen mee, ooit eens een USB stickje gegeven, daarna alleen maar shit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |