sahara zandquote:
Maar gezellig is dat niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ging dan ook heel top vannacht.
Deze staat nu de speakers te voorzien van stroompulsen.quote:
Klopt.quote:
NIet erg complimenteus hequote:
bekend plaatje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
Als er sneeuw ligt mislukt er geen enkele foto![]()
[ afbeelding ]
Vaak F5 doen zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
Ik ben maar gaan slapen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
Dan wordt de zwarte sneeuw verbannenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niet, anders waren er al vast kamervragen over gesteld!
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dagquote:
Dan kan het ook geen heldere foto zijn natuurlijk. Toch is hij wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dag
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dag
Heb je daar verder nog iets over gehoord?quote:
Dat was schrikken zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het al zo bekend klinken.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar verder nog iets over gehoord?
ALweer op vrije voeten dan?quote:
Rare vlek hoor boven in beeld.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |