iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk als je de pedalen laat draaien dat die het zeker wel doetquote:
Dat hoor je wel heel veel momenteel inderdaad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel even batterijen meenemen voor achterlicht denk ik. Die kunnen door de kou maar leeggeraakt zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jij ging dan ook heel top vannacht.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan maar beter voorbereid zijn inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel even batterijen meenemen voor achterlicht denk ik. Die kunnen door de kou maar leeggeraakt zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mazaru heb je dit gelezen?
Vraag mij af hoe dat gaat verlopen
\Vraag mij ook af hoe ze dit willen gaan testen. als je negatief moet zijn als binnenkomt
Alle aanwezigen zijn maximaal 48 uur voor het begin van het Back to Live Congres getest op corona. Alleen bij een negatieve uitslag én als iemand geen klachten heeft en voldoet aan andere voorwaarden, mag plaats worden genomen in de Jaarbeurs. Vijf dagen na de bijeenkomst wordt weer iedereen getest. Daarna volgen bovendien vragenlijsten. Tijdens het congres worden mensen met camera’s gevolgd, zodat later gezien kan worden hoe mensen rondlopen. Ook moeten alle aanwezigen een app geïnstalleerd hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndkapje-in-jaarbeursWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie TT trouwens.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En waar tochquote:
Ach, dan hadden ze net zo goed de schaatsers gisteren een camera mee kunnen geven. Had nog leuke beelden gegeven ookquote:Op maandag 15 februari 2021 13:14 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru heb je dit gelezen?
Vraag mij af hoe dat gaat verlopen
\Vraag mij ook af hoe ze dit willen gaan testen. als je negatief moet zijn als binnenkomt
Alle aanwezigen zijn maximaal 48 uur voor het begin van het Back to Live Congres getest op corona. Alleen bij een negatieve uitslag én als iemand geen klachten heeft en voldoet aan andere voorwaarden, mag plaats worden genomen in de Jaarbeurs. Vijf dagen na de bijeenkomst wordt weer iedereen getest. Daarna volgen bovendien vragenlijsten. Tijdens het congres worden mensen met camera’s gevolgd, zodat later gezien kan worden hoe mensen rondlopen. Ook moeten alle aanwezigen een app geïnstalleerd hebben.
https://www.telegraaf.nl/(...)ndkapje-in-jaarbeurs
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi plaatje. Ik hoorde dat het hier op de grachten ook kei druk was geweest.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dan hadden ze net zo goed de schaatsers gisteren een camera mee kunnen geven. Had nog leuke beelden gegeven ook
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als er sneeuw ligt mislukt er geen enkele foto![]()
Deze is ietwat onderbelicht.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet het maar weer gaan sneeuwenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het maar weer gaan sneeuwen
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’![]()
Weet Sylvana dit al?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las het vanmorgen in de krantquote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefst geen racistische blackface sneeuw zoals bij Tata Steel!
Aantal aangiften tegen Tata Steel explodeert: ‘We hadden hier zelfs zwarte sneeuw’
Hier geen last van, mooie witte sneeuw. Ook geen rode zoals ik ook al lasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was uit de woestijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sahara zandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar gezellig is dat niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ging dan ook heel top vannacht.![]()
![]()
Deze staat nu de speakers te voorzien van stroompulsen.quote:![]()
Klopt.quote:![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
NIet erg complimenteus hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bekend plaatje.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vaak F5 doen zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.
Ik ben maar gaan slapen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Na een tijdje denk je HALLO,waar is iedereen.![]()
DDan wordt de zwarte sneeuw verbannenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast niet, anders waren er al vast kamervragen over gesteld!Net als zwarte Piet
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dagquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan kan het ook geen heldere foto zijn natuurlijk. Toch is hij wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel waar. Die was van vorige week maandag. Toen was het een hele grauwe en ijskoude dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
Heb je daar verder nog iets over gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was schrikken zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
Ongeveer drie tellen de zon gezien die dag. Gelijk een foto gemaakt omdat ik niet wist wat dat voor rare lichtgevende bol was![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het al zo bekend klinken.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar verder nog iets over gehoord?hij was woest.
ALweer op vrije voeten dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare vlek hoor boven in beeld.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: