Dat klopt, maar voor de werking van de avondklok is niet echt overduidelijk bewijs aangeleverd. Of eigenlijk helemaal geen bewijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar als de dijk al weken lekt, en bij het finaal doorbreken moeten er drastische besluiten genomen worden om een ramp te voorkomen, is dat evengoed spoed.
Ik denk dat dat in ieder geval wel het frame gaat worden van alle angsthazen hier die al vanaf het begin denken dat dictatuur wordt ingevoerd ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Oliver23 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het OMT, RIVM en Rutte zo op hun pik zijn getrapt om deze uitspraak van de rechter, dat ze nu de 23ste met geen enkele versoepeling gaan komen
Misogyniequote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
Overigens is het ook raar dat ene mevrouw mr. S.J. Hoekstra-van Vliet, de voorzieningenrechter in deze, in haar eentje zo'n ingrijpende beslissing kan nemen ergens op haar zoldertje.
Waarom beslist de Hoge Raad niet over dit soort zaken?
Omdat je niet vanuit het niets naar de Hoge Raad kunt. Daaraan kun je alleen vragen of ze het met mevrouw Hoekstra-van Vliet eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
Overigens is het ook raar dat ene mevrouw mr. S.J. Hoekstra-van Vliet, de voorzieningenrechter in deze, in haar eentje zo'n ingrijpende beslissing kan nemen ergens op haar zoldertje.
Het was in dit geval vooral de heer drs. M. Rutte die hier vanuit zijn torentje niet over had mogen beslissen. En mevrouw Hoekstra-Dinges is volgens onze wet bevoegd om hem terug te fluiten. Tekent de Staat beroep aan, dan komt het vanzelf bij hogere rechtbanken terecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
Reken maar van wël, die gaat dit echt niet pikken. Hij zit niet voor niks al zolang de baas van Nederland te spelen. Die man is veel slimmer en gehaaider dan jij je kunt voorstellen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Baudet is het soort figuur wat wraak zou nemen, ik zie dat Rutte niet doen.
Omdat dit de normale gang van zaken is. Een hoge raad komt pas als allerlaatste stap in beeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
Wauw, je zet meteen de mensen die kritisch zijn op de maatregelen weg als viruswappie? Verder alles goed?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in ieder geval wel het frame gaat worden van alle angsthazen hier die al vanaf het begin denken dat dictatuur wordt ingevoerd ja.
De cijfers zijn toch allemaal verzonnen, dat weet je toch.
Is niet helemaal juist natuurlijk, stel dat de boel totaal uit de hand was gelopen en de overheid met de avondklok kwam om dat snel op te lossen, dan was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is geen spoed omdat COVID al een jaar bestaat.
Dit komt hun goed uit want dat waren ze toch al niet van plan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Oliver23 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het OMT, RIVM en Rutte zo op hun pik zijn getrapt om deze uitspraak van de rechter, dat ze nu de 23ste met geen enkele versoepeling gaan komen
Ik denk dat Rutte er vrij nuchter op zal reageren, zoiets als 'als de rechter dit besloten heeft, dan zullen wij daar in mee gaan, we leven tenslotte in een rechtstaat. Of het verstandig is, betwijfel ik.'quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Oliver23 het volgende:
Dus in tijden van oorlog mag noodwetgeving ook maar een paar weekjes geactiveerd worden terwijl de strijd doorgaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is geen spoed omdat COVID al een jaar bestaat.
Nee, opgesloten worden in je huis is niet zo ergquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Liever niet. Ik wil mijn zaak weer open en daarvoor moet eerst het virus terug zijn hok in.
Je mag voor werk nog gewoon naar buiten. Zo'n ramp is die avondklok niet.
Gewoon betoalen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ twitter ]
De altijd sympathieke politie.
Ahja, we zijn al zover dat als iemand aangeeft dat het vreemd is dat een voorzieningenrechter dit mag beslissen van misogynie beschuldigd wordt omdat deze rechter een vrouw is?quote:
Was uw visite STUK.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Dag avondklok![]()
![]()
Maar nu gaan ze wel weer een andere wet daarvoor gebruiken![]()
Het zou de regering dus sieren om de avondklok per direct terug te draaien. Als een onafhankelijke rechter met deze conclusie komt, dan zijn ze dus illegaal bezig en ondermijnen ze de rechtstaat. Maar dat wisten we al van die levensgevaarlijke gekken met hun spoedwet dus dan krijgen we slechts een extra bevestiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoho rustag. Het besluit is nog niet onherroepelijk.
Zo cru ligt het natuurlijk niet, maar in vergelijkbare situaties is er eerst bewust niet voor en avondklok gekozen. Het is buitenproportioneel om dan nu ineens naar de noodwet te grijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dus in tijden van oorlog mag noodwetgeving ook maar een paar weekjes geactiveerd worden terwijl de strijd doorgaat?
De Wet buitengewone bevoegdheden burgerlijk gezag spreekt overigens helemaal niet over 'spoedeisend' maar slechts buitengewone omstandigheden. De spoedeisendheid wordt door de rechter ervan gemaakt.
De baas van Nederland te spelen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Reken maar van wël, die gaat dit echt niet pikken. Hij zit niet voor niks al zolang de baas van Nederland te spelen. Die man is veel slimmer en gehaaider dan jij je kunt voorstellen.
Niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De baas van Nederland te spelen?
Hij is gewoon verkozen hoor
Punt is wel dat ze dat heel veel zetels gaat kosten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit binnen 10 uur weer is teruggedraaid?
Zie het ze zo doen met een ander wetje
Je wordt helemaal niet opgesloten in je huis johquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, opgesloten worden in je huis is niet zo erg
En dan vergeten wij de Eerste Kamer voor het gemak maar even.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:03 schreef Jojoke het volgende:
Zonder instemming van een meerderheid van de Tweede Kamer was er geen avondklok gekomen. Ik vind de redenering van de rechter dus wel een beetje raar. Niet dat ik nu zo'n aanhanger ben van de avondklok. Het effect van de avondklok had ook op andere manier bereikt kunnen worden.
Jazeker wel. De volksvertegenwoordiging blijft gewoon staan bij aftreding.quote:
Ze hadden het op deze manier nu geregeld, omdat het weken/maanden duurt om een wetje te maken en door de Eerste en Tweede Kamer te loodsen. Die tijd dachten ze niet te hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit binnen 10 uur weer is teruggedraaid?
Zie het ze zo doen met een ander wetje
RETWEETquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Mani89 het volgende:
MOOI DAN KUNNEN DE KROEGEN OOK WEER OPEN. NU.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef deedeetee het volgende:
Daar gaan er nog veel meer van in de fik
Kat in hoge nood maakt rare sprongen. Ze kunnen de zaak beter in de fik steken dan zichzelf er in op hangen.....
Je impliceert hier nogal wat. Er is nog helemaal geen sprake van brandstichting, zeker niet door de eigenaren, volgens dat artikel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:05 schreef deedeetee het volgende:
Daar gaan er nog veel meer van in de fik
Kat in hoge nood maakt rare sprongen. Ze kunnen de zaak beter in de fik steken dan zichzelf er in op hangen.....
Goed verhaal, klopt weinig van:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dus in tijden van oorlog mag noodwetgeving ook maar een paar weekjes geactiveerd worden terwijl de strijd doorgaat?
De Wet buitengewone bevoegdheden burgerlijk gezag spreekt overigens helemaal niet over 'spoedeisend' maar slechts buitengewone omstandigheden. De spoedeisendheid wordt door de rechter ervan gemaakt.
quote:Onze Minister van Veiligheid en Justitie is bevoegd in spoedeisende gevallen regels te geven waarbij wordt afgeweken van de regels, bedoeld in het tweede lid, of deze buiten werking worden gesteld. De door Onze voornoemde Minister gegeven regels worden op een door hem te bepalen wijze bekendgemaakt en treden na deze bekendmaking terstond in werking. Deze regels worden in ieder geval geplaatst in de Staatscourant.
https://wetten.overheid.n(...)1-01-22&g=2021-01-22
Kumbaya ritmisch klappen op pannen en potten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Ronald het volgende:
Ik zie de Willem Engel fanclub trouwens wel spontaan feestjes houden op het Malieveld na 21 uur vanavond, dit kon nog wel eens voor komische taferelen gaan zorgen.
Ze neemt geen beslissing, ze heeft de maatregel aan de wet getoetst en op basis daarvan geconcludeerd dat de maatregel niet aan de eisen van de wet voldeed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Confetti het volgende:
de Jager?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Kumbaya ritmisch klappen op pannen en potten.
Het is jammer dat ik al iets heb maar anders ging ik wel even meedansen a la Penny.
"Het dorpje moet nu geëvacueerd worden omdat er over 2 maanden misschien een dijkdoorbraak komt!"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor de werking van de avondklok is niet echt overduidelijk bewijs aangeleverd. Of eigenlijk helemaal geen bewijs.
Bij een dreigende dijkdoorbraak (om maar even in dat voorbeeld te blijven) weet je wel degelijk dat er enorme schade ontstaat wanneer je daar niet aan doet.
En dan om 21:30 het hoger beroep in het voordeel van de staat, allemaal insluiten en op live TV stuk voor stuk beboetenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:07 schreef Ronald het volgende:
Ik zie de Willem Engel fanclub trouwens wel spontaan feestjes houden op het Malieveld na 21 uur vanavond, dit kon nog wel eens voor komische taferelen gaan zorgen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Mani89 het volgende:
MOOI DAN KUNNEN DE KROEGEN OOK WEER OPEN. NU.
Vervelende is wel dat deze man zich nu nog meer als een Messias gaat gedragen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens, en wellicht ten overvloede: Willem Engel blijft een idioot. Ook nu hij een rechtszaak heeft gewonnen waar ik blij mee ben.
Straks krijgt Engel nog politieke ambities door deze overwinning. Moeten we nog langer naar die grafkop kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Janneke141 het volgende:
Overigens, en wellicht ten overvloede: Willem Engel blijft een idioot. Ook nu hij een rechtszaak heeft gewonnen waar ik blij mee ben.
dit is nu het hele probleem waarom we nog zoveel besmettingen hebben en hadden, bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:48 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
dringende advies?
Dan nemen wij kennis van dat advies en zullen het in beraad nemen.. (niet dus)
nog meer ? hoe kan dat ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vervelende is wel dat deze man zich nu nog meer als een Messias gaat gedragen.
Die heeft hij al, hij staat ergens op een lijst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Straks krijgt Engel nog politieke ambities door deze overwinning. Moeten we nog langer naar die grafkop kijken.
Daar is ie toch al weer vanaf, met ruzie of zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die heeft hij al, hij staat ergens op een lijst.
Omdat deze wet geen mogelijkheid biedt om vooraf toestemming te krijgen van de Eerste en Tweede Kamer gaat de rechter ervanuit dat er sprake moet zijn van spoedeisendheid waardoor een nieuw wetgevingsproces van maanden niet kan worden afgewacht.quote:Onverminderd de artikelen 7, eerste lid, en 8, eerste lid, van de Coördinatiewet uitzonderingstoestanden kunnen, ingeval buitengewone omstandigheden dit noodzakelijk maken, bij koninklijk besluit, op voordracht van Onze Minister-President, de artikelen 5, 6, 7, 8, eerste en derde lid, 9, eerste, tweede, derde en vijfde lid, en 10 gezamenlijk of afzonderlijk in werking worden gesteld.
Daarom maakt dat artikel https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referralquote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoop al veel eerder, doordat bijvoorbeeld de groep die in het ziekenhuis belandt voldoende is gevaccineerd of door de aanbrekende lente het virus uit zichzelf afneemt...
gelukkigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Het opheffen van de avondklok kan niet worden uitgesteld door het aantekenen van een hoger beroep. Het is nog niet bekend of daartoe wordt besloten.
Een nieuw onderwerp voor de dagelijkse cirkeltjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ben blij dat er eens wat anders is om te bespreken nu
Dat is een andere spoedeisendheid. Dat gaat om afwijken van de algemene maatregel van bestuur die reeds is vastgesteld over de uitvoering van de avondklok. De minister kan bij spoedeisendheid ook daarvan afwijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
Goed verhaal, klopt weinig van:
[..]
We weten beide dat de regering dat niet gaat doen. Daarnaast hecht ik niet zoveel waarde aan het oordeel van een voorzieningenrechter. Laat we eerst maar het hoger beroep bij de meervoudige kamer van de Raad van State afwachten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou de regering dus sieren om de avondklok per direct terug te draaien. Als een onafhankelijke rechter met deze conclusie komt, dan zijn ze dus illegaal bezig en ondermijnen ze de rechtstaat. Maar dat wisten we al van die levensgevaarlijke gekken met hun spoedwet dus dan krijgen we slechts een extra bevestiging.
Die slaan best een figuur nu. Even kijken hoe ze zichzelf hier uit gaan lullen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:13 schreef JosMert het volgende:
Kabinet bestudeert uitspraak.
Haha, https://twitter.com/teletekst/status/1361617770274693122?s=21
Ja!quote:
Ze hebben nog 9 uur en 44 minutenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed dat het kabinet wel iets gaat verzinnen om dit toch te kunnen behouden.
Een demissionair kabinet heeft geen andere bevoegdheden dan een niet-demissionair kabinet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef GemMagic het volgende:
Nou, vanavond dan maar even een ere rondje naar buiten![]()
Het kabinet ziet dit natuurlijk slechts als een uitnodiging een betere juridische basis te realiseren op korte termijn. Ik hoop dat dat niet mogelijk is in demissionaire staat.
Weet jij op wat voor termijn zo'n zaak kan dienen bij de RvS? Dat lijkt me ook redelijk spoedeisend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We weten beide dat de regering dat niet gaat doen. Daarnaast hecht ik niet zoveel waarde aan het oordeel van een voorzieningenrechter. Laat we eerst maar het hoger beroep bij de meervoudige kamer van de Raad van State afwachten.
Is zeker wel mogelijk als ze in beide kamers een meerderheid hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef GemMagic het volgende:
Nou, vanavond dan maar even een ere rondje naar buiten![]()
Het kabinet ziet dit natuurlijk slechts als een uitnodiging een betere juridische basis te realiseren op korte termijn. Ik hoop dat dat niet mogelijk is in demissionaire staat.
Ze kunnen de avondklok intrekken en via de noodtoestand weer activerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed dat het kabinet wel iets gaat verzinnen om dit toch te kunnen behouden.
en die meerderheid hebben ze zeker in de tweede kamer en waarschijnlijk ook wel in de eerste kamer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is zeker wel mogelijk als ze in beide kamers een meerderheid hebben.
Ik ben benieuwd of ze nog de moeite hebben genomen een wet te maken zodat die door de eerste en tweede kamer geloodst kon worden, of dat ze dachten dat deze noodwet wel afdoende zou hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze hadden het op deze manier nu geregeld, omdat het weken/maanden duurt om een wetje te maken en door de Eerste en Tweede Kamer te loodsen. Die tijd dachten ze niet te hebben.
Spoedwet kan: https://twitter.com/BDrexhage/status/1361612178172882944quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een wetgevingstraject kan in een week, dat is al eerder gebeurd (bij het bevriezen van het eigen risico in de zorg bijvoorbeeld). Reparatie via wetgeving van de testplicht voor invliegende reizigers kon ook snel. Dat is dus ook geen argument.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat deze wet geen mogelijkheid biedt om vooraf toestemming te krijgen van de Eerste en Tweede Kamer gaat de rechter ervanuit dat er sprake moet zijn van spoedeisendheid waardoor een nieuw wetgevingsproces van maanden niet kan worden afgewacht.
Dat is erg discutabel omdat dit soort wetgeving niet alleen bedoeld is om onheil te bestrijden maar ook dreigend onheil, waarbij een maandenlang wetgevingstraject niet kan worden afgewacht. Elke noodwet in Nederland kent alleen een toestemming achteraf.
In feite is dus het activeren van dergelijke wetgeving onmogelijk tenzij het water al aan onze lippen staat. Dus nét vóór of ná de dijkdoorbraak. Absurde beredenering.
Bovendien zijn ze demissionair, dus is het niet zo netjes om met ingrijpende maatregelen te komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Spoedwet kan: https://twitter.com/BDrexhage/status/1361612178172882944
Maar dan ben je sowieso meerdere dagen verder. En moet je dus ook de Eerste Kamer meekrijgen en die stemmen vaak wel iets minder snel in met iets dan de Tweede Kamer. En reces geloof ik. Dan zit je al zo rond de tijd dat het heroverwogen zou gaan worden. Mag hopen dat ze de keutel nu definitief intrekken en hun verlies nemen.
Je iets gelegen laten aan wetten noch rechterlijke vonnissen zou wel des VVD's zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiterlijk binnen drie weken. Gezien het grote belang zal deze zaak wel voorrang krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Weet jij op wat voor termijn zo'n zaak kan dienen bij de RvS? Dat lijkt me ook redelijk spoedeisend.
Ze zijn met reces. Ivm de verkiezingen. Er komt toch helemaal geen tweede kamer meer bijeen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is zeker wel mogelijk als ze in beide kamers een meerderheid hebben.
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/recessenquote:Voorjaars- en verkiezingsreces 2021: 12 februari t/m 22 maart 2021
Dat zou een reden zijn om als Kamer tegen te stemmen idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien zijn ze demissionair, dus is het niet zo netjes om met ingrijpende maatregelen te komen.
Lastig, lastig.
Me dunkt dat ze dat zo vlak voor de verkiezingen ook gaan doen, als de dood een zeteltje te verliezen, want ik kan me niet voorstellen dat ze echt van gedachte zijn dat het draagvlak zo'n 75% was.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ook dat ze nu zeggen 'het was waarschijnlijk toch nog maar 2 weken dus we stoppen er nu maar gewoon mee'
Meest aannemelijk, helemaal in verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ook dat ze nu zeggen 'het was waarschijnlijk toch nog maar 2 weken dus we stoppen er nu maar gewoon mee'
Basisscholen weer dichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef RipCity het volgende:
Nu gaan ze mensen terugpakken in de volgende persco; vanwege het afschaffen van de avondklok stellen we de opening van kappers en winkelbezoek uit tot 31 maart.
De Kamer komt meer dan eens terug van reces voor debatten. Volgende week is er ook een plenair debat over corona.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn met reces. Ivm de verkiezingen. Er komt toch helemaal geen tweede kamer meer bijeen?
[..]
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/recessen
Zéker in de oppositie zullen het niet meer zulke schoothondjes zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Me dunkt dat ze dat zo vlak voor de verkiezingen ook gaan doen, als de dood een zeteltje te verliezen, want ik kan me niet voorstellen dat ze echt van gedachte zijn dat het draagvlak zo'n 75% was.
dat lijkt me niet verstandig met de verkiezingen in het vooruitzichtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:19 schreef RipCity het volgende:
Nu gaan ze mensen terugpakken in de volgende persco; vanwege het afschaffen van de avondklok stellen we de opening van kappers en winkelbezoek uit tot 31 maart.
Wellicht zal wéér een half uur van Jetten ze over de streep trekken!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zéker in de oppositie zullen het niet meer zulke schoothondjes zijn.
Zijn wel manieren om dan toch te vergaderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn met reces. Ivm de verkiezingen. Er komt toch helemaal geen tweede kamer meer bijeen?
[..]
https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/recessen
Stel je de verkiezingen toch uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
dat lijkt me niet verstandig met de verkiezingen in het vooruitzicht
Daar ga ik wel vanuit ja, dan wordt het maar mooi half tien!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wellicht zal wéér een half uur van Jetten ze over de streep trekken!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bekken zullen schuimen in Den Haag.
Lees dit: https://news-sky-com.cdn.(...)&utm_medium=referralquote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:21 schreef aartstyle het volgende:
Blij dat die avondklok eraf is. Begin van het einde van deze pandemie en de bijbehorende maatregelen.
Lente is incoming, vanaf nu wordt het alleen maar beter. Nog even de huidige maatregelen langzaam afschalen en dan een zomer die minder maatregelen kent dan 2020 en einde zomer iedereen gevaccineerd en is het leven weer normaal. Ik zeg 5 mei bevrijdingsfestival 2.0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |