iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk als je de pedalen laat draaien dat die het zeker wel doetquote:
Dat hoor je wel heel veel momenteel inderdaad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel even batterijen meenemen voor achterlicht denk ik. Die kunnen door de kou maar leeggeraakt zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij ging dan ook heel top vannacht.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan maar beter voorbereid zijn inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel even batterijen meenemen voor achterlicht denk ik. Die kunnen door de kou maar leeggeraakt zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mazaru heb je dit gelezen?
Vraag mij af hoe dat gaat verlopen
\Vraag mij ook af hoe ze dit willen gaan testen. als je negatief moet zijn als binnenkomt
Alle aanwezigen zijn maximaal 48 uur voor het begin van het Back to Live Congres getest op corona. Alleen bij een negatieve uitslag én als iemand geen klachten heeft en voldoet aan andere voorwaarden, mag plaats worden genomen in de Jaarbeurs. Vijf dagen na de bijeenkomst wordt weer iedereen getest. Daarna volgen bovendien vragenlijsten. Tijdens het congres worden mensen met camera’s gevolgd, zodat later gezien kan worden hoe mensen rondlopen. Ook moeten alle aanwezigen een app geïnstalleerd hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndkapje-in-jaarbeursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie TT trouwens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En waar tochquote:
Ach, dan hadden ze net zo goed de schaatsers gisteren een camera mee kunnen geven. Had nog leuke beelden gegeven ookquote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru heb je dit gelezen?
Vraag mij af hoe dat gaat verlopen
\Vraag mij ook af hoe ze dit willen gaan testen. als je negatief moet zijn als binnenkomt
Alle aanwezigen zijn maximaal 48 uur voor het begin van het Back to Live Congres getest op corona. Alleen bij een negatieve uitslag én als iemand geen klachten heeft en voldoet aan andere voorwaarden, mag plaats worden genomen in de Jaarbeurs. Vijf dagen na de bijeenkomst wordt weer iedereen getest. Daarna volgen bovendien vragenlijsten. Tijdens het congres worden mensen met camera’s gevolgd, zodat later gezien kan worden hoe mensen rondlopen. Ook moeten alle aanwezigen een app geïnstalleerd hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndkapje-in-jaarbeurs
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi plaatje. Ik hoorde dat het hier op de grachten ook kei druk was geweest.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dan hadden ze net zo goed de schaatsers gisteren een camera mee kunnen geven. Had nog leuke beelden gegeven ook
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er sneeuw ligt mislukt er geen enkele foto![]()
Deze is ietwat onderbelicht.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet het maar weer gaan sneeuwenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het maar weer gaan sneeuwen
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’![]()
Weet Sylvana dit al?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las het vanmorgen in de krantquote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’
Hier geen last van, mooie witte sneeuw. Ook geen rode zoals ik ook al lasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was uit de woestijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sahara zandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar gezellig is dat niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ging dan ook heel top vannacht.![]()
![]()
Deze staat nu de speakers te voorzien van stroompulsen.quote:![]()
Klopt.quote:![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
NIet erg complimenteus hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bekend plaatje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vaak F5 doen zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
Ik ben maar gaan slapen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.![]()
DDan wordt de zwarte sneeuw verbannenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niet, anders waren er al vast kamervragen over gesteld!Net als zwarte Piet
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dagquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan kan het ook geen heldere foto zijn natuurlijk. Toch is hij wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
Heb je daar verder nog iets over gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was schrikken zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het al zo bekend klinken.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar verder nog iets over gehoord?hij was woest.
ALweer op vrije voeten dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare vlek hoor boven in beeld.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die van Ellen is ook top.quote:
Die rare lichtgevende vlek?quote:
Ik dacht het een UFO was
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je wel een melding gedaan bij de luchtmacht ?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die rare lichtgevende vlek?
Ik dacht het een UFO was![]()
Die lullo denkt echt dat hij de aanvoerder van al die wappies isquote:
Dat kost ook wat dat oppakken steedsquote:
En weer die romeos
Neeeeee ik heb ook ET gezien. Dan gaan ze ze opjagenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je wel een melding gedaan bij de luchtmacht ?
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
"ik doe helemaal niets meer. Ik fuck jullie, jullie kunnen kapot vallen ".quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lullo denkt echt dat hij de aanvoerder van al die wappies is
Zo dan hij gaat best te keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je niet bang voor aliens alaquote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeee ik heb ook ET gezien. Dan gaan ze ze opjagen![]()
![]()
Videre is iets sneller dan Tinus.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.
Ja, raar is dat soms he, heb ik ook wel eens dat zag je wat wil je later terug kijken is het weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren op FB en toen ik hem hier wou plaatsen was die ineens verdwenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze beschermt mijquote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor aliens ala
[ afbeelding ]![]()
Heb jij dat voor hem gebreid, een lekkere warme sjaalquote:
MTV?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is iets dat ik niet snap.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge zeg. Zo bedank je dus na een leuke schaatsdag![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja erg he, was vanmorgen ook al op het nieuws dat ze zo'n puinhoop hadden achter gelaten.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:55 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge zeg. Zo bedank je dus na een leuke schaatsdag![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kratje HJ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aliens zijn Pastafari en die zijn relaxed!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor aliens ala
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands![]()
Ik ook niet. Ik liep gisteren ook al andermans rotzooi uit de natuur op te rapenquote:
Onopgevoed schoremquote:Op maandag 15 februari 2021 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, was vanmorgen ook al op het nieuws dat ze zo'n puinhoop hadden achter gelaten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De hele dag? Ik had eerder heel lang geleden de hele dag MTV op staan. Nu eigenlijk nooit meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik help het je hopenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Aliens zijn Pastafari en die zijn relaxed!
[ afbeelding ]
Als je al die kratjes inlevert heb je toch wel een leuk centje voor de moeite van het ruimenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Selfie ToTquote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands
Zo te zien moet de mens als slaaf de pasta maken voor hen. Zelf kunnen ze het niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alles bij elkaar is het weer een vol kratjequote:Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je al die kratjes inlevert heb je toch wel een leuk centje voor de moeite van het ruimen![]()
![]()
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80squote:Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele dag? Ik had eerder heel lang geleden de hele dag MTV op staan. Nu eigenlijk nooit meer.![]()
Dat verstoord het hele plaatje.quote:
Ik mis eigenlijk wel een krat Grolschquote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verstoord het hele plaatje.![]()
Wel een topzender.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80s“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beugels klappen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een krat Grolsch
Heb je haar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee of wij die hier hebben, vroeger had je MTV de hele dag muziek volgens mij nu ook veel reclamequote:Op maandag 15 februari 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder was de zender vh1 classic nu heet het mtv 80sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mrslquote:
MrsL.quote:
Ik heb een linkje van Mario waar die zender te zien is.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee of wij die hier hebben, vroeger had je MTV de hele dag muziek volgens mij nu ook veel reclame
Ik ben ook leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntjes voor de FF.
Is toch zo?quote:
Was niet van plan om te gaan kijken hoor. Heb lekker de radio aanquote:Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een linkje van Mario waar die zender te zien is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
538.Ik was vroeger enorme fan van Midden in de nacht Rick.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet van plan om te gaan kijken hoor. Heb lekker de radio aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beerenburg?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden! Hi! Ha! Ho!
Goed idee met een lekker bakkie theequote:Op maandag 15 februari 2021 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden! Hi! Ha! Ho!
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2423 / +116 / +83 / 4581 / 5715
2. FreshFruit / 1045 / +55 / +89 / 2098 / 2623
3. Superbadeendje / 716 / +26 / +60 / 1120 / 1619
4. Mrsloveable / 683 / +2 / +8 / 1741 / 2233
5. DerRabbit / 488 / +4 / +20 / 1028 / 1312
6. mario390 / 433 / +53 / +6 / 705 / 1071
7. Homijn / 376 / +30 / +0 / 445 / 592
8. ToT / 356 / +8 / +8 / 1224 / 1447
9. Maanvis / 352 / +14 / +52 / 624 / 839
10. chufi / 258 / +9 / +0 / 241 / 370
11. hemarookworst / 243 / +12 / +0 / 752 / 922
12. Fogel / 234 / +3 / +1 / 389 / 504
13. PlymouthFury / 222 / +1 / +0 / 313 / 380
14. m1st1g / 221 / +14 / +145 / 335 / 389
15. mazaru / 183 / +7 / +25 / 707 / 790
16. Rafeiro / 172 / +18 / +0 / 254 / 325
17. Straatverlichting / 158 / +27 / +0 / 294 / 411
18. DJMO / 146 / +15 / +3 / 444 / 586
19. aloa / 146 / +12 / +5 / 1072 / 1170
20. shiitake / 134 / +37 / +0 / 287 / 357SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 538 vind het wel een gezellig zender, muziek en geinenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
538.Ik was vroeger enorme fan van Midden in de nacht Rick.
LIg soms in een deuk, Midden in de nacht ken ik niet ZO tegen 18/19 uur gaat de radio uit en de tv aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Moni.
Triest verhaal zeg
Politie weet eindelijk wie achtergelaten gehandicapte jongen is: ‘Hij ligt nog in het ziekenhuis’
De identiteit van de gehandicapte jongeman die in de ijskoude nacht van dinsdag op woensdag vorige week in Rijswijk is achtergelaten, is bekend. Dat meldt de politie.
https://www.destentor.nl/(...)ziekenhuis~a372f73c/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nacht radio is vaak geweldig.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 538 vind het wel een gezellig zender, muziek en geinen
LIg soms in een deuk, Midden in de nacht ken ik niet ZO tegen 18/19 uur gaat de radio uit en de tv aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan, dan heb ik hem niet aan, zet hem pas aan als ik de laptop aan slinger. Luister via de laptopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slik.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:37 schreef Dotteke het volgende:
Triest verhaal zeg
Politie weet eindelijk wie achtergelaten gehandicapte jongen is: ‘Hij ligt nog in het ziekenhuis’
De identiteit van de gehandicapte jongeman die in de ijskoude nacht van dinsdag op woensdag vorige week in Rijswijk is achtergelaten, is bekend. Dat meldt de politie.
https://www.destentor.nl/(...)ziekenhuis~a372f73c/![]()
Hij mag wel bij mij komen anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Triest hequote:Op maandag 15 februari 2021 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slik.![]()
Hij mag wel bij mij komen anders.
Denk dat die jongen wel goed opgevangen gaat worden nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vind ik wel heel erg.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest he
Denk dat die jongen wel goed opgevangen gaat worden nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag mij dan altijd af hoe ze kunnen achterhalen wie het is. Knap staaltje speurwerk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 10 minuutjes en ik ben vrij voor 2 dagen (op college morgen na)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog 6quote:Op maandag 15 februari 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuutjes en ik ben vrij voor 2 dagen (op college morgen na)![]()
![]()
Lucky you net weekend gehad en dan alweer vrij weer weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 5 minutenquote:Op maandag 15 februari 2021 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 10 minuutjes en ik ben vrij voor 2 dagen (op college morgen na)![]()
![]()
Ik moest even denken, maar ik had hem doorquote:
Hey BradyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahaa,2 politie en een ambu voor de deur. Buurman wil niet mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vraag mij af hoe dat tussen door glippen kan
Mijn vader is geweest en je moet de brief met uitnodiging laten zien, je moet je ID laten zien en niet een keer maar drie keer
https://www.nu.nl/coronav(...)-heeft-geen-zin.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was de verkeerdequote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef m1st1g het volgende:
ASo
[..]
Sorry Brad maar dat klik ik niet aan.Was vooral omdat het nog 3 minuten was dat DR moet werken.
![]()
Heeft hij een carnavalspakkie an ?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaa,2 politie en een ambu voor de deur. Buurman wil niet mee.![]()
Hey Dotquote:Op maandag 15 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar ik had hem door
Hey Brady![]()
![]()
Kwartje viel bij mij heeeel laat.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Was de verkeerdeWas vooral omdat het nog 3 minuten was dat DR moet werken.
![]()
![]()
O, is het weer zo ver ppfffquote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaa,2 politie en een ambu voor de deur. Buurman wil niet mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roept iets over Satan.Dit gaat een RM werden.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heeft hij een carnavalspakkie an ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stream maar even via twitch.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roept iets over Satan.Dit gaat een RM werden.![]()
![]()
Echt in de war dus.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roept iets over Satan.Dit gaat een RM werden.
Wat is een RM?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gedwongen opname.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt in de war dus.
Wat is een RM?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heb je voorlopig rustquote:Op maandag 15 februari 2021 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roept iets over Satan.Dit gaat een RM werden.![]()
Je was er al bang voor he dat het eerdaags ging gebeurenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zal maar net een zware operatie achter de rug hebben in het ziekenhuis liggen en besmet raken met corona
OOk nog op zo kwetsbare afdeling ook
Corona-uitbraak in Catharina Ziekenhuis Eindhoven
De afdeling cardiothoracale chirurgie van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven heeft te maken met een uitbraak van de Britse variant van het coronavirus. Op de afdeling worden onder anderen hartpatiënten behandeld. Van de dertien positief geteste patiënten zijn er vijf overleden. Twee patiënten waren herstellende van een zeer zware operatie aan hun hart of longen. Bij drie overleden patiënten verwacht het ziekenhuis dat het coronavirus geen rol heeft gespeeld bij het overlijden.
"Deze uitbraak bewijst nog maar eens hoe onvoorspelbaar en besmettelijk de Britse variant van het coronavirus is. Ondanks het dragen van persoonlijke beschermingsmiddelen en handhygiëne, grijpt het virus onverwachts en razendsnel om zich heen", zegt Nardo van der Meer, voorzitter van de raad van bestuur, in een verklaring op de website van het ziekenhuis.
Nadat duidelijk was geworden dat enkele medewerkers en patiënten coronaklachten ontwikkelden, zijn alle patiënten en vele honderden medewerkers van de afdeling uit voorzorg getest op het coronavirus. Deze tests zullen de komende dagen worden herhaald, vanwege de incubatietijd van het virus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb eigenlijk niet veel last van hem.Maar het gaat niet goed zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep,ik zie het aankomen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was er al bang voor he dat het eerdaags ging gebeuren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Triest FF. Maar voor hem wel goed dat hij hulp gaat krijgen toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,dat is zeker beter voor hem.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:03 schreef Dotteke het volgende:
Triest FF. Maar voor hem wel goed dat hij hulp gaat krijgen toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal wel niet de eerste keer zijn dat hij opgenomen wordt of wel?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is zeker beter voor hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang ik hem ken de derde keer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel niet de eerste keer zijn dat hij opgenomen wordt of wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer dat het niet blijvend is de hulp die ze hem geven.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang ik hem ken de derde keer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je ziet het ook gewoon aankomen,dat is het rare.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En je kan niet, maar wie heeft dan nu de ambu voor hem gebeld? Woont hij met iemand ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt er echt een soort zintuig voorquote:Op maandag 15 februari 2021 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
Je ziet het ook gewoon aankomen,dat is het rare.![]()
Ik zou graag hulp bieden,maar dat is me ten strengste afgeraden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klopt dus helemaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je hebt er echt een soort zintuig voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat vertelde je van de week al. Lastig als je het ziet gebeuren en je kan niets. Kan je ok niet ergens naar toe bellen als je ziet dat het niet goed gaat? Zodat er op tijd hulp is nu niet net als nuquote:Op maandag 15 februari 2021 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou graag hulp bieden,maar dat is me ten stengste afgeraden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Familieleden hadden het met kerst ook opeens dat ze perse met mijn opa op de foto wilde wat ze normaal NOOIT deden.quote:
En ik ging er sinds Augustus opeens super veel heen terwijl dat daarvoor misschien een paar x per jaa was.
En mijn beslissing om tóch last minute bij ze langs te gaan toen ik onderweg was naar huis op de dag van het overlijden
Raar hoe je dat soort dingen aanvoelt.![]()
Ik kan wel iets doen.Maar dat mag eigenlijk niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je van de week al. Lastig als je het ziet gebeuren en je kan niets. Kan je ok niet ergens naar toe bellen als je ziet dat het niet goed gaat? Zodat er op tijd hulp is nu niet net als nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rechterlijke Machtiging, gedwongen opname.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt in de war dus.
Wat is een RM?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Van wie mag dat niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan wel iets doen.Maar dat mag eigenlijk niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is heel vreemd, maar wel fijn ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Familieleden hadden het met kerst ook opeens dat ze perse met mijn opa op de foto wilde wat ze normaal NOOIT deden.
En ik ging er sinds Augustus opeens super veel heen terwijl dat daarvoor misschien een paar x per jaa was.
En mijn beslissing om tóch last minute bij ze langs te gaan toen ik onderweg was naar huis op de dag van het overlijden
Raar hoe je dat soort dingen aanvoelt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx FF vertelde het al. Dan moet je wel ver zijn als ze dat gaan doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rechterlijke Machtiging, gedwongen opname.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fok is een beetje traag.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx FF vertelde het al. Dan moet je wel ver zijn als ze dat gaan doen.
Jammer Mario. Volgend jaar beter.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
nu is mannen kombinatie
de slalom ,erder was de damen slalom
oostenrijk geen medaille![]()
Een beetje veel traagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het RIVM meldt maandag 2.875 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er een stuk minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (3.469).![]()
Hoe is het gisteren met die man/vrouw afgelopen die zo gevallen was op de knie?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
nu is mannen kombinatie
de slalom ,erder was de damen slalom
oostenrijk geen medailleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn zus is zijn begeleidster bij het GGZ.Toch maar even een berichtje gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je MrsLquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Het RIVM meldt maandag 2.875 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er een stuk minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (3.469).
Dat is heel wat minder dan gisteren![]()
Maar ik denk dat er na het carnaval/schaatsweekend wel weer een hoop bij komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kunnen het niet BLIJVEN afschuiven op dat testlocaties door de sneeuwval gesloten zijn, toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Het RIVM meldt maandag 2.875 nieuwe positieve coronatests. Dat zijn er een stuk minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (3.469).![]()
A. Nu snap ik van wie je dat advies hebt.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus is zijn begeleidster bij het GGZ.Toch maar even een berichtje gedaan.
Dat maakt het nog wat lastiger voor jou natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was dah op je ui, 2 lepels?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar is vandaag weer dicht helaas ook vaccineren kan vandaag nietquote:Op maandag 15 februari 2021 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet BLIJVEN afschuiven op dat testlocaties door de sneeuwval gesloten zijn, toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nee het gaaat nog 10 dagenquote:
en oostenrijker heeft al 2 keer gold
in super-g en abfahrt in 4 dagen
de meiden hebben nog niks![]()
dat was geen oostenrijker,ik weet niet wat isquote:Op maandag 15 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren met die man/vrouw afgelopen die zo gevallen was op de knie?![]()
Oh?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is vandaag weer dicht helaas ook vaccineren kan vandaag niet![]()
![]()
Ik dacht dat het de laatste dag was. Sorryquote:Op maandag 15 februari 2021 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nee het gaaat nog 10 dagen
en oostenrijker heeft al 2 keer gold
in super-g en abfahrt in 4 dagen
de meiden hebben nog niks![]()
Ik zou het liefste nu naar hem toe gaan om te praten.Maar dat is niet slim.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A. Nu snap ik van wie je dat advies hebt.
Dat maakt het nog wat lastiger voor jou natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IIs dat een hint.............. wie neemt mij mee uit etenquote:
Oke, Je kan ook niet alles weten ook toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was geen oostenrijker,ik weet niet wat isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha neequote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
Is dat een hint.............. wie neemt mij mee uit eten![]()
![]()
KLotuh is dat he, is hij nog wel thuis dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste nu naar hem toe gaan om te praten.Maar dat is niet slim.
Je kan niet de hele wereld redden FF hoe graag je ook zou willen
Weet ik.Maar hoe gek hij ook is,het is verder een beste vent.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLotuh is dat he, is hij nog wel thuis dan?
Je kan niet de hele wereld redden FF hoe graag je ook zou willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan makkelijk, als iemand problemen heeft hoeft het nog geen klootzak of zo te zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik.Maar hoe gek hij ook is,het is verder een beste vent.
Het is altijd zo jammer dat er vaak niet de juiste hulp voor bepaalde mensen is. Die blijven dan hun leven lang zo leven. Of mensen die geen hulp willen en zo van het ene in het andere rollen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets inddquote:Op maandag 15 februari 2021 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
À la Van Gaal löffel am löffel liegen?![]()
![]()
Maar ik zag het weer aankomen.Er staan niet zomaar 2 politie en een ambu voor je deur .quote:Op maandag 15 februari 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, als iemand problemen heeft hoeft het nog geen klootzak of zo te zijn.
Het is altijd zo jammer dat er vaak niet de juiste hulp voor bepaalde mensen is. Die blijven dan hun leven lang zo leven. Of mensen die geen hulp willen en zo van het ene in het andere rollen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stuur hem anders een kaartje met een lieve berichtje er opquote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik zag het weer aankomen.Er staan niet zomaar 2 politie en een ambu voor je deur .![]()
Nee, dat zei je al van de week, jammer dat je er niets mee mag doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik zag het weer aankomen.Er staan niet zomaar 2 politie en een ambu voor je deur .
Is hij nu mee of thuis gebleven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je haar weer.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stuur hem anders een kaartje met een lieve berichtje er op
Ze heeft anders wel een goed punt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij ging niet mee,de ambu meneer zei : Dus zijn we voor niks gekomen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zei je al van de week, jammer dat je er niets mee mag doen.
Is hij nu mee of thuis gebleven?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slijmkonijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een goed punt!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duur geintjuh ook. Jammer dat hij zich dan op dat moment niet laat helpen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging niet mee,de ambu meneer zei : Dus zijn we voor niks gekomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
YippeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Gaat goed daarquote:
Hey Mikeyquote:
Feiten bevestigen is heul geen slijmenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoi hoiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga jou zo hard nemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Feiten bevestigen is heul geen slijmen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jee wil jij in zo klein konijnen holletje....tja je moet wat met je lul in de lockdown hequote:
Dankjewelquote:Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een goed punt!![]()
![]()
![]()
Je lust hem rauw?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RIP DerRabbit.quote:
Die zien we nooit meer .............terugquote:
hoezo ?quote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer .............terug![]()
Geintjuh FF laat een foto zien van een geslacht konijnquote:
Zegt SBE R.I.P DerRabbit daar op zeg ik die zien we nooit meer terug
Zus toch maar bericht.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geintjuh FF laat een foto zien van een geslacht konijn
Zegt SBE R.I.P DerRabbit daar op zeg ik die zien we nooit meer terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, dacht dat je dat al gedaan had.quote:
Doe de politie en of de ambu niets in zo geval, je zou toch denken dat die een begeleider gaat bellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een RM is niet zomaar wat.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dacht dat je dat al gedaan had.
Doe de politie en of de ambu niets in zo geval, je zou toch denken dat die een begeleider gaat bellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch niet te filmen dit. Alles wat fout kan gaan gaat ook fout. Wat is het allemaal slecht geregeld
Storing bij GGD: vaccinaties zijn niet in te plannen
UPDATENIJMEGEN - Een storing bij de GGD zorgt er voor dat mensen geen afspraak kunnen maken voor een vaccinatie. De storing komt bovenop aanhoudende problemen met het plannen van het vaccineren.
https://www.gelderlander.(...)te-plannen~ae7ae652/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als hij niet mee wil wat heeft dan zo RM voor zinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk weer een programma waar ik naar uitkijk.
André van Duin zoekt naar beste modeltreinbouwer van Nederland.
Met de kont rijdenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:03 schreef mario390 het volgende:
nur rijden exoten
van argentinie en spanie
simari birkner
en rijd met de kont,kann
niet stoppen![]()
![]()
O dat is wel echt iets voor jou SBEquote:Op maandag 15 februari 2021 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Eindelijk weer een programma waar ik naar uitkijk.
André van Duin zoekt naar beste modeltreinbouwer van Nederland.
[ afbeelding ]
IK zag vrijdag ook iets leuks.ijssculpturen maken ook een wedstrijd.. Vind het echt heel erg kunstig dat ze dat kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FOK! Is rete irritant traag zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekers, ik heb natuurlijk al veel gezien op beurzen en FB. Een tv programma is ook wel leuk, ik vind André van Duin ook wel leuk presenteren.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel echt iets voor jou SBE
IK zag vrijdag ook iets leuks.ijssculpturen maken ook een wedstrijd.. Vind het echt heel erg kunstig dat ze dat kunnen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zijn de leukste beeldenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja uitgerutscht ,ski weg
en met de kont kunnt hij
bijna niet stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een fijne man Andre van Duinquote:Op maandag 15 februari 2021 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik heb natuurlijk al veel gezien op beurzen en FB. Een tv programma is ook wel leuk, ik vind André van Duin ook wel leuk presenteren.
Leuk voor je SBE heb je wat om naar uit tekijken
Ik denk dat menig man hier blij mee zal zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was net naar de winkel, wat een vieze sneeuwbende op straat.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nog even volhouden lekker worstje, weekend kan het 20 graden wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde ook nog gaan maar mijn rupsbandjes zijn nog niet binnen, denk dat ik niet door die sopbende kom nuquote:Op maandag 15 februari 2021 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was net naar de winkel, wat een vieze sneeuwbende op straat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg je ondersteuning van defensiequote:Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog gaan maar mijn rupsbandjes zijn nog niet binnen, denk dat ik niet door die sopbende kom nuUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Netjes, gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, de oostenrijkse mannen
hebben nu 3 keer goldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feli.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja, de oostenrijkse mannen
hebben nu 3 keer gold
quote:Op maandag 15 februari 2021 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg je ondersteuning van defensieniet eens flauw he
BoeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten.
Iedere dag weer het zelfde verhaal hequote:Op maandag 15 februari 2021 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, met een hemarookworst?
Nee AH worstquote:Op maandag 15 februari 2021 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker, met een hemarookworst?![]()
Idd.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag weer het zelfde verhaal he
Zelf geen liefhebber van boerenkoolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het op zijn tijd wel lekker.
Welke stamppot wel dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf geen liefhebber van boerenkool![]()
Meestal heb ik wel kliekjes van het weekend, maar dit keer nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hutspot is wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn moeder kon een lekkere maken.quote:
Hutspot vind ik ook altijd wel lekker.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Hutspot vind ik ook altijd wel lekker.![]()
![]()
Niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.
De enige eigenlijkquote:
quote:
Snert kan nog net, maar pas sinds een aantal jaren, en niet te veel.
Bruine bonensoep blief ik ook niet.![]()
![]()
BBruine bonen soep vind ik zo goorquote:Op maandag 15 februari 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Snert kan nog net, maar pas sinds een aantal jaren, en niet te veel.
Bruine bonensoep blief ik ook niet.
Snert is heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet het 1 keer per jaar en dat is al een keer te veel.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Hutspot vind ik ook altijd wel lekker.![]()
JiJe hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:38 schreef Dotteke het volgende:
B
[..]
Bruine bonen soep vind ik zo goor
Snert is heerlijk![]()
Niets van aantrekken het is geen aanval op jou.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2021 16:39:38 ]![]()
Zo zie je maar weer hoe de smaken verschillen.
lekker juistquote:Op maandag 15 februari 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg dat écht niet door m'n strot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar goed ookquote:Op maandag 15 februari 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo zie je maar weer hoe de smaken verschillen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb maar weinig dingen die ik echt niet lust.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet lusten is een groot woordquote:Op maandag 15 februari 2021 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb maar weinig dingen die ik echt niet lust.
Maar zuurkool en rode kool krijg ik echt niet weg en visWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan noem je ook net de 3 dingen op waar ik voor pas.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord
Maar zuurkool en rode kool krijg ik echt niet weg en vis
Wat en toeval weerquote:Op maandag 15 februari 2021 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan noem je ook net de 3 dingen op waar ik voor pas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga er echt bij kokhalzen bij rode kool ookquote:Op maandag 15 februari 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen zuurkool krijg ik niet zo makkelijk weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuurkool: HEEL soms zijn er van die kant-en-klare stamppotten die niet achterlijk zuur zijn.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord
Maar zuurkool en rode kool krijg ik echt niet weg en vis
Rode kool: soms een klein beetje met appel er doorheen gaat wel....zo een paar keer per jaar of zo, hooguit!
Vis; ligt er sterk aan wat voor soort en hoe het bereid is. Zeerbaars en dorade kan bijvoorbeeld erg lekker zijn!![]()
![]()
Die kleine potjes van Bonduelle zijn nog wel te vreten, maar volgens mij zit daar een hele bult suiker doorheen.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er echt bij kokhalzen bij rode kool ook![]()
Ik ben geen liefhebbers van pot/blikv voer. Heb veel liever verse groenten Die kant en klare stampotten wel eens geprobeerd maar nee gaat niet boven het zeg gemaaktequote:Op maandag 15 februari 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kleine potjes van Bonduelle zijn nog wel te vreten, maar volgens mij zit daar een hele bult suiker doorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebbers van pot/blikv voer. Heb veel liever verse groenten Die kant en klare stampotten wel eens geprobeerd maar nee gaat niet boven het zeg gemaakte
Ja rode kool hou ik in het algemeen ook niet erg van, maar die van Bonduelle gaat nog wel. Net als bietjes.![]()
Hey Heyquote:
Daar let jij altijd op he
Jepquote:Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hey
Daar let jij altijd op he![]()
![]()
Ik heb jeugdtrauma's van sommige groentes.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: